جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 31 مرداد 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 مرداد 1395 راه امروز 2 مرداد 1395 راه امروز 3 مرداد 1395 راه امروز 4 مرداد 1395 راه امروز 5 مرداد 1395 راه امروز 6 مرداد 1395 راه امروز 7 مرداد 1395 راه امروز 8 مرداد 1395 راه امروز 9 مرداد 1395 راه امروز 10 مرداد 1395 راه امروز 11 مرداد 1395 راه امروز 12 مرداد 1395 راه امروز 13 مرداد 1395 راه امروز 14 مرداد 1395 راه امروز 15 مرداد 1395 راه امروز 16 مرداد 1395 راه امروز 17 مرداد 1395 راه امروز 18 مرداد 1395 راه امروز 19 مرداد 1395 راه امروز 20 مرداد 1395 راه امروز 21 مرداد 1395 راه امروز 22 مرداد 1395 راه امروز 23 مرداد 1395 راه امروز 24 مرداد 1395 راه امروز 25 مرداد 1395 راه امروز 26 مرداد 1395 راه امروز 27 مرداد 1395 راه امروز 28 مرداد 1395 راه امروز 29 مرداد 1395 راه امروز 30 مرداد 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۱    
داور بین المللی فوتبال ایران که دیدار فینال فوتبال المپیک ریو را قضاوت کرد در این باره گفت: خدا را شکر می کنم که سربلند از بازی بیرون آمدیم.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که بانک شهر با فلسفه حمایت از شهرداری ها شکل گرفته است، گفت: این بانک در بسیاری از کلانشهرهای کشور ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشتی ایران در دومین مصاف خود در بازیهای المپیک 2016 ریو برابر حریف قدرتمند آذربایجانی خود شکست خورد. به این ترتیب کاروان ورزش ایران با 3 طلا به کار خود پایان داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۴    
واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تنها شورای عالی فضای مجازی می تواند درباره فعالیت تلگرام در ایران اعلام موضع کند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۴    
آزادکار وزن 65 کیلوگرم کاروان کشتی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریو با قبول یک شکست در دور نخست و عدم راهیابی به گروه شانس مجدد از گردونه مسابقات حذف شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱    
وزارت نیرو که خود را وارث پروژه های بی اساس دولت قبل می داند پس از گذشت سه سال از دولت یازدهم همچنان صدها طرح و پروژه نیمه تمام در کارنامه خود دارد که وزیر نیرو علت اصلی اجرائی نشدن آن ها را تشریح ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۷    
این روزها همه از فشارهایی می گویند که به دولت تحمیل می شود؛ فشارهایی که به باور بسیاری در ماه های آینده وروزهای منتهی به انتخابات سال 96 بیشتر نیز خواهد شد ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۸    
دکتر حسن روحانی گفت: اولین نامه ای که درباره اس 300 نوشتم در سال 1368 بود. در سال 68 نامه ای به رهبری نوشتم که نیاز به اس 300 داریم.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
برخی می گویند یک حرفی آن موقع زده شده، بگذریم؛ اما باید توجه داشت که اگر در طرفداری از کسی حرفی زده می شود که مخالف سخنان و مواضع اوست، آن شخص باید اعلام مخالفت کند وگرنه به حساب او گذاشته می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۵    
با تمام شدن دوره آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه، این طرح امروز و همزمان با افتتاح پروژه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد مرحله تجاری خود می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۳    
رییس اتاق بازرگانی ایران در آخرین حضور خود در جایگاه ریاست به تشریح مهمترین اتفاقاتی که در 14 ماه مسئولیت وی گذشته است پرداخت و برخی صحبت های مطرح شده در خصوص پرداختی های نا متعارف در اتاق بازرگانی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۶    
با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه قاچاق 210 کانیتنر کالا از بندر شهید رجایی، به نظر می رسد که زمان آن رسیده، اتصال اطلاعات سازمان بنادر یه سامانه جامع گمرک ایران ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۳    
هزاران هزار میلیارد از منابع بانک ها معوق مانده و نبود وثیقه ای محکم در ازای وام های پرداخت شده، دست آنها را از حراج و دریافت منابع به حقشان کوتاه نگه داشته است و این روال هنوز هم به هر دلیلی کم و ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
وزیر نفت با اشاره به مذاکرات ایران و روسیه برای سوآپ نفت، از تعیین تکلیف عرضه بنزین تک نرخی تا پایان هفته جاری در مجلس خبر داد و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۴    
محسن جلال پور با حضور در جلسه هیئت نمایندگان اتاق ایران، ضمن مرور کارنامه چهارصد روزه ریاست خود، از فعالان اقتصادی درخواست کرد تا از رئیس جدید حمایت و پشتیبانی کنند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، ریسک بانکی کشور را سه برابر بانک های خارجی دانست و گفت: متاسفانه برخورد جدی و قاطع با موسسات مالی غیرمجاز صورت نمی گیرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
در نشست پانزدهم هیات نمایندگان اتاق ایران محسن جلال پور به طور غیرمنتظره به جلسه آمد و در مورد عملکرد 14 ماهه خود گزارش داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۸    
این روزها گزارش های آماری از نرخ رشد اقتصادی و رشد صادرات غیرنفتی که از سوی نهادهای متولی چون بانک مرکزی و گمرک ایران ارائه می شود، به شدت مورد انتقاد صنعتگران و فعال بخش خصوصی قرار گرفته است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۵    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ادامه فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام، منوط به تبعیت از قوانین داخلی است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت که جمع بندی این جلسه اعمال اصلاحات لازم در قراردادهای نفتی بود و بر همین اساس اصلاحات مورد نظر امروز توسط رییس مجلس به رئیس جمهور اعلام می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۷    
بیمه آسیا خسارت آتش سوزی 10 میلیارد ریالی شرکت جهان ستاره آریا را پرداخت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
ابراهیمی در پاسخ به اینکه راهبردهای انتخاباتی برای سال 96 از سوی جامعه روحانیت مبارز مشخص شده یا خیر؟ گفت: بحثی در این باره نشده و زمان برای بررسی این موضوعات تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
عضو جامعه مدرسین گفت: با جوسازی و شعار نمی شود کار فرهنگی کرد و مشکلات فرهنگی با این قیبل کارها حل نمی شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
به نظر می رسد اصولگرایان در حمایت یا عدم حمایت از حسن روحانی در انتخابات آینده دچار تردید هستند...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۱    
روزنامه اعتماد نوشت: پرویز کاظمی نخستین خروجی دولت گذشته که زودتر از همه اعلام استقلال از سیاست های قبلی می کند، این بار هم از احمدی نژاد می گوید ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۸    
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود با تیتر دولت رودربایستی نوشت: خبر عقب نشینی وزیر ارشاد در برابر خواست امام جمعه مشهد در مورد عدم برگزاری کنسرت در این شهر با اینکه هفته گذشته در رسانه ها ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۸    
نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در جدیدترین سخنرانی انتخاباتی خود، بابت استفاده از "واژگان نامناسب" در برخی سخنرانی های قبلی اش ابراز پشیمانی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۵    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور خبرداد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
در راستای ارائه خدمات رسانی مناسب و شایسته، بیمه گری شعبه خرم آباد شرکت سهامی بیمه ما افتتاح شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۴    
الکساندر نازاریان؛ ژنرال های سابق ناتو می گویند جنگ با روسیه در راه است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۹    
وزیر کار دولت نهم می گوید: ابتدای دولت نهم با همه اعضای کابینه صحبت شد که یک سال همکاری شود و بعد از یک سال ارزیابی صورت گیرد، مثل همه کسانی که از کابینه رفتند برای من هم همین اتفاق افتاد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۶    
ائمه 6 شهر دیگر هم در مخالفت با برگزاری کنسرت به علم الهدی پیوستند و حتی خواستار صدور مجوز اجرای کنسرت توسط مراجع تقلید شدند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۴    
رییس جمهوری از نمایشگاه توانمندیهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 بازدید کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۸    
وزیر خارجه کشورمان در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی درآغاز اولین سفر منطقه ای خود به آمریکای لاتین، تهران را به مقصد هاوانا ترک کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۵    
حکم اعدام ضارب بانوان جهرمی بامداد امروز یکشنبه در ملاء عام اجرا شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۵    
با حضور رییس جمهور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از توانمندیهای این وزارتخانه در حوزه هوایی شامل بخش های هواپیماهای جنگنده و ترابری، بالگردها ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه شناسایی 1000 مدیری که حقوق نامتعارف دریافت می کردند را تایید نکرد و گفت که هیچ کسی در این باره به قوه قضاییه نرفت چرا که حقوق ها غیرمتعارف بود اما غیرقانونی نبود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۱    
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: براساس اطلاعاتی که من دارم، فعلا دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست؛ مگر این که شرایط خاصی به وجود آید.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۵    
مستخدمین حسینی گفت: اگر دولت یازدهم در ابتدای فعالیت مردم را در جریان مشکلات پیش روی کشور از اقتصاد آشفته و از هم گسسته ای که تحویل گرفته بود قرار می داد مردم آمادگی برخورد با مشکلات را داشتند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۲    
با وجود آنکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی سقف قیمت برای هر کیلوگرم گوشت مرغ را 7300 تومان اعلام کرده است، آخرین بررسی ها حاکی از عرضه گوشت مرغ به قیمت کیلویی بیش از 8000 تومان است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۹    
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص راه اندازی کلینیک های مرتبط با کشاورزی تفاهم نامه همکاری امضا ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
یک نماینده مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی گفت: طبق اظهارات وزیر نفت قراردادهای جدید نفتی بر اساس منافع ملی تنظیم شده و نسبت به قراردادهای پیشین برتری دارند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۷    
در حوزه پهنای باند درآمد اپراتورها در دنیا به سمتی می رود که براساس ارائه ی خدمات باشد و نه فروش اما تاکنون در ایران اینگونه بوده که پهنای باندی که در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد قیمتی گزاف و ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۴    
بهبود زیرساخت های عمرانی به عنوان یکی از اصلی ترین شاخص هایی شناخته می شود که بسیاری از کارشناسان اقتصادی آن را راهگشای توسعه به شمار می آورند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
صدور کارت های اعتباری ارزی در ایران هیاهویی بیش نیست،سکوت بانک مرکزی هم در این خصوص تنها بازار تائید و تکذیب ها را داغ کرده است. البته برخی هم می گویند دولت نباید در این موضوع زیرابی برود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۵    
از تعداد 1000 نفر فقط 3 درصد حقوق نامتعارف داشتند نه اینکه تمامی آن ها حقوق های خارج از عرف دریافت کنند همچنین هیچ کسی در این باره به قوه قضاییه نرفت چرا که حقوق ها غیرمتعارف بود اما غیرقانونی نبود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۲:۲۴    
آزادکار سنگین وزن ایران با قبول شکست برابر طاها آکگول از ترکیه از رسیدن به طلای المپیک بازماند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۴۳    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اظهارات نعمت زاده و توکلی واکنش نشان داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۳۷    
آخرین تکواندوکار کشورمان در المپیک سی و یکم دومین دیدار خود مقابل نماینده بریتانیا با امتیاز طلایی بازنده شد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار رسیدن این حریف به فینال باشد.