یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 30 مهر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 مهر 1400 قدس آنلاین 2 مهر 1400 قدس آنلاین 3 مهر 1400 قدس آنلاین 4 مهر 1400 قدس آنلاین 5 مهر 1400 قدس آنلاین 6 مهر 1400 قدس آنلاین 7 مهر 1400 قدس آنلاین 8 مهر 1400 قدس آنلاین 9 مهر 1400 قدس آنلاین 10 مهر 1400 قدس آنلاین 11 مهر 1400 قدس آنلاین 12 مهر 1400 قدس آنلاین 13 مهر 1400 قدس آنلاین 14 مهر 1400 قدس آنلاین 15 مهر 1400 قدس آنلاین 16 مهر 1400 قدس آنلاین 17 مهر 1400 قدس آنلاین 18 مهر 1400 قدس آنلاین 19 مهر 1400 قدس آنلاین 20 مهر 1400 قدس آنلاین 21 مهر 1400 قدس آنلاین 22 مهر 1400 قدس آنلاین 23 مهر 1400 قدس آنلاین 24 مهر 1400 قدس آنلاین 25 مهر 1400 قدس آنلاین 26 مهر 1400 قدس آنلاین 27 مهر 1400 قدس آنلاین 28 مهر 1400 قدس آنلاین 29 مهر 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ساختار اقتصادی کشور باید اصلاح شود، عنوان کرد: حدود 40میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری و آنی دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۴    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که حزب القوات اللبنانیه با اتهام زنی و دروغ پردازی علیه حزب الله در صدد جلب حمایت و رضایت آمریکا و متحدان آن است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۸    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای پیاده کردن افکار و بستر وحدت است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۷    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی از سوم آبان ماه فراهم است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۷    
دبیرکل حزب الله لبنان امشب در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: از برکات امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران این بود که مسئله تاریخ ولادت پیامبر(ص) که مورد اختلاف بین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۶    
رئیس پیشین فدراسیون کشتی که به دلیل ابتلا به کرونا به کما رفته بود، امروز دار فانی را وداع گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با درخشش خریدهای جدید خود برابر فولاد به برتری برسد و گام اول را در لیگ بیست و یکم محکم بردارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد روستاها گفت: توجه نکردن به اقتصاد روستاها منجر به گسترش حاشیه نشینی در شهرها خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
میهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در 17 ربیع الاول با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۴    
رئیس جمهوری ایران گفت: امیدوارم تا یکسال آینده سوت قطار در ایستگاه راه آهن اردبیل به صدا دربیاید، هرچند مدیران پروژه، وعده نزدیک تری داده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی آغاز به کار کرد که دقایقی قبل از آیین افتتاحیه، پروین بهمنی، بانوی لالایی ایران از دنیا رفت و حال و هوای جشنواره را تحت تاثیر قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۴    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها سعی می شود امور فرهنگی و پرورشی دانشجویان دانشگاه های کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
متاسفانه مدیران ارشد کشور، مشهد را با هتل های چندستاره و خیابان امام رضا(ع) می شناسند و آبادانی اطراف حرم مطهر رضوی را پایه قضاوت های خود قرار می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
سریال آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان و با روایت داستان ها و پرونده های واقعی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۸    
دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 جزییات طرح سامانه هوشمند برای محدودیت های کرونایی و قرنطینه را توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۸    
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: اولین قرعه کشی شرکت کنندگان طرح من قرآن را دوست دارم در آستانه میلاد رسول اکرم(ص) از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می رود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
سه مرز مشترک خراسان رضوی با کشور ترکمنستان طی سال های اخیر درگیر و دار بی مهری ها و حتی عدم مدیریت برخی مسئولین گرفتارشده و حمایت نشدن از این مرزهای قدیمی ممکن است آن ها را به حاشیه برده و علاوه بر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس با بیان اینکه پیش بینی می کنیم در نیمه دوم آبان همه مدارس امکان فعالیت حضوری داشته باشند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
در حالی که اعلام شده بود سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سکته کرده، وی امروز در برج میلاد سخنرانی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
رییس سازمان تبلیغات گفت: بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور ضروری است و متاسفانه به دلیل عدم شکوفایی استعدادها بسیاری از سرمایه های انسانی مغفول مانده و به کارگیری نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه سفرای 10 کشور از جمله آمریکا، آلمان و فرانسه را به علت دخالت در امور داخلی این کشور و درخواست برای آزادی یک مخالف زندانی تهدید به اخراج کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
نفتالی بنت در سفر به روسیه در شهر ساحلی سوچی با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۳    
بایدن اظهار کرد که آمریکا در قبال تایوان تعهد دارد و قرار است از این جزیره در برابر چین حمایت و دفاع کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: شرایط برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ایده آل نیست و باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۱    
مهاجم ایرانی تاکنون 33 کیلومتر در لیگ قهرمانان دویده است که بیش از هر مهاجم دیگری بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۸    
از لباس های اول، دوم و سوم پرسپولیس برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیش از دیدار با فولاد خوزستان رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۸    
نایب رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: یک دوره داوری درجه سه بوکس با حضور مدرس فدراسیون بوکس در مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۵    
صحن و سرای حرم امام مهربانی ها در استقبال از میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) به رنگ و نور و شادمانی مزین شده و خادمان این آستان مقدس با آذین بندی، چراغانی و گل آرایی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۵    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان می گوید اختلافی که بین دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی به وجود آمده سوءتفاهم است و نباید آرامش تیم ملی به هم بخورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۶    
داور بین المللی تکواندوی هند که برای قضاوت در رویدادهای بین المللی راهی ایران شده بود به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۰    
عضو شورای ایدئولوژیک اسلامی پاکستان تأکید کرد: اگر قصد خدمت به اسلام و امت حضرت رسول (ص) را داریم باید مردم را به هم نزدیک کنیم چراکه قدرت در وحدت است و در تفرقه و از هم گسستگی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر (ص) اعضای گروه مدیحه سرایی و هم آوایی محمد رسول الله (ص) با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از کادر درمان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۱    
مدیر دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان مبارزه با توطئه های استکبار جهانی را مهم ترین راهبرد وحدت اسلامی عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۸    
مدیر کتابخانه امام امیرالمؤمنین (ع) نجف با اشاره به شکایت علمای اهل سنت از علامه امینی و درخواست اعدام برای وی گفت: قاضی القضات بغداد پس از مطالعه الغدیر گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۵    
متن و ترجمه زیارت امام زمان، عجل الله تعالی فرجه الشریف در روز جمعه را بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۲    
یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه حفظ وحدت عامل انسجام جبهه اسلام است، گفت: اهمیت موضوع حفظ وحدت به حدی است که خداوند در قرآن سایر ادیان توحیدی را هم به حفظ وحدت توصیه می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت که در صورتی وعده رئیس جمهور برای متناسب سازی حقوق کارمندان با تورم محقق می شود که تولید رونق پیدا کرده و به دنبال آن قدرت خرید مردم هم افزایش یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۷    
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۷    
شیخ غازی هنینه در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه تهران گفت: قوی ترین سلاح در دست ما وحدت همه مسلمانان است و اختلاف مذهبی میان مسلمانان نباید انگیزه برای ایجاد اختلاف باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: از بزرگترین خسارت های کرونای منحوس ممنوعیت و نداشتن نماز جمعه در کشور به ویژه در تهران بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمهوری گفت: تامین آب برای اراضی مرغوب استان اردبیل مهم ترین نیاز و مشکل بخش کشاورزی این استان است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۸    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اینکه کار هنوز در دست عناصر دولت قبلی است معضلی است که باید به آن توجه شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۸    
شدت گرفتن تحریم ها، توسعه ساخت داخل محصولات را در دستور کار قرار داد که این هدف در سه سال اخیر در صنعت خودروسازی با داخلی سازی 341 میلیون یورویی محقق شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در حکمرانی وزارت نیرو باید تغییرات ساختاری انجام بگیرد، زیرا طی چهار دهه اقتصاد نامتوازن برق ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن از اتحاد شیعه و سنّی هراس دارد؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۹    
با توجه به ضرب الاجل رئیس جمهور، مسئولان باید برای ساماندهی واردات کالا از طریق ته لنجی اقدام کنند؛ زیرا با تداوم وضع فعلی، معیشت مرزنشینان بیش از پیش به منافع مافیای قاچاق کالا گره می خورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۶    
دغدغه ضرورت اصلاح ساختار بودجه همواره وجود داشته اما دولت سیزدهم با واقع گرایی، بیش از هر زمان دیگری ضرورت این طرح را احساس کرده و عزم خود برای جراحی و اصلاح ساختار بودجه جزم کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۳    
یک مرغدار اصفهانی گفت: قیمت جوجه یکروزه و سایر هزینه های تولید آن قدر زیاد شده که مرغداران ضرر می کنند، برخی از آنها مرغداری شان را تعطیل کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۵    
پژوهشگر و امام جمعه سقز: فتوا مراجع تقلید تاثیر زیادی در وحدت بین شیعه و سنی داشت کانال های ماهواره ای ایجاد تفرقه می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۱    
با وجود رایزنی های صورت گرفته در رابطه با دریافت تسهیلات از مراجع بین المللی، گزارش های رسمی نشان می دهد که در سال گذشته فقط حدود 55 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به جزئیات طرح موتوریار که فعلا در پایتخت اجرا می شود، اظهار کرد: پلیس از اجرای طرح موتوریار هیچ درآمدی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵    
متخصصان و کارشناسان از این موضوع در هراسند که موارد ابتلا به بیماری سل و مرگ های ناشی از آن در جهان روبه افزایش است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۲    
تاثیر جغرافیای محل زندگی و اعتیاد پدر و مادر از عواملی هستند که می توانند جوانان و نوجوانان را به بلای خانمان سوز اعتیاد گرفتار کنند؛ معضلی که حل آن افزایش نشاط جامعه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۹    
نماینده چین در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا باید از تلاش برای کشاندن تایوان به ورطه جنگ دست بردارد زیرا چنین جنگی به نفع هیچکس نخواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که آب پرتقال 100 درصد طبیعی، می تواند به مبارزه با التهاب و فشار اکسایشی در بزرگسالان کمک کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۳    
سرهنگ سهراب عارفخانی افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی شب گذشته درحال انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف دچار حادثه شد و مظلومانه به آسمان پرکشید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
کاهش سطح ذخایر نفت جهان حاکی از آن است که روند صعودی قیمت نفت به این زودی به پایان نمی رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
معاون آموزشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با اشاره به گذار خانواده ها از سنتی به غیر سنتی و تسریع این امر به واسطه پاندمی کووید 19، گفت: در حالی که جامعه ایران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵    
حسین رفیعی مجری و بازیگر تلویزیون درباره برنامه جدید خود در شبکه نسیم گفت: برنامه ایست گاه علاوه بر اینکه لحظات بامزه و شیرینی دارد، تلاش می کند تا فرهنگ کنترل خشم و خود مراقبتی اخلاقی را ترویج کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۹    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ضمن انتقاد از بی توجهی به موضوع آموزش و مهندسی ترافیک در کشور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
در آخرین هفته مهر قیمت ارز و سکه برخلاف هفته گذشته افزایش یافت و شاخص بورس نیز اندکی رشد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دستگاه قضا با اجرای طرح تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضاییه قصد انجام کار تبلیغاتی ندارد، گفت: ما با انجام این کار می خواهیم به نظام قضایی کشور کمک کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
گوینده پیشکسوت مشکلات مالی را بزرگترین دغدغه رادیویی ها دانسته و می گوید، رادیو فقر شدید مالی دارد، کارمندانش همه محتاج هستند و مشاغل دیگری را نیز دنبال کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۴    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات البرز باند قاچاق اسلحه در این استان متلاشی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
پیکارهای کشتی آزاد، فرنگی و زنان قهرمانی زیر 23 سال جهان در حالی پس از 760 روز به دلیل همه گیری کووید-19 در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد که 630 کشتی گیر از 58 کشور جهان در آن حضور خواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
رئیس جمهور اسلامی ایران در جریان سفر خود به استان اردبیل از شهرک گلخانه ای پارس آباد مغان بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
مراسم پایانی مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در مشهد برگزار شد و برگزیدگان برتر هر رشته معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
کارگروه ویژه اقدام مالی به زودی راهنمای بازبینی شده خود در مورد ارزهای دیجیتالی را منتشر خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۱    
کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا دمای روزانه در استان و مشهد حدود پنج درجه افزایش می یابد و این افزایش دما تا اواسط هفته ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۸    
بازگشایی تمام مدارس تا پایان آبان ماه همچنان در ابهام است و به تازگی دبیر ستاد علمی کرونا از ارائه پیشنهادی برای به تعویق افتادن بازگشایی خبر داده است؛ این در حالیست که بنابر گزارشات مختلف ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای تصریح کرد : شواهدی از غنی سازی مخفیانه اورانیوم توسط ایران وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۹    
کروکی در بروز تصادفات از سوی کارشناس پلیس راهور بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا از ایجاد تصادفات ساختگی و سوءاستفاده از بیمه جلوگیری می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهوری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های شمالی استان اردبیل گفت: توسعه راه های شمال این استان در اولویت اقدامات دولت قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
پزشک ویروس شناس ایرانی گفت: تنها راه قطع انتقال زنجیره عفونت ویروس کرونا در جوامع بشری افزایش سطح واکسیناسیون است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
درحالی که موافقان سیاست حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی بر چالش توزیع رانت ارزی و عدم استفاده بخش مهمی از مردم از منافع آن تاکید دارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۹    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه رتبه بندی را در سقف سالانه 30 هزار میلیارد تومان می توان اجرا کرد، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این طرح در مجلس داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
اردبیل امروز شاهد هشتمین سفر استانی رئیس جمهور است تاضمن بازدید از پروژه ها، با نخبگان،منتخبان، ایثارگران و خانواده های شهدا نیز دیدار و از مشکلات و نیازهای استان در عرصه های مختلف مطلع شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۸    
فنرباغچه استانبول در فصل جاری لیگ اروپا بدون برد باقی ماند و دیدار لاتزیو و مارسی نیز برنده نداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶    
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: برخی دوستان با بازیکنان تماس می گرفتند که با فولاد قرارداد نبندند. آیا واقعا این افراد دلسوز والیبال هستند؟
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۰    
هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا با برتری نماینده اوکراین و گلزنی صیادمنش همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهور روسیه تصریح کرد که مسکو در حال حرکت به سوی به رسمیت شناختن طالبان است اما انجام این کار مستلزم طی شدن همان روال هایی است که این گروه را در روسیه در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به شیوه جدید سفر رسمی به عتبات گفت: ویترینی از چگونگی ارائه خدمات رسانی به زائران در عراق به نمایش گذاشته می شود و افراد با هر سلیقه و توان مالی می توانند نحوه خدمات ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸    
شبکه اجتماعی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از افتتاح رسمی مورد رخنه قرار گرفته و حساب هایی جعلی به اسم او ساخته شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهوری گفت: دولت برای با برنامه ریزی دقیق و اجرای اقدامات حساب شده تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۲    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه میانگین بارش ها در کل کشور طی مهرماه سال جاری نسبت به میانگین بلند مدت کمتر بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۶    
رئیس جمهور گفت: به استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی توجه شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان باید با جدیت تمام دنبال کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰    
تیمی که در پنج دوره گذشته رقابتهای فوتبال لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا برای شکستن نبردن در اهواز به مصاف قهرمان جام حذفی خواهند رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای تصریح کرد شواهدی از غنی سازی مخفیانه اورانیوم توسط ایران وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۵    
رئیس جمهور امروز در هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه پارس آباد مغان در استان اردبیل شده و مورد استقبال آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و سید حامد عاملی استاندار اردبیل قرار گرفت.