شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۵۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 5 آبان 1395 - qomnews.ir

قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 31 فروردین 1395 قم نیوز 31 اردیبهشت 1395 قم نیوز 31 خرداد 1395 قم نیوز 31 تیر 1395 قم نیوز 31 مرداد 1395 قم نیوز 31 شهریور 1395 قم نیوز 30 مهر 1395 قم نیوز 1 آذر 1395 قم نیوز 30 دی 1395 قم نیوز 30 بهمن 1395 قم نیوز 30 اسفند 1395 قم نیوز 1 آبان 1395 قم نیوز 2 آبان 1395 قم نیوز 3 آبان 1395 قم نیوز 4 آبان 1395 قم نیوز 5 آبان 1395 قم نیوز 6 آبان 1395 قم نیوز 7 آبان 1395 قم نیوز 8 آبان 1395 قم نیوز 9 آبان 1395 قم نیوز 10 آبان 1395 قم نیوز 11 آبان 1395 قم نیوز 12 آبان 1395 قم نیوز 13 آبان 1395 قم نیوز 14 آبان 1395 قم نیوز 15 آبان 1395 قم نیوز 16 آبان 1395 قم نیوز 17 آبان 1395 قم نیوز 18 آبان 1395 قم نیوز 19 آبان 1395 قم نیوز 20 آبان 1395 قم نیوز 21 آبان 1395 قم نیوز 22 آبان 1395 قم نیوز 23 آبان 1395 قم نیوز 24 آبان 1395 قم نیوز 25 آبان 1395 قم نیوز 26 آبان 1395 قم نیوز 27 آبان 1395 قم نیوز 28 آبان 1395 قم نیوز 29 آبان 1395 قم نیوز 30 آبان 1395 
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۴    
قم نیوز: معاون شهردار قم با تاکید بر استفاده از ابزار قانونی برای برخورد با کسانی که به موارد مرتبط با مدیریت پسماندهای عفونی توجه نمی کنند ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۴    
قم نیوز: معاون عملیات استان گفت: پدافند غیرعامل در برابر انواع تهدیدات و محورهای نفوذ دشمن حائز اهمیت ویژه است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۴    
قم نیوز: رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه سواری تویوتا با 80 میلیون ریال خلافی در محورقم –تهران خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۴    
قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: حفاری مکانیزه در مراحل پایانی خود قرار دارد و هم اکنون کمتر از 850 متر از این تونل باقی مانده است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۴    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با تأکید بر ضرورت تدوین تاریخ فضلا و حکمای قم گفت: تاریخ قم بسیار مهم است زیرا ارتباط بزرگان این شهر با معصومین(ع) بخش مهمی از تاریخ تشیع را تشکیل می دهد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۴    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: با توجه به فرسوده شدن آسفالت میدان بزرگ شهید رجایی، پروژه آسفالت این معبر در دستور کار شهرداری قم قرار گرفت.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۴    
قم نیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اعطای لوح سپاس از زحمات مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم تقدیر و تشکر کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۴    
قم نیوز: مفسر قرآن کریم گفت: اغلب کشورهای اسلامی قرائت و مسابقه قرآن دارند، ولی روح قرآن است که هیچ مسلمانی نسبت به یکدیگر نباید کینه داشته باشد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۴    
قم نیوز: مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(قدس سره) گفت: هم اندیشی 60 نفر از اساتید تفسیر قرآن که طی ماه مبارک رمضان به استان های دیگر اعزام شده بودند ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۴    
قم نیوز: استاندار و فرمانده انتظامی استان قم از فعالیت های سازمان زیباسازی شهرداری قم در برقراری و گسترش نظم و انضباط شهری تقدیر کردند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۴    
قم نیوز: مدیر اجرایی موکب حضرت معصومه(س) گفت: امسال پیش بینی می کنیم که بتوانیم هر شب، 6 هزار نفر را در این موکب اسکان بدهیم.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۹    
قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: مداحان از تعابیر زننده باید جدا پرهیز کنند ولی کسی که در حال شور عزاداری سخنانی می گوید، قطعا منظورش انکار ضروریات اسلام نیست و موجب کفر و ارتداد نمی شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۴    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه هیچ وسیله بازی غیراستاندارد در سطح شهر قم وجود ندارد ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۴    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: اربعین بهترین فرصت برای تبلیغ دین در جهان است و این بستر را خدای متعال به واسطه امام حسین(ع) برای ما فراهم کرده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر رونق بخشیدن و افزودن بر ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۴    
قم نیوز: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: 120 هزار مترمربع فضای سبز از محل اعتبارات سفر رهبری به قم احداث شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۴    
قم نیوز: قائم مقام شهردار در امور سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم از احداث 20 جایگاه کوچک سوخت رسان در شهر قم خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۴    
قم نیوز: شهردار قم گفت: ایراداتی که پیمانکار بابت معارضین راستگرد میدان پروژه 15 خرداد مطرح کرده بهانه است و در صورت نیاز با دستگاه قضایی برای اقدام حقوقی هماهنگ هستیم.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۹    
قم نیوز: سید عبدالله سلیمانی شهردار منطقه هشت از پیشرفت 70درصدی پروژه کمپینگ بوستان غدیر خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۴    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: درس های فراوانی در حالات امام خمینی(ره) و تاریخ انقلاب وجود دارد که باید از آن عبرت گرفت و نباید به فراموشی سپرده شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۴    
قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: مسیرهای تردد میدان مطهری از سمت خیابان هدف و دیگر معابر منتهی به آن تا پایان هفته بازگشایی می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۹    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در دو روز گذشته جمعاً 35 عملیات آتش نشانی در سطح شهر قم انجام و به شهروندان خدمات رسانی شده است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۴    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: طلاب دوران جوانی را غنیمت بشمارند و اثری از خود به جای بگذارند تا بتوانند الگویی برای دیگران واقع شوند ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۹    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: شایعه های زیادی در مورد اشخاص در جراید مطرح می شود اما باید در نظر داشت تا گناه کسی در محکمه اسلامی ثابت نشده، نقل آن گناه کبیره است و اعتماد را متزلزل می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۳    
قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از کسب رتبه نخست این منطقه در حوزه تملک و رفع معارضین پروژه های عمرانی خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۴    
قم نیوز: معاون اداره کنترل بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه هنوز موجی از بیماری آنفلوآنزا در کشور نداریم، بایدها و نبایدهای تزریق واکسن برای گروه های حساس و پرخطر را تشریح کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۴    
قم نیوز: شعارهای اقتصادی امیدوارکننده ای که رئیس جمهور بارها پیش از انتخابات مطرح می کرد با توجه به شکاف عمیق میان تعداد بیکاران و مشاغل ایجاد شده ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۵    
قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: امامزاده شاه جمال در تقاطع خرمشهر فضای خوبی برای استقرار زائرین است که در این راستا 350 میلیون تومان سازمان برنامه و بودجه و 700 میلیون تومان شهرداری اختصاص داده تا ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: شهرداری و نیروی انتظامی دو دستگاهی هستند که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بنابراین تعامل این دو نهاد می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات در سطح شهر باشد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۵    
قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم یکی از پایه های اصلی امنیت هوشمند را کنترل هوشمند دانست و گفت ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۵    
قم نیوز: حسن رحیم پور ازغدی گفت: اگر انتقاد در جامعه ممنوع شود، چیزی از انقلاب و نظام باقی نمی ماند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۵    
قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: اسلام دین سیاسی و اجتماعی بوده و اسلام سیاسی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است اما سکولاریسم این مبانی را تهدید می کند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۵    
قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان داخل خودرو و 48 فقره انواع سرقت توسط این باند در استان خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۷:۵۵    
قم نیوز: پس از اعلام نیاز فوری 2 نفر به قلب و کبد، خانواده جوان قمی که دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای اعضای این جوان جان 2 بیمار را نجات دادند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۶:۵۵    
قم نیوز: استقبال خانواده ها از مهدها و مراکز پیش دبستانی قرآنی در سال های اخیر در کنار مزایایی که داشته اما این روزها به فرصتی برای کسانی تبدیل شده که برای کسب درآمد اقدام به راه اندازی مراکز بدن ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۵:۵۵    
قم نیوز: گواهینامه ملی جایزه بنیاد جهانی انرژی و تندیس سطح طلایی جامعه مدیریت سبز اروپا به پروژه تصفیه خانه شماره سه فاضلاب قم اختصاص یافت.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۴:۵۵    
قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران با محوریت استان قم، 30 دی ماه امسال در این استان برگزار می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۲:۵۵    
قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی خانگی خود از فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور برابر مس رفسنجان با گل های فراوان به برتری رسید.