دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 12 شهریور 1398 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1398 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1398 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1398 خبر گزاری رسا 31 تیر 1398 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1398 خبر گزاری رسا 30 دی 1398 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1398 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 2 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 3 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 4 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 5 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 6 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 7 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 8 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 9 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 10 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 11 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 12 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 13 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 14 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 15 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 16 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 17 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 18 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 19 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 20 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 21 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 22 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 23 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 24 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 25 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 26 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 27 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 28 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 29 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 30 شهریور 1398 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1398 
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۳۵    
نود و دومین فصلنامه علمی پژوهشی قبسات به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مدیر مسؤولی علی اکبر رشاد و سردبیری محمد محمدرضایی ویژه تابستان 98 منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: عزای امام حسین(ع) مختص گروه خاصی نیست بلکه اکثر مردم و جوانان با هر نوع نگاه علاقه مند به امام حسین (ع) هستند و باید از آن بهره مند شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۲    
سیزدهمین دوره پویش ملی مطالعاتی روشنا همزمان با آغاز ماه عزای حسینی، با محوریت کتاب پنجره های تشنه ، نوشته مهدی قزلی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۲    
کتاب آه حاصل بازخوانی و ویرایش مقتل نفس المهموم است. کتابی که اغلب نقل های صحیح مقاتل و کتب تاریخ در آن گرد آمده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۵    
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۷    
این اثر نخستین کتاب درباره تکیه های قم و همان طور که گفته شد برخوردار از تصاویر و اسناد منحصر به فرد است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۷    
مذاکره ایران و آمریکا درشرایط فعلی که دولت آمریکا با فشار و دشمنی علیه ملت ایران در تلاش برای وادارکردن این کشور به مذاکره و درواقع سازش با آمریکاست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۷    
امام حسین(ع)شخصیتی محدود به یک مذهب و یا یک عده خاص نیست، بلکه عظمت قیام ایشان و فداکاری هایش، درسی به تاریخ داده است که مذاهب دیگر نتوانسته اند خاموش بمانند و دانشمندان غیر مسلمان سخن های بسیاری در ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۷    
سلسله نشست های عاشورا و امروز ما به همت خانه اندیشمندان علوم انسانی، انجمن اندیشه و قلم و بنیاد اندیشه و احسان توحید در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای از تحریم سازمان فضایی، مرکز تحقیقات فضایی و پژوهشگاه هوا- فضای ایران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۰    
جمعی از علما و سخنرانان کشور در راستای دعوت از هیئت های سراسر کشور جهت پرداختن به موضوع خانواده نامه ای منتشر کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۷    
به مناسبت سومین روز ماه محرم و عزاداری حضرت رقیه (س) تسنیم تعدادی از اشعار آیینی را منتشر می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۷    
گاهی دسته های عزاداری در مسیر عبور خود ممکن است وارد تکایا یا مساجد محله شوند؛ در چنین شرایطی یادگیری آداب و احکام مربوط به مساجد ضرورت می یابد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۷    
تولد و شهادت امام حسین (ع) انتخاب خدا برای تحقق مهم ترین امر عالم بود؛ پیامبر اکرم (ص) از دریافت خبر تولد ایشان نگران شد و زهرای مرضیه (س) نیز به ایشان عرض کرد ...
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه پژو 301 به بازار تا پایان سال خبر داد و گفت: نمی توان زمان بندی دقیقی برای توقف خط تولید پراید اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۵    
همه روایت های تاریخی کربلا را هم که زیر و رو کرده باشیم، باز هم قصه هایی را پیدا می کنیم که کمتر به گوشمان رسیده باشد. در این جا بعضی از این داستان ها را مرور می کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۵    
عاشورا پر است از شخصیت هایی که با یک تصمیم آنی سرنوشتشان را دست خوش تغییر قرار داده اند. اشقیایی که شاید تا پیش از ماجرای کربلا مردم آن ها را با دینداری و ظاهر متشرعشان به خاطر می آوردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۲    
پس از انتقام حزب الله لبنان و اصابت چندین به موشک به پایگاه اسرائیلی در روز روشن،نتانیاهو، به حیله ای جدید برای فریب افکار عمومی دست زد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۲    
کراهت پوشیدن لباس سیاه در غیر نماز ثابت نیست/ حکم شرعی لباس مشکی
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۱    
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده گفت: برای پاسخگویی به شبهات ذهنی مخاطب جهان اسلام از تعامل فردی نخبگان با مردم سوریه می توان کمک گرفت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: حقیقت و هویت واقعی انقلاب، عدالت خواهی است و بسیج حقوقدانان باید در این مسیر گام بردارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۷    
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه برهم زنندگان بازار ارز زیرنظر بانک مرکزی فعالیت می کردند، گفت: متهمان ارز دولتی گرفتند و مطلقا جنسی وارد نکردند .
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده های مفاسد اقتصادی از چهار طرف فشار زیادی را متحمل می شوند و با توجه به آن، قاضی باید از خود مقاومت نشان دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۱    
امام جمعه مشهد گفت: مقابله با جریان قدرت و ثروت با حرکت اندیشمندانه و مدبرانه قوه قضائیه در این کشور آغاز شده که سرآغاز قطعی امیدواری مردم در برابر همه مشکلات است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
مجید قیصری در کتاب خود زاویه دید را به مخاطبش نشان داده و او را در موقعیت یک بخش از تاریخ کربلا قرار داده که شاید در نگاه اول چنین ظرفیتی نداشته باشد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۵    
نویسنده در چهار فصل نخست کتاب، به تعریف اقتصاد مقاومتی و چرایی اتخاذ این الگوی اقتصادی و معرفی عوامل تحریم ها و راه حل های برون رفت از آن ها می پردازد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۶    
ماه آگوست گذشته 12 فلسطینی از جمله یک کودک به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۲    
حجت الاسلام شکریان گفت: با توجه به نیازسنجی های مختلف هر شهر و با توجه به ظرفیت های استان 2 هزار و 500 مبلغ دینی در محرم 1441 به شهر ها و مناطق مختلف مازندران اعزام شدند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۵    
اشتری با بیان این که امروز مقابله با دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی است، گفت: استقامت در این جنگ حرف اول می زند و ما نمی توانیم مشکلات اقتصادی را با قول دشمن حل کنیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ذاکرین اهل بیت(ع) دارای نفوذ هستند و از این ویژگی می توانند در مجالس مانع انحرافات و یا خرافات احتمالی شوند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی حمایت از آمران به معروف است، گفت: با حضور آیت الله رئیسی این حمایت بیشتر شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۰    
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دستگاه قضا درخواست می شود هر چه سریع تر به پرونده نمایندگان مجلس رسیدگی شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۷    
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تمدن آفرینی در ساختار ایران است، گفت: قوای سه گانه از نیروی انتظامی باید حمایت کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۱    
اشتری با اشاره به اینکه طرح پلیس هوشمند یکی از برنامه های نیروی انتظامی است، گفت: این طرح در فرایند سه ساله در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۰    
مردم و مسئولان در تکاپوی آماده شدن برای میزبانی رویداد بزرگ اربعین حسینی در مرز مهران هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۵    
شیوه روایت کتاب حاج آقا مجتهدی مبتنی بر نقل قول از زبان راویان اثر همچون خانواده مرحوم، سخنان باقی مانده، یاران و نزدیکان و علمایی است که با ایشان در ارتباط بوده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۲    
اتحادیه ناشران و کتاب فروشان درباره مجوز های دو کتاب رضا شاه و تا آسمان تخت جمشید اطلاعیه صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۷    
این کتاب مجموعه مقالات و تحلیل هایی است که استاد خسروشاهی در سالیان مختلف درباره اندیشه، اهداف، رهبری و تاریخ اخوان المسلمین و ... نگاشته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۷    
اظهارات ظریف که گفته اقدامات اروپا برای منتفع شدن ایران در برجام ناکافی بوده و اتحادیه اروپا حاضر به ریسک کردن در برابر تحریم های امریکا نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:برخی افراد در دستگاه های اجرایی بدون داشتن هیچ گونه پست ماهانه 9 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۱    
نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان مذاکره هرگز ثبات دلار نداشتیم اما روزی که این بچه ها پهپاد آمریکایی را زدند دلار سقوط کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۰    
جزئیات سند اجرایی حجاب و عفاف به عنوان متمم مصوبات قبلی در جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۷    
فرماندهان سازمان حشدالشعبی برای جنگ علیه رژیم صهیونیستی در کنار رزمندگان جنبش حزب الله لبنان، اعلام آمادگی کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۷    
مدیر مؤسسه مطالعات تمدن اسلامی با بیان اینکه تغییر زبان یکی از توطئه های استعمار است، گفت: گسست فرهنگی از طریق زبان انگلیسی یکی از خواسته های دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۱    
نصری با اشاره به ظرفیت های انقلاب اسلامی و معارف اسلامی برای ارائه شدن به جامعه جهانی، گفت: انتقال فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی از طریق زبان انگلیسی یک رسالت است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام مشایخ از عاشورا به عنوان مکتبی ارزشمند یاد کرد و گفت: در این مکتب درس ذلت ناپذیری، ظلم ستیزی، شجاعت، عزت و بصیرت آموخته می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۲    
استاد حوزه علمیه با انتقاد از وضعیت پوشش بانوان جامعه بی حیایی و بدحجابی را خلاف دستور الهی بیان کرد و گفت: بدحجابی و بی حیایی زنان دین و ایمان مردان را به یغما می برد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۷    
رییس جمهور که محسن حاجی میرزایی را به سمت وزیر آموزش و پرورش منصوب کرده بود، طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های بیست و سه گانه این وزارتخانه را ابلاغ کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۱    
مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) از شب هفتم تا دوازدهم محرم با حضور رهبر معظم انقلاب و اقشار مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۱    
رییس جمهور طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های سی و چهارگانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ابلاغ کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۱    
شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات سند اجرایی حجاب و عفاف را به عنوان متمم مصوبات قبلی تصویب کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۵    
رییس جمهور در احکامی محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان را به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۶    
استاد حوزه علمیه قم سکوت خواص را سبب انحراف جامعه دانست و عوامل شکل گیری واقعه کربلا را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۰۶    
مردم با حذف هوشمندانه مدیران و مسؤولان نالایق مشکلات کشور را حل کنند
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس با بیان اینکه مذاکره با آمریکا قابل تصور نیست، معتقد است که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند با یک عملیات روانی ایران را به میز مذاکره بکشانند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
نماینده خبرگان با بیان اینکه دولت باید مانع نفوذ سازمان یافته دشمن در مسائل فرهنگی شود، گفت: فضای مجازی نباید بدون کنترل و به صورت رها شده در اختیار جامعه قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دغدغه معیشت و به ویژه "مسکن" را برای نیروهای مسلح مرتفع می کنیم، گفت: نیروی انسانی عنصر اصلی تولید قدرت بازدارنگی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان این که یکی از مسایل مهم در تحلیل وقایع عاشورا موقعیت زمانی امام حسین(ع) است، گفت: شاخصه اصلی یاران امام حسین(ع) معاد باوری است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه کلید حل مشکلات را تکیه بر گفتمان مقاومت دانست وگفت:اگر دشمن خود را در حصار می بیند نشان از این دارد که انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۷    
رییس هیات امنای موسسه موضوع شناسی احکام فقهی با بیان اینکه نماز آزمون ورود انسان به بهشت است، گفت: اسلام دین رحمت الهی است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۱    
مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: رییس قوه قضاییه در رأس یک هیأت عالی قضایی روز پنجشنبه به استان زنجان سفر می کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این که روحانیت باید دغدغه مردم را داشته باشد، گفت: روحانیتی که دغدغه مردم را ندارد قادر به اثرگذاری در جامعه نیست.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مونسان با تاکید بر این که تعامل مجلس و دولت بسیار راه گشا است، گفت: صنعت گردشگری با اندک سرمایه گذاری می تواند بسیاری از مشکلات اشتغال را در کشور حل کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: امیدواریم تا پایان سال 98 از همه مدارس بازدید داشته باشیم و ترازشان را برای آمادگی و تحویل موضوعات جویا شویم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۵    
نماینده مردم بروجرد در پارلمان گفت: همه مردم با حمایت از قوه قضائیه خواهان برخورد انقلابی با مفسدین هستند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 200 رای موافق محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به خیابان سپبهد قرنی و وزارت آموزش و پرورش فرستادند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۲    
علی اصغر مونسان با رأی مثبت نمایندگان مجلس به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتخاب شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۲    
150 نفر از وکلای ملت با امضا بیانیه ای از سخنان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در خصوص مذاکره با آمریکا قدردانی کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۲    
حجت الاسلام نعمت تبار با اشاره به استقبال حوزه علمیه استان خوزستان از نظام آموزشی جدید، گفت: درخواست سطح 4 به حوزه علمیه قم را دادیم و در این باره توافقاتی حاصل شده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۶    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر از فعالیت فرقه یمانی در مناطق حاشیه ای و همزمان با ماه محرم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۰    
معاونان مرکز مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان خوزستان با امام جمعه اهواز نشست صمیمانه برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۷    
حجت الاسلام بلک خدمت به مردم اصفهان را افتخار بزرگی دانست و گفت: حوزه علمیه اصفهان منشأ تربیت عالمان بزرگ بوده است و مردم اصفهان شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده اند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۱    
مدیر گروه فرهنگنامه های قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تولید نرم افزار فرهنگنامه مبادی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۱    
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به حضور مردم در فعالیت های خیریه و حمایت از محرومان و مردم حادثه دیده، گفت: بیش از هزار روحانی از اصفهان به یاری مناطق سیل زده رفتند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۱    
نسخه الکترونیکی کتاب ره توشه راهیان نور محرم 1398 ویژه مناطق مشترک به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۵    
معاون امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: پشتیبانی از حوزه های علمیه از سیاست های جدی سازمان اوقاف و امور خیریه است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به دستاورد های اوقاف استان اصفهان طی 6 سال مدیریتش، گفت: اصفهان سالانه 280 وقف جدید داشته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
نتایج نهایی پذیرش سال تحصیلی 99-98 ویژه داوطلبان سطح 2 و بازپذیری جامعه الزهرا(س) اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
آیت الله ناصری یزدی با انتقاد از شیوه نادرست آموزشی در کشور، گفت: متأسفانه در کلاس های درسی، شیوه آموزشی به شکلی است که دانش آموزان را به تفکر و اندیشه هدایت نمی کند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
مؤلف با تکیه بر اسناد تاریخی و با رویکردی تحلیلی به موضوعاتی نظیر تحولات فرهنگی اجتماعی جامعه قبل از عاشورا،حوادث رخ داده در این واقعه و رفتارهای طرفین پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
رئیس شورای هیأت های مذهبی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 70 هیأت مذهبی در بیرجند فعال بوده است.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
استاد یار مؤسسه الحکمه جامعةالمصطفی گفت: غفلت از خانواده موجب شده است با تحولات شدید در این حوزه و آسیب های آن روبه رو باشیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خطرهایی که مجالس عزاداری را تهدید می کنند، گفت: با بصیرت بخشی و مراقبت از مراسم عزاداری باید تهدید دشمن را خنثی کرد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام مظفری میانجی با تاکید بر اینکه منابر نباید بلندگوی کاندیداهای فرصت طلب و عوام فریب انتخاباتی باشد، گفت: مبلغان در ماه محرم مبین و مبلغ فرهنگ عاشورا باشند.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۱    
اینجا جمهوری اسلامی است نه استانبول
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
گفت وگو با حجت الاسلام علی سرلک درباره سهم ذکر مصیبت امام حسین؟ع؟در سنجش دینداری مردم
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
ثبت نام دوره های مهارتی تبلیغ در قالب طرح شمیم ویژه طلاب ترم چهار به بعد، مبلغان و فارغ التحصیلان از 12 تا 17 شهریور ماه انجام می شود.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام اندرزگو در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید امور مجلس جامعةالمصطفی، به عنوان مدیرکل جدید امور مجلس جامعةالمصطفی معرفی شد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن می تواند در هر لباسی حتی در لباس های روحانیت نیز نفوذ پیدا کند و باید با بصیرت دشمنان را در هر قیافه و لباسی بشناسیم.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه بجنورد گفت: ساده بودن هیئات عزاداری زیبا است؛ اما متأسفانه گاهی به اندازه ای طبل و عَلَم و کتل به داخل هیأت می آورند که عزاداری را تحت الشعاع قرار می دهد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۲    
در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شخصیت ارزشمند جهان اسلام علامه رضی سالروز وفات این عالم بزرگ در تقویم رسمی به ثبت می رسد.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۲    
حجت الاسلام کریمی قدوسی در مراسم عزاداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نقش بصیرت دینی و وظیفه شناسی در قیام حضرت اباعبدالله(ع) پرداخت.
رسا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جوهره قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر تحقق بخش آرمان حسینی هستند.
  • ۱