دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 16 اسفند 1400 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 30 اردیبهشت 1400 رجا نیوز 31 خرداد 1400 رجا نیوز 31 تیر 1400 رجا نیوز 31 مرداد 1400 رجا نیوز 31 شهریور 1400 رجا نیوز 30 مهر 1400 رجا نیوز 30 آبان 1400 رجا نیوز 30 آذر 1400 رجا نیوز 30 دی 1400 رجا نیوز 30 بهمن 1400 رجا نیوز 1 اسفند 1400 رجا نیوز 2 اسفند 1400 رجا نیوز 3 اسفند 1400 رجا نیوز 4 اسفند 1400 رجا نیوز 5 اسفند 1400 رجا نیوز 6 اسفند 1400 رجا نیوز 7 اسفند 1400 رجا نیوز 8 اسفند 1400 رجا نیوز 9 اسفند 1400 رجا نیوز 10 اسفند 1400 رجا نیوز 11 اسفند 1400 رجا نیوز 12 اسفند 1400 رجا نیوز 13 اسفند 1400 رجا نیوز 14 اسفند 1400 رجا نیوز 15 اسفند 1400 رجا نیوز 16 اسفند 1400 رجا نیوز 17 اسفند 1400 رجا نیوز 18 اسفند 1400 رجا نیوز 19 اسفند 1400 رجا نیوز 20 اسفند 1400 رجا نیوز 21 اسفند 1400 رجا نیوز 22 اسفند 1400 رجا نیوز 23 اسفند 1400 رجا نیوز 24 اسفند 1400 رجا نیوز 25 اسفند 1400 رجا نیوز 26 اسفند 1400 رجا نیوز 27 اسفند 1400 رجا نیوز 28 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1400 
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
مطالعات نشان می دهد که بحث تغییر اقلیم موجب تشدید و نیز تغییر جهت جریانات جوی شده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
توصیه می شود از مصرف خارج از اعتدال دمنوش ها پرهیز شده و از موادی همچون چای ترش، سیر له شده همراه با کمی آبلیموی تازه استفاده شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
حمید فرخ نژاد در کلیپی که آن را به انگلیسی نیز زیرنویس کرده است در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین مدعی شد که می خواهد یکی از جوایز خود را که در جشنواره ای در مسکو برنده شده است به نشانه اعتراض به ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
یکی از خصوصیات عالی سبزیجات، وجود مقدار فراوان فیبر در آنهاست. فیبرها احساس سیری را افزایش می دهند و به بهبود عملکرد سیستم گوارش کمک می کنند ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۰    
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: دستگیری 2 نفر از اعضای باند فیشینگ در شهر زنجان که اقدام به اخاذی از مردم می کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
با تصویب نمایندگان مجلس در صحن وام ازدواج زوج های جوان در سال آینده 150 میلیون تومان شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
نمایندگان مجلس شرایط افزایش 3 برابری یارانه فرزندان خانواده های دهک های اول تا چهارم دارای حداقل 3 فرزند تحت تکفل که هیچکدام از والدین در دستگاه های مذکور ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه ایران شاغل ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به از سرگیری اردو های راهیان نور با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، از اعزام کاروان های زوار شهدا از تاریخ 15 اسفند تا 15 فروردین خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک هزینه عائله مندی و حق اولاد را با شروطی افزایش دادند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رئیس دانشگاه تهران از دریافت پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل دانشکدگان علوم محیطی متشکل از دانشکدگان جغرافیا، محیط زیست، منابع طبیعی و دانشکده گردشگری خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
قهوه به علت داشتن اثر محرک روی مغز و مزه و عطر آن یکی از پرمصرفترین نوشیدنیها است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
عمان از برگزاری رزمایش دریایی خنجر حاد (خنجر تیز) با مشارکت چند کشور خبر داد که تا دهم مارس جاری ادامه خواهد داشت.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
یک منبع آگاه در قوه قضائیه تأکید کرد که خانم شکدم 5 سفر به ایران داشته و در این سفرها، مجموعاً 18 روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق روز جمعه 20 اسفندماه جاری با اختلال مواجه خواهد شد و امکان ثبت وقایع وجود ندارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به مشکلات صدور پروانه ساختمانی گفت: زمان صدور پروانه در ابتدای این دوره از مدیریت شهری 313 روز بود و یک فرد باید 121 گام خرد و کلان را طی می کرد تا به ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و در مورد مسائل امنیت هسته ای در اوکراین و سفر مدیرکل به تهران به رایزنی پرداخت.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از دستگیری متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در فرودگاه امام خمینی (ره)، خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضوابط تردد مشمولان ایرانی مقیم کشور اوکراین را تشریح کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
نمایندگان مجلس با افزایش 10 درصدی حقوق گروه های مختلف موافقت کردند به نحوی که بر اساس آخرین حکم کارگزینی افراد به نسبت مدت کارکرد، حقوق آنها از 5 میلیون و 600 هزار تومان کمتر نباشد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مجلس شورای اسلامی سازوکار پرداخت پاداش پایان خدمت به کارکنان دولت در سال آینده را تعیین کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله از قرار گرفتن واکسن نورا در سبد واکسیناسیون خبر داد و گفت: برای ساخت این واکسن یک ریال بودجه دولتی و یا ارز نگرفته ایم.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۰    
زهره الهیان گفت: اگر بنا باشد که انتفاع مهم اقتصادی نصیب ملت ایران نشود و یا در واقع لغو همه تحریم ها که موضوع قانون راهبردی لغو تحریم ها است، مد نظر قرار نگیرد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور اوکراین در پیامی جدید خواستار اعمال تحریم های بیشتر و جدیدتر برضد مسکو در صورت ادامه درگیری ها در اوکراین شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد لایحه نظام رتبه بندی معلمان تأیید شده.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: بهترین زمان تکمیل واکسیناسیون در سیر نزولی پیک های بیماری است چون تعداد مبتلایان کمتر است و می توان از این فرصت برای تکمیل واکسیناسیون کرونا استفاده کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای امسال تاکنون با محوریت بخش خصوصی، بیش از یک هزار و 900 واحد صنعتی راکد و تعطیل کشور احیا شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی یک نوجوان 16 ساله فلسطینی را به ضرب گلوله در شرق قدس به شهادت رساندند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی ماموریت داد با همکاری سایر دستگاه های ذیربط موضوع تامین اقلام غذایی و کالا های اساسی و اختصاص ارز لازم برای این بخش ها را پیگیری کنند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز ناخرسندی شدید از اقدام آلمان در ارسال تسلیحات به اوکراین، از اینکه این تسلیحات به دست تروریست ها بیفتد ابراز نگرانی کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسیر بازگشت آمریکا به برجام ، یک شبه نخواهد بود و چند ماهی طول خواهد کشید.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش پنج درصدی تعرفه جریمه های رانندگی موافقت کردندو مبلغ حاصله را به مواردی همچون اصلاح راه های روستایی و تجهیزات درمانی برای سازمان هلال احمر اختصاص دادند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اگر زیرساخت لازم برای جبران افزایش احتمالی هزینه های ناشی از تغییر سیاست ارزی فراهم نشود، دارو از سبد ارز ترجیحی حذف نمی شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اتفاق تاریخی را برای ورزش ایران رقم زد گفت: براساس اعلام سازمان خصوصی سازی 51 درصد سهام آنها واگذار خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت کنونی اوکراین نشان دهنده تکیه بر دیوار کاغذی ایالات متحده آمریکا است.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
آمریکا بین مذاهب اسلامی و برادران مسلمان اختلاف ایجاد می کند و به اسم اسلام و مسلمین گروه ایجاد و به صورت متعدد با شعارهای ارزشمند دینی مسلمانان را به جان هم می اندازند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
درجریان بررسی لایحه بودجه 1401، نمایندگان مجلس با چند بند مهم این لایحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت کردند. از جمله آنکه به توسعه شبکه ملی اطلاعات 5 هزار میلیارد ریال تخصیص یابد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
این کارخانه نام آشنا در دهه نود با مشکلات مالی رو به رو شد و در نهایت در زمان دولت روحانی مانند بسیاری از تولیدکنندگان رو به سقوط گذاشت. اما حالا خبرهای خوشی از این مجموعه شنیده می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
یک متخصص طب سنتی به بیان توصیه هایی برای مبتلایان به امیکرون پرداخت.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
عبور موفق از فصل سرما سال 1400 که با افزایش صادرات نفتی در شرایط تحریمی و وصول طلب های انباشته شده خارجی ناشی از فروش نفت همراه بود سبب اثبات توانمندی سکانداران جدید وزارت شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
وزیرکشور انگلیس خواستار اخراج روسیه از پلیس بین الملل موسوم به اینترپل شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
قیمت نفت در آغاز معاملات امروز به بالای 139 دلار در هر بشکه رسید و رکورد 14 ساله قیمت نفت را شکست.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۰    
اعضای دولت تدبیر و امید آمادگی دارند به طرق مختلف تجارب خود از دستاوردهای اقتصادی توافق برجام که موجب رشد اقتصادی و کنترل تورم پس از برجام شد را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهند.
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۰    
سیاست ضد غربی ایران و نگرانی از گسترش ناتو به سوی شرق اروپا، مدیترانه، خاورمیانه و خلیج فارس، نمی تواند توجیه حمایت از سیاست روسیه در برابر دولت های مستقلی باشد که پس از فروپاشی اتحاد شوروی در ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۴۰    
بر اساس قانون تجارت تمام افرادی که ثبت شرکت انجام می دهند باید بعد از آن برای شفاف سازی درآمدها و هزینه پلمپ دفاتر تجاری به صورت قانونی اقدام کنند ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۴۰    
در خرید تشک به چه مواردی توجه کنیم؟ خرید تشک یکی از مواردی است که همه ما ممکن است بارها در طول زندگی تجربه کنیم ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۰    
بررسی سختی جانبی طبقات و کنترل نامنظمی سختی جانبی در ارتفاع به کمک نرم افزار ETABS2016 در این نوشته به نحوه محاسبه سختی طبقات با استفاده از نرم افزار ETABS و انجام کنترل نامنظمی در سختی جانبی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۰    
کمپرسور اسکرو جزء یکی از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که جهت راه اندازی خط تولید برخی از صنایع مورد استفاده قرار گرفته می شود ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۰    
دستگاه لیزر کیوسوئیچ به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی است که می توان از مزایای آن در امور جوانسازی و درمان پوست های آسیب دیده استفاده نمود که در ادامه دقیق تر به این موضوع مهم می پردازیم ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۰    
امروزه و با پیشرفت تکنولوژی از دستگاه های متنوعی در صنعت چاپ استفاده می شود. همین تنوع بالا در دستگاه های چاپ سبب ظهور روش های جدیدی مانند چاپ هایبرید ، چاپ متالایز، چاپ IML ...
رجا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۰    
هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های مشهد به حساب میاید که در خیابان امام رضا یکی از اصلی ترین خیابان های منتهی به حرم است قرار گرفته است که پیاده روی بین 10 تا 15 دقیقه ای دارد ...