چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۳May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 25 مرداد 1399 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1399 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 تیر 1399 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1399 خبر گزاری رسا 30 مهر 1399 خبر گزاری رسا 30 آبان 1399 خبر گزاری رسا 30 آذر 1399 خبر گزاری رسا 30 دی 1399 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1399 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1399 
رسا   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۶    
به همت قرارگاه اندیشه ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ دوره تربیت مدرس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۲    
روایت واقعیت های اجتماعی همیشه دستخوش تحریف بوده به گونه ای که از دیدگاه انتقادی شاید تنها چیزی که دچار تحریف نمی شود، واقعیتِ تحریف است!
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۷    
این روزها و در میانه جنگ تمام عیار رسانه ای، عده ای با سرگرم سازی فعالان رسانه ای در بازی ترندسازی هشتگ ها و گرفتن فیگور قهرمانان فضای مجازی ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۰    
استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: متاسفانه امروزه عده ای در شبکه های مجازی و رسانه ها به بهانه اصلاح و نقد شروع می کنند به غیبت کردن از دیگران و تهمت زدن به آن ها و این اصلا از دید اسلامی ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۵    
انتشارات شهید کاظمی در یک حرکت جهادی با همکاری مجموعه کتاب هیات اقدام به طراحی پویش ملی ما ملت امام حسینیم کرده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۱    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: راه درآمد برخی از افراد در واردات است که مجلس باید با نظارت دقیق جلوی واردات اجناس و کالاهایی را که در داخل کشور تولید می شود، بگیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۵    
نخستین نمایشگاه دستاورد های معاونت آموزش حوزه های علمیه شامل اقدامات، طرح ها، دستاورد ها و البته افق ها و رویکرد های این معاونت در چهار سال گذشته و سال های آتی افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۷    
گفت وگو و کسب آرای صاحب نظران در حوزه مساجد نشان می دهد همگی بر اهمیت نقش امام جماعت و روحانی مسجد اتفاق نظر دارند، مسأله ای که طی این سال ها به آن بی توجهی شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۱    
آیت الله سعیدی با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام ماه محرم اظهار کرد: نباید به گونه ای رفتار کرد که سوژه دست دشمنان دهیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۶    
حجت الاسلام بلک با اشاره به نیاز استان اصفهان به تدوین سند جامع توسعه قرآنی، گفت: مسائل قرآنی فراتر از مسابقات است و باید بسته ای فرهنگی قرآنی تهیه شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۶    
جامعه مدرسین در آستانه ماه محرم با صدور بیانیه ای با تأکید بر برگزاری مراسمات عزاداری با رعایت بهداشت، خواستار استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در این زمینه شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۷    
عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی، هدف نهایی تحریف را شکست و به بن بست رساندن حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی و شکست فرآیند دستیابی به تمدن نوین اسلامی دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۱    
رییس دستگاه قضا با تأکید بر این که باید دادگاه بین المللی اسلامی ایجاد شود، ظلم و بی عدالتی در جهان را نتیجه حقوق بشر غربی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۲    
استاد فقه سیاسی حوزه با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی را از مهم ترین اهداف فراملی جمهوری اسلامی دانست و گفت: حکومت اسلامی باید ارزش های انقلاب را به گوش جهانیان برساند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۶    
به همت مؤسسه فرهنگی رسانه ای شناخت، سومین شماره نشریه تخصصی اندیشه های جاری انقلاب اسلامی خردورزی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۶    
خاطرات فاطمه صدر، خواهر امام موسی صدر و همسر شهید سید محمدباقر صدر با نام به رنگ صبر به زودی در دسترس علاقه مندان تاریخ شفاهی قرار می گیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام نادری با اشاره به آموزه های اسلام در زمینه مبارزه با فساد، گفت: رویه آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد الگوی مسؤولان باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۲    
امام جمعه بغداد، از علمای برجسته عراق است که در شکل گیری روحیه انقلابی مردم عراق و نهادینه سازی فرهنگ جهاد و بصیرت در مقابله با ارتجاع و استکبار از سرآمدان روزگار است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۰    
امام جمعه کانبرا استرالیا، ضمن ابراز خرسندی از ارسال محموله کمک رسانی این کشور به مردم آسیب دیده لبنان خاطرنشان کرد که چنین اقدامی عشق و علاقه بین ملت ها را تقویت می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۵    
در مراسمی که با حضور اعضای مؤسسه فرهنگی یاسین امین قم در آستان مقدس علی ابن باقر(ع) برگزار شد، از نرم افزار نوای حرم رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۰    
اخیرا نقد درون سازمانی حوزه به مرحله جدیدی رسیده که خبر آن به بیرون رخنه کرده و واکنش های مختلفی را دربر داشته که ما در این یادداشت به بررسی و تحلیل این موضوع می پردازیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۰    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اندیشه امام و رهبری در جهان مورد توجه گروه های مختلف قرار گرفته است، گفت: تعامل سازنده تفاوت چشمگیری با دخالت در کشورهای دوست دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۷    
مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کتاب محرم در اقوام و ملل نوشته محبوبه پیمانی را به چاپ رسانده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۱    
نشست رییس مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور به منظور رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش و ارتقای وضعیت فرهنگیان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۷    
دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد که توافق عادی سازی موجب نابودی طرح صلح عربی و حقوق مشروع ملت فلسطین به شیوه ای کاملا مجانی شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام احتشام گفت: اینکه گفته شود انسان در مجلس عزا بیمار نمی شود قطعا نادرست است چراکه خود اهل بیت(ع) گاهی در دنیا بیمار می شدند البته این بیماری منافاتی با مقامات آن ها ندارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
تحلیلگر و نویسنده مشهور جهان عرب توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا را اوج خیانت خواند
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
ائتلاف الفتح عراق با صدور بیانیه ای خواستار تحریم حاکمان امارات به علت توافق نگین و خفت بار با رژیم صهیونیستی شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی حماس در واکنش به حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد، مقاومت اجازه ادامه وضعیت فعلی را نخواهد داد و تمام سناریوها برای متوقف کردن تجاوزها روی میز است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۵    
عالم اهل سنت کردستان گفت: تفاهم نامه دوستی بین امارات و رژیم غاصب اسرائیل قبل از اینکه به یک معاهده شبیه باشد، یک رسوایی بزرگ برای سران این کشور به ظاهر اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۵    
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق ضمن محکوم کردن توافق اخیر رژیم صهیونیستی و امارات، عربستان سعودی را مشوق اینگونه توافقات دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با برنامه ریزی و مدیریت باید از ظرفیت های هر منطقه برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه استفاده شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه نجف اشرف، عادی سازی روابط امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: هیچ گاه امکان صلح با رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲    
سلسه دوره های گفت وگوی تمدن ساز متن با عنوان مقاومت؛دیپلماسی انقلابی ، ویژۀ عموم دغدغه مندان توسط خانۀ انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه انقلابیون بزرگ و آزادیخواهان جهانی، سیدالشهدا را الگو قرار می دهند، گفت: محرم امسال فرصتی برای امتحان مذهبی ها و انقلابی ها است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۶    
هیچ جای تعجب نیست که با نزدیک شدن به ایام عزاداری خامس آل عبا، بوق های تبلیغاتی دشمنان عربدۀ واحسرتا سرمی دهند! چراکه بزرگ آنان، ابلیس خبیث نیز در این ایام از حرص و حسادت بر سر می کوبد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۰    
آیت الله نابلسی طی سخنانی اظهار داشت: ما تا زمانی که زنده هستیم در حمایت از فلسطین و مردم آن استوار خواهیم ماند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۰    
در وصیت نامه شهید فطرس به جایگاه و منزلت خانواده شهدا اشاره شده است و آمده است: خانواده شهدا در ادامه راه شهدا رسالت سنگینی بر دوش دارند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بر افزایش تعداد مراسم ماه محرم در استان تاکید داریم تا از تجمعات در یک مکان جلوگیری شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اهمیت به بازسازی بافت های تاریخی اردبیل با توجه به سبقه آن در این زمینه یک اولویت اساسی و مهم است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۱۲    
حجت الاسلام مظاهری مهندسی فرهنگی را ضعیف، شلوغ و چاق خواند و گفت: علت این است که متولیان بسیارند و مشخص نیست که امکانات در دست چه کسانی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۱۲    
برای اولین، بین الملل خبرگزاری رسا، تصاویر کمتر دیده شده از امام جمعه بغداد را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۲    
اطلاع نگاشت | هشدار های رهبر انقلاب درباره خانواده ایرانی و تحدید نسل
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۶    
حجت الاسلام متقی به مشکلات معیشتی پژوهشگران اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی پژوهشگران باعث شده است تا آن ها به مشاغل غیر پژوهشی روی بیاورند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۶    
حجت الاسلام حاج علی اکبری، هنر ائمه جمعه را گفتمان سازی، راهبری و هدایت فرهنگی دانست و گفت: هر یک از ائمه جمعه باید مانند شهید بهشتی در حوزه مأموریتی خود باشند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۷    
رییس سازمان تبلیغات گفت: برای نهایی شدن شیوه نامه های عزاداری محاسبات زیادی با کارشناسان مختلف صورت گرفت؛ البته تأخیر در اعلام نهایی یک آفت بود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۷    
حجت الاسلام ریاضت گفت: هیأتی ها در زمینه ضدعفونی، تولید ماسک و کمک به کادر درمان پای کارتر از همه بودند؛ مساجد و حرم ها تعطیل شدند پس بنابراین در حق هیأتی ها جفا نکنید.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۱    
چاپ چهارم آخرین نماز در حلب؛ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم عباس دانشگر، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۵    
مراسم رونمایی کتاب تنها گریه کن با حضور اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان، در صداوسیمای مرکز استان قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۲    
حجت الاسلام حسینی گفت: اولین مساله ای که امسال در مجالس عزای حسینی باید به آن توجه کامل شود، موضوع مبارزه و کنترل ویروس منحوس کرونا است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام صادقی با محکوم کردن توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم غاصب صهیونیستی این اقدام خائنانه را حماقتی غیر قابل جبران دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۲    
استاد حوزه علمیه گفت: باید با جلوگیری از افراط و تفریط علاوه بر اقامه با شکوه عزادری امام حسین(ع) از نسبت دادن شیوع بیماری به مجلس اباعبدالله جلوگیری کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام بخشایش گفت: دولت و نهادهای فرهنگی باید با رصد دقیق مشکلات جامعه، موضاعات پژوهشی لازم را به دانشگاه ها و پژوهشگاه ها اطلاع دهند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام علی سالاری گفت: دستگاه دیپلماسی امارات و سردمداران این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عملا از پشت به ملت فلسطین خنجر زده اند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام باقرزاده گفت: اگر آینده شغلی و تبلیغی مناسب برای طلاب در جامعه تعریف نشود، تشدید بحران هویت قطعی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۷    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای عنوان کرد: اقدام ننگین امارات در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکار است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام قائمی با اشاره به نقش مهم و برجسته خانواده در جامعه اسلامی گفت: حوزه علمیه خواهران و خانواده در مسیر تمدن نوین اسلامی هستند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام فاضلی گفت: باید گام های جدی برای تربیت دوست داران دانش و کتاب برداشته شود و نسلی تربیت شود که قلبش برای کتاب بتپد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام و المسلمین بنیادی با توجه به شرایط دوران کرونا به کارگیری خلاقیت در کنار عقلانیت و پرهیز از سستی را سه مؤلفه مهم در برگزاری مراسمات محرم امسال برشمرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از اجرای پویش ملی ایران همدل در سه بخش اطعام حسینی، تهیه لوازم التحربر و وسایل سرمایشی به نیازمندان هرمزگانی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
کتاب تحلیلی بر واقعیات و پندارهای نهضت عاشورا تألیف حسن قوی البنیه توسط انتشارات نوآوران دانش در 164 صفحه به چاپ رسیده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
لوح | به همان وسعت پاسخ می دهیم
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۲    
آیین رونمایی از کتاب مجموعه سخنرانی های اجتماعی شهید آیت الله صدر با گردآوری سیدمنذر حکیم با عنوان جامعه ما از سوی انتشارات سروش برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۶    
مجموعه خانه عنکبوت روایت داستانی جوانان میهن پرست جهان عرب است که ایستادگی شان، شکست ناپذیری سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به افسانه ای بی اساس بدل کرده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۶    
انتشارات کتابستان معرفت ویراست تازه ای از کتاب روضه را در آستانه ماه محرم روانه بازار نشر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۷    
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سلطه کارگزاران فاسد، یکی از دلایل گرانی و تنگناهای معیشتی است، گفت: هویت گزارشگران فساد محرمانه بماند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: امربه معروف و نهی از منکر حافظ آبرو، شرف، حیثیت، دین و اخلاق مردم است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۲    
گروه تبلیغی بقیه الله (عج) از سال 93 به همت جمعی از طلاب جوان و جهادی مازندران با اخذ مجوز از دفتر تبلیغات اسلامی و با هدف کار تبلیغی آغاز به کار کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام مختاری با اشاره به فلسفه قیام عاشورا، گفت: واقعه عاشورا می تواند روحیه ایستادگی در مقابل استکبار را در ما تقویت کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۰    
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: اولویت مسؤولان در برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری ماه محرم و صفر براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ سلامت مردم است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: براساس تصمیم ستاد کرونا حرکت دسته های عزاداری در سطح استان و برگزاری مراسم ایام محرم در زیر سقف ممنوع شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام محبی گفت: باید توجه داشت که رعایت نکات سلامت و بهداشتی در مقابل مذهب قرار نمی گیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام تقی پور بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری ماه محرم تأکید کرد و گفت: هر بیانی غیر از این مسأله کمک به دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رنگرز با بیان اینکه اهل بیت(ع) بهترین الگوی خانواده قرآنی هستند، گفت: موفق ترین سبک زندگی با آموزه های اسلامی همراه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام اسدی گفت: زنده ماندن حوزه علمیه به عنوان یک نهاد اثر گذار نیاز به فعالیت در تراز پدافند غیرعامل دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۷    
حجت الاسلام مهرآرا گفت: موازی کاری نهادهای فرهنگی و تبلیغ دینی به نتیجه ضعیف و یا حتی نداشتن نتیجه مثبت منجر شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۷    
رییس مؤسسه عفاف و حجاب طهورا در نقد اظهارات سیدکمال حیدری گفت: اگر احکام با تغییر شرایط و زمان قابل تغییر باشند می توان با این روش همه احکام اسلام را نسخ کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: باید از نهادینه شدن رانت خواری در ادارات جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که مدیران از پست خود سوءاستفاده کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۷    
حجت الاسلام منتظری داعش و تشیع انگلیسی را دو لبه یک قیچی برای تکه تکه کردن اسلام ناب و انقلابی دانست و گفت: نحوه عملکرد هیئات مذهبی می تواند بهانه را از دست جریان افراطی بگیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر ضرورت غربالگری عمیق علوم انسانی گفت: در پژوهش هایی که در دست کار است، تولید علم خالص اسلامی صورت نمی گیرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۲    
رئیس تبلیغات اسلامی استان ایلام از برنامه ریزی برای تحقق عزاداری توأم با حفظ سلامت در ایام محرم ایلام خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: نسخه نجات مملکت از وضعیت فعلی در داخل کشور و در بیانات جامع و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نهفته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۱    
آیت الله فقیهی حفظ سلامتی و جان مردم را از ضرورت های دینی دانست و بر لزوم بهره گیری از ابرازهای نوین و فضای مجازی در برگزاری هیأت ها و مجالس عزاداری تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۱    
سودانی از پذیرش دانشجو در سه مقطع تحصیلی دانشگاه امیرالمؤمنین برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام با مراجعه به سامانه دانشگاه امکانپذیر است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۵    
عضو هیأت علمی مؤسسۀ امام خمینی(ره) نسل های آینده را شهروندان فضای مجازی خواند و بر ضرورت آموزش سواد رسانه ای در این عصر جدید تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۱    
نایب رییس مجلس تأکید کرد که چند جانبه گرایی ایران با رویکرد نگاه به شرق توانست بار دیگر یکجانبه گرایی ایالات متحده را شکست دهد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵    
جریان تحریف هم اکنون علاوه بر ایران در دیگر کشورهای جبهه مقاومت فعال بوده و در راستای امیدزدایی و القای یاس و آدرس غلط دادن در باره منشا مشکلات و راه حل آنها می پردازد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵    
کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکومیت شدید برقراری روابط رسمی امارات با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چنین اقداماتی نمی تواند از مرگ این رژیم جلوگیری کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
با نزدیک شدن ایام محرم و برپایی مراسمات عزاداری امام حسین(ع) شاهد افراط و تفریط ها در خصوص برپایی مراسم عزاداری هستیم که با واکنش علما و صاحب نظران اصفهان همراه بوده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی، این اقدام را حماقتی تاریخی و خنجری زهرآگین در پیکر امت اسلامی توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۱    
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) سنندج گفت: آزمون کتبی مدرسه علوم دینی اهل سنت خدیجه (س) سنندج 20 شهریور برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۵    
معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه گفت: هرگونه افراط و تفریط در مجالس عزای حسینی در ماه محرم با اسلام ناب محمدی (ص) در تضاد است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: با توجه به فرمایش رهبری، اهتمام به نظرات کارشناسی مسؤولان در عزاداری های محرم امسال یک وظیفه شرعی است.
  • ۱