چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۲:۲۰Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 18 فروردین 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 فروردین 1398 پدال نیوز 2 فروردین 1398 پدال نیوز 3 فروردین 1398 پدال نیوز 4 فروردین 1398 پدال نیوز 5 فروردین 1398 پدال نیوز 6 فروردین 1398 پدال نیوز 7 فروردین 1398 پدال نیوز 8 فروردین 1398 پدال نیوز 9 فروردین 1398 پدال نیوز 10 فروردین 1398 پدال نیوز 11 فروردین 1398 پدال نیوز 12 فروردین 1398 پدال نیوز 13 فروردین 1398 پدال نیوز 14 فروردین 1398 پدال نیوز 15 فروردین 1398 پدال نیوز 16 فروردین 1398 پدال نیوز 17 فروردین 1398 پدال نیوز 18 فروردین 1398 پدال نیوز 19 فروردین 1398 پدال نیوز 20 فروردین 1398 پدال نیوز 21 فروردین 1398 پدال نیوز 22 فروردین 1398 پدال نیوز 23 فروردین 1398 پدال نیوز 24 فروردین 1398 پدال نیوز 25 فروردین 1398 پدال نیوز 26 فروردین 1398 پدال نیوز 27 فروردین 1398 پدال نیوز 28 فروردین 1398 پدال نیوز 29 فروردین 1398 پدال نیوز 30 فروردین 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
پدال نیوز: شوروم دفتر مرکزی پرشیاخودرو در تاریخ 26 اسفند ماه میزبان آخرین مراسم این شرکت با عنوان جشن نوروزی در سال 1397 بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۹    
پدال نیوز: زمانی که هنوز وسیله های نقلیه ی موتوردار رایج نبودند، کار آتش نشانی بسیار دشوار بود. شرکت آرنز با تولید Ahrens-Fox N-S-4، مسیر انجام این کار را تاحدزیادی هموار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح ساماندهی بازار خودرو به صحن علنی طی هفته آینده خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز- رانا پلاس به عنوان مدل فیس لیفت شده Runna خواهد بود که توسط گروه صنعتی ایران خودرو به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویر و مشخصات این خودرو را بررسی می کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز: در تصویر زیر حمل بار با یک دستگاه خودروی مرسدس بنز C200 را می بینید. بنز C200 کارکرده در حال حاضر در ایران قیمتی حدود 700 میلیون تا یک میلیارد تومان دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: بر اثر برخورد مینی بوس حامل کارگران کشاورزی با یک دستگاه نیسان در نزدیکی روستای حمیدآباد شوش، 11 کارگر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز -سفر دور دنیایی که ویبه واکر سه سال پیش با ماشین الکتریکی اش از آمستردام هلند شروع کرد امروز در سیدنی استرالیا به پایان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز: شرکت ژاپنی تویوتا بنا دارد فناوری های هیبریدی خود را به منظور گسترش تولید خودروهای سلول سوختی، هیبریدی و برقی به صورت رایگان در اختیار رقبا قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: مدل جتا 2019 توانست در آزمایش تصادفات سازمان امنیت بزرگ راه های آمریکا، بالاترین امتیاز ممکن را کسب کند و به عنوان یکی از امن ترین خودرو های سال شناخته شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز- بازپرسان ژاپنی از دادگاه توکیو خواسته اند تا همسر مدیر عامل سابق نیسان-رنو را بازجویی کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز- همسر مدیر عامل برکنار شده شرکت خودروسازی نیسان-رنو برای آزادی وی از زندان در ژاپن، به فرانسه سفر کرده و دست به دامن دولت مکرون شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- رکود در بازار خودرو موجب حفظ ثبات در قیمت ها طی روزهای آغازین سال جدید شده و فعالان بازار پیش بینی می کنند در صورت ادامه روند فعلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- واردات لیتیوم آمریکا از دیگر کشورها و به خصوص چین از سال 2014 بدین سو دوبرابر شده و حالا شرکت های بزرگ این کشور قصد دارند برای کاهش این وابستگی با حمایت دولت با هم متحد شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از آن دارد که از هفته آینده با آغاز فاکتور کردن خودروها توسط خودروسازان بازار معاملاتی خودرو داغ شده و خرید و فروش ها انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- قیمت خودرو در سال گذشته با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. پس از تعطیلات ایام نوروز نیز قیمت ها دستخوش تغییراتی می شود و باید منتظر ماند و دید روند فعالیت خودروسازان به چه صورت خواهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت از رشد 60 درصدی صادرات لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت در سال گذشته و ثبت صادرات 130 میلیون دلاری در این بخش خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز- رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ایمن یا عدم ایمن بودن بخش جنوبی خط 6 مترو تهران گفت: قطعا اتفاقی برای مسافران خط 6 مترو رخ نمی دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز- قاسمی گفت: تا دی ماه امسال تعداد 1100 جایگاه در سراسر کشور آماده و استاندارد سازی خواهند شد و امکان اینکه تعداد این جایگاه ها افزایش پیدا کند وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز-هیوندای و کیاموتورز توانستند در سه ماهه نخست سال 2019 میلادی به رکورد بیشترین فروش خودروهای شاسی بلند در ایالات متحده آمریکا دست یابند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: هیوندای موتورز با شرکت چینی تنسنت (Tencent) به منظور توسعه نرم افزار خودروهای خودران وارد همکاری می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- در حالی حدود 11 ساعت از پاکسازی نخاله از سطح جاده هراز و اعلام بازگشایی رسانه ای این محور پرتردد در مازندران می گذرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- بخشدار آسارا با اشاره به رانش زمین در قسمتی از جاده چالوس گفت: این رانش در یک لاین از مسیر ایجاد شده و مشکلی برای تردد ایجاد نکرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- سازمان هواشناسی کشور برای برخی از استان های کشورمان، بارش باران، رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- رییس پلیس پایتخت از دستگیری چهار دروغ پرداز در مورد سیل خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از نشست نیم متری زمین در جاده چالوس خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز-یکی از خبرهای جالب این روزهای دنیای خودرو احتمال ساخت شاسی بلندها در کارخانه هایی مانند بوگاتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز- سیف با اشاره به برگزاری تور های نوروزی ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در نوروز امسال 5 هزار نفر از اتوبوس های گردشگری استفاده کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد موارد تصادفاتی که رخ می دهد در 20 کیلومتری ورودی شهرهاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: با اتفاقاتی که در ماههای پایانی سال 97 در حمایت از صنعت خودرو و تامین و تزریق نقدینگی به قطعه سازان بوجود آمد پیش بینی می شود شرایط تولید خودروسازان در سال رونق تولید، منطقی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: پیش بینی های اولیه در آغازین روزهای سال 97 حاکی از برنامه ریزی تولید یک میلیون و 700 هزار دستگاهی خودروسازان در سال 97 داشت اما در سال گذشته اتفاقات مهمی در جریان برجام و بازگشت تحریم ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: کمپانی خودروسازی ولوو در جدیدترین اطلاعیه خود، رسما تایید کرد که نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 تا قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: طرح خدمات و امداد نوروزی گروه بهمن با مشارکت فعال برخی از نمایندگی ها و شبکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با موفقیت به پایان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: اتفاقات ناگوار مربوط به بلایای طبیعی در نوروز 1398 باعث شده است زمزمه هایی مبنی بر تاخیر در ترخیص خودروهای وارداتی باقی مانده در گمرک شنیده شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز: عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو در دانشگاه علم و صنعت ایران بیان می کند که اگر نهاده های اصلی ازجمله قیمت ارز و پارامترهای کلان سایسی ثابت بمانند -یعنی وضعیت حال حاضر پابرجا باشد- و ضمنا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به راه اندازی قطار امداد برای مردم سیل زده خوزستان و لرستان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- مجموع تردد خروجی و ورودی بر روی جاده های استان اصفهان در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود سه درصد کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی گفت: امسال شاهد کاهش 20 درصدی جان باختگان سوانج رانندگی در سر صحنه تصادف بودیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز- شرکت های خودروسازی ب ام و ، دایملر و فولکس واگن به تبانی و همکاری برای دستکاری در میزان انتشار آلایندگی خودروهای خود متهم شده اند که در صورت اثبات صحت این ادعا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
پدال نیوز رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هرچند شهردار تهران مسئولیت ایمنی خط 6 را پذیرفته گفت: این مساله دلیلی برای رفع نواقص نیست و نمی توان نسبت به آن سکوت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، گفت: امنیت و سلامت شهروندان برای ما اهمیت دارد و خط 6 مترو از ایمنی لازم برخوردار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
پدال نیوز- بررسی روند مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز نشان می دهد بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در بسیاری از استان های کشور مانع از افزایش شدید مصرف این فرآورده نفتی در ایام تعطیلات نوروز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- رییس شورای شهر تهران گفت: در تهران 300 کیلومتر مترو داریم که با احتساب هر کیلومتر 200 میلیارد هزینه، قریب 60 هزار میلیارد تومان هزینه کردیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- شهردارتهران گفت: برای رسیدن به روزانه 7 میلیون سفربا مترو مستلزم افزایش تجهیزات نظیر واگن و قطار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- مهندس پور زرین مدیر عامل گروه بهمن به رسم سال های گذشته در نخستین روز سال نو ضمن تبریک عید نوروز از تلاش و همت کارکنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه قزوین تصادف زنجیره ای 30 خودرو با یکدیگر در آزادراه قزوین-کرج را که شب گذشته از سوی برخی رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز- تصادف زنجیره ای 30خودرو در محور قزوین – البرز 100نفر را دچار حادثه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت:ثبت 867 هزار و 225 دستگاه خودرو از 25 اسفند تا 16 فروردین ماه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز- حق شناس گفت: در مقطع زمانی سفر های نوروزی موضوع گردشگر به سبب سیلاب استان های شمالی و خوزستان 27 درصد کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تمامی دستگاه هایی که فاقد معاینه فنی باشند به ویژه موتورسیکلت ها جریمه می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز: کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار تصاویری از ایده طراحی داخل کابین خود، فکر می کند صفحه نمایش لمسی بر روی فرمان یک ایده بسیار خوب است!
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۰    
شکافی که دیروز در جاده کرج چالوس به طول 80 متر باز شده بود, امروز وضعیت وخیم تری پیدا کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز- دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مکزیک را تهدید کرد اگر اقدامات خود برای متوقف کردن مهاجران غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر را افزایش ندهد، برای واردات خودرو از این کشور تعرفه سنگینی وضع می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (18 فروردین ماه 98) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز- بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده، تسلا توانسته است در ماه فوریه 2019 بالغ بر سه هزار دستگاه خودروی مدل 3 را در اروپا به فروش برساند که از سایر رقبای اروپایی خود نیز فراتر رفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز- تسلا قصد دارد فناوری هوشمندی را در خودروهای خود به کار گیرد که باعث می شود در زمان حضور راننده در محوطه پارکینگ، اتومبیل به طور خودکار روشن شده و به سمت وی حرکت کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- گزارش هایی که پیشتر در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده بود حاکی از آن است که خودروهای خودران قادر به تشخیص افراد سیاه پوست نیستند و همین امر انتقادات زیادی مبنی بر تبعیض نژادی را بر این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- تویوتا به منظور افزایش تلاش خودروسازان برای تولید خودروهای هیبریدی دوستدار محیط زیست، دسترسی به پتنت و حق اختراع آنها را تا سال 2030 میلادی آزاد کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: صدور هرگونه تأییدیه ایمنی خطوط مترو توسط شرکت های مشاور، مستلزم نصب، تکمیل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- هر چند از 25 اسفندماه سال 1397 افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس اعمال شد، اما با اتمام تعطیلات نوروزی با وجود اظهارنظرهای مختلف شاهد کاهش قیمت ها بر مبنای نرخ های تعیین شده در سال گذشته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
فاز اول خط 6 مترو تهران صبح امروز با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: وانت بار های ضایعاتی با ایجاد آلودگی صوتی و مانور دادن روی اعصاب مردم کسب درآمد می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده ناگفته پیداست که محور درآمدزایی ها نیز بر این اساس پی ریزی خواهد شد و یکی از راه های درآمدزایی در صنعت خودرو، صادرات است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز- شرکت مدیران خودرو از فروش محصولات ام وی ام به مناسبت بهار و با شرایط ویژه خبر داد .
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: آشفتگی بازار خودرو بی تردید از اتفاقات مهم سال گذشته در این حوزه محسوب می شود. البته این آشفتگی ها را نمی توان بی ارتباط با وضعیت تولید در شرکت های خودروساز دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: لویجی دی مایو، معاون نخست وزیر ایتالیا تاکید کرده است که اتحادیه اروپا باید هرچه سریع تر توافقی را برای کاهش تعرفه های خودرو......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: با اعلام جزئیات حقوق ورودی کالاها در سال 98، مشخص شد تعرفه واردات خودرو تغییری نکرده، هرچند ثبت سفارش همچنان ممنوع است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: شرکت فورد موتور بنا دارد تا بیش از 30 مدل جدید را طی سه سال آتی در چین به فروش برساند......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: تولید خودرو برزیل در سه ماه نخست سال 2019 کاهشی 6/ 0 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تجربه کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: میل لنگ یکی از قطعات اصلی خودرو است که در موتور و همچنین حرکت کردن خودرو نقشی اساسی دارد. اما این قطعه چگونه عمل می کند و وظایف دقیق آن چیست؟