یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۵۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 16 آبان 1395 - qomnews.ir

قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 31 فروردین 1395 قم نیوز 31 اردیبهشت 1395 قم نیوز 31 خرداد 1395 قم نیوز 31 تیر 1395 قم نیوز 31 مرداد 1395 قم نیوز 31 شهریور 1395 قم نیوز 30 مهر 1395 قم نیوز 1 آذر 1395 قم نیوز 30 دی 1395 قم نیوز 30 بهمن 1395 قم نیوز 30 اسفند 1395 قم نیوز 1 آبان 1395 قم نیوز 2 آبان 1395 قم نیوز 3 آبان 1395 قم نیوز 4 آبان 1395 قم نیوز 5 آبان 1395 قم نیوز 6 آبان 1395 قم نیوز 7 آبان 1395 قم نیوز 8 آبان 1395 قم نیوز 9 آبان 1395 قم نیوز 10 آبان 1395 قم نیوز 11 آبان 1395 قم نیوز 12 آبان 1395 قم نیوز 13 آبان 1395 قم نیوز 14 آبان 1395 قم نیوز 15 آبان 1395 قم نیوز 16 آبان 1395 قم نیوز 17 آبان 1395 قم نیوز 18 آبان 1395 قم نیوز 19 آبان 1395 قم نیوز 20 آبان 1395 قم نیوز 21 آبان 1395 قم نیوز 22 آبان 1395 قم نیوز 23 آبان 1395 قم نیوز 24 آبان 1395 قم نیوز 25 آبان 1395 قم نیوز 26 آبان 1395 قم نیوز 27 آبان 1395 قم نیوز 28 آبان 1395 قم نیوز 29 آبان 1395 قم نیوز 30 آبان 1395 
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۴    
قم نیوز: پیاده روی اربعین که این سال ها رنگ و نمود ویژه و خاصی به خود گرفته با آفرینش اجتماعی 20 میلیونی نمایش دهنده وحدت بین شیعه و سنی در جهان است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۲:۵۴    
قم نیوز: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از راه اندازی سیستم مدیریت هوشمند کنترل و نظارت فعالیت پیمانکاران در زمینه خاک و نخاله در قم خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۵۴    
قم نیوز: یادواره شهدای مدافع حرم به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۹    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: تاکنون و در چند مرحله کمک های نقدی و غیرنقدی توسط کسبه میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی برای پذیرائی از زائران اربعین حسینی ارسال شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۵۴    
قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: روحانیونی که توفیق تبلیغ را ندارند حداقل فضای حقیقی را دریابند تا به واسطه حضور آنان بیگانگان نتواند سوء استفاده کنند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۴    
قم نیوز: در آستانه پیاده روی میلیونی اربعین حسینی دومین سوگواره رسانه طریق الحسین(ع) برگزاز می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۹:۵۴    
قم نیوز: سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم از برقراری بیش از 8 هزار تماس با این سامانه در نیمه نخست آبان خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۴    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از شناسایی زمین های بلااستفاده شهرداری برای درختکاری خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۴    
قم نیوز: مشخص نیست او چه نظری درباره علاقه شوهرش به شکار حیوانات بزرگ آفریقایی دارد. آنها سگی به نام چارلی دارند و مرتب عکس های او را با استفاده از هشتگ سگ های حامی ترامپ در رسانه های اجتماعی منتشر ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۴    
قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز در جامعه شاهد جابه جایی برخی ارزش ها هستیم به طوری که برخی، خوانندگی و امثال آن را افتخار می دانند در حالیکه نگاه ما همیشه باید به دستورات بزرگان و پیشوایان ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۴    
قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: بوستان شهید قدوسی از محل اعتبارات سفر رهبری با مشارکت شهرداری اجرا شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۴    
قم نیوز: به همت مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) هفتمین آیین تجلیل از پیرغلامان، جوان غلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) استان قم با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۴    
به گزارش قم نیوز: نفرات برتر رقابت های شنای قهرمانی دختران استان قم با پایان مسابقاتی با عنوان روز دانش آموز معرفی شده و در حضور مسؤولان هیأت شنا، شیرجه و واترپلو تجلیل شدند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۴    
قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: اسامی مشابه بر معابر و خیابان ها خدمات شهری را با مشکل مواجه می سازد از این رو این معابر و خیابان ها با بررسی های لازم تغییر نام می دهد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۴    
قم نیوز: چگونه رهبر عملیات مشترک ساواک و موساد و رئیس ایستگاه ساواک در بغداد و مسئول مستقیم فعالیت های اطلاعاتی علیه امام خمینی، مقام امنیتی پس از انقلاب می شود؟
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۴    
قم نیوز: استاندار قم گفت: در عرصه مدیریتی در انقلاب اسلامی باید نگاه حاکمیتی و ملی داشته باشیم و ترجیح انتفاع ملی بر منافع گروهی و فردی امری ضروری است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۴    
قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت: منطقه یک در حوزه سرمایه گذاری در شهر پیشگام شده و تاکنون بیش از چهار مورد از پروژه های کلان سرمایه گذاری در 6 ماهه نخست سال جاری در این منطقه صورت گرفته است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۴    
قم نیوز: سرپرست سامانه 137 و 1888 شهرداری قم گفت: وجود هماهنگی و ارتباط مستمر مناطق شهری با سامانه 137، پاسخگویی سریع و رفع مشکلات شهری و به دنبال آن رضایتمندی شهروندان را محقق می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۴    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه شرایط روز باید توسط مبلغان برای مردم مطرح شود، گفت: مردم باید بدانند که در دنیا چه خبر است و رویکردهای دشمنان و دوستان را بدانند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۴    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در حادثه آتش سوزی که بامداد امروز در یک آشپزخانه رخ داد ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۴    
قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: موکب جمکران باید در راستای اهدافی که امام حسین(ع) برای آن به شهادت رسید، حرکت کند، فرهنگ مهدوی باید در زمینه جلوگیری از توطئه ها ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۴    
قم نیوز: شهردار منطقه سه قم از اجرای طرح آشتی با طبیعت در 28 مدرسه سطح منطقه خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۵۴    
قم نیوز: نفرات برتر مسابقات ووشوی قهرمانی قم با انجام مسابقاتی در رده های سنی مختلف، مشخص شدند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۴    
قم نیوز: سوگواره شعر امام حسن مجتبی(ع) تحت عنوان حماسه صبر با حضور شعرای آئینی و برجسته کشوردر قم برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۴    
قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم؛ تاکید کرد این استان با توجه به ظرفیت های فراوان در تولیدات صادرات محور در تلاش است تا توانمندی خود را با روشهای علمی و استفاده از مدل های توسعه ای ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۴    
قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارزش های دفاع مقدس سازگار با فطرت و سرشت انسان است، گفت: توجه به این فرهنگ موجب رشد و تعالی کشور در همه عرصه ها می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۹    
قم نیوز: مستند ماشین روز قیامت که به جانبازان اعصاب و روان بستری در آسایشگاه تهران می پردازد، در منظومه فرهنگی شهر کتاب قم اکران می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۹    
قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم بر عزم جزم شهرداری در فضاسازی شهری متناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۳:۵۴    
قم نیوز: یکی از پیامدهای واقعه 13 آبان که پس از اعلام قطع رابطه سیاسی و توقیف دارایی های اموال ایران از سوی آمریکا بود که نهایتاً منجر به انجام مذاکراتی از سوی نمایندگان دولت ایران و آمریکا با وساطت ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۱:۵۴    
قم نیوز: برخی اوقات، رسانه ها و حتی مسئولان ما به خاطر ژست روشنفکری، گوی سبقت را از غربی ها هم ربوده اند و به بهانه آزادی رسانه به دشمنان کشور، تریبون می دهند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: زیارت اربعین جدا از ثواب فردی و آثار شخصی، آثار مهم اجتماعی نیز دارد که در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته اند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: مدیرعامل سابق سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم راه اندازی بازار هنر، خانه هویت تمدن اسلامی، خانه قرآن و عترت ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اهمیت طرح تحول در حوزه بهداشت گفت: باور داریم که اگر اهمیت طرح تحول در حوزه بهداشت بیشتر از طرح تحول در حوزه سلامت نباشد ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت نام مبلغان اعزامی دهه پایانی صفر از 22 آبا ن ماه امسال در سامانه سمتا خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم به حوزه های علمیه به عنوان یکی از ظرفیت های برجسته شهر قم اشاره کرد و گفت: شهر قم می تواند با استفاده از این ظرفیت ها به الگویی برای شهرهای مختلف مذهبی دنیا تبدیل شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی در آستانه فصل سرد سال گفت: در 48 ساعت گذشته 29 عملیات آتش نشانی در شهر قم انجام شد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: بررسی فعالیت و عملکرد برخی از تندروهای اصلاح طلب شورای شهرو بیانگر حرکت هدف گذاری شده آنان در راستای یک پروژه علیه شهرداری و گفتمان مدیریت جهادی و کارآمدی است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: حوزه شهربان حریم بان یکی از مهمترین قسمت های شهرداری تهران است که به نیرو های آن به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارند ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۰    
قم نیوز: شورای اسلامی شهر قم در دویست و چهارمین جلسه خود، به بررسی یکی از مهم ترین مصوبات دوران فعالیت خود ...