پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۹:۳۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 8 بهمن 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 بهمن 1395 راه امروز 2 بهمن 1395 راه امروز 3 بهمن 1395 راه امروز 4 بهمن 1395 راه امروز 5 بهمن 1395 راه امروز 6 بهمن 1395 راه امروز 7 بهمن 1395 راه امروز 8 بهمن 1395 راه امروز 9 بهمن 1395 راه امروز 10 بهمن 1395 راه امروز 11 بهمن 1395 راه امروز 12 بهمن 1395 راه امروز 13 بهمن 1395 راه امروز 14 بهمن 1395 راه امروز 15 بهمن 1395 راه امروز 16 بهمن 1395 راه امروز 17 بهمن 1395 راه امروز 18 بهمن 1395 راه امروز 19 بهمن 1395 راه امروز 20 بهمن 1395 راه امروز 21 بهمن 1395 راه امروز 22 بهمن 1395 راه امروز 23 بهمن 1395 راه امروز 24 بهمن 1395 راه امروز 25 بهمن 1395 راه امروز 26 بهمن 1395 راه امروز 27 بهمن 1395 راه امروز 28 بهمن 1395 راه امروز 29 بهمن 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۸    
در حالی که در طول چند روز گذشته اجساد افراد زیادی در زیر آوارهای پلاسکو پیدا شده است اما هنوز خانواده ای منتظر خبری از قاسم که نگهبان پلاسکو بود هستند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۳    
رضا کیانیان درباره ی دلایلش برای پذیرش یک تبلیغ و همچنین اظهارات جنجالی یک عضو شورای شهر سرانجام سخن گفت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۳    
نهمین روز از فاجعه پلاسکو از راه رسید. پیکر هر 15 آتش نشان مفقود شده از زیر آوار بیرون آورده شده و به این ترتیب شمار آتش نشانان شهید به 16 نفر رسیده است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۸    
فرجام خواهی استقلالی ها به فیفا نتیجه نداده و این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۸    
تیم فوتبال تراکتورسازی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است دربی تبریز را با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه در زمان حیات حضرت آیت الله هاشمی ایشان را یک جور تخریب می کردند و پس از درگذشت ایشان نیز به گونه ای دیگر ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۳    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا کشوری فقیر و گرسنه است، به ترامپ توصیه کرد که بکوشد راه خود را از دولت های قبلی جدا ساخته و فرهنگ غلط جنگ افروزی را به فرهنگ خدمت مردم آمریکا و مردم جهان ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۳    
عملیات آواربرداری در حادثه پلاسکو به نهمین روز و به احتمال زیاد به آخرین روز خود رسید، چراکه تا دقایقی دیگر آخرین عملیات جست وجو در محوطه پلاسکو انجام می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۵۳    
دولت تاجیکستان که دولت ثروتمندی است 150 میلیون دلار از ایران وام گرفته بود، آقای احمدی نژاد که برای افتتاح سدی که توسط مهندسین ایرانی ساخته شده بود به تاجیکستان رفتند در نطق شان گفتند که این هدیه ای ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
برانکو ایوانکوویچ اسامی بازیکنان تیمش برای سفر به قم و دیدار برابر صبا را معرفی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۸    
مراسم تشییع پیکر رکن الدین خسروی از اساتید و کارگردانان باسابقه تئاتر صبح بارانی جمعه هشتم بهمن ماه برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۸    
یک سایت روسی از ابراز علاقه بارسلونا برای جذب سردار آزمون خبر داده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۳    
علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: خیلی ها می خواستند پرسپولیس را در لیگ قهرمان کنند و استقلال را در جام حذفی اما همه نقشه های آنها به هم خورد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۳    
دبیرکل حزب اتحاد ملت درباره اینکه اگر سیدحسن خمینی بخواهد برای انتخابات دوره ای خبرگان شرکت کند از وی حمایت خواهد شد یا خیر پاسخ داد ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت از ورود این شرکت به بورس خبر داد و گفت: زمان و میزان عرضه اولیه سهام این شرکت به احتمال زیاد در اواسط هفته آینده به صورت قطعی، مشخص می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۸    
صندلی آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت هنوز خالی است و منتظر تصمیم رهبری برای انتخاب جایگزینی برای این نهاد مهم سیاسی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۳:۵۸    
برای اینکه دل یک جریان لائیک را به دست بیاورید با خدا جنگ نکنید، مدیریت مدیران نباید در این مسئله خرج شود، دنبال اردوکشی سیاسی از یک جریان لائیک ولنگار نباشید زیرا شکست می خورید.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۳    
مقامات کویتی اعلام کردند که پس از سفر به تهران و تسلیم پیام امیر این کشور، پاسخ مثبتی از مقامات جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اند و این را نشانه خوب و مثبتی برای ایجاد وفاق منطقه ای تلقی کردند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۳    
جامساز گفت: در کشورهای توسعه یافته منابع مالیاتی یکی از مهم ترین منابع توسعه اقتصادی آن کشورها است و با مالیات گریزی نمی توان در مسیر توسعه پایدار قرار گرفت .
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۳    
قیمت اورارق تسهیلات مسکن در روزهای گذشته چندان تغییری نکرده است، در معاملات آخرین روز هفته گذشته فرابورس ایران بیشترین قیمت مربوط به اوراق اسفند ماه 94 و کمترین قیمت مربوط به اوراق شهریور ماه 93 بود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۳    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از کاهش 500 تا 700 هزار تومان قیمت برخی خودروهای داخلی طی دو هفته اخیر خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
بررسی روند تجارت ایران و ارمنستان نشانگر برتری همیشگی صادرات بر واردات و تراز مثبت تجاری برای ایران بوده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۸    
پس از بازگشایی نماد بانک ملت در هفته گذشته فعالان بازار سرمایه ایران منتظر بازگشایی نمادهای بانک صادرات (وبصادر) و بانک تجارت ( وتجارت) هستند ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۳    
یک مقام سازمان حفظ محیط زیست آمریکا اعلام کرد جریمه سنگینی که به دلیل تقلب در آلایندگی دیزلی برای فولکس واگن تعیین شد، بازدارنده بسیار قوی برای سایر خودروسازان خواهد بود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۳    
گوگل قصد دارد برای افزایش امنیت کاربران، فایل های پیوست جاوا اسکریپت در جی میل را مسدود کند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۸    
طبق گزارش تامسون رویترز، تقاضا برای طلای فیزیکی 20 درصد در سال 2016 کاهش یافت و به پایین ترین میزان از سال 2009 رسید.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۸    
در برنامه پنج ساله پنجم به طور کلی 9 میدان گازی جدید و 10 میدان نفتی جدید، دو مخزن گازی و چهار مخزن نفتی جدید کشف شده که شامل میادین و مخازن بزرگ و کوچک می شود و در چند مورد هم افزایش حجم میادین نفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۸    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تحلیل بازار خارجی و داخلی طلا عنوان کرد که بازار داخلی طلا و سکه شکل تعادلی پیدا کرده و تقاضای اضافی در بازار وجود ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۱۳    
وزیر ارتباطات تاکید دارد تنها مرجعی که می تواند میزان مصرف اینترنت مشترکان را به طور آنلاین بررسی کند، سازمان تنظیم مقررات است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اشاره به طرح بازیابی گازهای ارسالی به مشعل (فلر) گفت: با اجرای فاز اول این طرح، سالانه از انتشار 66 هزار تن گاز دی اکسیدکربن(CO2) جلوگیری شده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
خبر کناره گیری ها در حالی منتشر شده که رکس تیلرسون گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده برای وزارت خارجه، هفته گذشته موفق شد از سد کمیته روابط خارجی سنا بگذرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
معاون مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام گفت: پروازهای صبح جمعه (2 پرواز) فرودگاه شهدای ایلام از مبدا تهران به مقصد ایلام و بالعکس به علت نامساعد بودن شرایط جوی (بارش برف) لغو شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۸    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به رشد حجم تجارت خارجی کشور گفت: سیاست وضع عوارض مانعی بر سر راه صادرات است، در شرایطی که کشور به ایجاد اشتغال و افزایش آن نیاز دارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۳    
وزیر خارجه مصر با فرستادن معاون دستیار خود به دفتر حفاظت منافع ایران در مصر به نمایندگان ایران در این کشور تسلیت گفت.