جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۱:۱۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 30 اسفند 1399 راهبرد معاصر 29 اسفند 1400 راهبرد معاصر 29 اسفند 1401 راهبرد معاصر 29 اسفند 1402 راهبرد معاصر 1 فروردین 1403 راهبرد معاصر 2 فروردین 1403 راهبرد معاصر 3 فروردین 1403 راهبرد معاصر 4 فروردین 1403 راهبرد معاصر 5 فروردین 1403 راهبرد معاصر 6 فروردین 1403 راهبرد معاصر 7 فروردین 1403 راهبرد معاصر 8 فروردین 1403 راهبرد معاصر 9 فروردین 1403 راهبرد معاصر 10 فروردین 1403 راهبرد معاصر 11 فروردین 1403 راهبرد معاصر 12 فروردین 1403 راهبرد معاصر 13 فروردین 1403 راهبرد معاصر 14 فروردین 1403 راهبرد معاصر 15 فروردین 1403 راهبرد معاصر 16 فروردین 1403 راهبرد معاصر 17 فروردین 1403 راهبرد معاصر 18 فروردین 1403 راهبرد معاصر 19 فروردین 1403 راهبرد معاصر 20 فروردین 1403 راهبرد معاصر 21 فروردین 1403 راهبرد معاصر 22 فروردین 1403 راهبرد معاصر 23 فروردین 1403 راهبرد معاصر 24 فروردین 1403 راهبرد معاصر 25 فروردین 1403 راهبرد معاصر 26 فروردین 1403 راهبرد معاصر 27 فروردین 1403 راهبرد معاصر 28 فروردین 1403 راهبرد معاصر 29 فروردین 1403 راهبرد معاصر 30 فروردین 1403 راهبرد معاصر 31 فروردین 1403 
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۲    
مارک زاکربرگ می گوید دستگاه پوشیدنی جدید متا که به زودی عرضه می شود، قادر خواهد بود سیگنال های مغز را بخواند و اولین کاربرد آن برای عینک های واقعیت افزوده خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب وکار وزارت اقتصاد اعلام کرد فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تحولات عظیمی را در دل منطقه ایجاد خواهد کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
واشنگتن پست در گزارشی نوشته است که بایدن و دستیاران ارشدش با عملیات نظامی اسرائیل در رفح مخالف هستند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۶    
سحرگاه دیروز شماری از مردم اصفهان صدای انفجاری شنیدند و همزمان برخی از رسانه های آمریکایی و اروپایی برنامه های عادی خود را قطع کرده (BREAKING NEWS) و از حمله اسرائیل به یکی از مراکز هسته ای یا نظامی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۷    
فرماندار گناوه گفت: صدایی که بعد از ظهر امروز در گناوه و روستا های اطراف شنیده شده مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۷    
سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی درباره انتقادات از نحوه برخورد با افراد بی حجاب نوشت: مواجهات نازیبا را شنیدم و دعا کردم لذت فهم کلام حکیمانه رهبری را بچشیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۶    
سی ان ان بر اساس تصاویر ماهواره ای که در اختیارش قرار گرفته است، نوشت: این تصاویر نشان می دهد به ساختمانی در اصفهان آسیب نرسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۷    
دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار اخیرش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۵    
فردی در مقابل دادگاه رسیدگی به پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در نیویورک خود را به آتش کشید.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۵    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران از دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۵    
فراجا طی اطلاعیه ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت های رسانه ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریو های ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۰    
پلیس فرانسه در پی تهدید فردی برای منفجر کردن خود در نزدیکی کنسولگری ایران در پاریس، این مکان را مسدود کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۱    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری 3 دیدار برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر خارجه اردن که در نیویورک بسر می برد، طی تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان درباره تحولات منطقه گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
امیرعلی آذرپیرا با پیروزی مقابل حریف مغولستانی سهمیهٔ وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس را کسب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۲    
نشست وزیر امور خارجه ایران با سفرای کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۱    
ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار امروز مقابل شمس آذر قزوین مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۲    
لحظاتی پیش پلیس و نیرو های امنیتی فرانسه با ورود به ساختمان عامل مهاجم را بازداشت کرد. در بازرسی ها مشخص شد او هیچ موادمنفجره ای همراه خود ندارد. تلاش برای شناسایی همراهان احتمالی وی ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
یک نفر که چند نارنجک همراه خود دارد کنسولگری ایران در پاریس را تهدید به انفجار کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۷    
روز جمعه 31 فروردین، مجید راهب، تولیدکننده اولین گلاب بهداشتی ایران، پس از طی یک دوره بیماری ریوی و کهولت سن، در 85 سالگی در کاشان درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صبح امروز بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی 2 نفر فوت و چهار نفر مجروح شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شیء پرنده توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تصادف موتورسیکلت و برخورد با تیر چراغ برق در این شهر منجر به فوت 2 جوان شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.53 درصد افزایش به 2391 دلار و 54 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.30 درصدی به 2405 دلار و 10 سنت رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲    
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آن ها تیراندازی شده بود.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۰    
حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی با مادر شهیدان محمدرضا و محمدعلی طوسی و مادر بزرگ شهید مدافع حرم دهقانی دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق، فرزند نامشروع استکبار همان اسرائیل غاصب را خار و ذلیل کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز جمعه در پایان سفر 2 روزه به سمنان این استان را به مقصد تهران ترک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه عمان گفت: سلطنت عمان با نگرانی استمرار تشدید تنش در منطقه را دنبال کرده و حادثه امروز اسرائیل علیه اصفهان را محکوم می کند. هم چنین همه حملات اسرائیل در منطقه را محکوم می کند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد، گفت: دشمنان می خواستند در جامعه ما اختلاف افکنی کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور در این نشست پس از شنیدن گزارش مشکلات و مسائل برخی موضوعات اولویت دار استان، دستورات لازم برای بررسی و رفع این موانع را صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۲    
پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه استقلال مشکلی برای باز شدن ندارد چرا که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، پرداخت بدهی باقیمانده باشگاه استقلال به سانتاکلارا را ضمانت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۶    
خطیب جمعه تهران گفت: هیچ چیزی برای امروز ما، حیاتی تر از وحدت نیست و باید این اتحاد را در همه سطوح حفظ کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر استانی خود به استان سمنان، صبح جمعه (31 فروردین) با حضور در مصلی دامغان، در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۷    
یکی از بزرگترین مار های تاریخ ممکن است حدود 47 میلیون سال پیش در اطراف جایی که اکنون هند می نامیم، خزیده باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی پلدختر گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو در ورودی شمالی این شهر هشت نفر مصدوم شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۲    
دامغانی ها در دومین روز از سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، میزبان آیت الله سیدابراهیم رئیسی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۲    
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
تحلیلگر سیاسی شبکه 13 رژیم اسرائیل در برنامه ای گفت که حمله موشکی ایران علیه این رژیم نشان داد که ایران توانمندی های یک ابرقدرت را دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
حداقل و حداکثر مزد و حقوق قابل پرداخت به کارگران و کارمندان طبق قوانین موجود تعیین می شود و البته استثنا هایی هم برای دریافت خارج از این قاعده وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مدیر روابط عمومی فرودگاه امام برخی شایعات مبنی بر لغو پرواز های عراق - ایران را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
داوری که در کشتی نونهالان مازندران از سوی برخی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یک شب را در بیمارستان سپری کرده، می گوید درد روحی اتفاق رخ داده برایش بسیار سنگین تر از درد جسمی آن بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از کارکنان و خانواده هایشان خواست تا اطلاع ثانوی از تل آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع خارج نشوند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
یک متخصص روانشناسی و فوق دکتری در اختلالات خواب معتقد است که میزان درد های جسمانی، اضطراب، افسردگی و پرخاشگری در افرادی که دیر به رختخواب می روند بیشتر از دیگر افراد است ...
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۷    
سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: با توجه به آب بردگی کیلومتر 18 راه آهن زاهدان - میرجاوه این مسیر تا اطلاع بعدی بسته است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: برخی مسئولان به دلیل کار های بی قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
اوایل امروز رسانه ها گزارش دادند سیستم های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آن ها را منهدم کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
مقاومت لبنان از حمله به چند پایگاه صهیونیستی در مرز های لبنان و اراضی اشغالی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز جمعه تایید کرد که در نتیجه حادثه روی داده، هیچ آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران وارد نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۷    
به گزارش راهبرد معاصر؛ صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. / مهر
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۱    
دبیرکل اتحادیه عرب از ناکامی شورای امنیت سازمان ملل در صدور قطعنامه شورای امنیت برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به دلیل وتوی پیش نویس آن از سوی آمریکا اظهار تأسف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۵    
تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رفع محدودیت های پروازی در برخی فرودگاه های کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۲    
حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با سی ان ان تاکید کرد که پاسخ ما به رژیم اسرائیل محدود و حداقلی بود و می توانستیم پاسخ بزرگ تری بدهیم.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۲    
صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق در روز شنبه (اول اردیبهشت)، با افزایش 20 درصدی طبق احکام جدید خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰    
خبرنگار صدا و سینل اعلام کرد: به تاسیسات هسته ای حمله ای انجام نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۲    
یک منبع وزارت کشور عراق به وبگاه شفق نیوز گفت که هیچ انفجاری در هیچ یک مناطق این کشور ثبت نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۲    
بر اساس نوتام صادره شماره 1330 فرودگاه امام خمینی تا ساعت 10:30 صبح امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۲    
خبرنگار اسرائیلی که مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به 7 شهر ایران بود توییت خود را حذف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۶    
در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری ها مشخص شد، پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۶    
منابع موثق اعلام کرده اند: تاسیسات هسته ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۰    
برخی کانال های خبری از فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۰    
برخی منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۰    
منابع خبری می گویند صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۷    
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی گفت: پرواز های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۷    
زیرنویس شبکه خبر اعلام کرده است: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شده است.
راهبرد معاصر   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۱    
برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می دهند.