شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول پرس 17 اردیبهشت 1398 - poolpress.ir

پول پرس 29 اسفند 1394 پول پرس 30 اسفند 1395 پول پرس 23 دی 1396 پول پرس 29 اسفند 1397 پول پرس 1 فروردین 1398 پول پرس 30 خرداد 1398 پول پرس 31 تیر 1398 پول پرس 31 مرداد 1398 پول پرس 1 شهریور 1398 پول پرس 30 مهر 1398 پول پرس 23 آبان 1398 پول پرس 1 اردیبهشت 1398 پول پرس 2 اردیبهشت 1398 پول پرس 3 اردیبهشت 1398 پول پرس 4 اردیبهشت 1398 پول پرس 6 اردیبهشت 1398 پول پرس 7 اردیبهشت 1398 پول پرس 8 اردیبهشت 1398 پول پرس 9 اردیبهشت 1398 پول پرس 10 اردیبهشت 1398 پول پرس 11 اردیبهشت 1398 پول پرس 12 اردیبهشت 1398 پول پرس 13 اردیبهشت 1398 پول پرس 14 اردیبهشت 1398 پول پرس 15 اردیبهشت 1398 پول پرس 16 اردیبهشت 1398 پول پرس 17 اردیبهشت 1398 پول پرس 18 اردیبهشت 1398 پول پرس 19 اردیبهشت 1398 پول پرس 20 اردیبهشت 1398 پول پرس 21 اردیبهشت 1398 پول پرس 22 اردیبهشت 1398 پول پرس 23 اردیبهشت 1398 پول پرس 24 اردیبهشت 1398 پول پرس 25 اردیبهشت 1398 پول پرس 26 اردیبهشت 1398 پول پرس 27 اردیبهشت 1398 پول پرس 28 اردیبهشت 1398 پول پرس 29 اردیبهشت 1398 پول پرس 30 اردیبهشت 1398 پول پرس 31 اردیبهشت 1398 
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۴    
در شرایطی که کمبود نقدینگی یکی از مشکلات واحدهای تولیدی کشور عنوان می شود، بانک صادرات ایران، در طرحی به نام طراوت ...
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور مدیران معاونت اداری و توسعه منابع انسانی برگزار می شود.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۵    
درادامه پرداخت خسارت سیل های اخیر، پنجمین چک تجارت نو به مبلغ 100 میلیارد ریال دروجه کمیته امداد امام خمینی (ره) صادرشد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت به پرداخت ملت(سهامی عام) با حضور 97 درصد از سهامداران این شرکت، سه شنبه 17اردیبهشت ماه در مجموعه رفاهی بانک ملت برگزار شد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
شانزدهمین دوره جشنواره گرامیداشت هفته تئاتر با حضور هنرمندان این عرصه و حمایت بانک گردشگری به پایان رسید.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از عملیاتی شدن طرح استفاده از رمز دوم یکبارمصرف برای کارت های این بانک از اول خردادماه خبر داد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
نمایندگان در مصوبه ای دولت را مکلف کردند بناهای تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی را بیمه کند.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سرآمد اندوخته ساز فردا ضمن اعلام حمایت از توسعه فعالیت استارت آپ ها، گفت: آینده از آن استارت آپ هاست و آنها هستند که می توانند دنیا را متحول کنند.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۰    
در مراسم پایانی هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ از شعب برتر این شرکت قدردانی بعمل آمد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۵    
کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال نامه ای خطاب به ریاست جمهور از حمایت های دولت، مسولین دستگاه های اجرایی، استانداران، مدیران بانک های عامل درحمایت از مدد جویان ...
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مشاوران مدیر عامل در مشهد مقدس برگزار شد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۵    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد در سفر خود به شهر تبریز، با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
سیدمحمد حسین استاد برخورد این روزهای مسئولین با فضای مجازی را یک بام و دو هوایی دانست که نشان از نگاه غیرتخصصی به حوزه رسانه و فضای مجازی دارد که گسترش آن نه تنها کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد ...
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه ذی حسابان دستگاههای اجرایی در محل این وزارتخانه، با اشاره به حمایت قاطع وزارت اقتصاد از آنان در انجام وظایف و ماموریت های محوله ...
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
اداره کل روابط عمومی بانک سپه با انتخاب هیئت داوران کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران موفق به دریافت جایزه طلایی با موضوع تبلیغات شد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
نصب اپلیکیشن 60 برای همه مشتریان بانک ملی ایران که قصد خریدهای اینترنتی و یا غیر حضوری را دارند، الزامی است.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۱    
با افزوده شدن دو بانک انصار و حکمت ایرانیان در استفاده از خدمات گسترده اپلیکیشن صاپ بانک صادرات ایران، فهرست بانک های بزرگ استفاده کننده از این اپلیکیشن در کشور به 11 بانک رسید.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
در صورت استفاده از بیمه جامع خانوار و اصناف، بیمه شده در مواجهه با سیل علاوه بر دریافت خسارت میتواند خسارت “توقف فعالیت” را به عنوان ضرر و زیان دریافت کند.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
بیمه آرمان در هیجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، موفق به کسب تندیس برنز رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان در دیدار با عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن برشمردن برخی اقدامات بانک ملی ایران در سال های اخیر، کمک به رونق تولید، حمایت از فعالان اقتصادی ...
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
نمایندگان مجلس بانک ها و موسسات اعتباری را مکلف به پذیرش سند بناهای ثبت شده به عنوان وثیقه برای ارائه تسهیلات کردند.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، از کاهش نسبت خسارت این شرکت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 96 خبر داد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل به پرداخت گفت: کاغذ یکی از دغدغه های صنعت پرداخت و بانک ها است که رشدی 400 درصدی داشته و در همین راستا با هماهنگی بانک مرکزی و شاپرک اندازه رسید بهینه سازی شد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۱    
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران از افزایش تعداد مشتریان غیرحضوری و صدور کدهای سهامداری آنلاین در پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران به بیش از 8 هزار نفر خبر داد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس شعبه بانک توسعه صادرات مشهد اعلام کرد: با وجود اینکه این بانک در استان خراسان رضوی تنها یک شعبه دارد ...
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت شاخص هایی همچون قیمت تمام شده پول، اموال و مطالبات معوق، از تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر خبر داد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۶    
رئیس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعبه زاهدان، بر لزوم همت جمعی همکاران در جذب منابع ارزان قیمت و کاهش نرخ تمام شده پول در سال جاری تاکید کرد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در پیامکی به مشتریان تاکید کردند تا سریعتر برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی و حذف رمز دوم کارت های بانکی از اول خردادماه اقدام کنند.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
میزان کمک های نقدی کاربران اپلیکیشن بله به هموطنان سیل زده از مرز یک میلیارد و 100 میلیون تومان عبور کرد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
معاون طرح و توسعه بیمه دانا، تحقق بودجه در هر فصل را با توجه به تاثیر این مهم بر عملکرد شرکت و صورت های مالی، عامل موثر و تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف و اجرایی شدن برنامه های این شرکت عنوان کرد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
مکان های دیدنی و تاریخی بانک ملی ایران که هر روزه مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان قرار می گیرد، به صورت مجازی هم در معرض دید مخاطبان است.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
زنگ بازار وال استریت جمعه 10 می 2019 برای عرضه سهام شرکت اوبر به صدا درمی آید.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
مراسم معارفه رئیس جدید شعبه تبریز (استان آذربایجان شرقی ) برگزارشد.
پول پرس   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۶    
آمارهای منتشر شده نشان می دهد که در سال گذشته 773.7 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی نظام بانکی به طرح های مختلف پرداخت شده که این رقم 26 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.