پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۶:۵۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 15 دی 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 دی 1398 پدال نیوز 2 دی 1398 پدال نیوز 3 دی 1398 پدال نیوز 4 دی 1398 پدال نیوز 5 دی 1398 پدال نیوز 6 دی 1398 پدال نیوز 7 دی 1398 پدال نیوز 8 دی 1398 پدال نیوز 9 دی 1398 پدال نیوز 10 دی 1398 پدال نیوز 11 دی 1398 پدال نیوز 12 دی 1398 پدال نیوز 13 دی 1398 پدال نیوز 14 دی 1398 پدال نیوز 15 دی 1398 پدال نیوز 16 دی 1398 پدال نیوز 17 دی 1398 پدال نیوز 18 دی 1398 پدال نیوز 19 دی 1398 پدال نیوز 20 دی 1398 پدال نیوز 21 دی 1398 پدال نیوز 22 دی 1398 پدال نیوز 23 دی 1398 پدال نیوز 24 دی 1398 پدال نیوز 25 دی 1398 پدال نیوز 26 دی 1398 پدال نیوز 27 دی 1398 پدال نیوز 28 دی 1398 پدال نیوز 29 دی 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- به تازگی خبر ادغام دو غول صنعت خودروسازی یعنی گروه ایتالیایی-آمریکایی FCA و گروه فرانسوی PSA جهان خودرو را تکان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: یک سال بعد از معرفی اوراکان اوو به عنوان نسخه ای بازطراحی و باز مهندسی شده، حالا لامبورگینی نسخهٔ دیفرانسیل عقب این سوپراسپرت را هم رسماً با نام اوراکان اوو RWD معرفی کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز: خودروسازان از شرکت های تامین کننده قطعات خواسته اند درحداقل زمان اقدام به اصلاح قیمت محصولات خود کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۱    
پدال نیوز: هیوندای و کیا با برنامه ریزی برای ارائه 13 مدل هیبریدی، 6 مدل پلاگین هیبریدی، 23 خودروی برقی و دو مدل سلول سوختی تا اواسط دهه جاری، تلاش خود در جهت برقی سازی را پیش خواهند برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها گفت: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 20:00 امروز از جاده قدیم قم-تهران ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه قم-چرمشهر-گرمسار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه از تغییر تاریخ پیش فروش عادی دو محصول سمند EF7 و پژو 206 تیپ 2 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد کامیون در جاده قدیم قم_ تهران امروز دوشنبه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز- بارش برف که از صبح روز یکشنبه خراسان شمالی در برگرفته بود هم اکنون هم در برخی از مناطق استان به صورت پراکنده ادامه دارد و این وضعیت موجب لغزندگی جاده ها شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز: تسلا قیمت پایه مدل 3 ساخت چین را 16 درصد کاهش داد و بهای آن را پس از اعمال مشوق های دولتی چین از 355 هزار و 800 یوآن به 299 هزار و50 دستگاه یوآن (حدود 42 هزار و 900 دلار) رساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: درحالی که تنها اخباری جزئی درباره تولید نخستین خودروی کراس اوور ملی یا پروژه نیو پیکان از سوی ایران خودرو منتشر شده است و تصویری از این خودرو تنها به حالت گرافیکی بر روی پرده ای در ایران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۰    
پدال نیوز: ایران خودرو در نظر دارد طرح جدید پیش فروش خودرو پژو 207 دستی را ویژه دی ماه 98 آغاز نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور پایتخت درباره محدودیت های ترافیکی تهران به مناسبت تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توضیح داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- شرکت دایملر آلمان که خودروهای بنز را تولید می کند اعلام کرد که به خاطر نقص فنی در سانروف خودروهای تولیدی، 744 هزار خودروی بنز در آمریکا را به نمایندگی ها فراخوانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای آمریکا در سال 2019 میلادی منتشر شده که نشان می دهد نبردی تنگاتنگ میان خودروسازان آمریکایی و ژاپنی برای تسلط بر این بازار رخ داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: بمناسبت تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم محدودیت های ترافیکی به شرح ذیل اعمال خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز- اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود وارد بازار نموده و فروش آنرا آغاز کرده است اما از آنچه در تبلیغات این خودرو دیده می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز- شرکت زامیاد شرایط جدید پیش فروش کامیونت دوگانه سوز این شرکت را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: تمامی قسمت های بدنه فیبرکربن است که جایگزین قطعات نمونه استاندارد شده و در نهایت این تغییرات وزن خودروی برتونه را حدود 100 کیلوگرم در مقایسه با زد آر1 کاهش داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که برای ارتقای سلامت شهروندان و کاهش استفاده از خودرو ، مسیر دوچرخه سواری در کرج مهیا شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- قیمت خودرو امروز (یکشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز : با استفاده از خودروهای هیبریدی می توانید در مصرف سوخت صرفه جویی کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- مشتریان آمریکایی در سال 2019 تمایل بیشتری به خریداری پورشه کاین و تایکان از خود نشان داده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از هزار و 900 تن پوسته یاتاقان از کشور های مختلف وارد کشور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: یک شرکت سوئیسی پلتفرمی برای تاکسی ها ساخته که مجهز به فناوری های مختلف است و می تواند صندلی عقب خودرو را به اتاق کار یا پذیرایی برای مسافر تبدیل کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هیچ کشوری در جهان به تنهیی نتوانسته خودروی الکتریکی بسازد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از ابتدای بهمن ماه سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه فقط بر اساس میزان پیمایش خواهد بود و ضرورت دارد راننده ها برای دریافت یارانه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: با توجه به آمار اعلام شده در مورد میزان تولید خودرو در ماه آذر به نظر می رسد که قیمت خودرو در ماه جاری ریزش کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۸    
پدال نیوز: نماینده مردم ایرانشهر در مجلس بر اثر تصادف رانندگی درگذشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز: مصوبه ای در هیات دولت به تصویب رسیده بود که خوشبختانه شورای پول و اعتبار قرار است آن را اجرایی کند و جزئیات آن را بعد از به نتیجه رسیدن رسانه ای خواهیم کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی دولت از تعطیلی تمامی دستگاه ها در تهران روز دوشنبه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۳    
پدال نیوز- کره جنوبی قصد دارد که از ماه ژوئیه (تیر-مرداد 1399) خودرو با فناوری خودران سطح 3 بفروشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز- اعضای اصلی هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه با حکم شهردار تهران انتخاب شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز- گروهی که تردد روزانه در شهرها، جزو لاینفک فعالیت روزانه کاری شان است، اما با این وجود در سهمیه بندی بنزین نادیده گرفته شده اند، مربی های آموزشگاه های رانندگی هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه راننده و ناوگان وانت در کشور برای حمل بار و دریافت سهمیه سوخت، باید بارنامه دریافت کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز: رییس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه دلالان در شهرستان ها با کمترین قیمت کارت های ملی را در اختیار می گیرند، گفت: در بازار تهران خودرو هایی که خرید و فروش می شود همه کد شهرستان دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز: اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت تغییر نام بزرگراه رسالت به شهید قاسم سلیمانی رای مثبت دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۳    
پدال نیوز: مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی دوشنبه مدارس شهر تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۳    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: امیدواریم تا پایان دی ماه وجوه قول داده شده توسط وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۳    
پدال نیوز- لاستیک خودرو یکی از مهمترین بخشهای اجزاء بیرونی خودرو به حساب می آید که در روند مصرف سوخت و ایمنی خودرو نقش پررنگی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
پدال نیوز- قرار است در نمایشگاه CES2020 از یک وسیله نقلیه برقی رونمایی شود که شبیه کالسکه ای بدون اسب است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
پدال نیوز -هیوندای سال گذشته نسخه پیش تولید یک کراس اوور هیدروژنی را معرفی کرد که آن زمان نامش مشخص نبود و گفته شد نسخه نهایی آن، سال آینده رسماً رونمایی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش برف و باران در چندین جاده کشور، گفت: تردد با زنجیرچرخ در پنج جاده الزامی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- فروش خودروهای الکتریکی در نروژ در سال 2019 میلادی با یک رشد و افزایش 42.4 درصدی روبرو شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- مدیرکل استاندارد ایلام گفت: استفاده از گاز مایع سیلندری برای سوخت خودروها ممنوع است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: از ابتدای بهمن ماه کف و سقف سهمیه سوخت سواری های کرایه پلاک عمومی بین شهری حذف شده و بر اساس طرح پیمایشی شدن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی محورهای هراز و کندوان را همراه با بارش شدید برف اعلام کردو از رانندگان خواست در تردد از این مسیرها به مقررات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران علت افزایش انتشار ذرات معلق در تهران بر اساس سیاهه انتشار سال 96 را منابع جدید آلودگی هوا معرفی کرد که در سیاهه انتشار قبلی به آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- سخنگوی اورژانس کشور از مصدوم شدن 19 تن در تصادف صبحگاهی اتوبوس با کامیون خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- از تیرماه سال 86 تا امروز بیش از 50 میلیون کارت سوخت در کشور صادر شده و برخی از مالکان وسایل نقلیه هستند که 7 یا 8 بار کارت سوخت برای آنها صادر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- قانون هوای پاک شامل 34 ماده و 39 تبصره از 23 مردادماه سال 96 از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد؛ قانونی که طبق آن علاوه بر سازمان حفاظت محیط زیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز- محصولات کلاسیک ب ام و در سال های دورتر نمادی از خودروهای جذاب و اسپرت و عمدتا جوان پسند بودند و امروزه برای بسیاری از ایرانی ها یک نوستالژی تمام عیار هستند چرا که بسیاری یا مالک یکی از این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: جمعه هفته گذشته خبر رونمایی از خودروی ملی ترکیه توسط رئیس جمهور این کشور رجب طیب اردوغان اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) همچنان اصرار دارد که ثابت کند خودروسازی را از گرداب تحریم نجات داده و به ساحل آرامش رسانده است؛ اما آیا واقعیت همین است که وزارت صمت می گوید؟
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز: برند لوکس خودروسازی پورشه که زیرمجموعه گروه فولکس واگن است، بنا دارد 645 دستگاه از محصولات وارداتی خود به بازار چین را فراخوان دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز: براساس اعلام سخنگوی شرکت فیات-کرایسلر، یکی از تعمیرکاران شاغل در کارخانه سول این شرکت جان خود را از دست داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز: خودروهای گاز سوز و گاز سوز کردن خودرو در ایران برای مدتی به امری رایج تبدیل شد که بر خلاف تصور عموم، گاز سوز شدن خودروها دارای ضرر و زیان زیادی برای خودرو و محیط زیست است.