دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 25 بهمن 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 بهمن 1400 قدس آنلاین 2 بهمن 1400 قدس آنلاین 3 بهمن 1400 قدس آنلاین 4 بهمن 1400 قدس آنلاین 5 بهمن 1400 قدس آنلاین 6 بهمن 1400 قدس آنلاین 7 بهمن 1400 قدس آنلاین 8 بهمن 1400 قدس آنلاین 9 بهمن 1400 قدس آنلاین 10 بهمن 1400 قدس آنلاین 11 بهمن 1400 قدس آنلاین 12 بهمن 1400 قدس آنلاین 13 بهمن 1400 قدس آنلاین 14 بهمن 1400 قدس آنلاین 15 بهمن 1400 قدس آنلاین 16 بهمن 1400 قدس آنلاین 17 بهمن 1400 قدس آنلاین 18 بهمن 1400 قدس آنلاین 19 بهمن 1400 قدس آنلاین 20 بهمن 1400 قدس آنلاین 21 بهمن 1400 قدس آنلاین 22 بهمن 1400 قدس آنلاین 23 بهمن 1400 قدس آنلاین 24 بهمن 1400 قدس آنلاین 25 بهمن 1400 قدس آنلاین 26 بهمن 1400 قدس آنلاین 27 بهمن 1400 قدس آنلاین 28 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 بهمن 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
وزارت بهداشت اعلام کرد در طول 24 ساعت گذشته، 214 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 136 هزار و 166 نفر رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
مازندران- عملیات اجرایی 19 طرح بسیج آبرسانی در 128 روستای مازندران آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۸    
معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اولین کالایی که بیشترین حجم کشفیات قاچاق و پرونده ها را دارد در حوزه لوازم خانگی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۰    
با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه دولت درخصوص تعیین میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال 1400(عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۴    
رئیس قوه قضائیه در دستوری ویژه و با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مردم از زیرمجموعه های خود خواست، تشریفات و هزینه ها را به حداقل ممکن برسانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۱    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش بیست و یکمین و بیست و دومین پرونده قتل عمد در ارومیه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات دفترچه های کنکور 1401 را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۲    
کمیته های مقاومت فلسطین طی بیانیه ای اعلام کردند: استقبال بحرین از بنت، تلاشی نافرجام برای مشروعیت بخشیدن به تل آویو است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۱    
در بحبوبه تشدید بحران اوکراین سازمان ملل اعلام کرد که دبیرکل این سازمان پس از تماس با وزیر خارجه روسیه، حمله مسکو به اوکراین را بعید دانست و امیدوار به پیدا کردن راه حلی در این مورد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۹    
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد که براساس گزارش بانک های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از 65 هزار نفر بدون ضامن از وام های خرد استفاده کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۴    
قرار است هیئتی مرکب از سازمان زندان ها و دادستان ها و در صورت لزوم نماینده ای از دادستانی کل کشور تشکیل شود تا برای اعطای مرخصی به زندانیان و محکومان جرائمی که مشمول مرخصی نمی شوند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۸:۳۴    
به دنبال سفر فتاح به استان کرمانشاه و بازدید از منطقه محروم فیروزآباد کرمانشاه، مبلغ 45 میلیارد تومان برای حل برخی از مشکلات ساکنان این مناطق اختصاص یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۸:۱۰    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که استقلال با توجه به دیدارهای دشواری که دارد در آینده امتیاز از دست خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس از جلسه مشترک این کمسیون با مسئولانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح واردات خودرو خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از عرضه میوه شب عید با 25 درصد زیر قیمت بازار خبر داد و گفت: امسال توزیع نخستین بار بصورت هوشمند خواهد بود و در کلانشهرها درب منازل توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۱    
اقتصاددان ها عقیده دارند افزایش قیمت نفت خام تا 100 دلار در هر بشکه تا اواخر ماه جاری میلادی، تورم را نیم درصد در آمریکا و اروپا در نیمه دوم سال جاری میلادی بالا می برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۸    
باشگاه استقلال نسبت به قیمت گذاری باشگاه استقلال توسط سازمان خصوصی سازی معترض است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در ساخت فیبر نوری و تجهیزات اکتیو به خودکفایی رسیده ایم و توسعه این پروژه در کشور قابل تحقق است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۵    
جلسه رسیدگی به اعتراض حسین ساوه شمشکی نسبت به پاسخ تست دوپینگش در المپیک زمستانی امروز با حضور نماینده CAS برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا الزامی است و نباید پروتکل ها را در کلاس های حضوری به واسطه واکسیناسیون نادیده گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه موتور محرک اقتصاد مقاومتی کلمه "ما می توانیم" است، گفت: بهره برداری از فاز یک کلین روم داروسازی ثامن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۸    
علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه که برای شرکت در مذاکرات رفع تحریم ها به وین سفر کرده است عصر دوشنبه (به وقت محلی) با الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۵    
احمد وحیدی وزیر کشور با تاکید بر لزوم تقویت بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به ویژه در حوزه اقتصادی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۲    
سرگئی لاوروف و حسین امیر عبداللهیان وزیران خارجه روسیه و ایران درباره نتایج دیدار سران ایران و روسیه و روند مذاکرات وین درباره برجام و وضعیت پیرامون اوکراین گفت و گوی تلفنی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
براساس دستورالعمل تازه سازمان سینمایی، ظرفیت بلیت فروشی سالن های سینما برای فیلم های جدید اکران 50 درصد در نظر گرفته خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۰    
آیین اختتامیه بخش تجلی اراده ملی چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که دو فیلم سینمایی موقعیت مهدی و بدون قرار قبلی بیشترین جوایز این بخش را از آن خود کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که از 15 فروردین 1401 برنامه جامع کنترل قاچاق با حوزه لوازم یدکی خودرو آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۰    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تمدید مهلت تخفیف پرداخت عوارض گفت: این تمدیدها سبب می شود که فشار کاری همکارانم در شهرداری بیشتر شود که به عنوان خادمان شهر این موضوع را به جان خریده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۴    
کتاب قصه های دریا انتشارات سوره مهر یکی از بخش های جذاب برای کودکان و نوجوانان است. در این مجموعه، بچه ها با زندگی شخصی فرماندهان و تکاوران نیروی دریایی آشنا می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
استقلال با 17 بازی بدون باخت، بهترین آمار شکست ناپذیری خود را در تاریخ حضور خود در لیگ برتر ثبت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مجبور به جراحی برای درمان آسیب دیدگی خود است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۳    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تأکید بر حقوق و مطالبات مشروع ایران در هرگونه پیشنهادی، تصریح کرد: به هیچ وجه از خطوط قرمز خود که مبتنی بر منطق و واقع بینی است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۶    
حضرت علی (ع) اول کسی بود که در فضای جاهلیت به حقانیت اسلام پی برد و اولین شخصی بود که شهامت کسر اصنام جاهلی را داشت و به پیامبر اعظم (ص) ایمان آورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین درخصوص مذاکرات وین گفت، آمریکا به عنوان مقصر وضعیت کنونی، باید گام های بیشتری برای حل و فصل مشکلات موجود بردارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان زمان تحویل مدارک و شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۲    
مشاور عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: توزیع هوشمند گوشت گوساله و گوسفندیِ منجمد بسته بندی شده از امروز در مراکز 22 استان کشور نیز آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۷    
سردار شریف با بیان اینکه متهمان پرونده یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۴    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف دو فقره مزرعه استخراج ارز دیجیتال در بخش سیمینه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۶    
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، پیامی به به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرستاد و از مواضع حمایتی ایشان قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: دغدغه صادرات سیب درختی آذربایجان غربی رفع شده است و با صحبت هایی که با کشورهای هدف انجام شده، مسیر صادرات هموار شده که این روند همچنان استمرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۷    
رییس جمهور اولویت و محور اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید را حفظ منافع ملت ها و احترام متقابل دانست و خاطر نشان کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۰    
موزه های آستان قدس رضوی که به عنوان یکی از مهمترین گنجینه های جهان اسلام مطرح است دارای آثار ارزشمند و گرانقدری است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۴    
روزنامه القدس العربی اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران برای رایزنی درباره مسائل منطقه و پرونده هسته ای با مقامات قطر، روز پنح شنبه هفته جاری به این کشور سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۴    
در آستانه میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، فاز نخست ساخت کلین روم های جدید شرکت داروسازی ثامن با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مشهد به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۸    
رئیس دستگاه قضا بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در زندان های سراسر کشور تاکید کرد و در همین راستا از تنظیم بخشنامه ای ناظر بر ارائه مرخصی به زندانیان و محکومان واجد شرایط ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۴    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: هیچ کمبودی در دام و به تبع آن گوشت نداریم. هیچ اتفاقی در تولید نیفتاده و فقط عده ای دلال و سودجو قصد دارند با افزایش قیمت گوشت زمینه واردات آن را فراهم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد می گوید محک موفقیت همه بخش های وزارت ارشاد، در میزان جلورفت برنامه های قرآنی آنها است. در سال آینده اگر بخواهیم در جشنواره فجر امتیاز دهیم بر همین مبناست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
ساکنان روستایی در حومه شمالی شهر الحسکه با کمک نیروهای ارتش، مانع ورود کاروان نظامیان آمریکایی به روستای خود شدند و آن را مجبور به عقب نشینی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
وزیر امورخارجه گفت: بازی زمان توسط غربی ها باید کنار گذاشته شود. جدی هستیم و برای رسیدن به یک توافق آماده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۱    
برخی مدارس در یکی از ایالت های جنوبی هند که در پی اعتراض ها به پوشش حجاب یا برقع در کلاس های دانش آموزان دختر، بسته شده بود، روز دوشنبه بازگشایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: دولت روسیه امسال نماینده ای را به کنفرانس امنیتی مونیخ اعزام نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
زنگ خطر آب در خوزستان هنوز خاموش نشده است و تابستان آینده نیز مسائل حوزه آب استان جدی تر می شود که باید از الان به فکر راهکاری برای جلوگیری از تبعات بی آبی در حوزه کشاورزی خوزستان بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۲    
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: طرح جامع محرومیت زدایی در 10 هزارو 283 روستای کشور در مدت چهار سال اجرایی می شود و علاوه بر آن این طرح در یک هزارو 87 محله هم عملیاتی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۹    
یک تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر اینکه نمی توان از این بازار انتظار صعود مطلق را داشت به سهامداران پیشنهاد کرد که سهام شرکت های DPS محور را خریداری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۶    
مرحله نخست فرودگاه و صنایع هواپیماسازی امام رضا(ع) مهریز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این شهرستان به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه "کشاورزی قراردادی" نیز در وزارت جهاد کشاورزی با جدیت در حال پیگیری است، گفت: فاز نخست قرارگاه رصدخانه کشاورزی در سال آینده در دولت سیزدهم راه اندازی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه های عربستانی مبنی بر برگزاری متمرکز بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2023 آسیا در این کشور موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: صندوق بیماری های صعب العلاج ایجاد و دولت متعهد می شود که یک ریال از این صندوق را به افراد برخوردار ندهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۹    
مجتمع نمایشگاهی–تحقیقاتی بذر و نهال رضوی صبح امروز با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۱    
شاعر یا علی گفتیم و عشق آغاز شد در آستانه میلاد مبارک امام علی (ع)، از چرایی سرودن این شعر و عنایتی گفت که امیرالمؤمنین(ع) به او داشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۶    
توقف صادرات نفت، کاهش سرمایه گذاری خارجی، رکود گردشگری، افزایش ریسک فعالیت اقتصادی، زیان بخش هتل داری و ضرر به فرودگاه های امارات در پی لغو پروازها از مهم ترین آثار عملیات های انصارالله یمن علیه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۹    
نماینده روسیه در وین گفت: پیشرفت چشمگیری در مذاکرات احیای برجام به دست آمده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۱    
روابط عمومی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آتش سوزی در یکی از مقرهای سپاه پاسداران در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۱    
وزیر بهداشت گفت: الان نه تنها بیماران خود را درمان می کنیم بلکه بسیاری از افراد در کشورهای منطقه علاقه مند هستند که درمان بیماری خود را در ایران انجام دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۲    
مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر عصر سه شنبه با رعایت محدویت ها کرونایی در تالار وحدت برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۹    
وزیر خارجه سعودی با رئیس جمهور قبرس درخصوص اهمیت افزایش تلاش های بین المللی به منظور ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای رایزنی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۶    
کارگردان سریال ساخت ایران 3 گفت: قصه ساخت ایران در فصل سوم، جدید شده است و نیاز به بازیگران جدیدی داشتیم که به خوبی در جای خود قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۰    
قیمت نفت به علت تشدید نگرانی ها در مورد روسیه و اوکراین و احتمال اختلال در عرضه نفت و گاز، در ساعات اولیه معاملات امروز از 96 دلار هم بالاتر رفت؛ اما در لحظه انتشار این خبر به 95.64 دلار رسیده بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۴    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه از سایمون کاوونی وزیر امور خارجه ایرلند استقبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۸    
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران از راه اندازی قرارداد آتی زعفران نگین با سررسید تیر 1401 از شنبه 30 بهمن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۸    
رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا در هفته گذشته، اظهار کرد: متاسفانه آمار فوتی های ناشی از این بیماری دورقمی شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۵    
مجتمع نمایشگاهی–تحقیقاتی بذر و نهال رضوی صبح امروز با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: آمریکا و انگلیس که همواره مردم جهان را با دروغ های خود فریب داده اند، با راه اندازی یک "جنگ تبلیغاتی" جدید، درباره قصد "تهاجم روسیه به اوکراین" نیز دروغ می گویند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۹    
همایش بین المللی میراث مشترک ایران و هند با هدف بررسی ظرفیت ها و چالش های مرتبط با نسخ خطی دو کشور در کتابخانه ملی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۹    
نادر سلیمانی درباره چالش های بازیگران در سریال ها و تفاوت سریال های شبکه نمایش خانگی و تلویزیون توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۹    
رزیتا غفاری دلیل ضعف سریال های تلویزیونی و کمبود سریال در تلویزیون را ممیزی های بیش از حد صداوسیما و حمایت نکردن از نویسنده ها دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۳    
قائم مقام شورای توسعه فرهنگ قرآنی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه سینما کاری کند که فیلم های قرآنی بیشتری ساخته شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۰    
سرپرست اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخشنامه ای اعلام کرد: فعالیت موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه منوط به رنگ بندی شهرها و اعلام وضعیت شیوع ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۷    
سرپرست شبکه نسیم درباره افول تولیدات تلویزیون بیان کرد که آمارها این افول را نشان نمی دهد اما سیاست تلویزیون کاهش تولیدات و افزایش کیفیت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
جوامع دیاسپورا ، یا جوامع دور از وطن ، اصطلاحی است که به افراد فاقد سرزمین گفته می شود و شامل مهاجرانی است که در مکانی دورتر از سرزمین خود مشغول کار و فعالیت و زندگی می باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
خراسان در دوره سامانی یعنی اواخر قرن سوم و اوایل قرن چهارم هجری در اوج قدرت و اعتلای فرهنگی و سیاسی به سر می برد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۶    
دبیرکل حزب الله لبنان روز چهارشنبه برای گرامیداشت شهدا سخنرانی خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۶    
خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان رویدادی نیست که به این راحتی ها از خاطرات زدوده شود. شاید مهم ترین تصویری که رسانه ها از این خروج افتضاح آمیز مخابره کردند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۳    
رئیس مرکز درمان ناباروری میلاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پذیرش روزانه بین 40 تا 70 نفر در این مرکز تخصصی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
مشهد مقدس به دلیل جایگاه خاصی که به لحاظ وجود بارگاه منور حضرت رضا(ع) یافته و علاوه بر عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
رهبر انقلاب بحرین بر لزوم اتحاد مردم این کشور و مقابله یکپارچه با توطئه های رژیم صهیونیستی تاکید و برای برون رفت از بحران در بحرین راه حلی را ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
بدون هیچ پیش زمینه ای باید گفت شرایط عراق مشکوک است. تاکنون دو مقام ارشد عراق تأیید کرده اند حدود 5هزار تروریست تکفیری از مرزهای غربی کشور وارد عراق شده اند و این یعنی اینکه خطر تجزیه هنوز هم عراق را ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه بن بستی در وین نیست، گفت: ایران تصمیمات سیاسی خود را سال ها پیش گرفته و در برجام باقیمانده و منتظریم پاسخ ابتکاراتمان را از سوی طرف های غربی بگیریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ما با رویکرد اقناعی و نه اجباری به دنبال واکسینه کردن دانش آموزان هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
وضعیت مدیریتی فدراسیون فوتبال به قدری آشفته و دگرگون شده که ممکن است روز پنجشنبه هفته جاری اتفاق های غیرمنتظره بزرگی در حوزه مدیریت این مجموعه ورزشی رخ دهد. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
قطار مسافری تهران- مشهد که قرار بود ساعت 7 صبح امروز وارد ایستگاه مقصد شود، هنوز به مشهد نرسیده و مسافران ساعت ها در داخل قطار حبس شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۶    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حقوق پرستاران با اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری حدود 25 درصد اضافه می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
هفته هفدهم لیگ برتر عصر دیروز با آتش بازی پرسپولیس مقابل نساجی و پیروزی استقلال، گل گهر و فولاد به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
مطالعات علمی و تجارب بشری نشان می دهند نخبگان و متخصصان بین المللی مهاجر اگر حمایت شوند، نقش پررنگی در توسعه کشورهای مقصد خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
ابوالحسن برونسی، فرزند شهید عبدالحسین در گفت وگو با قدس آنلاین: - همراه پدرم به جبهه می رفتم و آنجا قرآن و آموزش نظامی آموختم. - در زمان انقلاب به دلیل ورود ناگهانی ساواکی ها به خانه، زبانم بند آمد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: مذاکرات وین به مرحله ای رسیده که می توان در مورد نتیجه آن با قطعیت و بدون نیاز به گمانه زنی اعلام نظر کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در خصوص اختلال در سامانه تهران من توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
وزیر کشور به منظور بررسی زمینه های مشترک همکاری های دوجانبه سیاسی، اقتصادی و امنیتی وارد اسلام آباد پایتخت این کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه مشوق های مالیاتی و گمرکی مناطق آزاد در کمیسیون تلفیق بر آن خدشه وارد شده است گفت: 45 درصد صادرات کشور از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۱    
شاید شما هم در مسافرت به مشهد یا تهران یا دیگر کلانشهرها مردانی را دیده باشید که با لباس مخصوص به کمک گوشی همراه ...
  • ۱