جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 11 مهر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 مهر 1400 قدس آنلاین 2 مهر 1400 قدس آنلاین 3 مهر 1400 قدس آنلاین 4 مهر 1400 قدس آنلاین 5 مهر 1400 قدس آنلاین 6 مهر 1400 قدس آنلاین 7 مهر 1400 قدس آنلاین 8 مهر 1400 قدس آنلاین 9 مهر 1400 قدس آنلاین 10 مهر 1400 قدس آنلاین 11 مهر 1400 قدس آنلاین 12 مهر 1400 قدس آنلاین 13 مهر 1400 قدس آنلاین 14 مهر 1400 قدس آنلاین 15 مهر 1400 قدس آنلاین 16 مهر 1400 قدس آنلاین 17 مهر 1400 قدس آنلاین 18 مهر 1400 قدس آنلاین 19 مهر 1400 قدس آنلاین 20 مهر 1400 قدس آنلاین 21 مهر 1400 قدس آنلاین 22 مهر 1400 قدس آنلاین 23 مهر 1400 قدس آنلاین 24 مهر 1400 قدس آنلاین 25 مهر 1400 قدس آنلاین 26 مهر 1400 قدس آنلاین 27 مهر 1400 قدس آنلاین 28 مهر 1400 قدس آنلاین 29 مهر 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، اگر مقامات اموال خود را کتمان و اعلام نکردند یا خلاف واقع اعلام کردند مجازات درجه 6 و انفصال از خدمت برای آن ها در نظر گرفته خواهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از اول مهرماه سال جاری تاکنون بیش از 103 هزار زائر اربعین از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور ضوابط اجرایی سیاست های ارزی و تجاری برای توسعه صادرات و مدیریت واردات را برای اجرا ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۴    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: سبک زندگی خانواده از جمله مسائل مهمی است که در قالب هنر و فیلم باید نمایش داده شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از سرویس دهی رایگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۵    
میزان مصرف برق در بخش صنعت به بیشترین حد خود پس از اعمال محدودیت های برقی رسید و این بخش روزگذشته در ساعت 14 و 25 دقیقه رکورد مصرف زد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس از تیم اقتصادی دولت درخواست کرد تا تکلیف جاماندگان سهام عدالت را زودتر مشخص کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۴    
وزیر اقتصاد از رشد 100 درصدی ترخیص کالا در گمرکات کشور در شهریور ماه نسبت به 5 ماهه امسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کاهش جوجه ریزی از بهمن سال 99 تا اردیبهشت سال 1400 و افت حدود 50 درصدی تولید جوجه یکروزه باعث شده امروز خروجی تخم مرغ با کاهش روبرو شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۰    
معاون جدید امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: بازآرایی نظام رسانه ای کشور محور اصلی فعالیت های معاونت مطبوعاتی خواهدبود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۲    
مجموعه نمایش خانگی ساخت ایران 3 به زودی از طریق پلتفرم فیلیمو و برای رده سنی 12سال به بالا منتشر می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با پیگیری های بعمل آمده و اخذ موافقت های لازم از مرکز و هماهنگی با کلیه مراجع و دستگاه های اجرایی استانی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو، بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار را در دستور کار دارند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۵    
جلسه علنی مجلس صبح امروز آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۵    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع طوفان چرخنده حاره ای "شاهین" بیش از 38میلیارد ریال خسارت مالی به تاسیسات و تجهیزات مختلف این شرکت وارد شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۹    
حسن یزدانی با پیروزی در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد رقابتهای جهانی 2021 نروژ برابر حریف آمریکایی خود به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کرد و انتقام المپیک را گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت بهره گیری دولت از ظرفیت نخبگان کشور، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی به دور از نگاه سیاسی با صاحب نظران و نخبگان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۷    
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان گفت جاده های موجود دراین کشور می توانند توسط جمهوری آذربایجان یا ترکیه مورد استفاده قرار گیرند، اما این مسیرها تحت کنترل ارمنستان خواهند بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۴    
نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه هشدار داد مشکلات سوختی در این کشور ممکن است تا زمان کریسمس ادامه پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۸    
ترکیه و جمهوری آذربایجان قصد دارند یک رزمایش بزرگ در نزدیکی مرزهای ایران و ارمنستان برگزار کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری رسمی اردن از گفت وگوی تلفنی عبدالله دوم شاه این کشور با بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۲    
رییس جمهوری با صدور حکمی محمد رئیس زاده را برای مدت چهار سال به عنوان "رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران" منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۴    
درخشش روز دوم کشتی گیران ایران در مسابقات جهانی نروژ به گونه ای ادامه پیدا کرد تا شاهد حضور چهار ورزشکار دیگر کشورمان در فینال باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۰    
وکلای حمید صفت از آزادی موکلشان در روز جاری خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۷    
سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات بازگشت زائران شرکت کننده در مراسم اربعین با بیش از یک هزار و 130 سورتی پرواز و انتقال بیش از 51 هزار نفر به کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۴    
بانک مرکزی تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت وام به صاحبان کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و نیز حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی را به بانکها ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۴    
سرپرست آموزش و پرورش گفت: اطلس بازگشایی مدارس 15 آبان رونمایی خواهد شد که در آن تعداد مدارس بازگشایی شده و همچنین نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت به روز انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۱    
با افزایش خریدهای اینترنتی و خرید از فروشگاه های اینستاگرامی، کلاه برداری از شهروندان هم افزایش یافته است و به همین منظور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اولویت بندی در برنامه های اقتصادی کشور دستور داد جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت با موضوع تثبیت قیمت ها و کنترل بازار در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی برگزار شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۵    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز یکشنبه با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۹    
تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدار با امارات عازم دوبی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۶    
تیم والیبال زنان سایپا در سومین دیدار خود ازجام باشگاه های آسیا نماینده فیلیپین را شکست داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۰    
صندوق بین المللی پول نسبت به خطرات جهانی رونق ارزهای رمزنگاری غیرقانونی هشدار داد و همچنین اعلام کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۷    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به چالش تأمین انرژی اولیه در زمستان پیش رو گفت: گام نخست عبور از زمستان سرد امسال مدیریت تقاضای انرژی است که با فرهنگ سازی، آموزش ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۱    
در حالی که دولت انگلیس تلاش می کند تا از موضوع ورود ارتش به توزیع سوخت در این کشور به عنوان برگ برنده در حل بحران استفاده کند، اما یکی از مقامات این کشور گفته که آنها هم کار زیادی از پیش نخواهند برد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۶    
کارشناس بازار سرمایه گفت: همواره امکان دستکاری در قیمت سهام و شاخص کل بورس از طریق تخلف در سفارش گذاری و برخی محدویت های معاملاتی وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای کل کشور تا پایان سال آینده به طور کامل تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۷    
یک مقام مسئول گفت: در برای رونق صنعت بسته بندی و واردات تکنولوژی نیاز به تسهیلات بانکی داریم و باید با دریافت تسهیلات رقابتی بتوانیم تکنولوژی های جدید را در صنعت چاپ و بسته بندی وارد کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۴    
در حالی که آلمانی ها تلاش کردند با افزایش استفاده از ذغال سنگ مشکل کمبود گاز را حل کنند، اما حالا در تأمین ذغال سنگ هم مانده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۶    
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان واردات کالای اساسی از ابتدای سال جاری را بیش از یک میلیون و 500 هزار تن عنوان کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۲    
تیم دو نفره برادران عالمیان در مسابقات قهرمانی آسیا از رسیدن به مدال بازماند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۶    
حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان این که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ادامه دادن راه اهل بیت(ع) است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پورتوی پرتغال به اخراج طارمی در دقایق پایانی بازی شب گذشته واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۷    
در آستانه رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمدمصطفی(ص) محققان و پژوهشگران مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان 299 مقاله روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر استاد انصاریان بارگذاری کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۴    
مطالعه تاریخ زندگانی انبیاء ما را به این باور می رساند که عده ای از دین معاشان که البته سبقه ای خوب در یاری حق داشتند، پس از مدتی با توجیه تراشی به سمت اشرافیت روی آوردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۱    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد آذربایجان غربی گفت: این استان امسال با تولید بیش از20 هزار تن عسل رکوردار تولید در کشور است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۵    
جشنواره فرهنگی و هنری قائم آل محمد ویژه آغاز امامت امام مهدی (عج) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیرامون معرفت امام عصر و ترویج فرهنگ انتظار در جامعه اسلامی برگزاری می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۲    
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا با صعود بانوی ملی پوش کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی پیگیری شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۱    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان شیشه و آیینه مشهد گفت: افزایش قیمت شیشه در بازار ریشه در اقدامات بخش تولید و کارخانه های این حوزه دارد که هر چند ماه یکبار نرخ ها را افزایش می دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال ایران می گوید تیمش شانس خوبی برای کسب جواز حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۸    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهشی دما در خراسان رضوی از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ارزیابان کمیته میراث جهانی یونسکو که برای بررسی پرونده ثبت جهانی کاروانسراها به ایران سفر کرده اند به زودی به این استان نیز خواهند آمد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۹    
نمایش فصل اول سریال طنز نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از جمعه (16 مهر) در آی فیلم فارسی آغاز می شود. این شبکه همچنین سریال مدار صفر درجه را از فردا راهی آنتن می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۳    
با وجود تعدد شرکت های هواپیمایی در کشور و فعالیت برخی شرکت ها با تعداد محدودی هواپیما، شرکت های هواپیمایی جدید با هدف کسب سودهای کلان از محل قوانینی که در واقع یک طرفه به سود شرکت هواپیمایی است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۸    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: خدمت رسانی 20 هزار نفر از عوامل اجرایی شهرداری به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۵    
در هر سال حدودا بین 25 سانتی متر فرونشست در دشت های تهران صورت می گیرد و سطح آب در دشت های تهران نیز از 45 سانت تا 1 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۵    
رئیس اسکودا روز گذشته در اظهاراتی خطاب به نمایندگان مجلس با مقایسه سرانه تعداد وکلا در ایران با کشورهای چین و فرانسه ادعا کرد که وضعیت سرانه وکیل و بهره مندی مردم از خدمات حقوقی بسیار مناسب است!
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۹    
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به ارایه خدمات به کودکان کار، گفت: 85 درصد کودکان شناسایی شده شهر اصفهان توسط بهزیستی از اتباع و بیشتر از 5 کشور مشخص و در منطقه محروم اصفهان ساکن هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۶    
صبح امروز در یک نشست خبری، خبری از بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور عنوان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۳    
سخنان وزیر بهداشت مبنی بر برگزاری جشن پایان واکسیناسیون در کشور موجی از انتقادات را در پی داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۰    
سی ان ان در گزارشی اعلام کرد برخی کشورهای آسیایی از نظر میزان واکسیناسیون افراد در برابر کرونا از آمریکا پیش افتاده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس شورای اجرایی حزب الله با تاکید بر اینکه واردات سوخت از ایران یک جهش کیفی در برابر محاصره آمریکا ضد لبنان بود، اظهار داشت، اسرائیل از ورود به معادله جنگ دریایی با حزب الله وحشت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۴    
فرمانده کل قوا فرمودند: حوادثی که در شمال غرب ایران، در برخی کشورهای همسایه در جریان است باید با همین منطق پرهیز از دادن مجوز حضور بیگانگان حل شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۴    
بین دو هزار و 900 تا سه هزار و 200 پرونده رسوایی جنسی از سال 1950 در کلیسای کاتولیک فرانسه رخ داده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۵    
معاون فنی گمرک از توقف 13 هزار تن برنج خاجری پشت درب های گمرک خبر داد که مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی باید تصمیم گیری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: از مهم ترین ایرادات دستورالعمل مشاور سرمایه گذاری نوع دوم، نادیده گرفتن مجدد اشخاص حقیقی است. مشکلی که همچنان پابرجاست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، قدس نماد وحدت و عزت امت اسلام است و مقاومت فلسطین ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲    
شهردار مشهد گفت: پروژه ها و تمام اقدامات مدیریت اعم از فرهنگی، معماری، ترافیک، شهرسازی و کالبدی در این شهر باید پیوست بین المللی داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه قیمت ذرت در بازار آزاد به کیلویی هفت هزار تومان رسیده است، گفت: مرغداران خواستار اعلام قیمت جدید تخم مرغ هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۶    
یک کارشناس بازار سرمایه روند معاملات بورس در فصل پاییز را مورد بررسی قرار داد و گفت: انتظار داریم در ماه آبان و آذر شاهد روندی پایدار در معاملات بازار باشیم و پیشنهاد ما به سهامداران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۴    
استاندار گیلان، با اشاره به افزایش ثبت ازدواج در گیلان طی نیمه نخست امسال، گفت که به زوج های جوان، آموزش های عمومی و رسانه ای در تبیین اهمیت باروری ارائه شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 940 حادثه با مشارکت بیش از یک هزار امدادگر و نجاتگرِ استان در شش ماهه امسال خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۶    
مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتایج مثبت آزمایش پی سی آر و تست سریع (رپید) بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۳    
سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از فعال سازی 11 ایستگاه استقبال از زائران در مبادی ورودی مشهدالرضا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۰    
شهردار مشهد گفت: مشهدالرضا "حرم شهر" است و خارج از حرم، حیاط خانه امام رضا (ع) محسوب می شود بنابراین هرکس در این فضا قرار بگیرد یا خادم است یا زائر و یا مجاور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری چهاردهمین کنگره شعر عاشورایی قروه به این کنگره پیام داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس اتحادیه صنف عمده فروشان و مواد غذایی مشهد گفت: در 6ماهه ابتدایی سال جاری در محصولاتی همچون حبوبات قیمت ها افزایش داشته است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲    
وزیر نیرو با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر حل مشکل تأمین آب طرح غدیر گفت: شش ماه دیگر با تأمین آب از سد دز، حجم آب ورودی به رخ آبرسانی غدیر 2برابر می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۰    
معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل بار استان در نیمه نخست سال جاری بیش از 10 میلیون و 460 هزار تن بار به نقاط مختلف حمل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 122 نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از طوفان و گرد و خاک از روز گذشته تاکنون روانه بیمارستان ها و مراکز ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کلیات طرح تصویب صدور مجوزهای کسب وکار را با رأی قاطع به تصویب رساندند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: پس از سال ها انتظار تجهیزات کمک داور ویدویی (AVR) امشب وارد تهران می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۹    
ائتلاف سعودی با انجام حمله هوایی به منزلی در جنوب مارب، یک مادر یمنی را کشته و سه کودک را زخمی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۷    
یک خبرنگار سعودی شد احتمال دارد ورزشگاه میزبان بازی پرسپولیس با الهلال تغییر کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۷    
استان یزد طی سه دهه اخیر به یکی از قطب های پزشکی کشور تبدیل شده و این ویژگی سبب شده تا یزد و مردمانش، جورکش محرومیت های پزشکی در جنوب شرق کشور باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه خبر داد و گفت: پیرو جلسه هواپیمایی ترکیش ایرلاین و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
مجید مجیدی با اعلام این خبر که از هر فیلم ساز تازه کاری که نگاهی نو داشته باشد، حمایت ویژه ای خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۹    
خسرو معصومی که مدتی است به دنبال گرفتن مجوزی برای ساخت یک فیلم سینمایی جدید است، تاکید می کند که رییس سازمان سینمایی باید برای امضای یک پروانه ساخت یا نمایش جرأت کافی داشته باشد و مدیری ترسو نباشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۶    
تفاوت ژانر دفاع مقدس با جنگی در آنجا است که رزمنده سینمای جنگی ما به جبهه بازمی گردد اما در سینمای جنگی ترس از کشته شدن و امید بازگشت به خانه وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۵    
رئیس هیأت امنای ستاد دیه کشور با اشاره به حمایت خیران در ایام کرونا گفت: مردم عزیز علی رغم تنگناها و مشکلات اقتصادی در دوران شیوع بیماری کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۲    
هفته نیروی انتظامی از 17 مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و 23 مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی به پایان می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۹    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری کرونا در 306 هزار و 329 زائر عتبات عالیات و اربعین در مرزهای زمینی مهران، چذابه و شلمچه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰    
تورهای غیرمجاز گردشگری در گلستان با زیر پا گذاشتن بسیاری از موازین عرفی و بی توجهی به حفظ محیط زیست و تخریب طبیعت، خسارت های جبران ناپذیری به بدنه گردشگری استان وارد می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که تزریق واکسن های کرونا و آنفلوآنزا در یک ویزیت و همزمان هیچ نگرانی ایمنی ایجاد نمی کند و موجب بروز یک واکنش ایمنی قوی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۴    
پرونده واحدهای تولیدی تملک در بانک ها منجمله استان گلستان یکی از چالش های جدی حوزه صنعت روز به روز قطورتر شده است که به اعتقاد کارشناسان امر اقدام جهادی دولت سیزدهم رافع این مشکلات اقتصادی کشور در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۱    
یک کارگردان سینما گفت: برای خدمت به خلق، آن هم به نام و نیت حضرت رضا(ع)، باید در نگرش، گفتار و کردار خود را در معرض اصلاح قرار دهیم و در این مسیر از سبک و سیره زندگی ائمه معصومین(ع) الگو بگیریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۸    
وضعیت بارش نزولات آسمانی، منابع آبی سطحی، زیرزمینی و همچنین حجم آبی رودخانه ها در آذربایجان غربی و به ویژه دریاچه ارومیه طی هفته ها و ماه های اخیر، همواره روند نزولی داشته که این امر ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۵    
اولین دوشنبه اکتبر هر سال به عنوان روز جهانی زیستگاه ها نامگذاری شده و موضوع آن امسال تسریع اقدامات شهری برای جهانی بدون کربن است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۲    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: به دنبال استقبال مردم استان البرز از پروازهای این فرودگاه، مسیرهای پروازی به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از طریق پیام افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش ضمن گلایه از اعزام سربازمعلمان و معلمان موقت به مدارس مناطق محروم گفت: سرباز معلم، آموزشیار نهضت سوادآموزی ...
  • ۱