دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۴۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 20 اسفند 1394 - pedalnews.ir

پدال نیوز 30 مهر 1394 پدال نیوز 30 آبان 1394 پدال نیوز 30 آذر 1394 پدال نیوز 30 دی 1394 پدال نیوز 30 بهمن 1394 پدال نیوز 1 اسفند 1394 پدال نیوز 2 اسفند 1394 پدال نیوز 8 اسفند 1394 پدال نیوز 9 اسفند 1394 پدال نیوز 10 اسفند 1394 پدال نیوز 11 اسفند 1394 پدال نیوز 12 اسفند 1394 پدال نیوز 13 اسفند 1394 پدال نیوز 14 اسفند 1394 پدال نیوز 15 اسفند 1394 پدال نیوز 16 اسفند 1394 پدال نیوز 17 اسفند 1394 پدال نیوز 18 اسفند 1394 پدال نیوز 19 اسفند 1394 پدال نیوز 20 اسفند 1394 پدال نیوز 21 اسفند 1394 پدال نیوز 22 اسفند 1394 پدال نیوز 23 اسفند 1394 پدال نیوز 24 اسفند 1394 پدال نیوز 25 اسفند 1394 پدال نیوز 26 اسفند 1394 پدال نیوز 27 اسفند 1394 پدال نیوز 28 اسفند 1394 پدال نیوز 29 اسفند 1394 
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز: فروش 62/5 درصد گروه خودروسازی بهمن، شاید مهم ترین رویداد خودرویی هفته جاری بود؛ خبری که فقط در یک آگهی مزایده فروش سهام در یکی از روزنامه های کشور منتشر شد و از زبان هیچ یک از مسئولان این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز: - مریم کاظمی: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری پژو 405 و پژو 206 صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
به گزارش پدال نیوز در این تصویر رونمایی از جدید ترین مدل "ب ام و" در مونیخ آلمان را می بینید؛ خودرویی بی نظیر که باعث شگفتی جهانیان شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: آخرین وضعیت قیمت اوراق تسهیلات مسکن از کاهش قیمت این اوراق تا سطح 83 هزار تومان حکایت دارد به طوری که متقاضیان برای دریافت وام مسکن 60 میلیون تومانی باید حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- محمود باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در منطقه 22 تهران و تهرانسر می باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
به گزارش پدال نیوز، آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مجیدیه تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز:اغلب مردم طاووس را در باغ وحش دیده اند، اما کمتر کسی منظره زیبای پرواز این پرنده را مشاهده کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: مجمع الجزایر "سوالبارد"، سرزمینی خشن و سرد، آخرین نقطه مسکونی کره زمین قبل از یخچال های قطبی است که امروزه به پناهگاه مردمانی از 30 کشور جهان بدل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۱    
به گزارش پدال نیوز، تصاویری از جاده های زیبا برای سفر را در ادامه می بینید؛
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
به گزارش پدال نیوز، قابل توجه ساکنان منطقه 3 تهران، پزشکان، وکلا و مدیران شرکت های تجاری و اداری سراسر کشور؛ فروش قطعی تعداد محدودی از واحدهای مسکونی بنیان کاوه تهران با موقعیت اداری آغاز شد. ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
پدال نیوز: نشریه گاردین در گزارشی جامع که بر اساس یک تحقیق منتشر شده، به معرفی بهترین شهرهای جهان بر اساس چند معیار کلی پرداخته است و این شهرها را به ویژه برای زندگی افرادی در محدوده سنی 20 تا 34 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
پدال نیوز - مرضیه طهماسبی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان دو خوابه در مناطق مختلف شهری تهران است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۱    
پدال نیوز- مرضیه طهماسبی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر پردیس در اسفند ماه 94 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۱    
پدال نیوز- محمود باقری: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان متراژ بالا در مناطق شهری تهران است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
پدال نیوز: نخستین محموله قطعات منفصله خودروی تیبا ظهر امروز از شرکت سایپا به مقصد الجزایر ارسال شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
پدال نیوز: مجموعه گورستان و زیارتگاه خالد نبی در یک منطقه کوهستانی و در فاصله 90 کیلو متری شمال شرق شهرستان گنبد کاووس نزدیک آی تمر از توابع بخش مراوه تپه و بر فراز قله کوه گوگجه داغ واقع شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
پدال نیوز: حادثه دلخراشی دیروز در اسلامشهر رخ داد که در آن حداقل یک نفر از شهروندان فوت کرد و 6 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز: امسال برخلاف سال های گذشته استقبال بهتری از نمایشگاه خودرو شده و شرکت های داخلی بسیاری (212 شرکت) در آن حضور یافته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز: هوندا به شدت مصمم است تا سوپراسپرت جدید خود یعنی NSX را به قله های موفقیت برساند، درست مانند نسل قبل آن.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز: بسیار واضح و مبرهن است که فراری خودرویی است که تقریا تمام افراد آرزوی داشتن یکی از آن را دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
پدال نیوز: در نمایشگاه ژنو امسال فیات نسخه ای اسپرت از مدل محبوب 500 خود را بانام 500S معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
فراری 488 با تزیین کوروش منصوری در نمایشگاه ژنو !
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: رئیس پلیس راهور تهران گفت: دو سرنشین خودروی "بی. ام. و مرگ" که در اتوبان نیایش، دچار حادثه و آتش سوزی شد، حالت عادی نداشتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: پژو 208 و پژو 206 دو هاچ بک شرکت فرانسوی هستند که تا یک سال و نیم دیگر باید به صورت مستقیم در بازار ایران با هم مبارزه کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: مدل جدید پورشه 911 R با حال و هوای یک خودروی اسپورت واقعی و یک طراحی کلاسیک، به نظر می رسد که یکی از بهترین گزینه های خرید در بین خودروهای متمرکز بر عملکرد در پیست باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: این پیکان مدل 1377 که همچنان صفر کیلومتر است، حدود 30 میلیون تومان قیمت گذاری شده است!
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: انفجار یک بمب دست ساز در یک منزل مسکونی در اسلامشهر یک کشته و شش مصدوم برجا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز: قیمت ها را تغییر ندادیم، بازار در رکود کامل به سر می برد/ مردم همچنان چشم انتظار اثرات برجام هستند!
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: سوئیفت برای تمامی بانک های ایرانی برقرار شده است اما عدم حصول نتیجه برای تعریف کارگزاری تا امروز به دلیل وجود برخی موانع در تحریم های اولیه ایالات متحده آمریکا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: گروه صنعتی رامک خودرو با خوش قولی خود در روزهای پایانی سال نسبت به تحویل خودروهای تیوولی به خریداران اقدام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: فولکس واگن در تبلیغی جالب آورده است؛ یک قطعه بد روی کل سیستم تاثیر میگذارد، فقط قطعات اوریجینال فولکس واگن را بخرید.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعتقاد دارد موتور وانت های جدید ایران خودرو به هیچ عنوان آلودگی های موتور پیکان را ندارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به قوانین حاکم بر رانندگان اتوبوس های حمل و نقل جاده ای، تاکید کرد که طبق قوانین، رانندگان تنها 9 ساعت اجازه رانندگی دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: کاهش غیرمنتظره سطح ذخیره سازی بنزین طی سومین هفته ماه فوریه در آمریکا موجب جلوگیری از افت شدید قیمت این فرآورده در اروپا شده و از سوی دیگر قیمت بنزین را در آسیا افزایش داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: در دنیایی که راننده خودکار، ماشین بدون راننده و ماشین گوگل در صنعت خودرو بسیار مورد توجه است، پورشه کمی ظاهر فرانسوی به خود می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: رولزرویس قصد انجام کاری را دارد که هیچ گاه قبلا انجام نداده و آن ساخت یک کانسپت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت :دو هزار و هفتصد پایگاه توسط جمعیت هلال احمر کشور در روزهای نوروز آماده ی خدمت رسانی به مردم در جاده های کشور هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: وزیر بهداشت گفت: در سایه اقدامات دولت تدبیر و امید 180 آمبولانس مدرن و تجهیز شده، امروز به ناوگان اورژانس کشور اضافه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان طبس از سانحه رانندگی در کیلومتر 60 محور طبس-یزد که یک کشته و سه مجروح به جا گذاشت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از مصدومیت دو نوجوان 16 ساله بر اثر واژگونی خودروی هیوندا النترا در زیر پل سیدحسن نصرالله قزوین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز: رئیس مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی کشور گفت: از 500 موتورآمبولانس درخواست شده در فاز اول حدود 100 تا 200 موتور در تهران و 13 استان شلوغ کشور وارد خواهد شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز: رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت:با توجه به اقدامات مناسب پلیس آمار تصادفات جاده ای کاهش یافته است اما متاسفانه هنوز روزانه بیش از 50 نَفَر در تصادفات جاده ای کشته می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
پدال نیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به پیش رو بودن سفرهای نوروزی گفت: در جاده ها، عقل و تدبیر و اعتدال را به کار ببندیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
پدال نیوز: شانزدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و کمپین نه به تصادفات جاده ای با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولان آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
پدال نیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز خودروهای کشور یک دغدغه ملی است چرا که آن ها ، باید سپر امنیت سرنشینان را فراهم کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: پژو در حالی از سال آینده قرارداد جوینت ونچر خود با ایران خودرو را اجرا خواهد کرد که این شرکت فرانسوی باید 30 درصد از محصولات تولیدی خود در ایران را صادر کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: قیمت انواع خودروهای ساخت کشور ایتالیا به شرح زیر است:
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری رشت از افزایش 15 درصدی نرخ بلیط اتوبوس های برون شهری در آستانه نوروز 95 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند که در چند روز باقی مانده از سال 1394، قیمت خودرو کاهش پیدا کرده و حتی قیمت خودروهای صفر در بازار نزدیک به قیمت کارخانه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز : در حالی نزدیک به یک هفته دیگر سال 94 به پایان می رسد که افت تولید خودروسازان در ماه گذشته موجب کمبود عرضه در بازار شده و این موضوع افزایش قیمت برخی خودروها را به دنبال داشته است
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: متروی فرودگاه مهرآباد سه شنبه 25 اسفندماه سال جاری به افتتاح می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
به گزارش پدال نیوز، قیمت روز خودروهای ارزان قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح زیر می باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: شرکت آلمانی ب ام و که روز دوشنبه هفتم مارس صد سالگی خود را جشن گرفت، به معیار موفقیت در صنعت خودرو تبدیل شده و خودروی اسپورت ب ام و سری 3 ساخت این شرکت مدل مبنا برای خودروهای تیپ مشابه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: بارندگی در جاده بندرعباس سیرجان موجب انحراف وسائل نقلیه از مسیر خود وبروز حوادث شد.