دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 6 مرداد 1399 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1399 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 تیر 1399 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1399 خبر گزاری رسا 30 مهر 1399 خبر گزاری رسا 30 آبان 1399 خبر گزاری رسا 30 آذر 1399 خبر گزاری رسا 30 دی 1399 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1399 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1399 
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۷    
برگزیدگان اولین دوره جایزه ادبی روایت با محوریت داستان های کوتاه معرفی شدند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۲    
دبیر پویش #فقط به عشق علی گفت: در این پویش از مردم دعوت میکنیم که از کارهای خیری که انجام می دهند محتوا تهیه و در بسترهای این پویش منتشر کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۰    
ترجمه کتاب خاطرات همسر شهید چیت سازیان، انتشار پنجره های دربه در ، چاپ هجدهم گردان قاطرچی ها و چاپ کتاب جدید حجت الاسلام آقاتهرانی از مهم ترین اخبار بازار نشر است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۷    
مراسم رونمایی از ترجمه چهار اثر مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب، 7 مردادماه، با حضور جمعی از اهالی فرهنگ در انتشارات سوره مهر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۵    
کتاب روضه سوم از خلد برین در تاریخ بنی امیه و بنی عباس به همت انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اثر محمدیوسف واله قزوینی اصفهانی به تصحیح میرهاشم محدث منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۰    
سخنان اخیر ریاست جمهوری که صراحتاً تأکید بر اقامه عزاداری مجالس امام حسین، محل نقد و نظر فراوانی واقع شده است و برداشت های غلطی از آن پدید آمده است و قطعاً نیاز به اصلاح و تکمیل دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۶    
بیست و دومین قسمت از فصل جدید از برنامه ی تلویزیونی مصیر کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، یک شنبه 5 مرداد ماه با موضوع فلسفه تاریخ و تحول فرهنگی از دیدگاه شهید سید محمدباقر صدر با اجرای محمدمهدی ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۱    
نسخه های خطی با محوریت امام محمدباقر(ع) در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و کتابخانه وزیری و همچنین نسخ خطی آثار شیخ اشراق، چند خبر کوتاه از آستان قدس رضوی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بررسی ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در فضای سوریه در این کمیسیون خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۶    
هیأت رییسه جدید شورای نگهبان در جلسه اخیر این شورا با رأی گیری اعضای فقیه و حقوقدان، به مدت یکسال برگزیده شدند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۶    
عباسعلی کدخدایی با حکم آیت الله جنتی، رییس پژوهشکده شورای نگهبان شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۰    
افراط گرایان بودایی تلاش بسیاری برای به رسمیت شناسی این آیین در تایلند انجام می دهند که به وسیله بتوانند دین مبین اسلام و پیروانش را در این کشور منزوی کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۵۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مراسم عزاداری محرم با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی در صحن های حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۵۵    
آیت الله طباطبایی نژاد روحانیونی که در جهاد کشاورزی فعالیت دارند با حضور در میان مردم، آنها را در زمینه های مختلف دینی،کشاورزی و حتی راه اندازی مشاغل کوچک راهنمایی کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۰    
حجت الاسلام قمی گفت: قشر مؤمن، مداحان، روحانیون و هیئی ها ثابت کردند برای برگزاری مراسم مذهبی اهل مراقبت و ضابطه هستند، لذا باید در دینداری الگو باشند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۵    
جنبش حزب الله لبنان در ارتباط با درگیری های امروز در مرز های شمالی فلسطین اشغالی بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای حمایت کامل خود از لبنان، سوریه و مقاومت را در مقابله با تجاوزهای رژیم اشغالگر اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۶    
یکی از مراجع عراق خواستار باز نگه داشتن درب مساجد و مراقد با رعایت نکات بهداشتی شد و تصریح کرد: قابل قبول نیست که مراکز تفریحی باز باشند و خانه های خدا بسته بمانند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۱    
مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: باید در مسائل سیاسی، شایسته سالاری و رعایت اخلاق رادر نظر بگیریم که در روحیه نمایندگانی در این دوره مورد اعتماد مردم قرار گرفته اند، وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۰    
آیت الله علیدوست با اشاره به مجاهدت علمی امام باقر(ع) گفت: بسیاری از مطالبی که امروزه به نام علوم انسانی می شناسیم را ابتدا آن حضرت بیان کرده اند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) داشتن روحیه مواسات، خدمت رسانی و اهتمام ویژه نسبت به جامعه را برای فرد ولایت پذیر ضروری دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۱    
عرفان نه با زبان علم قابل تبیین و توضیح و تفسیر و نه با عقل فلسفی قابل توجیه عقلانی و نه با زبان محاوره قابل گفت وگو است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۵    
انتشارات مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امام باقر علیه السلام از دیدگاه اهل سنت را در 175 صفحه به چاپ رسانده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۲    
رییس قوه قضاییه گفت: تهدید امنیت هوانوردی و تعرض به هواپیمای مسافربری، نقض فاحش حقوق بین الملل است و به هیچ وجه قابل گذشت نیست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۶    
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: گرانی های بی منطق امروز ناشی از عدم نظارت و مدیریت صحیح مسؤولان است که بر آلام و مشکلات مردم فهیم کشورمان افزوده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۰    
حجت الاسلام کیانی گفت: مرکز امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان از 15 طلبه برتر جشنواره علامه حلی استان خوزستان تقدیر به عمل آورد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۰    
امام جمعه شهرستان مهران گفت: اشرافیت و تجمل گرایی از خصوصیات زندگی لیبرالیسم است، دشمن به دنبال این است که این سبک را نیز به جوامع اسلامی تزریق کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که مساجد خالی شود، چراکه دشمن در صدد خالی کردن مساجد و نفوذ به قلب جوانان کشور است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۳۱    
دبیر ستاد حجاب و عفاف همدان گفت: اگر در بحث مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف منفعل عمل کنیم آینده بسیار خطرناکی در انتظار جامعه اسلامی به ویژه قشر بانوان است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۱    
رهبر شیعیان بحرین در بیانیه ای با اشاره به توطئه دشمنان برای تحریف و تخریب اسلام تاکید کرد که اسلام در بحرین هدف هجمه قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۵    
پوستر | عالیجناب زمانه ات را بشناس!
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۵    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که این جنبش با ایران در یک محور واحد و جنگ نامحدود علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: سیاستمداران آمریکایی برنامه ریزی برای فشار حداکثری و پذیرش شکست از سوی فرمانده جبهه مقاومت را اکنون رؤیا های بدون تعبیر می بینند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۵    
عضو هیأت رییسه مجلس گفت: رییس مرکز پژوهش های مجلس گزارشی را از برنامه های خود برای این مرکز را به اعضای هیأت رئیسه ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۶    
شاه حسینی گفت: هنرمندی رئالیست است که بتواند واقعه اربعین را ببیند نه اینکه در دود و کافه بماند؛ رئالیسم شهودی، جنسی از رئالیسم است که در سایۀ اربعین محقق می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۰    
شاکری کارنامه دولت را در تحقق وعده هایی که داده بود ناموفق دانست و گفت: دولت به جای اینکه برای حل مشکلات به ظرفیت داخلی توجه کند به دنبال راهکار بیرونی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۱    
مدیر حوزه علمیه مازندران بر ضرورت گسترش دامنه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۵    
همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۵    
دشتی درباره حمایت رسانه های معاند از مجرمان امنیتی گفت: دشمن برای از کار انداختن نظام جمهوری اسلامی ایران هر گونه روش و اقدام لازم را به کار می گیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۲    
حجت الاسلام قدرتی به اهمیت فعالیت های تبلیغی پرداخت و گفت: هدف ما در انجام رسالت تبلیغی دوری از موازی کاری است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۶    
حجت الاسلام دانش به ظرفیت سازمان تبلیغات و مبلغان برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۶    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تجربه سیاست خارجی پس از برجام گفت: دنیای مستکبرین فقط زبان زور و اقتدار می فهمد و با خنده و مذاکره نمی توان حق گرفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به احیای سنت حسنه اطعام غدیریه در استان گیلان، گفت: امسال تلاش می کنیم 500 هزار، تا یک میلیون وعده غذا با مشارکت عموم تهیه و توزیع شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۰    
استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: به عینه می بینیم که دولت برای تحقق شعار جهش تولید هیچ کار خاصی انجام نداده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۶    
حجت الاسلام حقانی از برگزاری دعای پرفیض عرفه در بیش از 130 مکان مذهبی در نقاط مختلف استان کرمان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۰    
حجت الاسلام پودینه گفت: برنامه های اوقات فراغت مساجد استان به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی و از طریق سایت بچه های مسجد برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۱    
آیت الله صفایی بوشهری خواستار تدوین سند توسعه دشتستان شد و گفت: کشاورزی نخل پایه و گسترش صنایع تبدیلی و فرآوری نخل و خرما در شهرستان دشتستان توسعه یابد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اهمیت پرداخت زکات از معادن استان از جمله استحصال معدن طلا، گفت: پرداخت زکات معادن آذربایجان غربی نیازمند توجه جدی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۲    
ویژه برنامه های شورای تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد تشکیل این شورا تشریح شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر دقت فراوان در انتخاب محصولات فرهنگی برای کودکان، گفت: مراقب باشید در لابه لای قصه ها و محصولات ویژه کودکان سم پاشی صورت نگیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۲    
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون گفت: در فاز دوم کمک رسانی جهادی ها برای مقابله با کرونا، به شدت محتاج حضور همیار سلامت در بیمارستان ها هستیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۶    
عضو مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به اینکه امور تشریعی و بدیهیات همانند امور عادی، بند سلیقه ما نیست، گفت: اگر می خواهیم به این برسیم که چرا حجاب ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۰    
مراسم پرفیض دعای عرفه پنجشنبه 9 مرداد در حرم های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاه چراغ (ع) و آستان های منتخب امامزادگان کشور برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۷    
مسجد نُمره در روزهای اخیر برای حضور زائران حج تمتع در روز عرفه و برپایی نماز جماعت در این مکان، متناسب با شیوع کرونا آماده سازی و با فرش های جدید مفروش شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۷    
حضرت آیت الله نوری همدانی درباره سود وام ودیعه مسکن آیت الله نوری همدانی در پاسخ به استفتائی نظر خود را درباره سود وام اجاره مسکن اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۱    
با توجه به تعطیلی امامزاده ها و عدم امکان تشرف زائران به تربتخانه، مرمت و تنظیف گنبد امامزاده صالح (ع) پس از هشت سال آغاز شد و قرار است پس از نظافت، عملیات بازسازی و مرمت آن صورت گیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۱    
حیاتِ دوباره جریان اصیل اسلامی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۵    
رییس قوه قضاییه گفت: تهدید امنیت هوانوردی و تعرض به هواپیمای مسافربری، نقض فاحش حقوق بین الملل است و به هیچ وجه قابل گذشت نیست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۵    
مراسم عزاداری مسلمیه هرساله از شهادت امام محمد باقر(ع) آغاز و سه روز عزاداری مسلمیه، به عنوان طلیعه عزاداری های ماه محرم در هیأت ها برگزار می شود که امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا رنگ و بوی دیگری ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
مجموعه سه جلدی فلسفه انقلاب اسلامی در ایران نوشته حمید مولانا توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
در آستانه حج تمتع، متولیان مسجدالحرام برای حفظ سلامت حجاج و جلوگیری از شیوع کرونا، برچسب هایی را روی زمین قرار دادند تا زائران با رعایت فاصله و در مسیر مشخص به زیارت بپردازند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
حجت الاسلام قاسمیان نداشتن تجربه در آزمون تستی را سبب نارضایتی و استرس در آزمون خردادماه دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
کتاب مخفی کتابی است که در آن مردی به نام ماهان که تاریخ نویس ایرانی است، نام منافقان و دشمنان رسول خدا و امیرالمومنین(ع) را در کتاب تاریخش می آورد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۶    
جداسازی جبهه علمای اندیشمند و انقلابی و مبارز با گروه روحانیون عافیت طلب و متحجر در عرصه های جهاد و ستیز با دشمنان دین توسط حضرت امام خمینی(ره) مورد تأکید قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۰    
انسان به اندازه ظرفیت و استعداد خود جلوه ای از صفات الهی می شود. هدف نهایی علم اخلاق این است که انسان را به کمال و سعادت حقیقی برساند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۷    
ویژه برنامه شب های مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از شبکه قرآن سیما پخش می شود. از سوی دیگر، جلسه عزاداری توسط هیأت رزمندگان اسلام در ضلع جنوبی حرم و در فضای باز با حضور جمعیت برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۱    
رییس دیوان محاسبات کشور تأکید کرد که گزارش تفریغ بودجه که مهمترین سند نظارت مالی است، باید تغییرات جدی بکند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۱    
رییس مجلس با بیان اینکه فرایند انتخاب رییس دیوان محاسبات بر اساس قانون پیش رفت،گفت: رییس مجلس وظیفه دارد انتخاب مجلس را پاس بدارد و از انتخاب وکلای ملت در مجلس حمایت کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۱    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: ایرادات قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با دو طرح که مکمل یکدیگر هستند اصلاح خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۵    
عضو هیأت رییسه خبرگان گفت: ورود آمریکا در هر منطقه موجب ناامنی بوده و گویا در ژن دولتمردان آمریکایی شرارت نهفته است؛ دولت عراق خواست مردم و مجلس عراق را محقق کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۲    
رییس علمای صور ضمن محکوم کردن جنایت نیروهای تروریستی آمریکا در هجوم به پرواز هواپیمایی ماهان خواستار نجات کشور از فروپاشی شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام محمدی گفت: از مسؤولان وزارت بهداشت و دولت درخواست داریم که کمبودهای دارویی و تجهیزات مراکز درمانی در استان کردستان را مرتفع کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۰    
حجت الاسلام خاکی گفت: برنامه و فعالیت عقیدتی سیاسی ها باید در تراز انقلاب اسلامی و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۵    
حجت الاسلام عرب گفت: دبیرخانه ویژه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان راه اندازی شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۶    
حجت الاسلام مؤمنی با بیان اینکه سازمانهای غیر حوزوی نظیر اوقاف باید پشتیبان عرصه تبلیغ باشند، گفت: در تبلیغ باید نهادهای تبلیغی سیاستگذاری و هدف گذاری تبلیغی داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۶    
حجت الاسلام سالاری گفت: مهم ترین خصوصیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی بودن آن است؛ زیرا نگاه شورا به انقلاب اسلامی و مطالبات امامین انقلاب و مردم است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۱    
مدیر حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه شیوع کرونا بر گرفتاری های مردم از تحریم های خارجی و بی تدبیری های داخلی افزوده، گفت: دولت از فرصت باقی مانده برای خدمت بهره ببرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۲    
حجت الاسلام ملایی گفت: راهپیمایی ها و مراسم ملی و انقلابی بهترین و بارزترین نشانه پشتیبانی مردم از انقلاب و مظهر استکبارستیزی و حمایت از مظلومین در دنیا هستند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
امیر بیدادی با بیان اینکه مدافعان سلامت در ماه های اخیر مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند، گفت: مجاهدت مدافعان سلامت در تاریخ ایران ثبت می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۷    
امام جمعه اهواز با بیان اینکه خوزستان در بحث مبارزه با کرونا جزء استان های برتر است، گفت: خدمات ارزشمندی از سوی کادر درمانی ارائه شد که زبان در تقدیر و تشکر، کوتاه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
جلسه اخیر شورای مرکزی ناظر بر نشریات به صورت مجازی برگزار شد. تلاش ها برای یادآوری و تاکید بر متن دستورالعمل اجرایی نشریات و جلوگیری از نگاه استبدادی معاون فرهنگی و عضو حقوقدان بی نتیجه ماند ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
نمرات نخستین امتحان مجازی سطوح عالی حوزه علمیه قم از سوی معاونت آموزش اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۵    
از هر طرف به ماجرا نگاه می کنیم وعده های جو بایدن جای دست افشانی و پایکوبی ندارد، مگر اینکه بخواهید از این نمد کلاهی برای سیاست داخلی و انتخابات 1400 بسازید و جامعه را همچنان در دوقطبی های مخرب نگه ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۲    
ابول نژادیان با بیان اینکه مراجعه به بیمارستان ها کمتر شده است، گفت: دو بیمارستان از بیماران کرونایی تخلیه شدند و به مردم نوید می دهیم که کرونا در استان مهار شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۶    
حجت الاسلام مهدی زاده با تاکید بر اینکه ستادهای نماز جمعه به جذب حداکثری جوانان اهتمام داشته باشند، گفت: ستادها، نماز جمعه ای باشکوه تر و پربارتر برگزار کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام از افتتاح شبستان امامزاده علی صالح (ع) پیش از ایام اربعین خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۷    
حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه کنترل چشم از بسیاری انحرافات جلوگیری می کند، گفت: کنترل چشم سن و سال و مجرد و متاهل نمی شناسد و زن و مرد باید چشم خود را کنترل کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۵    
پاراکتاب | اسلام؛ خشونت یا صلابت
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۷    
آیت الله تحریری با اشاره به اهمیت وجود حلقه واسط میان حوزه علمیه، قوه مقننه و قوه قضاییه، لزوم ارتباط پژوهشی میان این سه نهاد را ضروری دانست.