یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۴:۴۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 31 فروردین 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 فروردین 1398 پدال نیوز 2 فروردین 1398 پدال نیوز 3 فروردین 1398 پدال نیوز 4 فروردین 1398 پدال نیوز 5 فروردین 1398 پدال نیوز 6 فروردین 1398 پدال نیوز 7 فروردین 1398 پدال نیوز 8 فروردین 1398 پدال نیوز 9 فروردین 1398 پدال نیوز 10 فروردین 1398 پدال نیوز 11 فروردین 1398 پدال نیوز 12 فروردین 1398 پدال نیوز 13 فروردین 1398 پدال نیوز 14 فروردین 1398 پدال نیوز 15 فروردین 1398 پدال نیوز 16 فروردین 1398 پدال نیوز 17 فروردین 1398 پدال نیوز 18 فروردین 1398 پدال نیوز 19 فروردین 1398 پدال نیوز 20 فروردین 1398 پدال نیوز 21 فروردین 1398 پدال نیوز 22 فروردین 1398 پدال نیوز 23 فروردین 1398 پدال نیوز 24 فروردین 1398 پدال نیوز 25 فروردین 1398 پدال نیوز 26 فروردین 1398 پدال نیوز 27 فروردین 1398 پدال نیوز 28 فروردین 1398 پدال نیوز 29 فروردین 1398 پدال نیوز 30 فروردین 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: صدها هزار صورتحساب رانندگان تپسی در ایران لو رفت. این توییت یک پژوهشگر آلمانی است که چند روز گذشته سر و صدای زیادی برپا کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: در این گزارش نگاهی به 3 نوع وانت تولید داخل خواهیم داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش خودروی وانت آریسان با مدل 97 به مناسبت نیمه شعبان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز- بر اساس آمار ارائه شده در گزارش آژانس بین المللی انرژی، ایران در صدر کشور های پرداخت کننده یارانه سوخت های فسیلی در جهان قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز: مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا اعلام می کند که با توجه به شرایط فعلی صنعت خودرو در سال جاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به جز استان خوزستان در دیگر استان های سیل زده کار بازسازی را آغاز کرده ایم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: رانندگی در حالت غیرطبیعی حادثه ای وحشتناک را در خیابان رقم زد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت نیمه شعبان و به منظور کنترل قیمت ها، فردا نیز ادامه خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز: افرادی که پلاک وسیله نقلیه شان مفقود یا سرقت شده می توانند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک برای دریافت مجدد پلاک خودرو خود اقدام کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
پدال نیوز: تغییر و تحولات اخیر حاکی از اتفاقاتی نگران کننده در صنعت بیمه می باشد که منافع صاحبان سهام را با خطر ورشکستگی روبرو کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: با عرض پوزش از مشتریان محترم گروه رنو به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی ایشان، فراخوان طرح های پیشنهادی جهت تعهدات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز- قیمت خودروهای وارداتی در بازار ایران به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در ادامه قیمت روز محصولات هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، بی ام و، فولکس واگن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز -چانگان خودروی جدید شاسی بلندش را در نمایشگاه بین المللی شانگهای در معرض نمایش گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز-معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: از بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه سامانه بارشی موجود در مازندران تقویت شده و ضمن کاهش دما بر میزان شدت باد و بارش ها افزوده می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز- مدت ها است که صحبت های گوناگونی در خصوص استفاده مجدد از کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین صورت می پذیرد اما همچنان ابهاماتی در این خصوص وجود دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز- شرکت فیات کرایسلر اعلام کرد بیش از 320 هزار خودروی داج دارت را در آمریکای شمالی به خاطر معیوب بودن یکی از قطعاتشان فرا می خواند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: عضو هیأت رئیسه شورای شهرتهران با اشاره به حمایت شورای شهر از برنامه های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران گفت: اجرای این برنامه ها برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: انجمن صنفی جایگاه داران سی ان جی طرحی را به منظور اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ارائه کرده است و ادعا می کند با اجرای این طرح از واردات روزانه 8 الی 10 میلیون لیتر بنزین جلوگیری می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- قیمت انواع خودروهای کره ای در بازار تهران را ببینید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- هیوندای به تازگی تولید مدل 2020 هیوندای سوناتا N Line را تایید کرده است. موتور مورد استفاده در این خودرو بیش از 275 اسب بخار قدرت تولید می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- پژوهش های جدید نشان می دهد که به زودی خودروهای پرنده از خودروهای الکتریکی سبقت می گیرند. درواقع پژوهش های جدید نشان می دهد که خودروهای پرنده در سفرهای بلند مدت برتر از اتومبیل های گازی و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: هراز و کندوان یکشنبه یکطرفه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک از تسهیل تردد خودروها با نصب سازه های فلزی در معابر پرتردد شهر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- جمعی از اهالی رسانه با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب اطلاع کسب کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز- مسیر جایگزین برای خودرو های سواری از سمت بندرانزلی به داخل شهر خمام و از سمت رشت به انزلی در کمربندی از فرعی روستای فتاتو است و همچنین وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس ها می توانند از مسیر میدان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز- سرگرد تیموری گفت: راکبان موتورسیکلت باید توجه داشته باشند عدم استفاده از کلاه ایمنی منجر به جریمه و توقیف موتورسیکلت خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز- ماجرای بازگشت دوباره سهمیه بندی و دو نرخی شدن بنزین چند ماهی است که مطرح می شود. گاهی نمایندگان مجلس از اختصاص سهمیه بنزین به افراد سخن می گویند و از آن طرف وزیر نفت دو نرخی شدن را راه حل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: این خودرو با یک باتری 90 کیلووات ساعتی لیتیوم- یونی مسافتی حدود 461 کیلومتر را می پیماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور، دست افزار هوشمند موبایلی پلیس، جایگزین قبض های کاغذی جریمه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۴    
پدال نیوز: وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین به چشم خریدار لیموزین روسی اروس را تحسین کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۹    
پدال نیوز: یک تراکتور که تعداد زیادی مسافر سوار کرده بود، چپ کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۴    
پدال نیوز- در حالی تولید انواع خودروی ون در اسفند سال 1396، 138 دستگاه بوده که تولید آن در اسفند ماه سال 1397 به پنج دستگاه رسیده و 96.4 درصد کاهش تولید داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۴    
پدال نیوز: به گفته تولیدکننده تعداد بسیار کمی از این محصول تولید خواهد شد و به نظر می رسد که تیراژ این مدل از 1000 عدد بیشتر نباشد. حتی نمی توانید این خودرو را بخرید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز: تغییر سیاست تولید فورد در کارخانه میشیگان به تولید وانت و پیکاپ به جای خودروهای کم سودتر، منجر به بهبود 1 میلیارد دلاری درآمد دومین خودروساز بزرگ آمریکا شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز- رییس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودروی وَن حامل زائران عراقی در جاده ملایر - اراک و نزدیکی شهر زنگنه واژگون شد که پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از آنها جان باخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: مسافر اتوبوس درون شهری در بیرجند به دلیل عجله و کم دقتی راننده جان خود را از دست داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز: از صبح امروز شنبه مورخ 31 فروردین ماه 98 فروش نقدی محصولات شرکت سایپا با موعد تحویل 30 روز کاری آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز: یک فعال صنعت قطعه گفت: تسهیلات پرداخت شده به قطعه سازان همانند مسکن عمل کرد و کمک بزرگی به بازگشت قطعه سازان به چرخه تولید کرد اما این مسکن مقطعی است و اثر آن روزی تمام می شود بنابراین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- هرگاه از این خودروساز نامی به میان می آید بیشتر ایرانیان خواه ناخواه به یاد هاچبک جمع و جور آن یعنی مدل کورسا می افتند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از پیش بینی ترافیک سنگین معابر شهر تهران در شب نیمه شعبان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز- شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت که این کشور و ایران همکاری های خود را در حوزه صنعت افزایش می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۹    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (31 فروردین ماه 98) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۴    
پدال نیوز: نسل چهارم باکستر، نخستین نسلی بود که پورشه نامش را به 718 باکستر تغییر داد. این خودرو آلمانی یک سال پس از عرضه جهانی اش، یعنی از 2017 در بازار کشورمان حضور دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: ارتکاب دو تخلف رانندگی همزمان موجب توقیف وسیله نقلیه رانندگان خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با پرداخت تسهیلات 4000 میلیارد تومانی به قطعه سازان و افزایش تزریق قطعه و لوازم یدکی به شرکت های خودروساز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک 2019 این روزها با میزبانی از غول های خودروسازی جهان در حال برگزاری است و تا 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز: هزینه های تولید خودروسازان افزایش یافته است اما با وجود مشکلاتی که برای آن ها در تولید به وجود آمده در تلاش هستند تا با عرضه خودرو از ایجاد التهاب در بازار جلوگیری کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق قانون اگر خودرو دارای شیشه دودی باشد و نتوان از فاصله سه متری سرنشینان و داخل آن را رؤیت کرد، مشمول اعمال قانون پلیس خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اعلام زمان حذف زوج و فرد درپایتخت، گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: شیوه پرداخت تسهیلات ارزی به زنجیره خودروسازی کشور سرانجام با توافق بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان و قطعه سازان نهایی شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: فروش اموال غیرتولیدی و واحدهای تولیدی مازاد در شرایطی مهم ترین مسیر تامین نقدینگی تولید کنندگان خودرو ازسوی وزارت صمت شناخته شده که به نظر می رسد خودروسازان بیشتر تمایل به اخذ تسهیلات و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: شرکت نیسان موتور گزارش روزنامه نیکه ژاپن را مبنی بر برنامه این خودروساز برای کاهش 15 درصدی تولید جهانی خود در سال مالی 2019 تا مارس 2020، تکذیب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی دایملر اعلام کرده است که قصد دارد تا 6 میلیارد یورو (75/ 6 میلیارد دلار) از هزینه های خود را تا سال 2021 در بخش خودروهای سواری مرسدس بنز کاهش داده و کارآیی خود را در این بخش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: دولت دونالد ترامپ به تازگی پیش بینی کرد که توافق جدید آمریکای شمالی - توافق تجاری میان آمریکا، کانادا و مکزیک - موجب ایجاد 76 هزار شغل در بخش خودرو طی پنج سال آینده خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: یک کارشناس خودرو مدعی شد: شواهد نشان می دهد برنامه های تدوین شده برای سروسامان دادن به وضعیت خودروسازی در کشور در شرایط بحرانی فعلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز: فورد یکی از محبو ب ترین تولیدکنندگان خودرو، محصولات متنوعی تولید کرده و همواره تاریخ سازی می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: شاتون یکی از اجزای زیر کاپوت خودرو است که نقشی اساسی در خودرو ایفا می کند. سلامت این قطعه باید هر چند وقت یک بار بررسی بشود.