چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 24 مرداد 1400 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 29 اسفند 1397 راه امروز 1 فروردین 1398 راه امروز 30 اسفند 1399 راه امروز 31 فروردین 1400 راه امروز 2 اردیبهشت 1400 راه امروز 1 خرداد 1400 راه امروز 1 تیر 1400 راه امروز 31 شهریور 1400 راه امروز 30 مهر 1400 راه امروز 30 آبان 1400 راه امروز 30 آذر 1400 راه امروز 30 دی 1400 راه امروز 30 بهمن 1400 راه امروز 29 اسفند 1400 راه امروز 1 مرداد 1400 راه امروز 2 مرداد 1400 راه امروز 3 مرداد 1400 راه امروز 4 مرداد 1400 راه امروز 5 مرداد 1400 راه امروز 6 مرداد 1400 راه امروز 7 مرداد 1400 راه امروز 8 مرداد 1400 راه امروز 9 مرداد 1400 راه امروز 10 مرداد 1400 راه امروز 11 مرداد 1400 راه امروز 12 مرداد 1400 راه امروز 13 مرداد 1400 راه امروز 14 مرداد 1400 راه امروز 15 مرداد 1400 راه امروز 16 مرداد 1400 راه امروز 17 مرداد 1400 راه امروز 18 مرداد 1400 راه امروز 19 مرداد 1400 راه امروز 20 مرداد 1400 راه امروز 21 مرداد 1400 راه امروز 22 مرداد 1400 راه امروز 23 مرداد 1400 راه امروز 24 مرداد 1400 راه امروز 25 مرداد 1400 راه امروز 26 مرداد 1400 راه امروز 27 مرداد 1400 راه امروز 28 مرداد 1400 راه امروز 29 مرداد 1400 راه امروز 30 مرداد 1400 راه امروز 31 مرداد 1400 
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۸    
دبیر کل جنبش حزب الله گفت که باید از حوادث عکار عبرت گرفت تا از تکرار آن در سایر مناطق جلوگیری شود، ولی مسئولان در حال اتهام پراکنی، دشنام و بهره برداری سیاسی هستند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۸    
در حالی که رایزنی مدیریت باشگاه استقلال با برخی از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده آغاز شده است، اما هنوز هیچ خبری از تمدید قرارداد ها نیست.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۳    
یک مقام طالبان گفته که به زودی تشکیل امارت اسلامی افغانستان را از ارگ کابل اعلام می کنیم.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۸    
تلویزیون الجزیره با نمایش تصاویر اعضای طالبان در نقاط مختلف ساختمان ارگ تایید کرد که آنها کنترل ارگ ریاست جمهوری را در دست گرفته اند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۳    
این فوق تخصص بیماری های ریه افزود: بر اساس نتیجه مطالعاتی که در مجله معتبر نیچر آمده، فاویپیراویر هم هیچ تاثیری در کاهش مرگ و میر بیماران کووید نداشته و معلوم شده که این دارو بی تاثیر و پر عارضه بوده ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۸    
جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه سازمان برنامه و بودجه گزارشی از عملکرد منابع و مصارف عمومی بودجه سال 1400 و پیش بینی ها درمورد وضعیت بودجه تا ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۸    
برخی منابع می گویند غنی به عمان رفته است، با این حال هنوز گزارش تائید شده ای در این رابطه وجود ندارد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۸    
آمار تیرماه 1400 رسمی می گوید اجاره بها در تهران 35 درصد و در کل کشور حدود 39 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته، اما کف بازار، بخصوص در مناطق برخوردار و نیمه برخوردار ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۳    
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در توییتی درباره اوضاع افغانستان گفت: خشونت و جنگ، همانند اشغال، هیچگاه راه فیصله مشکلات افغانستان نبوده و نخواهد بود.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۸    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وقوع زمین لرزه 3.9 ریشتری در بومهن گفت: احتمال وقوع زمین لرزه با شدت بالاتر وجود دارد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اختمال تعلیق پروازهای ایران به افغانستان تا اطلاع ثانوی خیر داد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۸    
در محل تلاقی دو گسل فعال و لرزه زای شرق تهران بعد از مدت زمان طولانی سکون لرزه ای امروز با زمین لرزه ای به بزرگای 3.9 لرزید.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۳    
قرارد است کریم باقری در سال اول 2 میلیارد و 440 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته باشد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۳    
افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۸    
رئیس قوه قضائیه گفت: من به هیچ وجه راضی نیستم عکس من در یک اداره و یا بر روی تابلو ها و لوح های یادبود باشد. ما کی هستیم که برای یادبود بخواهند عکس ما را جایی بزنند؟
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۸    
تسنیم نوشت: برخی رسانه های مخالف در پی تحولات اخیر افغانستان شایعه ای مبنی بر درگیری طالبان و نیروهای کشورمان در مرز دوغارون منتشر کرده اند که منابع امنیتی آن را به صراحت رد کرده اند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۳    
عصر امروز زلزله شرق استان تهران را لرزاند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۳    
در موج پنجم کرونا و با اعلام تعطیلی سراسری، محدودیت های تردد بین استانی از روز یکشنبه 24 مرداد تا روز شنبه 30 مرداد ماه اعمال می شود ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۸    
شبکه طلوع افغانستان نیز گزارش داده است که دقایقی پیش اشرف غنی رییس جمهور این کشور کابل را به مقصد تاجیکستان ترک کرده است. گفته می شود او استعفا داده است. رویترز خروج غنی از کشور را تائید کرد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۳    
لحظاتی قبل زمین لرزه، شهرهای شرقی پایتخت را به لرزه در آورد. این زلزله در شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، دماوند و فیروزکوه احساس شد. هنوز اطلاعاتی از جزئیات این زمین لرزه منتشر نشده است.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۳    
شعب و ادارات موسسه اعتباری ملل تا 30 مرداد ماه 1400 تعطیل می باشند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۸    
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که تردد در محور های خروجی استان تهران پر حجم است، گفت: بالغ بر 121 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۳    
محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی مطالبی را درباره مدال حسن یزدانی و داوری این مسابقه مطرح کرد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۳    
گرد مولر افسانه ای که مدت زیادی بیمار و بستری بود، در 75 سالگی دار فانی را وداع گفت.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه موج پنجم بلندترین موجی بوده که در کشور اتفاق افتاده و انتهای آن هنوز مشخص نیست ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۸    
طالبان به نیروهای خود دستور داده در دروازه های کابل منتظر بمانند. در بیانیه ای از سوی طالبان آمده است که مسئولیت امنیت شهر در حال حاضر بر عهده دولت است و مذاکرات برای انتقال مسالمت آمیز قدرت ادامه ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۳    
رئیسی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت اسلامی اجرای عدالت است، گفت: متناسب سازی حقوق با تورم یک امر ضروری است و صرفا به یک قشر تعلق ندارد و باید همه گروه های شغلی را شامل شود.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۸    
به دلیل شدت گسترش ویروس کرونا در موج پنجم و با اعلام تعطیلی سراسری، محدودیت های تردد بین استانی از روز دوشنبه 25 مرداد تا روز شنبه 30 مرداد ماه اعمال می شود ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۳    
رییس گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای داشتن بدنی سالم باید روانی سالم داشته باشیم بنابراین طی شبانه روز باید هشت ساعت خواب کافی داشته باشید.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۳    
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تفکیک استان خوزستان تبعات بدی در استان به دنبال دارد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸    
نتایج به دست آمده در مطالعه حوزه فقر از سال 80 تا 98 نشان می دهد هزینه خانوار در طول این 18 سال 22 برابر شده است ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۳    
هر چند به نظر می رسد که هنوز برخی کشور ها درباره سفر به بغداد و شرکت در نشست امنیتی در اواخر ماه آگوست تصمیم شان قطعی نیست ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۳    
وزارت کشور افغانستان خبر داد که نیروهای طالبان از هر سو وارد کابل، پایتخت شدند. در همین حال سخنگوی طالبان گفت که ما هنوز درباره کنترل کابل تصمیمی نگرفته ایم و بعداً تصمیم جداگانه ای اتخاذ خواهد شد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع گزارش داد که علی احمد جلالی، وزیر کشور سابق افغانستان به عنوان رئیس دولت انتقالی این کشور منصوب شد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۴    
عباس عبدی نوشت: فرد باید هدفش تحقق خیر عمومی باشد و بداند مردم متوجه وجود این رفتار و انگیزه می شوند ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۴    
اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی امروز با انتخاب سید عبداله ارجائی به عنوان شهردار جدید مشهد، سکان این کلانشهر را به وی سپردند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
نشست هم اندیشی راهکارهای تعامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران با حضور مهدی اقتصادی سرپرست این مرکز ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی 30 مردادماه مجلس خبرداد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۹    
پشت پرده های اسنوا به بهانه تولید ملی منتشر شد.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۴    
فرار نور و دوستم نه فقط بر فروپاشی دولت مرکزی در کابل در ضمن تداوم پیشروی شبه نظامیان بلکه همچنین بر فروپاشی یک نسل از رهبران منطقه ای قدرتمند متعلق به نیرو های مجاهدین ضد شوروی سابق که با طالبان ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۹    
طالبان بدون درگیری شهر جلال آباد را تصرف کرده است. براساس گزارش ها فرماندار جلال آباد برای جلوگیری از خونریزی شهر را تسلیم کرده است.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران: آقای زاکانی با توجه به نوع تحصیلات شان امکان پذیرش این تصدی را ندارند، مگر اینکه قانون اصلاح شود.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۹    
طی حدود یک دهه فعالیت صندوق توسعه ملی، 116.1 میلیارد دلار قرارداد عاملیت ارزی جهت تامین مالی طرح ها با بانک ها منعقد شده و از این میزان در حد 22 میلیارد دلار آن به مرحله پرداخت قطعی تسهیلات رسیده که ...
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۹    
مقایسه هزینه آماده کردن یک ساندویچ در خانه با قیمت هایی که در منو فست فودی ها می بینیم گاهی از سود 200 درصدی حکایت دارد
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۹    
از میان نمادهای بورسی 55 نماد به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی و... تا 123 مردادماه متوقف شدند.
راه امروز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۴    
چند روز پس از آنکه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد بخش خصوصی چند بار مجوز واردات واکسن گرفته اما نتوانسته آن را نهایی کند، اتاق بازرگانی تهران به این صحبت ها واکنش نشان داد.