پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۱:۴۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 12 بهمن 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 بهمن 1398 پدال نیوز 2 بهمن 1398 پدال نیوز 3 بهمن 1398 پدال نیوز 4 بهمن 1398 پدال نیوز 5 بهمن 1398 پدال نیوز 6 بهمن 1398 پدال نیوز 7 بهمن 1398 پدال نیوز 8 بهمن 1398 پدال نیوز 9 بهمن 1398 پدال نیوز 10 بهمن 1398 پدال نیوز 11 بهمن 1398 پدال نیوز 12 بهمن 1398 پدال نیوز 13 بهمن 1398 پدال نیوز 14 بهمن 1398 پدال نیوز 15 بهمن 1398 پدال نیوز 16 بهمن 1398 پدال نیوز 17 بهمن 1398 پدال نیوز 18 بهمن 1398 پدال نیوز 19 بهمن 1398 پدال نیوز 20 بهمن 1398 پدال نیوز 21 بهمن 1398 پدال نیوز 22 بهمن 1398 پدال نیوز 23 بهمن 1398 پدال نیوز 24 بهمن 1398 پدال نیوز 25 بهمن 1398 پدال نیوز 26 بهمن 1398 پدال نیوز 27 بهمن 1398 پدال نیوز 28 بهمن 1398 پدال نیوز 29 بهمن 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز: مقام مسئول مرکز مدیریت راه ها از بازگشایی محور خوش ییلاق-شاهرود، جاده بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی و محور جنگل گلستان - چمن بید در استان گلستان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- در این شماره به بازاری سر زده ایم که به عنوان متعلقات باتری یا قسمتی از دورچین پیشرانه در میان فروشندگان قطعات یدکی اتومبیل در بازار شناخته می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۰    
پدال نیوز- آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی بهمن98 است که بین 700میلیون تا 1 میلیارد تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۴    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۵    
پدال نیوز: این روزها با افزایش قیمت بسیاری از قطعات خودرو، نمونه های تقلبی در بازار بیشتر شده است و صاحبان خودروها برای تامین برخی از قطعات خودروی خود به مشکل خورده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کیفیت هوای پایتخت امروز (13 بهمن ماه) پاک است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز- شرایط پیش فروش عادی شرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح دیروز شنبه مورخ 98/11/12 آغاز شد و امروز هم ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۶    
پدال نیوز: نسیم پاییزی تحریم که در ابتدای سال 97 بر خودروسازان کشور وزید، سرد تر از تحریم های سال 91 بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه ملاک برای شیشه دودی مجاز، وضوح دید از فاصله 3 متری است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از محصولات شرکت بهمن دیزل در وزارت کشور بازدید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی معتقد است افزایش قیمت بنزین دلیل کاهش قاچاق سوخت نیست و باید دلیل اصلی این مهم را افزایش نظارت ازسوی دستگاه های نظارتی و کنترلی دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- قاسمی ده چشمه ای گفت: 7 شرکت بزرگ مخزن ساز در کشور برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی اعلام آمادگی کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازی سایپا با اجرای برنامه توقف تولید پراید و جایگزینی آن با محصولات جدید و به روز در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۱    
پدال نیوز- یکی از قدم های مهم پژو در راستای پیروی از جوّ برقی سازی کنونی در صنعت خودروسازی، معرفی و تولید نسخه تمام الکتریکی کراس اوور محبوب 2008 است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: داد: عرضه محصولات جدید سایپا در آینده، بخشی از کاستی های برجای مانده از گذشته را جبران کرده و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۱    
پدال نیوز: شواهد حاکی از آن است که شرکت فراری در حال ساخت یک خودروی تمام الکترونیک اسپرت برای رقابت با اتومبیل هایی مانند Tesla Roadster است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز- اندرو کوئومو فرماندار نیویورک، قانون استفاده از کلاه ایمنی برای رانندگان خودرو را در نظر گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- روغن سوزی یکی از دلایل کاهش سطح روغن موتور و یا کثیفی آن به شمار می رود. محفظه های سیلندر محل سوزانده شدن مخلوط سوخت و هوا هستند و مطلقا نباید مایع خنک کننده یا روغن به درون این محفظه ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز: راننده تاکسی اهل تگزاس آمریکا پس از تحمل سال ها سردرد سرانجام به علت آن پی برد؛ دردی ناشی از لارو های کرم کدو که فضای مغز او را گرفته بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید دولت باید در وهله نخست شاخص های پرداخت یارانه بنزین را تغییر دهد و در مرحله بعدی درآمد و اموال افراد را مجدد ارزیابی کرده و برای این مهم از بانک اطلاعاتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: تولید انواع خودرو طی 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17.7 درصد کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- معاون عمرانی استاندار تهران گفت: استقرار یک جگرکی سیار در کنار دستگاه سنجش آلودگی باعث افزایش شاخص آلودگی هوا شده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به بارش برف و باران اعلام کرد که تمامی مسیرهای این استان بدلیل بارش برف و باران لغزنده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز: عرب مازار در تبیین ریشه عدم خصوصی سازی صنعت خودرو گفت: خودرو در ایران چون کاسه ای برای دولت ها بوده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز- تقی زاده گفت:به فرمانداری تاکید کردیم هیچگونه افزایش قیمتی برای ورود به محدوده های ترافیکی را تایید نکند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: خط تولید قطعات مورد نیاز بازار تعمیرات خودرو بومی سازی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز: معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از گازسوز شدن یک میلیون و 464 هزار خودروی وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی به صورت رایگان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: خبرهایی که از کاهش تعداد مدل های عرضه شده و تعدیل نیرو از شرکت نیسان به گوش می رسد، نشان از اوضاع نابسامان این شرکت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی 10 میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بودند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز- شرکت فورد برای مقابله با دزدان تایرهای خودرو، پیچ جدیدی تولید کرده که برای هر مشتری شخصی سازی شده و تولید آن با چاپگر سه بعدی انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: کمپانی ب ام و برای طرفداران کراس اوورهای کوچک؛ اکس2 را در کاتالوگ فروش خود قرار داده که البته یک عضو جوان در این خانواده آلمانی محسوب می شود زیرا تولید آن از سال 2017 آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در جنوب غرب کشور پدیده گردوغبار داریم، همچنین در غرب کشور، مرکز کشور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور گفت: خودروهای فاقد پلاک ضمن اعمال قانون، به پارکینگ اعزام می شوند تا تکلیف پلاک مشخص شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز- رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اشاره به هزینه های سربار حوادث ترافیکی برای نظام سلامت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز- قرار است نسخه برقی وانت هامر ساخته شود. موتور این خودرو هزار اسب بخار قدرت خواهد داشت و می تواند در 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96.5 کیلومتر برساعت برساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس گفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۳    
پدال نیوز-تسلاموتورز اعلام کرده که تولید شاسی بلندهای الکتریکی تسلا مدل Y آغاز شده و تحویل آن به مشتریان از ماه مارس سال جاری میلادی کلید زده خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۸    
پدال نیوز: کارشناسان به تازگی نسبت به شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و تبعات منفی آن بر صنعت خودروسازی در جهان هشدار داده و ابراز نگرانی کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز: انتشار خبر پراید دست ساز 32 میلیونی در مشهد صحت ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز- علیخانی نسبت به اخبار منتشره مبنی بر افزایش 40 درصدی نرخ طرح ترافیک در سال آینده واکنش نشان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز- قرار است خانه ها و خودروهای لوکس، مشمول مالیات سالیانه شوند. این نوع مالیات معطوف به مالکیت افراد بر یک دارایی گران قیمت خواهد بود که در صورت اجرا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی دو استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز- شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 50 قرار گرفته و هوای پایتخت سالم است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- انتظار می رود شرکت آلمانی دایملر خط تولید خودروهای پیکاپ مرسدس بنز کلاس ایکس را تا پایان ماه مه سال جاری میلادی متوقف کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- فرآیند توسعه و ارتقای سطح کیفی فرآیندهای تولید، محصولات و خدمات با توجه به اهداف تدوین شده در برنامه کلان و استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستمر تدوین، اجرا و در حال پایش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز: وزیر راه و شهرسازی از تعلیق خلبان پرواز تهران–ماهشهر خبر داد و گفت: براساس مقررات و ضوابط بین المللی همه سوانح هواپیمایی بررسی می شود اما نباید صنعت هوانوردی را زیر سوال برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳    
پدال نیوز: معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نوسازی ناوگان جاده ای به ویژه کامیون ها در قالب طرح کلید به کلید به زودی اجرایی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳    
ECU یکی از مهمترین سیستم های کامپیوتری موجود در خودرو است که از آن به عنوان مرکز کنترل الکترونیکی یاد می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۸    
پدال نیوز: سرپرست مدیریت طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد شهرداری مکلف شده که زمین بدهد و بخش خصوصی برای ساخت 500 جایگاه سوخت در تهران اعلام آمادگی کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیریت راه های کردستان گفت: در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی بین شهری در سطح استان باز است اما تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف در چهارمحال و بختیاری پنج مصدوم برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- مقیمی گفت: یک هزار میلیارد تومان از تسویه 120 روزه به قطعه سازان کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه خودروسازی سایپا با اجرای برنامه توقف تولید پراید و جایگزینی آن با محصولات جدید و به روز در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- جانشین رئیس پلیس راه های کردستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی سطح استان تنها به وسیله زنجیر چرخ امکان پذیر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، از حاکم شدن کولاک و مه غلیظ در برخی از جاده های استان زنجان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- تازه ترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که تولید برخی از ماشین های سنگین از جمله اتوبوس، مینی بوس، ون، کامیون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: در حالی همچنان منابع اصلی تامین نقدینگی در زنجیره خودروسازی ایران را پیش فروش و تسهیلات بانکی تشکیل می دهند که موسسه مطالعات پژوهش های بازرگانی (وابسته به وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: براساس اعلام مایکل لوشلر، مدیرعامل شرکت فرانسوی اوپل، این خودروساز بنا دارد یک کارخانه تولید باتری برای خودروهای برقی را در منطقه کایزرسلاوترن آلمان بسازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: تولید خودرو در بریتانیا در سال گذشته با بیشترین شتاب ممکن از زمان رکود سال 2008 افت کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: شرکت کره ای هیوندای بنا دارد در سال جاری به بزرگ ترین تولید کننده خودروهای برقی در اروپا بدل شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احتمال تغییر در طرح ترافیک پایتخت در سال آینده خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: در شرایطی شاهد رفت و برگشت خودروهای مونتاژی به خطوط تولید خودروسازان هستیم که تامین دوباره قطعات این خودروها محل پرسش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: پیشنهاد کاهش قیمت مواد اولیه با منشا داخلی در حالی مورد تاکید فعالان صنعت قرار گرفته که تولیدکنندگان این مواد در این مدت و با کاهش نوسانات ارزی نه تنها نسبت به کاهش قیمت های خود اقدام ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: امروزه انواع زیادی از کلاه کاسکت ها در بازار به فروش می رسند اما جدا از بحث زیبایی باید ایمن هم باشند.