پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 31 فروردین 1403 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 11 دی 1401 قدس آنلاین 29 اسفند 1402 قدس آنلاین 1 فروردین 1403 قدس آنلاین 2 فروردین 1403 قدس آنلاین 3 فروردین 1403 قدس آنلاین 4 فروردین 1403 قدس آنلاین 5 فروردین 1403 قدس آنلاین 6 فروردین 1403 قدس آنلاین 7 فروردین 1403 قدس آنلاین 8 فروردین 1403 قدس آنلاین 9 فروردین 1403 قدس آنلاین 10 فروردین 1403 قدس آنلاین 11 فروردین 1403 قدس آنلاین 12 فروردین 1403 قدس آنلاین 13 فروردین 1403 قدس آنلاین 14 فروردین 1403 قدس آنلاین 15 فروردین 1403 قدس آنلاین 16 فروردین 1403 قدس آنلاین 17 فروردین 1403 قدس آنلاین 18 فروردین 1403 قدس آنلاین 19 فروردین 1403 قدس آنلاین 20 فروردین 1403 قدس آنلاین 21 فروردین 1403 قدس آنلاین 22 فروردین 1403 قدس آنلاین 23 فروردین 1403 قدس آنلاین 24 فروردین 1403 قدس آنلاین 25 فروردین 1403 قدس آنلاین 26 فروردین 1403 قدس آنلاین 27 فروردین 1403 قدس آنلاین 28 فروردین 1403 قدس آنلاین 29 فروردین 1403 قدس آنلاین 30 فروردین 1403 قدس آنلاین 31 فروردین 1403 
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بر این باور است تیم های کوچک آسیا رشد و پیشرفت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته اند و باید تلاش کرد در بازی های آتی مقابل این دست تیم ها شگفت زده نشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان با یکدیگر لفظی درگیر شدند.در درگیری های لفظی که بین مقامات صهیونیست درباره پراندن ریزپرنده های مشکوک در اطراف اصفهان رخ داد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۹    
نخست وزیر گرجستان در دیدار با سفیر کشورمان با اشاره به حضور شمار قابل توجهی از ایرانیان در گرجستان، به اراده دولت این کشور برای توسعه روابط با ایران اشاره و بر تقویت همکاری ها تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۲    
ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می کنیم، اعلام ایران مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تنبیهی، بیانگر این واقعیت است که عملیات مورد نظر به اهداف خود رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۲    
مقاومت اسلامی لبنان از بامداد جمعه تاکنون در پنج نوبت مواضع و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرارداده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۹    
در روزی که استقلال به صدر جدول لیگ برتر بازگشت، شکستی دیگر در کارنامه فولاد خوزستان ثبت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۹    
شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواری های نشان می دهد که پایگاه هوایی ای که ادعا می شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش بس پایدار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۳    
وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش آمار شهدا و زخمی ها در این باریکه در اثر حمله های رژیم صهیونیستی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۰    
تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره لفظی شدیدی میان بنیامین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از برتری این تیم مقابل شمس آذر کنایه هایی به رقیب سنتی آبی پوشان زد و گفت با VAR پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۷    
اسماعیلی در مورد برگزاری اکسپو گفت: مصوبه ویژه ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این زمینه اخذ کردیم که اواخر اسفند توسط آقای رئیس جمهور ابلاغ شد و گام بسیار مهمی در این زمینه محسوب می شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۱    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا خیلی دوستمان داشت و خطر از بیخ گوشمان گذشت که بازی را از دست ندادیم، تجربه خوبی بود تا دیگر تکرار نشود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۸    
دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار اخیرش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۵    
الون بن داوید تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت: صحنه موشک ها و پهپادهای ایرانی در آسمان اسرائیل، چیزی شبیه روز قیامت بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۴    
مسابقات منطقه ای کشتی باچوخه، روز جمعه با حضور 160 کشتی گیر از پنج استان در گود کشتی شهدای شهر "حکم آباد"، از توابع شهرستان جوین خراسان رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۲    
مدیر کل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی با سردار فرمانده مرزبانی استان دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می کند، گفت: هنوز تائیدیه رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۷    
روزنامه عبری زبان نوشت، در پی اظهارات اخیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، خانواده های اسرای اسرائیلی خواستار برکناری او شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به نیویورک با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در محل سازمان ملل متحد دیدار و رایزنی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۹    
طی یورش نیروهای صهیونیست به شهر طولکرم در کرانه باختری یک جوان فلسطینی شهید و 2 تن زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۶    
مقام مسئول وزارت امور خارجه فرانسه رسما کمک این کشور به رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله موشکی و پهپادی ایران در آسمان اردن را تایید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۳    
مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت دیدار امروز با شمس آذر قزوین در هفته بیست وچهارم لیگ برتر را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۵    
محمد جواد ظریف پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخشی از سفارت ایران در دمشق را دفاع مشروع دانست و گفت: ایران در این پاسخ، تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۳    
وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آنها به عربستان شروع می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
لاپید یائیر رهبر مخالفان نتانیاهو در واکنش به توئیت وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین المللی آن آسیب وارد نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از قطعی شدن انتخاب یونس امامی و کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۸    
وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سو استفاده اسراییل قرار نگیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۲    
عباسیان توسط هلاکوخان مغول نابود شدند؛ در دوران تاریک 500 ساله آنها انحراف هایی نظیر علنی شدن فسق و بی بند و باری و عدم توجه به اخلاق ایجاد و شدیدترین خشونت ها علیه بنی هاشم اعمال شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۹    
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد از وقوع حادثه حریق در یک انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم با یک مصدوم 35 ساله خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۰    
هواداران استقلال از کاپیتان این تیم خواستند شماره کارتش را بدهد تا آنها جریمه ای که فدراسیون برایش در نظر گرفته را پرداخت کنند!
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۷    
مجید مجیدی که این روزها نمایش روال عادی به تهیه کنندگی اش در تئاتر شهر اجرا می شود از وضعیت این روزهای سینما ابراز تأسف کرد و در عین حال تاکید کرد که به تئاتر مدیون هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
یک منبع آگاه از سفارت کشورمان در فرانسه به ایسنا اعلام کرد، فردی که امروز با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی کارگردان برنامه تلویزیونی محفل بوده که آرزو دارد یک برنامه امام رضایی هم داشته و افرادی که مسیر زندگی شان با تشرف به حرم مطهر رضوی متحوّل شده را جلوی دوربین خود ببرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۴    
انتخابات سراسری هند از امروز و در شرایطی آغاز شده است که از جهات مختلف انتخاباتی خاص و منحصر به فرد در جهان به شمار می رود
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۱    
استاد دانشگاه گوتینگن آلمان گفت: قرآن کریم، یک منبع و کتاب آسمانی است که در آن نقصی وجود ندارد که بعداً تکمیل شود بنابراین مصون از تحریف است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۸    
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی سواری پراید در مسیر سبزوار - نیشابور منجر به آسیب دیدگی پنج سرنشین این خودرو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۵    
بسته پیشنهادی امشب جمعه، 31 فروردین ماه در گفت و گو با کوروش سلیمانی به نمایش توافق نامه می پردازد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه سبزوار گفت: پیام پاسخ موشکی ایران در قالب عملیات "وعده صادق" تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و سیلی محکمی به گوش صهیونیست ها بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۸    
حمایت بازیگران جیغ از ملیسا باررا، بازیگر اخراجی این فیلم با حضور در اکران ابیگیل تکرار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
در اسلام حقوق به حق الله و حق الناس تقسیم می شود. حق الله حقوق خداوند بر بندگان و شامل تمام امر و نهی های الهی است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۸    
رسانه های فرانسوی اعلام کردند پلیس فرانسه در پی تهدید فردی برای منفجر کردن خود در نزدیکی کنسولگری ایران در پاریس، این مکان را مسدود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۲    
آنتونی بلینکن که کشورش اصلی ترین حامی اسرائیل است مدعی شده اولویت کاخ سفید کاهش تنش ها در منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تأکید بر اینکه بقیع گنجینه بزرگ و میراث ماندگار جهان اسلام است، به معرفی تعدادی از بانوان مدفون در این قبرستان که الگوی ارزشمندی برای همه ما هستند، پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
کشورهای گروه هفت به اعمال تحریم علیه کشورهایی که با روسیه همکاری می کنند، تهدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
گردان های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات موشکی به اراضی اشغالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
وزارت خارجه چین و عمان به حمله ادعایی به داخل ایران، واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
تارنمای یواس ای تودی با ارائه تحلیلی از افزایش نگرانی آمریکایی ها در مورد چگونگی واکنش دولت جو بایدن ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
مدیر اف بی آی، روز پنجشنبه در سخنانی، مدعی شد هکرهای مرتبط با دولت چین به زیرساخت های حیاتی آمریکا نفوذ کرده اند و فقط منتظر لحظه مناسب برای وارد کردن ضربه ویرانگر هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ملت فلسطین خواست از امروز جمعه تا دوشنبه آینده به مسجدالاقصی آمده و در آن تجمع و تحصن کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
منابع آمریکایی گزارش دادند که دولت بایدن در صدد تحویل محموله جدید تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
چند شرکت هواپیمایی اروپایی پروازهای خود را از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی لغو کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای بر عدم تملک هیچگونه تسلیحات هسته ای توسط ایران تاکید و عنوان کرد که تهدیدات ادعایی که به ایران نسبت داده می شوند به قصد منحرف کردن توجهات از جنگ غزه مطرح می شوند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۵    
امام جمعه شیراز خطاب به آمریکا و به قدرت های حامی اسراییل اعلام کرد: شما تجربه جنگیدن با ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس دیده اید اگر بخواهید دست از پا خطا کنید ملت ایران شما را سر جای خود خواهند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
سازمان همکاری اسلامی در واکنش به حق وتوی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت که این اقدام ناقض مفاد منشور سازمان ملل متحد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۹    
بر اثر وقوع حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر، 2 نفر جان باختند و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق ، گفت: این عملیات دستاوردهای تاریخی دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه موقت تهران درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای جذب 4900 نفر نیروی انسانی جدید در بخش های بیمه ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
برنامه های اخیر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای به رای گذاشتن کمک های درخواستی جو بایدن برای اوکراین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
جنبش حماس در واکنش به وتوی آمریکا اعلام کرد که یکبار دیگر آمریکا در برابر اراده بین المللی ایستاد و مجدداً بر موضع خود علیه ملت فلسطین و حق آنان برای تعیین سرنوشت و تاسیس کشور مستقل فلسطینی اذعان کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به پاسخ کوبنده اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: اگرچه نابودی رژیم صهیونیستی خواسته نهایی مسلمانان جهان است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به فضاسازی رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی درباره واقعه بامداد امروز گفت: با رصد جوسازی این رسانه ها ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
سقوط یک هواپیمای جنگی روسی، امیدواری اوکراین به دریافت سریع کمک های آمریکا پس از تصویب کنگره، تاکید ناتو و اتحادیه اروپا بر نیاز فوری کی یف به سامانه پدافند هوایی و نگرانی گرجستان از تبدیل شدن به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در جریان اجرای طرح موفق نور یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس اتحادیه مرغداران گفت: هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده به 65 هزار تومان رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر 35 درصد سود هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تشریح احکام مالیاتی قانون بودجه 1403تاکید کرد، موضوع ساماندهی معافیتهای بی ضابطه که به نوعی پرداخت سود از جیب عموم مردم و دولت به افراد محدود است در برنامه هفتم از سوی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر در واکنش محرومیت ایران از کمک های مالی نهادهای بین المللی گفت: نگاه این نهادها که توسط غربی ها اداره می شوند حتی به حوزه اعتیاد و مواد مخدر هم سیاسی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۲    
کارشناس انرژی با اشاره به عدم اجرای مصوبه تولید 30 درصدی خودروهای دوگانه سوز توسط خودروسازان گفت: با زیرساخت موجود که قادر به پشتیبانی 17 میلیون متر مکعب مصرف سوخت CNG است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۷    
یکی از اقدامات مهم در جهت تحقق مشارکت مردم در جهش تولید، هدایت موثر اعتبارات بانکی به سمت تولید و اعطای وام خرد به مردم در جهت ساخت مسکن و خرید کالاهای تولید داخل پس از اتمام ساخت خانه است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۴    
کارشناس اقتصادی گفت: با اتخاذ یک رویکرد استراتژیک که ترکیبی از حمایت دولت، تخصیص زمین و تامین مالی قابل دسترس است، می توانیم پتانسیل طرح مسکن متحول کننده را که با مشارکت مردم به اجرا در بیاوریم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
سرمربی میلان مشکل تیمش برابر رم در یک چهارم نهایی لیگ اروپا را بی کیفیتی و بی انگیزگی شاگردانش دانست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۲    
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی از پلمب 3 سالن آرایشگاه زنانه در مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
رییس جمهور گفت: عملیات وعده صادق نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز جمعه از مادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان امیری دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
یک کانال عبری گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از صدور حکم جلب وی توسط دیوان لاهه از انگلیس و آلمان کمک خواسته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر تنش زدایی در خاورمیانه گفت: اقدامات بی پروای رژیم اشغالگر اسرائیل از جمله حمله آن به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق منجر به تشدید اوضاع شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶    
به دنبال وتوی پیش نویس عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد توسط آمریکا، الجزایر متعهد شد این پیش نویس را بار دیگر در شورای امنیت مطرح کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور، از آغاز طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در این شهرستان از دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۹    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
ملی پوش قایقرانی ایران در ماده کایاک 200 متر قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۴    
فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان خراسان رضوی از مجلس شورای اسلامی خواستند که اگر الزامی به تعطیلی یک روز دیگر در هفته دارند، شنبه را به جای پنجشنبه به عنوان روز تعطیل در نظر گیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۷    
هم اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان های سطح شهر هستند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۴    
مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: 219 فقره انشعاب غیرمجاز آب پارسال در این شهرستان مرزی خراسان رضوی شناسایی و اعمال قانون شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
رئیس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را به سازمان اطلاع دهند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۳    
مقامات ترکیه از وقوع زمین لرزه ای 5.6 ریشتری خبر می دههند که دیروز مرکز این کشور را لرزانده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۳    
قیمت بیت کوین بیش از 5.5 درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به 59961 دلار رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران گفت: ما که نمی توانیم دنیا را قانع کنیم خود را با تعطیلات ایران وفق دهند پس چاره ای نداریم غیر از اینکه با تعطیلی جمعه و شنبه خود را با دنیا همراه سازیم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در تشریح گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد از عدم وجود خسارت در پی این حادثه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۴    
با توجه به بررسی جدول هدفمندی یارانه های انرژی در بخش جداول اصلی ارسالی دولت به مجلس بودجه 1403 در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۰    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از عصر امروز، جمعه در نیمه غربی استان و مناطق مستعد شدت می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه 4.2 ریشتری که بامداد امروز شهر "روداب"، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.
  • ۱