چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 15 آذر 1399 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1399 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 تیر 1399 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1399 خبر گزاری رسا 30 مهر 1399 خبر گزاری رسا 30 آبان 1399 خبر گزاری رسا 30 دی 1399 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1399 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 1 آذر 1399 خبر گزاری رسا 2 آذر 1399 خبر گزاری رسا 3 آذر 1399 خبر گزاری رسا 4 آذر 1399 خبر گزاری رسا 5 آذر 1399 خبر گزاری رسا 6 آذر 1399 خبر گزاری رسا 7 آذر 1399 خبر گزاری رسا 8 آذر 1399 خبر گزاری رسا 9 آذر 1399 خبر گزاری رسا 10 آذر 1399 خبر گزاری رسا 11 آذر 1399 خبر گزاری رسا 12 آذر 1399 خبر گزاری رسا 13 آذر 1399 خبر گزاری رسا 14 آذر 1399 خبر گزاری رسا 15 آذر 1399 خبر گزاری رسا 16 آذر 1399 خبر گزاری رسا 17 آذر 1399 خبر گزاری رسا 18 آذر 1399 خبر گزاری رسا 19 آذر 1399 خبر گزاری رسا 20 آذر 1399 خبر گزاری رسا 21 آذر 1399 خبر گزاری رسا 22 آذر 1399 خبر گزاری رسا 23 آذر 1399 خبر گزاری رسا 24 آذر 1399 خبر گزاری رسا 25 آذر 1399 خبر گزاری رسا 26 آذر 1399 خبر گزاری رسا 27 آذر 1399 خبر گزاری رسا 28 آذر 1399 خبر گزاری رسا 29 آذر 1399 خبر گزاری رسا 30 آذر 1399 
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۶    
اسم قبلی من ملانی فرانکلین بود. از آمریکا هستم و در خانواده مسیحی پروتستان متولد شدم و در 22 سالگی مسلمان شیعه شدم. جرقه اصلی برای من از این سمت دنیا بود و...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۵    
مراسم یادبود دانشمند شهید محسن فخری زاده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۵    
پوستر | شورای عالی انقلاب فرهنگی، قرارگاه مرکزی فرهنگی کشور است
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۶    
با گذشت 10 روز از ترور و شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زادہ، پیام های تسلیت شخصیت ها و نھاد های بین المللی ادامه دارد۔
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۷    
3 استفتای جدید از آیت الله خامنه ای دربارۀ نماز از جمله بلعیدن خرده های غذا هنگام نماز و تقدیم نماز قضا بر ادا شده است که به آنها پاسخ فرمودند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۲    
مسئول گروه جهادی بسیج رهروان ولایت قزوین، مهمترین مانع بر سر راه گروه های جهادی را فقدان سرمایه اولیه برای اشتغال زایی دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اگر واقفان در تنظیم وقف نامه نیات خود را به صورت کلی بیان کنند که با تصمیم گیری و اختیار متولی، درآمد موقوفه براساس نیاز زمان استفاده شود ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۲    
کتاب زندان جو (خاطرات درزکرده یک زندانی سیاسی) با ترجمه اسما خواجه زاده توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۱    
راه پر افتخار شهید فخری زاده که الحق او را باید فخر ایران نامید، نشان داد که دشمن تا چه حد از پویایی یک عنصر دانشگاهی و جهاد علمی او می هراسد
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۱    
فیزیکدان عارف مسلک مجاهد درخصوص نقطه یانقاط وصل یافصل " فیزیک" و"متافیزیک" ، تئوری های متنوعی را قابل بررسی میدانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۷    
حمله قدرتمند نظامی ایران به رژیم صهیونیستی، موج قدرتمندی را در جهان اسلام و حوزه عربی به راه می اندازد و آن قدر قدرتمند خواهد بود که نه آمریکا و نه دولت های عربی قادر به مهار نخواهند بود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۲۵    
تروریسم تنها یک جریان نظامی و ضدامنیتی نیست، بلکه جنبه های مختلف فرهنگی، رسانه ای و اقتصادی دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۷    
بنیاد هاشمی سریلانکا با انتشار بیانیه ای، ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۱    
فعالان رسانه ای اوگاندا با محکومیت اقدام رذیلانه دشمنان ملت ایران در به شهادت رساندن شهید فخری زاده این اقدام را نشانه ترس جهان استکبار از پیشرفت علمی ایران عنوان کردند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۲    
آیین رونمایی از کتاب نا ، زندگی نامۀ شهید سید محمدباقر صدر، نوشتۀ مریم برادران از سوی پژوهشگاه شهید صدر و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۲    
پرواز در قفس روایتی از دنیا و زندگی معلولان است. داستانی از احساس و عشق یک انسان کم توان، که فارغ از دلرحمی نیاز به تعامل و درک احساس دارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۲    
مدیر اجرایی همایش ادبی سوختگان وصل از علاقه مندان خواست با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوختگان وصل شعر و داستان کوتاه خود را برای داوری بفرستند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۲    
در کتاب جنگ خوب است مصاحبه مدیران و مشاوران امنیتی اطلاعاتی و مسئولان سیاست خارجی آمریکا را می خوانید و با تعریف جدیدی از عبارت امنیت ملی در آمریکا آشنا می شوید.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۶    
حجت الاسلام سرلک با اشاره به روند تحصیل مجازی دانش آموزان گفت: با توجه به اهمیت حضور روحانیت در مدارس و تربیت دانش آموزان، باید از ظرفیت روحانیت در شبکه شاد بهره مند شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۴    
خراسان شمالی - حجت الاسلام آزموده گفت: ایران با هدایت های رهبری تهدید تحریم ها را در بسیاری از عرصه ها به فرصت تبدیل کرده و به هدفِ اقتصاد بدون نفت نزدیک تر شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم هجمه به جایگاه علمی و انقلابی آیت الله مصباح یزدی را پنجه به آفتاب کشیدن توصیف کرد و گفت: ایشان هزاران طلبه فعال انقلابی پرورش داده اند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۵    
زمانی که عباس میرزا و شاه از طریق مذاکره با روس ها خواهان تسلیم قلعه شوشی شدند، وعده های دروغ و تأخیری روس ها زمینه شکست ایران در مراحل بعد را فراهم کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۱    
طرح شهید قاسم سلیمانی از ابتدای آذر ماه با هدف مقابله با ویروس کرونا و در 3 محور مراقبت،حمایت و نظارت در قم آغاز شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۲    
مراسم دعا و نیایش برای صحت و سلامتی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۱    
نتیجه ذوق زدگی و خوش خیالی برای مذاکره، ترور می کنیم تا توافق کنید، انصاف داشتن، انصافاً از دشوارترین کارهاست، آقایان دولتی کلاهتان را بالاتر بگذارید! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۱    
پاراکتاب | دیپلماسی حوزوی در بحران کرونا
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۷    
حجت الاسلام جعفری اتحاد جھان اسلام را اسلحه قوی و کارآمد در برابر دشمن دانست و گفت: ما فقط با این اسلحه می توانیم دشمنان را با شکست و ناکامی روبرو کنیم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام ولی پور از برگزاری دوره آموزشی تبلیغ مبلغ در فضای مجازی خبر داد و گفت: این دوره با هدف تربیت مبلغ و تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵    
حجت الاسلام تجریشی معاون راهبردی سازمان تبلیغات گفت: کرونا می تواند موجب پررنگ شدن نقش خانواده ها، شکل گیری هیئت ها و روضه های خانگی و محلی شود و پیوندهای مردمی را قوی تر سازد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۶    
خراسان شمالی - حجت الاسلام سالاری گفت:، راه حل برون رفت کشور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی اتکا به داشته ها و یافته های دانشمندان داخلی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
آیین تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۷    
حجت الاسلام خوشنویس گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جعفر الهادی آثار تألیفی و ترجمه ای فراوانی در حوزه کلام و دفاع از اعتقادات شیعه از خود به یادگار گذاشته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۱    
طلاب و روحانیون حوزه علمیه شهرستان ابهر در پی مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۵    
آیت الله اعرافی با حضور در منزل شهید فخری زاده با خانواده این دانشمند هسته ای دیدار و گفت و گو کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۲    
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: برای موفقیت در زمینه های مختلف باید راه دفاعی و علمی کشور با تکیه بر جوانان تقویت شود چراکه این مهم راه شکست دشمن است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۶    
اصفهان - رییس دانشگاه علوم قرآنی استان اصفهان گفت: آثار پژوهشی منتشر شده در 10 سال اخیر در حوزه وقف می تواند در بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری شرکت کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۶    
مولانا فضل الرحمن یکی از روحانیون پاکستان گفت: سران بعضی از کشورهای عربی از حقوق مسلم جهان اسلام دست برداشته اند و این هرگز پذیرفتنی نیست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با اجرای پروتکل الحاقی در قالب برجام اجازه بازرسی از مراکز هسته ای، نظامی و دانشگاهی و تحقیقاتی مان به بازرسان آژانس داده شده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۷    
شماری از مراجع تقلید، علما و شخصیت های برجسته حوزوی در پی کسالت و بیماری آیت الله مصباح یزدی توصیه هایی برای سلامتی وی داشتند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۵    
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که برخی سیاست های مسؤولان سیاست دنیای سرمایه داری و امپریالیسم است، گفت: سیاست ما باید یاری و کمک به قشرهای ضعیف و آسیب پذیر باشد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۶    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس عنوان کرد: اگر وزارت کار رویه خود را در اسرع وقت اصلاح نکند، قطعا ورود نظارتی قاطعی به اقدامات آنان خواهیم داشت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۰    
خراسان شمالی - حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جبهه مقاومت استکبار را به هراس انداخته، جریان ناب اسلامی که زیر نظر ولایت پدید آمده و مسیر خود را به درستی طی می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۱    
رییس انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: هویت و درون مایه ذاتی 16 آذر که مبارزه با استکبار و سلطه آمریکاست، باید به درستی تبیین و منتقل شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۵    
همزمان با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی بزرگترین محفل قرآنی به وسعت جبهه مقاومت در بخش های مردمی کشورهای لبنان، سوریه، عراق، و اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۲    
امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار نظامی که بر پایه ایمان به خدای یکتا پایه گذاری شده است همواره مساجد را سنگری برای محافظت از کیان و ارزش های اسلامی و انسانی معرفی می کردند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۲    
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره حاشیه سازی های اخیر در مورد قانون لغو تحریم ها در بیانیه ای اعلام کرد: این قانون مسأله خاصی به زیان مصالح ملی ایجاد نمی کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۶    
رییس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس نرفت(!) و لایحه بودجه 1400 را توسط معاون پارلمانی خود به مجلس تحویل داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۲    
بررسی اتفاقات متعدد در دولت روحانی نشان می دهد که تضعیف مولفه های قدرت ملی در حوزه داخلی و خارجی روی امنیت و معیشت مردم اثر منفی بسیار قابل توجهی می گذارد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری رسا بنابر وظیفه انقلابی خود و در راستای امتثال منویات امام خامنه ای قصد دارد میزی را با عنوان جمعیت راه اندازی کند که مقدمات آن در این نشست بیان شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۶    
کتاب دیپلماسی حوزوی در بحران کرونا از مجموعه گفتارهای آیت الله اعرافی نگاشته شده که با نگاه به موضوع بیماری کرونا از چند زاویه پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۰    
مدیر گروه بینش و اندیشه مرکز پژوهش های جوان گفت: تهاجم فرهنگی به شکل گسترده همه ارزش های انقلابی و ارزش های دینی را در سه بخش ارزش ها، گرایش ها و رفتارها در نوردیده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۰    
خراسان شمالی - حجت الاسلام خادمی افزود: دانشمندان و جوانان ما در مسیر دفاع از مظلومین ذره ای تردید نکرده و کوتاه نمی آیند، بلکه به مسیر راستین خود با قدرت ادامه می دهند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام ذوالنور گفت: رسانه های بیگانه و نفوذی های داخلی با آدرس اشتباه و غلط دادن قصد دارند اذهان مردم را از اصل جنایت و جنایتکاران واقعی منحرف سازند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۷    
خراسان شمالی - حجت الاسلام جعفری گفت: موضوعی که باعث خشم دشمنان نسبت به نظام اسلامی شده موفقیت ها و پیشرفت ها در شئون مختلف از جمله در حوزه هسته ای و دفاعی است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۱    
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و انتقال ویروس کرونا از بیماران مبتلا به دیگران حرام شرعی است و جلوگیری از آلودگی دیگران از اوجب واجبات است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۱    
حجت الاسلام اشفاق وحیدی خطاب به اعضای سازمان ملل، گفت: جلوی سرکوب و کشتار در یمن، فلسطین و کشمیر را بگیرید.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۱    
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: ابتدای انقلاب به جریان لیبرال اعتماد و به این جریان رسمیت بخشیده شد و جریان نفوذ در دل حکومت اسلامی تا امروز ادامه پیدا کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۵    
آیت الله رشاد با صدور پیام تسلیتی در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین خوشنویس، نوشت: تسلط بر مبانی و معارف شیعه و فرق و قلم دلنشین بخشی از اوصاف کمالی این روحانی بود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۶    
حجت الاسلام خیری غافل شدن از واردات فرهنگ غربی در جامعه را خطر بزرگی خواند و خاطرنشان کرد: سبک زندگی انقلابی اسلامی از نکاتی است که توسط مراجع مورد تأکید قرار گرفته است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۷    
سوره مهر الکترونیک کتاب صوتی معلم فراری را با صدای رامین عسگرپور منتشر کرد. این اثر روایتگر بخش هایی از زندگی شهید همت است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۴    
انتشارات مشعر کتاب شفاعت، نوشته جمعی از نویسندگان را به چاپ رسانده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۶    
سازمان برنامه جهانی غذا نسبت به وقوع قحطی بزرگ در یمن هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۲:۰۵    
آیت الله طبسی با بیان اینکه مرحوم خوشنویس بادقت ازحریم اعتقادی شیعه پاسبانی می کرد، مجاهدت های آن عالم و روحانی وارسته را در دفاع از ارزش های دینی کم نظیر خواند.