دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۳:۰۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 خبر گزاری رسا 4 مهر 1397 خبر گزاری رسا 5 مهر 1397 خبر گزاری رسا 6 مهر 1397 خبر گزاری رسا 7 مهر 1397 خبر گزاری رسا 8 مهر 1397 خبر گزاری رسا 9 مهر 1397 خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 خبر گزاری رسا 11 مهر 1397 خبر گزاری رسا 12 مهر 1397 خبر گزاری رسا 13 مهر 1397 خبر گزاری رسا 14 مهر 1397 خبر گزاری رسا 15 مهر 1397 خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 خبر گزاری رسا 17 مهر 1397 خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 خبر گزاری رسا 19 مهر 1397 خبر گزاری رسا 20 مهر 1397 خبر گزاری رسا 21 مهر 1397 خبر گزاری رسا 22 مهر 1397 خبر گزاری رسا 23 مهر 1397 خبر گزاری رسا 24 مهر 1397 خبر گزاری رسا 25 مهر 1397 خبر گزاری رسا 26 مهر 1397 خبر گزاری رسا 27 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 مهر 1397 خبر گزاری رسا 29 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 مهر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۳    
آیت الله مدرسی گفت: رابطه اسماءحسنای الهی با سنت های او، مانند رابطه نهر آب و سرچشمه و منبع آن است؛ و أسماء الهی منبع است و سنت های الهی از آن می جوشد و در جهان هستی جاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۱    
آمریکایی ها در بالاترین و حساس ترین سطح گفته بودند ایران تابستان گرمی پیش رو دارد و در روز ماجرای تروریستی اهواز، عبدالخالق عبدالله گفت این انتقال نبرد به داخل ایران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۹    
لازم و ضروری است که نمایندگان مجلس به جای برگزاری نشست ویژه برای تسریع در تصویب لوایح مرتبط با FATF، در اعتراض به جنایت مزدوران دولت های صحنه گردان FATF لوایح مرتبط را از دستور خارج کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۶    
رییس جدید پارلمان عراق و ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران دیروز ضمن دیدار با یکدیگر درباره راه های تقویت روابط پارلمانی و حل بحران آب بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۰    
هنوز انقلاب اسلامی فاقد انسجام مدیریتی بود که پس از استعفای بازرگان و دفع شر نهضت آزادی، بنی صدر به ریاست جمهوری انتخاب و در ائتلاف آشکار با منافقین به مخاصمه با نظام برخاست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور 201 نفر از وکلای ملت آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
مردم منتظرند سپاه انتقام خون بی گناهان مظلوم اهوازی را از دولت های دست نشانده آمریکا در منطقه بگیرد. آنهایی که حمله به زنان و کودکان و مردم عادی را عملیات تروریستی نمی دانند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۸    
کتاب کتیبه ای برآسمان خاطرات اکبر صیاد بورانی خلبان اف 4 است که در چهارمین روز از شروع جنگ تحمیلی در حوالی سرپل ذهاب هدف موشک دشمن قرار می گیرد و به اسارت عراقی ها در می آید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۲    
رسانه های سوئیسی می گویند استفاده از روبنده در اماکن عمومی در یکی دیگر از کانتن های این کشور هم ممنوع شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۶    
عموم همسایگان ایران، حادثه تروریستی حمله مسلحانه در جنوب غرب ایران را محکوم کردند اما دو همسایه شاخص ایران از این کار (تا بدین لحظه) خودداری کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: در زمان امام حسین(ع) فضائلی که می بایست مردم به آن اهتمام می ورزیدند، به رذائلی در وجودشان تبدیل شد که در نهایت منجر به عدم همراهی و نصرت امام زمانشان شد که از جمله ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
هیأت های عزاداری ابزاری مهم برای بازنمایی حیات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می آید تاجایی که هیأت ها و محافل مذهبی، اکنون یکی از پایگاه ها و نهادهای مهم تأثیر گذار درجامعه قلمداد می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما نباید با خودتحریمی، تحریم های جدید آمریکا علیه ملت را مضاعف کنیم، کسانی که عواقب سوء FATF را نادیده می انگارند باید مسؤولان این کار را به عهده گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۸    
یک بمب دست ساز در دیوار مسجدی در استکهلم ، پایتخت سوئد کشف شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۸    
مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان مان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: شبکه مردمی خادم یاران خانواده شهدا در آینده ای نزدیک در کل کشور راه اندازی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۹    
نهمین نشست نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۶    
آغاز سال تحصیلی 754 هزار دانش آموز در آذربایجان شرقی، اعلام ساعات کار موزه های آذربایجان شرقی و افتتاح دبستان شهدای بانک مسکن در خاروانا از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۳۴    
رییس جمهور برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۲۸    
با تصویب هیات وزیران، مبلغ 150 میلیارد ریال اعتبار برای تأمین اعتبارات مقابله با خشکسالی با توجه به شرایط بحرانی و وضعیت اضطراری در برخی زیستگاه ها و تالاب های تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۱    
شتری که باوفا بود و همسفر ناشناس دو اثر داستانی است که در آنها به سیره زندگی پربرکت امام سجاد (ع)پرداخته شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۱    
رهبر معظم انقلاب با گریزی به کتاب کالک های خاکی گفتند: جنگ کاری کرد که سرباز صفر ما تبدیل شد به یک استراتژیست نظامی!
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۶    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: خداوند افزون بر اینکه توبه بنده خود را می پذیرد هدیه ای نیز به او می دهد، بنابراین توبه انسان تجارت سودآوری است که هم مورد قبول واقع می شود و هم هدیه دریافت می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۳    
2 مهرماه تعطیل عمومی در خوزستان، برگزاری آیین رونمایی از کتاب اسماعیل مادرم شد در شب تاسوعای حسینی، نمایش فیلم آموزشی گل یاس ویژه کودکان در بخش کودک کتابخانه عمومی معرفت لور اندیمشک و آغاز طرح نذر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۰    
امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از مجروحان حادثه تروریستی اهواز عیادت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۷    
معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: در راستای ارتقای علمی و کارآمدی دروس حوزوی مرکز مشاوره علمی و پژوهشی خواهران طی چند روز آینده راه اندازی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۴    
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: آمریکایی ها در ماه های اخیر ضرب شستی از جمهوری اسلامی ایران خورده و امروز نیز ایران اسلامی و جبهه مقاومت جواب این خباثت ها و کودک کشی ها را در خیابان های حیفا و تل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۴    
هیأت دولت با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت مردم در شهراهواز را محکوم و روزدوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده رییس سابق بانک مرکزی گفت: پرونده سیف در حال رسیدگی و تحقیق بوده و این فرد ممنوع الخروج است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: با اشراف و تسلط موجود بر عقبه ها و کانون های استقرار سرکردگان و هدایتگران تروریست های خبیث و جنایتکار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: جامعه ای دچار تلاطم سیاسی، دینی، اخلاقی و فرهنگی می شود که درک درستی از دین نداشته باشد بنابراین کار طلاب در این شرایط سخت تر می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۹    
حجت الاسلام فراهانی گفت: امروزه آمریکا به عنوان اصلی ترین مستکبر جهان حقوق ملت ها را ضایع کرده و با روحیه سبوعیت خود مدام منافع کشورها را تهدید می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۶    
تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه 300 طلبه در این مدرسه تحصیل می کنند، گفت: تهذیب، تبلیغ و تالیف سه محور اساسی در فعالیت های حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
بیانیه بسیج رسانه آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: سیلی محکم در انتظار حامیان تروریست های حادثه اهواز است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نقش آموزه های دینی در تعلیم و تربیت دانش آموزان را متذکر شد و توجه به مسائل دینی و اخلاقی دانش آموزان را ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۷    
مجروحان حادثه تروریستی اهواز امنیت را بزرگترین نعمتی دانستند که خداوند متعال در اختیار انسان ها قرار داده و در جمهوری اسلامی، مدفعان حرم آن را ضامن هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۴    
حوزه علمیه خوزستان از عموم مردم شهیدپرور استان برای حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دعوت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۱    
همایش گفتمان ولایت همزمان با هفته دفاع مقدس با سخنرانی آیت الله کعبی در مدرسه فیضیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۸    
حجت الاسلام رستمی گفت: مسؤولان ما همانند مردم باید مقاوم و با صلابت بوده و در مقابل کشورهایی که هیچ حقی را برای ما قایل نیستند با اقتدار و کوبنده ایستاده تا هیچ وقت فکر تجاوز به حقوق ملت ایران به ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان علم و دانش را مایه سعادت و کمال انسان خواند و گفت: در سنگر مدارس باید دانش آموزانی با اخلاق و تربیت دینی پرورش داد تا در آینده اندیشمندانی برای گره گشایی حل مشکلات باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۵    
آیت الله طبرسی گفت: امروز دانشگاه های ما باید تولید کننده باشند و این فرهنگ باید جایگزین فرهنگ پشت میز نشینی در کشورمان شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۵    
شخصیت های برجسته حوزوی و کشوری در بیانیه هایی جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی دستگاه های امنیتی و نظامی با عوامل تروریستی و حامیان آنان شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره اینکه فردا در استان عزای عمومی اعلام شده است، گفت: مراسم تشییع باشکوهی برای شهدای حادثه تروریستی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۹    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب حوزه علمیه استان پس از گذراندن سطوح بالای تحصیل حوزوی، مسؤولیت های مختلفی را در مدارس تصدی کرده اند و در این زمینه کادرسازی صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۳    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه سال تحصیلی امسال مدرسه محوری است، گفت: حوزه علمیه خواهران باید مرجعیت دینی مربوط به امور دینی خواهران را پیدا کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خودسازی و تولید شخصیت در کنار جامعه سازی و تربیت شخصیت دو رسالت مهم طلاب و حوزویان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۴    
استاد حوزه علمیه گفت: در جامعه ای که دین اساس و پایه و محور قرار بگیرد چنین جامعه ای رو به ترقی است اما در جامعه ای که دین به حاشیه برود محکوم به فساد و انزوا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۸    
الباجی با اشاره به دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه اهواز، گفت: ترقه بازی های تروریست ها تأثیری در روحیه ملت ایران نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مراسم بزرگداشت آیت الله حاج شیخ ابوالحسن ایازی و دو فرزند برومندش پنجم مهر در مسجد جامع رستمکلا بهشهر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۷    
وکلای ملت با 50 امضا خواستار استیضاح مجدد عباس آخوندی شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هرگونه مذاکره با آمریکا در حاشیه سفر رییس جمهور به سازمان ملل را بی معنا دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۲    
نشر شهید کاظمی، کتاب عباس؛ برادرم! شامل خاطرات و یادداشت های شهید مدافع حرم اهوازی، عباس کردانی را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
دو کتاب علمای دین و گرایش های سیاسی شیعیان لبنان از سال1900 تا 1979م و تاریخ سیاسی اجتماعی شیعیان لبنان به همت انتشارات دارالولاء بیروت چاپ و منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نُجَباء عراق در دیدار با رییس شورای علمای این کشور گفت: با فرهنگ عاشورایی مقابل توطئه ها می ایستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا از 9 مهرماه در بین الحرمین برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵    
نماینده پارلمان فرانسه از تلاش های امانوئل مکرون، رییس جمهور این کشور به منظور سازماندهی اسلام در فرانسه انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۶    
نشریه اسرائیل هیوم که رابطه بسیار نزدیکی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارد خبر حمله تروریستی در اهواز را با تیتری منتشر کرده که از خوشحالی این نشریه حکایت دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۱    
حمله تروریستی دیروز اهواز به تیتر یک رسانه های جهانه عرب تبدیل شد در این بین برخی از رسانه های سعودی و اماراتی با تیترهای جهت دار سعی کردند این حمله را متوجه نیروهای مسلح ایران جلوه دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۹    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می دهم که فرزندان آن ها در نیروهای مسلح ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) فارسان با بیان اینکه در حال حاضر 80 طلبه خواهر در این مدرسه در حال فراگیری علوم دینی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه اقدامات تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: دشمنان با این گونه اقدامات وحشیانه نمی توانند امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران را برهم بزنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۷    
با برگزاری آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خراسان شمالی به صورت رسمی آغاز شد و دو هزار و 600 طلبه در 16 مدرسه علمیه استان تحصیل خود را شروع کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۷    
منابع فلسطینی اعلام کردند که طی یک هفته گذشته 9 فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی شهید و بیش از 500 نفر دیگر به شدت زخمی شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۱    
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خاطرنشان کرد که حمایت از تروریسم بزرگ ترین تهدید بشریت محسوب می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۱    
نچیروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی دیدار و گفتگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق را در دستورکار خود قرار دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۸    
جامعه مدرسین با تسلیت حادثه تروریستی اهواز، از مسؤولان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی خواست ضمن شناسایی عوامل پیدا و پنهان این حادثه خونین با آنان بر خورد جدی کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۳    
رییس جمهوری برای شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رییس جمهور پیش از ترک تهران به مقصد نیویورک به منظور شرکت در هفتادو سومین مجمع عمومی سازمان ملل در فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیام تسلیتی درپی حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح اهواز، گفت: حمله رذیلانه تروریستی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۸    
حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی جنایت تروریستی در اهواز را محکوم و تأکید کرد: ملت ایران محکم تر از قبل از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع کرده و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام دوست محمدی گفت: مطالعه تاریخ مسیر آینده را برای همگان روشن و با عبرت گرفتن از تاریخ می توان تجربه های تلخ گذشته را تکرار نکرده و نقاط قوت را هم تقویت کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۵    
در بخشی از اعلامیه روحانیون قزوین در محرم سال 1357 آمده بود: دستگاه باید بداند ملت شیعه بخصوص در ایام عاشورا در برابر جلوگیری از عزای حسینی از بذل هر گونه خون و مال دریغ ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۹    
نوفرستی از استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم رایزنی های بسیاری برای استقرار دفتر کنسولگری انجام شده تا خدمات بیشتری و به موقع ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۹    
رییس جمهور با بیان اینکه ایمان، اعتقاد، راه و سبک زندگی، زبان و اخلاق ما از خانه و مدرسه آغاز می شود، تصریح کرد: مدرسه جایگاه علم، تعلیم، تربیت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
حجت الاسلام آبیار مؤسسه روایت سیره شهدا را مرجع اعزام راویان روحانی دانست و از اعزام روحانیان متناسب با درخواست های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۲    
آیت الله کعبی گفت: حمله جنایتکارانه تروریست ها در اهواز سبب می شود که با مشت آهنین و ضربه کوبنده پس مانده ها و تفاله های باقی مانده تروریست ها هدف قرار بگیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۶    
امام جمعه بابل با بیان این که هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در جامعه اسلامی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۳    
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل یکی از خانواده های شهدا و نیز یکی از جانبازان دفاع مقدس با آنان دیدار و گفتگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۳    
هم زمان با افزایش اعمال خشونت ارتش هند در کشمیر اشغالی یک از سران جنبش های آزادی خواه کشمیری اعلام کرد: 70 سال است که ما هر روز کربلا را پیش روی خود می بینیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۰    
حجت الاسلام اکبری با بیان این که مباحثه نقش بسیار مهم و محوری در یادگیری دروس حوزه دارد، گفت: توجه به سنت مباحثه ضمن تقویت بنیه علمی طلاب سبب بروز استعدادی علمی او نیز خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۰    
یک رسانه عراقی اعلام کرد حیدر العبادی نخست وزیر نامه ای از یک عضو مجلس خبرگان رهبری در جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۷    
فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتشار بیانیه ای جنایت تروریستی اهواز را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور در نمایشگاه یادیاران و همچنین استقبال از هفته دفاع مقدس با فضاسازی ساختمان های این دفتر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۹    
جنبش انصار الله یمن حمله تروریستی به رژیم نیروهای مسلح اهواز را وحشیانه و بزدلانه خواند و آمریکا را عامل چنین اقدامی معرفی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۰    
تولیت حوزه علمیه امام حسن مجتبی گفت: افتتاحیه حوزه علمیه خواهران سراسر کشور در حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۴    
مدیر حوزه های علمیه در تماس های جداگانه با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مدیر حوزه علمیه استان، با مردم شریف این استان ابراز همدردی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین حمله تروریستی به اهواز را محکوم کرد و آمریکا را مسؤول چنین اقدامی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۸    
آیت الله حیدری با بیان اینکه جنایت کاران جزای عمل زشتشان را می بینند، گفت: مردم ایران، همچون ملت عراق که تربیت شده مکتب عاشورا هستند، مردانی حسینی و عباسی و زنانی زینبی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۹    
حجت الاسلام محمد افچنگی، رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: اگر کسی کتاب های امام خمینی(ره) را به خوبی درک کند در فقه، اصول، فلسفه، عرفان و تفسیر مجتهد می شود؛ مجتهد شدن همت زیادی می طلبد.
  • ۱