چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۵۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

قم فردا (qomefarda.ir)

مهمترین خبرهای قم فردا بر روی ایمیل شما

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 2 فروردین 1395 قم فردا 1 فروردین 1396 قم فردا 24 آذر 1397 قم فردا 29 اسفند 1398 قم فردا 30 اسفند 1399 قم فردا 16 آذر 1400 قم فردا 29 اسفند 1401 قم فردا 29 اسفند 1402 قم فردا 31 فروردین 1403 قم فردا 31 اردیبهشت 1403 قم فردا 1 خرداد 1403 قم فردا 2 خرداد 1403 قم فردا 3 خرداد 1403 قم فردا 4 خرداد 1403 قم فردا 5 خرداد 1403 قم فردا 6 خرداد 1403 قم فردا 7 خرداد 1403 قم فردا 8 خرداد 1403 قم فردا 9 خرداد 1403 قم فردا 10 خرداد 1403 قم فردا 11 خرداد 1403 قم فردا 12 خرداد 1403 قم فردا 13 خرداد 1403 قم فردا 14 خرداد 1403 قم فردا 15 خرداد 1403 قم فردا 16 خرداد 1403 قم فردا 17 خرداد 1403 قم فردا 18 خرداد 1403 قم فردا 19 خرداد 1403 قم فردا 20 خرداد 1403 قم فردا 21 خرداد 1403 قم فردا 22 خرداد 1403 قم فردا 23 خرداد 1403 قم فردا 24 خرداد 1403 قم فردا 25 خرداد 1403 قم فردا 26 خرداد 1403 قم فردا 27 خرداد 1403 قم فردا 28 خرداد 1403 قم فردا 29 خرداد 1403 قم فردا 30 خرداد 1403 
  ۲۳ دقیقه پیش    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از افتتاح مجموعه های مختلف در سطح شهر در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی خبر داد.
  ۲۳ دقیقه پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: پرداخت اولین قسط خرید واگن به شرکت چینی توسط دولت و ورود اولین واگن ها به شهر قم، مسافرگیری خط یک متروی قم آغاز می شود.
  ۲۳ دقیقه پیش    
معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم گفت: بالغ بر 12 کیلومتر از تونل خط A متروی قم لاینینگ و حفاری آن انجام گرفته و مابقی حفر تونل به صورت اتریشی و سنتی حفاری و لاینینگ انجام خواهد شد.
  ۲۳ دقیقه پیش   + ۳ سایت دیگر  
اصحاب رسانه قم از تعدادی پروژه های شهری بازدید و در جریان آخرین وضعیت این طرح ها قرار گرفتند.
  ۲۳ دقیقه پیش    
معضل ایجاد ترافیک توسط وانت بارهای میوه فروش همچنان ادامه دارد و بعد از ترک محل نیز زباله های بسیار زیادی توسط این وانت بارها در سطح شهر قم رها می شود.
  ۳ ساعت پیش    
مسئول کمیته تمرینات معلق استان قم با اشاره به جایگاه قم در کشور گفت: استان قم در تمرینات معلق جزو استان های فعال این رشته بود و البته در سال 1402 کمیته تمرینات معلق استان قم در ارزیابی کشوری جزو سه ...
  ۵ ساعت پیش    
بازدید اصحاب رسانه قم از برخی پروژه های شهری شهرداری قم در سال 1403 صورت گرفت.
  ۵ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تور بازدید اصحاب خبر و رسانه از پروژه های گام دوم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 198 پروژه شهری در سال 1403 برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۵   + ۴ سایت دیگر  
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با موافقت اعضای شورا سه میلیارد تومان برای حل بحران مالی تنها تیم فوتسال لیگ برتری قم اختصاص یافت تا این تیم شرایط حضور در فصل جاری لیگ برتر را کسب کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۵   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست سازمان خصوصی سازی کشور گفت: باتوجه به اصلاح فرایند، شیوه نامه و کوتاه شدن روند مولدسازی و تفویض اختیارات بیشتر به کارگروه های استانی، به مسیر مولدسازی سرعت داده شده تا تسریع این فرایند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
رئیس اتاق اصناف کشاورزی قم گفت: برای حل بحران آب در قم قطعاً به گرفتن حق آبه ها نیازمند هستیم. ما اگر مطابق مراحل قانونی حق آبه ها را بگیریم، چیزی به عنوان بحران آب در استان نداریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
رئیس اداره نگهداری ابنیه راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم، گفت: با اعتباری افزون بر 230 میلیارد ریال طرح مقاوم سازی، ایمن سازی و تعمیرات جاری 28 دستگاه پل ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۵   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل بیمه سلامت قم گفت: 200 هزار نفر از شهروندان این استان که در دهک های یک تا پنج قرار دارند در دولت سیزدهم به صورت رایگان بیمه شدند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰   + ۷ سایت دیگر  
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اعزام سفیران کریمه به سراسر دنیا گفت: ما امسال در بیش از 36 کشور اعزام داشتیم و در 58 مرکز اسلامی در 5 قاره دنیا نیز برنامه های سفیران کریمه اهل بیت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
دبیر اولین رویداد رسانه ای امید استان قم گفت: زمان ثبت نام شرکت در این رویداد روز سه شنبه 29 خردادماه آغاز و تا روز جمعه 1 تیرماه ادامه خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۰   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: شهرک پرنیان با ظرفیت 30 هزار زمین مسکونی در چهار فاز طراحی شده است که عملیات اجرایی فاز نخست آن از دی ماه سال گذشته آغاز شده و آماده سازی فازهای دوم ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای امسال تا اوایل خردادماه 701 پروانه فعالیت صنفی در بخش تولیدی و خدمات فنی و همچنین توزیعی - خدماتی در قم صادر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم با اشاره به افزایش امنیت غذایی کشور، گفت: در راستای سیاست های دولت سیزدهم برای تقویت بخش کشاورزی و افزایش راندمان تولید، شاهد جهش چشمگیری در تولید ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۷   + ۱۶ سایت دیگر  
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشارکت با رأی بالا یک راهبرد محسوب می شود، گفت: توجه به اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخریب و حاشیه سازی موضوع مهمی است که کاندیدها و ستادهای آنان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
خطیب نماز عید سعید قربان در قم با اشاره به مظلومیت غزه و ظلم و جنایت های صهیونیست های کودک کش گفت: امروز دشمنان اسلام زنان و کودکان غزه را قربانی هدف های شوم خود کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۷   + ۲۲ سایت دیگر  
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: زلزله 2.4 ریشتری عصر دیروز قم خساراتی به دنبال نداشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۲    
نشست خبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۰   + ۵ سایت دیگر  
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: هیچ کدام از شهرداری های کلان شهرهای کشور باشگاه داری نمی کنند و شهرداری قم نیز تمایل ندارد یک تیم لیگ برتری و حرفه ای (آناصنعت قم) را وابسته به خود کند و آن را به ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۳:۲۲    
رئیس دانشگاه فنی حرفه استان قم با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی متکی به رأی و نظر مردم است، گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۳:۲۲    
فانکشنال فیتنس در ابتدا به هدف توان بخشی افراد بیمار و بهبودیافته از آسیب ایجاد شده بود که پس از مدتی با پیشرفته شدن و ایجاد تغییرات برای همه افراد ارائه شد که شامل تمریناتی از بدنسازی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۱۲   + ۶ سایت دیگر  
رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: تا برگزاری و شمارش آرا، هیچ گونه تعطیلی و استراحت نداریم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
مسابقات چندجانبه قهرمانی آمادگی جسمانی آتش نشانان کشور با نایب قهرمانی تیم قم به پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: در دولت سیزدهم 117 میلیارد و 957 میلیون ریال برای حمایت از زوج های نابارور برای فرزندآوری در قم هزینه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۰:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید در مسیر ولایت و ارزش ها و اصول انقلاب حرکت کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۱   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده و استفاده از موتورسیکلت برقی در قم بسیار ضروری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۱    
خطیب حوزه گفت: امام صادق (ع) سه بار قسم خورند که خداوند روزی بالاتر از غدیر خلق نکرده است، پس همان طور که محرم و صفر گرامی داشته می شود عید غدیر هم باید تبلیغ شده و گرامی داشته شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان سابقه دار و کشف 10 فقره سرقت منزل دراین خصوص خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۱    
نماز عید سعید قربان در حرم مطهر بانوی کرامت، مسجد مقدس جمکران و اماکن متبرکه اقامه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۱:۳۷   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به طرح چهاربانده شدن جاده قم - نیزار، گفت: عملیات چهارخطه کردن قطعه آخر این محور از کیلومتر 30 (محدوده روستای چشمه علی) تا انتهای محور، 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۵   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قمرود بخش مرکزی قم، گفت: در جهت ارتقای ایمنی محورهای فرعی استان، جاده های بخش قمرود - قنوات بهسازی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مراسم پرفیض و دعای عرفه بعدازظهر امروز در مسجد و حسینیه امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: طبق سنوات گذشته سازمان بهزیستی آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: توسعه شهرک های صنعتی قم با حل موانع تملک اراضی در جریان است که بر همین اساس مسیر توسعه شهرک صنعتی شکوهیه تا 2 هزار هکتار و شهرک صنعتی محمودآباد تا یک هزار و 500 ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دعای عرفه درس های بسیاری برای مؤمنان دارد، گفت: در این روز بزرگ درهای رحمت و بخشش الهی باز است که باید بندگان نهایت استفاده را داشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: عملیات عمرانی پل روگذر حافظ به زودی آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۰    
فیوژن فیتنس، تنها بر روی سلامت جسمانی تأثیرگذار نیست؛ بلکه سلامت روان را نیز افزایش می دهد و در کاهش میزان افسردگی و اضطراب نقش پررنگی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۰    
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعای عرفه می تواند نقش اخلاقی و تربیتی داشته باشد، گفت: عرفه فرصتی آسمانی برای طهارت باطن انسان است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۸:۲۰   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: با اهتمام دولت مردمی، طی سه سال گذشته در راستای تأمین امنیت غذایی مردم، بیش از 553 هزار تُن انواع کالای اساسی شامل برنج، شکر و گندم در این استان توزیع شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، گفت: 42 درصد برق موردنیاز تأسیسات شرکت آب و فاضلاب قم توسط خود شرکت تولید می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۱۳    
رئیس سازمان جهادی کشاورزی استان قم، گفت: دام سبک موردنیاز برای ذبح در عید قربان تأمین شده و اکیپ های ثابت و سیار برای نظارت بر این مسئله در سطح استان قم در روز عید قربان فعال خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۸   + ۶ سایت دیگر  
فردا، هم زمان با روز عرفه، مراسم دعای پر فیض عرفه از ساعت چهارده در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
به مناسبت 27 خرداد روز جهانی مقابله با بیابان زایی و خشکسالی، عملیات آماده سازی و اجرای دومین مرحله از طرح اتحاد برای سرزمین در قم آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۸   + ۱۱ سایت دیگر  
کتاب کربلا شناسی (لحظه های حضور در آستان مقدس امام حسین (ع)) اثر محمدجواد مهری منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به ممنوعیت عرضه و فروش کالا های رژیم صهیونیستی در واحد های صنفی گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: 35 درصد مشترکان روستایی برابر الگو، 23 درصد مشترکان دوبرابر الگو ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۸    
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای برنامه ها و پویش های مختلف در هفته صرفه جویی در مصرف آب در قم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۱    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخاباتی مطلوب است که هم مشارکت در آن وجود داشته باشد و هم فرد اصلح انتخاب شود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
نهادینه سازی خودکفایی مدارس با اجرای 2 طرح درآمدزا، اقدام ارزشمندی بود که دولت سیزدهم بنا نهاد و در این راستا احداث فضای تجاری و نصب سامانه های تولید برق از انرژی خورشیدی در پشت بام مدارس قم اجرایی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۱   + ۳۱ سایت دیگر  
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید بدون نام بردن از نامزد خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری، شاخصه های یک نامزد در تراز نظام اسلامی را بیان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۱   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قم گفت: در طول سه سال گذشته و در دولت سیزدهم با اقدام های صورت گرفته برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، 131 هکتار از اراضی ملی در قم خلع ید شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۶    
مسئول کمیته فیوژن فیتنس استان قم با اشاره به اینکه همه رده های سنی بسته به توان و سابقه تمرینی می توانند در این رشته فعالیت کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل انتقال خون قم گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری میزان اهدای خون در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 15.7 درصد رشد داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۸:۳۱    
مسئول کمیته فانکشنال فیتنس استان قم با اشاره به برگزاری دوره های مربیگری رشته فانکشنال فیتنس در استان قم خاطرنشان کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۱:۲۷    
امروز در جامعه با دخترانی مواجه می شویم که برخلاف عقاید خود پوشش نامناسب دارند تا جایی که خودشان از این پوشش معذب می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۱:۲۷    
در زندگی نامه شهید علی اوسطی از شهدای انقلاب آمده است: شیخ علی معروف به شیخ فلاخن انداز، با تعلیم گروهی از یارانش، هرازچندگاه به مأموران شاه حمله می کرد و آنها را از پای در می آورد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۱:۲۷    
ولع انسان برای پیشرفت و به تبع آن تولید زباله و پسماند گویا پایانی ندارد در این میان با مدیریت صحیح پسماند می توان از آسیب به محیط زیست جلوگیری کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۸    
نمایشگاه گل وگیاه این روزها دایر شده است؛ اما خبری از گل وگیاه در آن نیست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۸    
قیمت پوشک بچه 70 درصد گران شد که قطعا در مقابل سیاست های فرزندآوری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۸    
خیابان های قم این روزها رَخت نو بر تن می کنند و نهضت آسفالت در شهر قم با سرعت ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۸   + ۴ سایت دیگر  
مدیر مرکز حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قم گفت: هزار و 180 گروه جهادی از استان قم در داخل و خارج استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۲    
همان طوری که پیش بینی شده بود توفان دقایقی پیش قم را در نوردید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
دبیر دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد در قم گفت: هدف جشنواره روایت جهاد شناسایی فعالان رسانه ای حوزه جهادی است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
امام جمعه قم با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده وامدار مردم است، گفت: رئیس جمهور برای تحقق شعار راهبردی سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم و ساماندهی اشتغال و مسکن جوانان راه حل داشته باشد و بداند که ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۷   + ۱۱ سایت دیگر  
پس از اقامه نمازجمعه این هفته مردم قم در محکومیت جنایات اسرائیل در اردوگاه النصیرات از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا راهپیمایی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۸    
نشست خبری دومین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد با حضور سرهنگ حسن ضیایی، مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۲    
راهپیمایی مردم قم در محکومیت جنایات اسرائیل در اردوگاه النصیرات پس از اقامه نمازجمعه این هفته برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۰۰:۴۸    
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم، گفت: حدود 60 درصد شبکه توزیع نیروی برق در استان قم به کابل خود نگهدار تبدیل شده است که با این کار نوسانات برق تا حدی مرتفع خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۰۰:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت های حوزه های علمیه را که یکی از کنشگران جدی هوش مصنوعی در سطح ملی است، مورداستفاده قرار دهند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۰۰:۴۸    
در زندگی نامه شهید اصغر اسلامی از شهدای انقلاب می خوانید: بسیار مظلومانه شهید شد و پیکر پاکش را در قبرستان بقیع مظلومانه به خاک سپردند ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۰۰:۴۸    
داستان تکراری شهریه مدارس دولتی سال ها است که چالش ثبت نام دانش آموزان شده اما این ممنوعیت تاکنون کمتر توسط مدارس جدی گرفته شده است و تبدیل به یکی از دغدغه ها برای خانواده های چند فرزندی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۰۰:۲۸   + ۶ سایت دیگر  
معاون دادستان قم در امور فضای مجازی از افزایش شکایات کلاهبرداری در سایت های واسطه گر با پرداخت بیعانه برای اجاره ملک ارزان قیمت خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۸   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از محکومیت 15 میلیاردریالی یک نانوایی بربری برای کم فروشی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قم گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره روایت جهاد می توانند آثار خود را از 24 خرداد تا 31 شهریور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۲   + ۴۴ سایت دیگر  
سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از بازداشتِ عنصر فعالِ رسانه ای وابسته به صهیونیست و سازمان تروریستی موساد در شهر قم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر کشور از اعزام 50 مبلغ جهادی به مناطق عشایری کشور در ایام عید سعید غدیر خم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۶    
ویراژ موتورسواران به حدی بالاست که حتی برای کودکانی که در این بوستان بازی می کنند، خطرناک است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۶    
با شروع ثبت نام مدارس برخی مدارس اقدام به دریافت هزینه های نامعقول از والدین می کنند و والدین همچون چاره ای ندارند این هزینه را پرداختن می کنند بدون اینکه بدانند تخلف است و می توانند پیگیر این موضوع ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر صمت گفت: کاسبان امین طرح بسیار موفقی است که با ابتکار استاندار و ستاد تنظیم بازار قم اجرایی شده و می تواند رقابت مثبتی بین اصناف و کسبه ایجاد کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
استاندار قم با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی گفت: اولویتی بالاتر از توجه به فرهنگ کتاب خوانی و گسترش کتابخانه ها در این استان وجود ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۱   + ۲۰ سایت دیگر  
در پی انتشار نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا دانشجویان غیرایرانیِ دانشگاه ادیان و مذاهب در نامه ای از امام خامنه ای تشکر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۱   + ۶ سایت دیگر  
رئیس شورای شهر قم گفت: تملک مغازه های قبرستان نو آرزوی 50ساله در قم بود، هیچ کس باور نمی کرد این مقدار تملک در این شرایط سخت اقتصادی انجام شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۱   + ۳ سایت دیگر  
هندبالیست قمی با نظر کادر فنی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های آسیایی به اردوی این تیم دعوت شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از پیشرفت قابل توجه طرح بهسازی محور قدیم قم - تهران خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۶   + ۳ سایت دیگر  
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: اصلاح ساختار یکی از مهم ترین موارد برای افزایش بهره وری در واحدهای مرغداری است که در همین ارتباط طی سه سال گذشته این کار در 150 واحد مرغداری استان ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۷   + ۵ سایت دیگر  
استاندار قم گفت: با تلاش شبانه روزی و حضور میدانی مدیران هم اکنون وضعیت و شاخص تورم در این استان وضعیت مطلوب تری نسبت به متوسط کشوری دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۷   + ۹ سایت دیگر  
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم اعلام کرد: به تمامی محصولات کشاورزی مطابق با الگوی کشت استان، کودهای شیمیایی ازته یارانه ای تخصیص داده شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۷   + ۷ سایت دیگر  
استاندار قم با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان بادقت و سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال اجراست، گفت: هیچ وقفه ای در اجرای این طرح ایجاد نشده و پروژه ها در سایت های مختلف در حال ساخت هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۲:۱۶    
معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه سالانه بیش از 42 هزار تن میوه تابستانه از باغ های قم برداشت می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۲:۳۶    
مسئول بخش خواهران تربیت بدنی بسیج استان قم از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در ایام تابستان برای بانوان استان قم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ - ۰۲:۳۶    
در زندگی نامه شهید غلامعلی رستگار مقدم از شهدای انقلاب آمده است: هر اعلامیه و یا نوار سخنرانی امام را بعد از انتشار یعنی یک روز بعد در قم و حتی در روستاهای قم پخش می کرد و هر چه مأمورین حکومت نظامی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۶   + ۲۰ سایت دیگر  
علیرضا بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس صحبت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۵۱   + ۳ سایت دیگر  
سرپرست هیأت کشتی استان قم از حضور 3 نماینده این استان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۶   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی قم از استقرار اکیپ عملیاتی ثابت و سیار شامل پزشک و بازرس بهداشتی، ناظر شرعی و یک راننده در سطح استان در روز عید قربان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۶    
با اتفاقات رخ داده در ماه های اخیر به نظر می آید شهر قم آماده یک خانه تکانی بزرگ است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: 30 تا 40 درصد اسکلت مبلمان های کلاسیک ایران در این استان تولید می شود که این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای قم در این حوزه صنعتی است.
مشاهده نتایج بیشتر...