شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۴:۰۶Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 7 مرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مرداد 1397 پدال نیوز 2 مرداد 1397 پدال نیوز 3 مرداد 1397 پدال نیوز 4 مرداد 1397 پدال نیوز 5 مرداد 1397 پدال نیوز 6 مرداد 1397 پدال نیوز 7 مرداد 1397 پدال نیوز 8 مرداد 1397 پدال نیوز 9 مرداد 1397 پدال نیوز 10 مرداد 1397 پدال نیوز 11 مرداد 1397 پدال نیوز 12 مرداد 1397 پدال نیوز 13 مرداد 1397 پدال نیوز 14 مرداد 1397 پدال نیوز 15 مرداد 1397 پدال نیوز 16 مرداد 1397 پدال نیوز 17 مرداد 1397 پدال نیوز 18 مرداد 1397 پدال نیوز 19 مرداد 1397 پدال نیوز 20 مرداد 1397 پدال نیوز 21 مرداد 1397 پدال نیوز 22 مرداد 1397 پدال نیوز 23 مرداد 1397 پدال نیوز 24 مرداد 1397 پدال نیوز 25 مرداد 1397 پدال نیوز 26 مرداد 1397 پدال نیوز 27 مرداد 1397 پدال نیوز 28 مرداد 1397 پدال نیوز 29 مرداد 1397 پدال نیوز 30 مرداد 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (پنجشنبه؛ 11 مرداد ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: صبح روز سیزدهم مردادماه جاری مرحله سوم فروش تیگو 7 در تمام نمایندگی های برند چری مدیران خودرو آغاز خواهد شد
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۱    
تصویری جالب و دیدنی از دورهمی خاص ترین کلاسیک های ایران در یک قاب.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- فرمانده هنگ مرزی زابل از توقیف 11 دستگاه خودرو و کشف مقادیر قابل توجهی فرآورده های سوختی قاچاق در مرزهای شمالی استان سیستان وبلوچستان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز: یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار نوشابه در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه واژگون شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: در میانه چنین شرایطی سورنتو به صورت استاندارد با 7 صندلی از کارخانه خارج شده که شاید بتوان این خصوصیت را یکی از بزرگترین مزایای این خودرو به شمار آورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: زمان استقبال از عروس و داماد یکی از حضار به منظور ریختن بنزین روی منقل ذغالی و دود کردن اسپند از یک دستگاه موتورسیکلت بنزین بیرون کشید که این کار منجر به بروز حریق شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: استاندار البرز سهل انگاری خودرو های حامل سوخت در جاده چالوس را باعث سُرخوردن خودرو ها اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: برای خرید خودرو جیلی در بازار باید از 54 میلیون تا 122 میلیون تومان باید هزینه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: مواد، قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی که تا قبل از پایان تیرماه امسال وارد گمرکات کشور شده باشند (گروه های کالایی 1 و 2) بدون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز: حدودا دو ماه قبل بود که گزارشی از 5 خودروی جدید ام جی (MG) که در نمایشگاه شرکت خودروسازی فردا به نمایش درامده بودند منتشر شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز: فیس لیفت سانگ یانگ توریزمو که در استرالیا با نام Stavic عرضه می شود، در انگلستان معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: داستان پیش فروش خودرو و تکمیل ظرفیت فروش خودرو در چند دقیقه یک روال رایج در فرآیند فروش خودروسازان و حتی واردکنندگان خودرو است اما گاهی پیش فروش برخی از خودروها به دلیل اختلاف قیمت آن در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مطالعات طرح ساخت بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیلرانی کشور با استاندارهای جهانی در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد آغاز شده و برای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- پیکاپ آسنا محصول تازه وارد آمیکو که کمتر از 6 ماه از حضور آن در بازار می گذرد، به لطف آپشن های پیش بینی شده توانسته رقیبی جدی برای نمونه مشابه ژاپنی خود باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو را در صدر جرائم سرقت 4 ماه نخست سال جاری در شهر تهران اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه یک در خصوص آخرین جزئیات فوت 5 نفر از کارگران افغانی فعال در فضای سبز منطقه یک توضیحاتی را ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- مرکز پلیس پیشگیری تهران بزرگ در رابطه با کلاهبرداری در مترو با استفاده از دستگاه های شارژ بلیت به شهروندان هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: شهر خودرو با هدف گسترش هرچه بیشتر شبکه نمایندگی های خود در سطح کشور و پاسخگویی به طیف گسترده تری از خریداران از اقصی نقاط کشور، شعبه استان اصفهان خود را در شهر اصفهان افتتاح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 4 میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: یک شرکت خودروسازی آلمانی از تولید یک اتوبوس لوکس خبر داده که با توجه به امکانات متنوعی که در آن تعبیه شده می تواند سفرهای طولانی را لذت بخش کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: دستگاه های نظارتی بر نحوه عرضه و فروش لوازم یدکی نظارت های ویژه داشته باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: کلیات لایحه اخذ ورودیه و حق توقف ساعتی از وسایل نقلیه وارده به پارکینگ های میادین و بازار های میوه و تره بار با اکثریت آرا تصویب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: در ادامه این گزارش تصاویری از هدف قرار دادن یک خودرو و یک اتوبوس نیرو های عراقی در حومه الرمادی توسط بقایای داعش را مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۹    
پدال نیوز- امروز بازدهی گروه خودرو 2 درصد بیشتر شد و شاخص گروه با رشد 301 واحدی مواجه شد لذا شاخص خودرویی ها عدد 14 هزار و 755 واحد را لمس کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید خودرو هیبریدی و برقی به صورت جدی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- پژوهشگران دانشگاه منچستر با همکاری یک شرکت نروژی برای اولین بار یک دستگاه بسته بندی و تولید قطعات ساخته اند که از آن می توان برای تولید قطعات خودروها و هواپیماهای کم مصرف استفاده کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۴    
پدال نیوز- آتش سوزی همزمان سه دستگاه خودروی در پارکینگ یک مجتمع ساختمانی در شهر نور گمانه زنی در باره احتمال عمدی بودن این حادثه را در میان ساکنان منطقه دامن زده است .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۴    
پدال نیوز: براساس جداول قیمتی از بازار خودروهای داخلی و مونتاژ، طی روز های اخیر به جز گروه پژو سایر گروه های خودرویی با ثبات قیمت همراه بودند .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۹    
پدال نیوز: در حالی خودروسازان داخلی مصنوعات انبوه خود را به امید کسب سود کلان احتکار کرده اند که در شرایط کاهش عرضه به بازار و افزایش تقاضا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۹    
پدال نیوز: اولین یا شاید مهمترین مرحله برای خرید یک خودروی جدید انتخاب مناسب و هوشمندانه آن است . خودرویی که با گذر زمان از انتخابش پشیمان نشویم و بعد از مدتی به فکر تعویض آن نیفتیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۹    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران: از اول آبان خودروهایی که نیاز به معاینه فنی دارند به وسیله همه دوربین ها در سطح تهران به صورت 24 ساعته کنترل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۹    
پدا لنیوز- دانشیار دانشگاه علم و صنعت گفت: هدفگذاری انجام شده در تفاهم نامه این دانشگاه با انجمن صنایع همگن قطعه و نیرومحرکه برای سال نخست انعقاد قرارداد با قطعه سازان توانمند تا سقف یک میلیارد تومان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۹    
پدال نیوز- شرکت سایپا از جدیدترین شرایط فروش فوری اعتباری آریو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز: نوسانات نرخ ازر، ممنوعیت واردات خودرو و تصمیمات بین المللی برای صنعت خودرو ایران باعث شد تا طی یک ماه گذشته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز: اولین نمونه های بازار آمریکا دارای کاکپیت بزرگ و صفحه لمسی مدیا با توانایی های واقعیت مجازی خواهند بود. مرسدس این صفحه نمایش را پیشرفته ترین نمونه بازار می نامد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز: در سال گذشته خودروهای کانسپت و تولید انبوه زیادی جایزه بهترین و زیباترین کابین سال را از آن خود کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۴    
پدال نیوز- به دلیل برخی انحرافات صورت گرفته در توزیع ارز 4200 تومانی از سوی دولت، تمامی ثبت سفارش های قبلی به دلیل بررسی مجدد، ابطال شده و انجام ثبت سفارش جدید نیز فعلا متوقف است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور کلات مشهد، 16 نفر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایدرو در حکمی سید مجتبی شفیعی را به عنوان مجری طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- با انتشار لیست ثبت سفارشهای غیرمجاز خودرو، شبهاتی که درخصوص بسیاری از شرکتهای واردکننده متهم در پرونده مذکور وجود داشت، شفاف سازی شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۲    
عصر خودرو- شرکت ایران خودرو شرایط جدید پیش فروش H30 Cross را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای لوکس و وارداتی در سطح بازار پایتخت طی امرداد ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۲    
پدال نیوز: نماینده مردم بوکان در مجلس، گفت: خرید کل شرکت پژو به مراتب هزینه کمتری از انعقاد قرارداد با این شرکت به منظور تولید محصولات در ایران داشت یا می توانستیم کل شرکت تویوتا و یا دوو را با تمامی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۲    
پدال نیوز: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی خواستار لغو مجوز فعالیت و نمایندگی شرکتهای متخلف واردکننده خودرو در پرونده فساد در ثبت سفارش و واردات خودرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- نداشتن کلاه ایمنی، حرکت در مسیر مخالف، گذر از چراغ قرمز، حمل بار و مسافر، صدای بوق های نابه هنجار، حرکات نمایشی قوانین راهنمایی و رانندگی هستند که روزانه توسط راکبان موتور سیکلت نقض می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- اگر این سوال در سطح جامعه در رده های مختلف سنی، اجتماعی، اقتصادی، تحصیلی مطرح شود که آیا کارکردن با برق خطرناکتر است یا خودر، بی گمان پاسخ غالب افراد گزینه اول خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶    
پدال نیوز- شرکت کرمان موتور از شرایط فروش ویژه مرداد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل گفت: بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیونت فوتون با انجام بهبود کیفیت، موفق به کسب دو ستاره کیفی شود که این دستاورد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: 4 مسافر به دلیل برخورد سواری پراید با تریلی در گرگان مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- پرداخت الکترونیکی عوارض یکی از موارد کاربرد فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی است که جایگزینی آن با پرداخت سنتی، می تواند تسهیل و تسریع این فرآیند را به همراه داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد مجازات رانندگی در حالت مستی قانون صریح است، باید با فرد خاطی برخورد جدی صورت گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- خسارت بیمه نامه شخص ثالث در 4 مورد باید بدون هیچگونه شرط و اخذ تضمینی توسط شرکت بیمه گر پرداخت شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: فرمانده پلیس راه البرز با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ریزش مستمر گازوئیل توسط خودرو های یدکش در جاده کرج - چالوس توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز- پروژه بزرگراه تبریز- اهر که هم اکنون به نیمه راه رسیده و نیمه دیگر آن باسرعت نه چندان تند و نه چندان کند پیش می رود، حاضر به از دست دادن عنوان " جاده مرگ"، آن هم به این راحتی ها نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۵    
پژو پارس بی رنگ و بدون خط و خش را مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: پس از کش و قوس های فراوان بر سر ماندن و رفتن رنو فرانسه، در نهایت این خودروساز فرانسوی هم چا پای پژو گذاشت و بازار ایران را سر بزنگاه ترک کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: شاتون یکی از اجزای زیر کاپوت خودرو است که نقشی اساسی در خودرو ایفا می کند. سلامت این قطعه باید هر چند وقت یک بار بررسی بشود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: شرکت خودرو سازی فورد به دنبال آن است تا تمرکز خود را برای بازگرداندن سود این شرکت در اروپا بر فروش خودروهای شاسی بلند (SUV) و ون های......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز : در شرایطی که طبق اعلام مدیر اجرایی رنو، این شرکت احتمالا ایران را به تبعیت از سیاست های آمریکا و به دلیل بازگشت تحریم ها، ترک خواهد کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی دایملر آ.گ، مالک شرکت مرسدس بنز در تلاش است که در سال های آتی درراستای تسهیل پیشرفت در حوزه فناوری و جا نماندن از دیگر رقبای خود به سه شرکت مجزا از جمله بخش مرسدس بنز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: شرکت ژاپنی خودروسازی تویوتا قصد دارد تا میزان سرمایه گذاری خود را برای ساخت خودروهایی که از پیل سوختی استفاده می کنند کاهش دهد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: یکی از مهم ترین متغیرهای تجارت خارجی در هر کشوری تغییرات نرخ ارز است، به این معنا که همراه با نوسانات ارزی مبادلات تجاری نیز تحولات نسبی را تجربه خواهد کرد......