جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 7 مهر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 مهر 1400 قدس آنلاین 2 مهر 1400 قدس آنلاین 3 مهر 1400 قدس آنلاین 4 مهر 1400 قدس آنلاین 5 مهر 1400 قدس آنلاین 6 مهر 1400 قدس آنلاین 7 مهر 1400 قدس آنلاین 8 مهر 1400 قدس آنلاین 9 مهر 1400 قدس آنلاین 10 مهر 1400 قدس آنلاین 11 مهر 1400 قدس آنلاین 12 مهر 1400 قدس آنلاین 13 مهر 1400 قدس آنلاین 14 مهر 1400 قدس آنلاین 15 مهر 1400 قدس آنلاین 16 مهر 1400 قدس آنلاین 17 مهر 1400 قدس آنلاین 18 مهر 1400 قدس آنلاین 19 مهر 1400 قدس آنلاین 20 مهر 1400 قدس آنلاین 21 مهر 1400 قدس آنلاین 22 مهر 1400 قدس آنلاین 23 مهر 1400 قدس آنلاین 24 مهر 1400 قدس آنلاین 25 مهر 1400 قدس آنلاین 26 مهر 1400 قدس آنلاین 27 مهر 1400 قدس آنلاین 28 مهر 1400 قدس آنلاین 29 مهر 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۹    
درحالی که صدای مخالفانِ گردشگری گاه گداری در کشور شنیده می شود و همچنان مقاومت هایی برای پذیرش گردشگری وجود دارد، آیت الله اعرافی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
یکی از شهدای دفاع مقدس در یک عملیات روانی برای کسب اطلاعات از نیروهای عراقی، خود را به آدم خواری می زند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۳    
مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از کمک 3 میلیارد و 600 میلیون تومان دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی در جشن عاطفه های سال گذشته به صورت نقدی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۸    
براساس گزارش بانک مرکزی، در شهریور ماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در پایتخت از 31 میلیون و 703 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب 2.4 و 30.5 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۴    
طبق اعلام گمرک ایران، تاکنون بیش از 79 میلیون دوز واکسن از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۴    
نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران به برکت دفاع مقدس به قدرت بزرگ در دنیا تبدیل شود، گفت: امروز جهان اسلام باید بیدار و متحد شوند تا دشمنان این دین را به خاک بنشانند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی سازمان انتقال خون از اهدای 6000 واحد خون در روز اربعین حسینی امسال خبر داد و در عین حال درباره امکان اهدای خون بعد از تزریق واکسن کرونا نیز توضیحاتی را ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۸    
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران می گوید جمعیت سالمند کشور به سرعت در حال افزایش است و در این بین، مهم ترین دغدغه دوران سالمندی، زندگی در سلامت کامل است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۶    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر 83 میلیون و 700 هزار دوز واکسن کرونا در اختیار داریم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۴    
تولیت آستان قدس رضوی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ناامیدی و بی اعتمادی حربه جدید دشمن علیه ملت ایران است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، در ایام پایانی ماه صفر و همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ویژه برنامه های متنوعی را ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۶    
به دنبال استعفای مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، محمود گودرزی به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۳    
معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان که برای بازدید میدانی و بررسی مسائل و مشکلات سردخانه داران به استان آذربایجان غربی سفر کرده بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۷    
صدا و سیما برای روزهای پایانی هفته تعدای از فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۸    
در پی نامه جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی به محضر رهبر انقلاب و درخواست مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خانگی کره ای، رهبر انقلاب طی دستوری به رئیس جمهور خواستار سد نمودن واردات شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۱    
آیت الله العظمی سیستانی در پاسخ به استفتایی درباره مشارکت در انتخابات آتی عراق، مردم این کشور را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۵    
شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه گفت: راهپیمایی اربعین تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۸    
رئیس قوه قضاییه در پیامی با تبریک انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیما، بر همکاری های دو مجموعه در جهت مبارزه با فساد و پیشگیری از جرم تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۲    
فومیو کیشیدا به عنوان رهبر بعدی حزب حاکم لیبرال دموکراتیک ژاپن و جانشین یوشیهیده سوگا تعیین شد. کیشیدا در رقابتی تنگاتنگ مقابل تارو کونو به پیروزی دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۹    
تازه ترین نظرسنجی در روسیه نشان داد که بیش از نیمی از روس ها معتقدند که حفظ و تقویت توان اتمی برای این کشور الزامی است و به حفظ صلح کمک می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۶    
روسای جمهور روسیه و ترکیه دیدار با هم را در شهر سوچی پربار و جامع ارزیابی کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۳    
پس از حمله نیروهای امنیتی نیجریه به شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، منابع نیجریه ای خبر دادند که تعداد شهدا به هشت نفر افزایش پیدا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار بیانیه ای به رسانه ها گفت، فرآیند خروج آمریکا از افغانستان در ماه گذشته میلادی "زاییده ذهن یک بچه" بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۷    
وزارت امور خارجه اسرائیل اعلام کرد که یائیر لاپید برای افتتاح سفارت تل آویو در منامه فردا عازم بحرین می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه هیچ واکسن فایزری به کشور وارد نشده و نخواهد شد، ابراز امیدواری کرد تا یک هفته دیگر تزریق واکسن کرونا به 60 میلیون دز برسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۸    
تیم تنیس روی میز بانوان ایران با کسب عنوان نهمی و کسب سهمیه جام جهانی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۱    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از تصمیم خود مبنی بر بازگشت به فوتبال باشگاهی هلند دفاع کرد و گفت: اگر به گذشته برگردم باز هم چنین تصمیمی را تکرار می کنم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۳    
عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2020 توکیو می گوید که هنوز شکست در المپیک را فراموش نکرده و حقش کسب مدال در این رقابت ها بوده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۷    
متوسط قیمت مسکن در تهران طی شهریور امسال به متری 31 میلیون و 703 هزار تومان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۸    
با وجود تلاش ها برای راه اندازی کمک داور ویدئویی برای اولین بار در ایران در دیدار تیم ملی با کره جنوبی، خبرها از کاهش احتمال این موضوع حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۲    
سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان تاکید کرد که تمام فکر و ذکر او بازی زیبا خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۹    
رضا رویگری را مردم ایران بیشتر با نقش برجسته کیان ایرانی در مختارنامه می شناسند هرچند او نقش های ماندگار بسیاری را در سینما و تلویزیون ایفا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۵    
کمیته اخلاق از رفع ممنوعیت کنعانی زادگان از هرگونه فعالیت فوتبالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۵    
رییس جمهوری در پیامی با تبریک انتصاب پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امید است با ارائه برنامه ها و طرح های هوشمندانه ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۲    
رییس جمهور حمایت از موسسات و مراکز داخلی فعال در ساخت واکسن را اولویت دولت عنوان کرد و گفت: همزمان با گسترش واکسیناسیون باید با یک حرکت منطقی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل گمرک ایلام گفت: مرز تجاری مهران طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین تا شنبه هفته آینده برابر با 10 مهرماه تعطیل است و هیچ کالایی ترخیص نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه استان در شهریور ماه سال جاری در مقایسه با ماه قبل از آن 0.5 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۴    
رییس جدید صداوسیما در ساعات اولیه پس از انتصاب خود با تعدادی از پیشکسوت ترین تهیه کنندگان و کارگردانان سینما دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۱    
ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران شنبه دهم مهرماه کار خود را در رقابت های کاراته وان روسیه آغاز می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۸    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران می گوید که دراگان اسکوچیچ نسبت به کارلوس کی روش به او اعتماد بیشتری دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۵    
زمان و محل برگزاری قرعه کشی لیگ برتر فصل 1401-1400 اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۹    
رئیس فدراسیون شطرنج با اشاره به عنوان قهرمانی و سوپر استاد بزرگی نمایندگان ایران در مسابقات اخیر گفت: تلاش ما حمایت گسترده از شطرنجبازان است به طوری که حتی به فکر تغییر تابعیت هم نیفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های تئاتر بیان کرد منتظر برداشته شدن بخشی از محدودیت های کرونایی تئاتر و افزایش ظرفیت مخاطب در سالن ها هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۵    
در منطقه 22 تهران، پروژه های ساختمانی متعددی وجود دارد که هر کدام دارای امکانات و ویژگی های خاص هستند و طبقات بسیاری زیادی دارند در همین راستا در این بخش بررسی خواهیم کرد که آیا در منطقه 22 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۰    
طی روزهای گذشته گروهی از کوهنوردان از سراسر دنیا به قله 8163 متری ماناسلو در نپال صعود کردند که نام کوهنوردان ایرانی نیز در بین آنها به چشم می خورد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۷    
مجید انتظامی اعلام کرد چنانچه شرایط جسمی اش اجازه دهد اولین اثری که خواهد ساخت درباره ارزش های والا و معنوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۴    
مانی پاکیائو بعد از مبارزات مختلف و متعدد بازنشستگی خود را از دنیای بوکس اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۸    
دومین مثنوی تاریخ دار با تاریخ کتابت 20 شعبان 838 قمری توسط کارشناسان و فهرست نویسان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شناسایی شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۵    
با رای هیأت دولت فرهاد زیویار به عنوان استاندار جدید لرستان انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۲    
کاهش 25 درصدی تولید پسته در شهرستان خوشاب و اظهارات متناقض کارشناسان، کشاورزان را دچار سردرگمی کرده به طوری که حتی چندین مورد بازدید کارشناسان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای ریشه یابی این موضوع نیز بی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۳    
محسن افشارچی، با رای هیات دولت به عنوان پانزدهمین استاندار زنجان انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: مجموعه ای فاخر با برند جهانی برای شمس تبریزی در خوی ساخته می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۴    
استاندار خوزستان با بیان اینکه روند خدمت رسانی به زائران در مرز شلمچه به خوبی در حال انجام است گفت: زائران اربعین بدون هیچ مشکلی از مرز شلمچه وارد کشور می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۱    
رئیس شبکه بهداشت درمان کهگیلویه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده 14 هزار دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم در این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۱    
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال از تعویق یک ماهه رای پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۱    
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: باید سعی کرد کارهایی که برای بازی بر می گزینیم به لحاظ ماهیت و شخصیت پردازی با یکدیگر متفاوت باشند و معتقدم هیچ موضوعی نمی تواند بازیگر را ماندگار کند جز حضور مداوم در ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۸    
موسی ایاز تکین: مسجد را پایگاهی برای ارائه خدمات فرهنگی و معیشتی به مردم قرار داده ایم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۵    
مست عشق روایتی از زندگی مولانا، حالا در خان هفتم است. آیا رویای ناتمام این روزهای حسن فتحی رنگ پرده نقره ای به خود می گیرد؟ باید منتظر بمانیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۵    
کارگروه های مختلفی ذیل کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین، فعالیت داشتند که یکی از آنها کمیته رسانه و فضای مجازی بود که فعالیت های مختلف و متنوعی را در جریان مراسم اربعین امسال برعهده داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۶    
یک فعال کارگری گفت: تنها 20 درصد کارگران عضو تشکل های کارگری هستند و 80 درصد رغبتی برای تشکل یابی ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۰    
با وقوع هر حادثه، یکبار دیگر آتش، ریزش ساختمان و ... جان آتش نشانان را تهدید می کند. انسان هایی از خودگذشته که با آغاز هر شیفت کاری، شاید برای همیشه از خانواده خود خداحافظی می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۷    
تهیه کننده فیلم سینمایی داد به کارگردانی ابوالفضل جلیلی که امروز هفتم مهر پروانه ساخت آن صادر شد، توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۷    
هفتمین جشنواره علم برای همه با موضوع محیط زیست در آبان ماه سال جاری در موزه ملی علوم و فناوری برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۸    
بازیگر سریالِ پایتخت و فیلمِ "ماجرای نیمروز" می گوید که زمانی اعتقاد داشت فقط سینما کار کند و بعدها متوجه شد که اشتباه است و قشر زیادی بیننده تلویزیون اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۰    
تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با شکست برابر فرانسه، از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۱    
استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بیکاری در سطح استان 8.5 درصد است، گفت: میزان متوسط بیکاری کشور 8.8 درصد محاسبه شده که نشان می دهد در این شاخص وضعیت سمنان بهتر از میانگین کشوری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۱    
مشکلات مالی پرسپولیس در آستانه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال بار دیگر نگرانی هایی را نسبت به شرایط فعلی سرخپوشان ایجاد کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۸    
رهبر معظم انقلاب به استفتائی پیرامون تغییر نذر پاسخ گفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۲    
هر فردی حساسیت هایی دارد. به جا یا نابجا، با دلیل یا بدون دلیل! یکی از دماغش خوشش نمی آید ... وظیفه ی ماست که مواظب حساسیت های همسرمان باشیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۹    
فضلای حوزه نجف برگزاری کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شهر اربیل عراق را محکوم کردند و به دولت عراق هشدار دانند اگر جلوی اینگونه اقدامات را نگیرد حوزه نجف با آن مقابله خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۹    
فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از زدن نخستین گل خود با پیراهن تیم خوشحال است. او تاکید کرد که همبازی شدن با نیمار و ام باپه به بهتر شدن او کمک خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
یک استاد فلسفه و عرفان گفت: بزرگترین درسی که علامه حسن زاده به همه شاگردان، مریدان و علاقه مندان به اسلام و مکتب اهل بیت داد و توصیه فراوانی به آن می کرد معرفت نفس و شناخت خود بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 54 شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی در زنجان صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور قانون موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را برای اجرا ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۴    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تاکنون 28 هزار زائر اربعین از مرز شلمچه وارد کشور شدند، گفت: بیش از نیمی از زائران اربعین به کشور بازگشتند که تا این لحظه گزارشی از بروز بیماری کرونا در بین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۸    
معاون بهداشتی و درمانی بنیاد شهید، از تلاش برای تامین واکسن آنفلوانزا برای جانبازان و بیماران خاص این قشر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۶    
وزیر کشور، در پیامی به مناسبت روز آتش نشانیاز تلاش وزارت کشور برای ارتقاء سطح ایمنی در شهرها و روستاها از طریق تجهیز ایستگاه ها و پایگاه ها به ماشین آلات و تجهیزات مناسب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۳    
فعالان گردشگری معتقدند: باید دیپلماسی در وزارت امورخارجه انجام شود ولی تاکنون هیچ سفیری در زمینه دیپلماسی گردشگری فعالیتی نداشته است درحالی که باید این بستر در سفارتخانه های ایران ایجاد شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۲    
دادستان تهران از آزادی 275 زندانی خبر داد و گفت: 925 زندانی دیگر هم به کمیسیون عفو معرفی شدند و 68 نفر از محکومان مالی و ردمال و دیه از محل اعتبارات اداره کل اوقاف استان تهران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۹    
مواد مخدر مثل خیلی از چیزهای که در دسترس بشر هست 2 روی سکه دارد، وجه منفی که می تواند خانه خراب کند و امیدها را برباد دهد و مثبت از آن جهت که کارخانه ای می توان برای استحصال دارو از آن ایجاد کرد و به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۱    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از سال 1384 غربالگری شنوایی در ماه های اول بدو تولد آغاز شد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۸    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: با ابلاغ بخشنامه جدید از سوی وزارت آموزش و پرورش و رفع ابهام از مسأله تحویل کارنامه، تفاوتی بین پدر و مادر در رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۵    
وزارت امور خارجه روسیه از رفتار تبعیض آمیز دولت فرانسه در اعمال محدودیت برای اعضای هیات روسی برای تردد در مقر پارلمان اروپا در استراسبورگ انتقاد کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۵    
رهبر انقلاب در حکمی پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما منصوب کردند
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۹    
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان دیشب در منطقه العیساویه واقع در قدس اشغالی به شدت با یکدیگر درگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۰    
تازه ترین وضعیت شیوع ویروس کرونا (کووید- 19) در سراسر جهان که سازمان جهانی بهداشت آن را به عنوان پدیده ای همه گیر شناسایی و اعلام کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۴    
اتاق بازرگانی افغانستان در هرات اعلام کرد روند تجارت بین افغانستان و ایران بدون مشکل و به صورت عادی جریان دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۴    
رئیس اسبق سازمان سینمایی گفت: جهان امروز و فناوری های نوین به مردم حق انتخاب داده است و آنها دیگر مجبور نیستند چیزی که ما برای آنها تهیه می کنیم را تماشا کنند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۸    
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی و جمعی از فعالان حوزه هتل داری خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی گفت: سرانه مصرف شیر و فرآورده های آن در ایران در مقایسه با میانگین مصرف جهانی 30 درصد و در مقایسه با میانگین کشورهای توسعه یافته 65 ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با هماهنگی انجام شده با کانون و انجمن صفنی شرکت های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی انجام شده 10 دستگاه اتوبوس از این استان به منظور جابه جایی زائران ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۹    
صیادان مازندرانی این روزها در حالی برای آغاز فصل صید و پهن کردن تورشان در دریای خزر آماده می شوند که مصوبات کاغذی طی یک دهه گذشته گرهی از مشکلاتشان باز نکرده است و چشم امید به همت دولتمردان جدید ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰    
منابع خبری سه شنبه شب گزارش دادند، جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته 27 بار استان مأرب واقع در مرکز یمن را بمباران کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۴    
رسانه پرتغالی به تمجید از پرتاب های بلند دروازه بان ایرانی بواویشتا پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۴    
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه توانبخشی حداقل به 350 الی 360 همکار فرهنگی نیاز است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهشی دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز آغاز شده و تا روزهای ابتدایی هفته آینده به میزان حدود 10 درجه کاهش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان برخورد می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر تسریع روند راه اندازی کریدور شمال جنوب گفت: با توجه به اهداف مشترک ایران و روسیه در زمینه های اقتصادی و امنیتی می توانیم در کنار هم به عنوان دو ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۹    
شورای نگهبان تنها نهادی نبود که به مصوبه اخیر مجلس درباره واردات مشروط خودرو ایراد وارد کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۹    
جیغ های بنفش نخست وزیر تازه کار صهیونیست ها و جوسازی های ضد ایرانی او نه برگرفته از قدرت و توان این رژیم که متاثر از بحران های شدید داخلی و خارجی آن ها و ترس از نابودی است.
  • ۱