دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 22 اسفند 1400 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 30 اردیبهشت 1400 رجا نیوز 31 خرداد 1400 رجا نیوز 31 تیر 1400 رجا نیوز 31 مرداد 1400 رجا نیوز 31 شهریور 1400 رجا نیوز 30 مهر 1400 رجا نیوز 30 آبان 1400 رجا نیوز 30 آذر 1400 رجا نیوز 30 دی 1400 رجا نیوز 30 بهمن 1400 رجا نیوز 1 اسفند 1400 رجا نیوز 2 اسفند 1400 رجا نیوز 3 اسفند 1400 رجا نیوز 4 اسفند 1400 رجا نیوز 5 اسفند 1400 رجا نیوز 6 اسفند 1400 رجا نیوز 7 اسفند 1400 رجا نیوز 8 اسفند 1400 رجا نیوز 9 اسفند 1400 رجا نیوز 10 اسفند 1400 رجا نیوز 11 اسفند 1400 رجا نیوز 12 اسفند 1400 رجا نیوز 13 اسفند 1400 رجا نیوز 14 اسفند 1400 رجا نیوز 15 اسفند 1400 رجا نیوز 16 اسفند 1400 رجا نیوز 17 اسفند 1400 رجا نیوز 18 اسفند 1400 رجا نیوز 19 اسفند 1400 رجا نیوز 20 اسفند 1400 رجا نیوز 21 اسفند 1400 رجا نیوز 22 اسفند 1400 رجا نیوز 23 اسفند 1400 رجا نیوز 24 اسفند 1400 رجا نیوز 25 اسفند 1400 رجا نیوز 26 اسفند 1400 رجا نیوز 27 اسفند 1400 رجا نیوز 28 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1400 
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
از روز گذشته و همزمان با واریز سود سهام عدالت عملکرد سال 99، عده ای از دارندگان سهام در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان خبر از عدم دریافت سود داده اند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
عبارت تقریبا هیچ که رئیس بانک مرکزی دولت روحانی درباره دستاورد ایران از برجام گفت، همچنان در اذهان باقی مانده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
چین 17 میلیون نفر در شهر شنزن را به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت قرنطینه قرار داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
روزنامه غربگرا به جای اعتراض به کارشکنی آمریکا در مذاکرات وین نوشت: وقت آن رسیده که ایران از روسیه فاصله بگیرد (!)
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: وزارت بهداشت به خانواده هایی که در دهک اول تا سوم درآمدی قرار دارند، شیرخشک رایگان می دهد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعدام دسته جمعی اخیر در عربستان این اقدام غیر انسانی را در مغایرت با مبانی اولیه حقوق بشر و حقوق بین الملل و اقدامی مغایر با اصول انسانی و رویه های حقوقی پذیرفته ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر از انهدام تیم مسلح در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
وزیر بهداشت با بیان اینکه تصادفات اولین عامل مرگ ومیر در کشور است؛ بر لزوم توجه به زمان طلایی در نجات بیمار تأکید کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
یک منبع آگاه با ذکر جزییاتی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست ها در اربیل عراق، از احتمال تلفات انسانی بالای این رژیم خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
در مراسم دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب حوض خون منتشر شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
غربی ها مخصوصا آمریکا دارند اشتباه می کنند و این فشارها و تحریم های اقتصادی جواب نمی دهد وقتی روی ایران که اقتصاد ضعیف تری نسبت به روسیه دارد جواب نداد روی روسیه هم جواب نمی دهد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۸    
سیاستگذاران انگلیسی معتقدند، استفاده از واژه مادر، افراد تراجنسیتی را ناراحت می کند و تبعیض جنسیتی است. این قانون در امریکا نیز به اجرا درآمده و پزشکان امریکایی نباید از واژه مادر استفاده کنند!
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اختصاص بودجه پیش بینی شده برای جهاد تبیین در لایحه بودجه 1401 کل کشور، مغایر بند 10 اصل سوم قانون اساسی یعنی برخلاف نظام اداری صحیح شناخته شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
ترامپ با بیان اینکه رفتارهای بایدن باعث شده است همه جهان آمریکا را مسخره کند، گفت بایدن برای تأمین نفت دو زانو به دور جهان می خزد و به کشورهایی مانند ایران، عربستان و ونزوئلا متوسل شده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
سه بند از بودجه 1401 شهرداری تهران با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران و در پنجاه و سومین جلسه شورا اصلاح شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
جریان انقلابی نماها به ظن اینکه از آرمان های انقلاب دفاع می کنند، واقعیت ها را بالکل سیاه دیده و خود را از آنچه هست مبرا می دانند که این نوع نگرش ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
نتیجه یک نظرسنجی حاکی از آن است که 53 درصد از انگلیسی ها خواستار کناره گیری نخست وزیر این کشور هستند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
داده های آب کشور نشان می دهد با سپری شدن 171 روز از سال آبی تا 21 اسفندماه (سال آبی 1401-1400) مجموع حجم ذخایر آب در مخازن سدهای کشور، نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته 17 درصد کاهش داشته است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برنامه های حمایتی دولت برای کاهش فقر گفت: برای دستیابی به کاهش فقر باید جلوی افزایش نرخ تورم گرفته شود کمیسیون اقتصادی از دولت انتظار دارد در سال جدید اولویت اول ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تلاش می کنیم تا قبل از 25 اسفند و آغاز سفرهای نوروزی، شکاف ایجاد شده در جاده چالوس برطرف شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس بنیاد مستضعفان، از آغاز توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به ارزش 450 میلیارد تومان میان خانواده های محروم کشور خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
همزمان با فراسیدن یازدهم ماه شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اماکن متبرکه، مساجد و هیأت های مذهبی مراسم جشن و شادی برپا می کنند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
چند خط درباره این پرسش که چرا تا کنون مساله راه اندازی نهضت روشنگری، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، افزایش قدرت تحلیل مردم و جهاد تبیین حل نشده باقیمانده است؟
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
روابط عمومی کل سپاه در بیانیه ای با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها توسط موشک های نقطه زن تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
جمعی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس به همراه خانواده های خود با حضور در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رئیس جمهور دیدار کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه 160 نفر از نمایندگان درخصوص مذاکرات وین و لزوم توجه به اخذ تضامین کافی از آمریکا را قرائت کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
بعد از تعطیلات عید، ادامه سال تحصیلی را داریم و امیدواریم بتوانیم آموزش حضوری را فراهم کنیم آن هم در شرایطی که آموزش غیرحضوری باعث لطمه به روند آموزش به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شده است
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
سرزمین های راهیان نور مدرسه بزرگ انسان سازی است که همواره برای همه عصرها و نسل ها درس آموز است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 118 بیمار کرونایی در کشور فوت شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از آماده باش بیش از 20 هزار مأمور پلیس برای مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۹    
روز چهارشنبه 9 مارس (18 اسفند) رئیس رژیم صهیونیستی اسحاق هرتزوگ، به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان وارد این کشور شد. این نخستین سفر یک مقام ارشد این رژیم به ترکیه از سال 2008 بدین سو است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۹    
بیشتر از 2 سال از شیوع بیماری کرونا در شهرهای مختلف کشور می گذرد و علی رغم انجام واکسیناسیون برای بیش از نیمی از مردم، شیوع این بیماری همچنان در ایران نیز ادامه دارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزئیات وام قرض الحسنه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال آتی را اعلام کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۹    
براساس چه استانداردی به بهانه حمله روسیه به اوکراین مالکیت چلسی را از آبراموویچ گرفته شده اما بن سلمان جلاد کودکان یمن و قاتل معروف خاشقچی، مالک نیوکاسل میشود؟
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
نردبان یکی از ابزار های بسیار کاربردی در منازل به شمار می رود. همه افراد از اهمیت وجود یک نردبان در هر خانه ای آگاه هستند و امروزه معمولا در هر خانه ای یک نردبان کوچک و جمع و جور می توان یافت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
حدود 20 هزار نیرو در چهارشنبه آخر سال و در تمام نقاط پایتخت آماده باش صد در صد خواهد بود و با هر اقدام خارج از عرف برخورد جدی خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
شرکت صنایع دفاعی ترکیه از ورود پهپاد جنگی (Mius) به خط تولید خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: برای عملیاتی سازی راهکار های جلب محکومان متواری در کوتاه ترین زمان ممکن در بسیاری از موارد نیاز به وضع یا اصلاح قانون نداریم.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تأمین نظر شورای نگهبان، طرح جهش تولید دانش بنیان را اصلاح کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۹    
طبعا در معماری با ساختمان هایی با ارتفاع گوناگون سر و کار داریم. برای دسترسی به بخش های بلند یک ساختمان مرتفع و کار دقیق بر آن بخش ها، قطعا قد و اندازه طبیعی انسان ها کفایت نمی کند ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی دولت با حفظ سمت، به عنوان دبیر هیات دولت منصوب شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
در حالی که رسانه های صهیونیست نسبت به جدی بودن تهدیدهای ایران تأکید دارند رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی این رژیم از مسئولین اسرائیلی خواست تهدیدهای ایران را به دقت مدنظر قرار بدهند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، برای تامین امنیت 24 ساعته وزیر خارجه پیشین و یک مشاور ارشد سابق ایالات متحده هر ماه بیش از دو میلیون دلار هزینه می کند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در استان خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۹    
وزارت امور خارجه آمریکا به حمله موشکی بامداد امروز به دو مرکز موساد در اربیل عراق واکنش نشان داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: در تلاشیم از طریق انعقاد تفاهمنامه با سازمان بیمه سلامت، خانوارهای کم درآمد و فاقد بیمه پایه درمان را شناسایی کنیم تا امکان پوشش بیمه ای آنها فراهم شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اقتدار ایران را مرهون ایثار شهدا و خانواده شان هستیم.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
اگر فکر می کنید که آمار مرگ و میر گزارش شده کووید19 در سراسر جهان بسیار زیاد است، تحقیقات جدید نشان می دهد که تعداد مرگ و میرها ممکن است سه برابر تخمین های رسمی باشد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
آکادمی پزشکی خواب آمریکا اعلام می کند که تغییرات ساعت بهار و پاییز باید لغو شود زیرا این تغییرات برای سلامتی و ایمنی بدن خطراتی ایجاد می کند.