شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 2 آذر 1399 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1399 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1399 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 تیر 1399 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1399 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1399 خبر گزاری رسا 30 مهر 1399 خبر گزاری رسا 30 آبان 1399 خبر گزاری رسا 30 دی 1399 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1399 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 1 آذر 1399 خبر گزاری رسا 2 آذر 1399 خبر گزاری رسا 3 آذر 1399 خبر گزاری رسا 4 آذر 1399 خبر گزاری رسا 5 آذر 1399 خبر گزاری رسا 6 آذر 1399 خبر گزاری رسا 7 آذر 1399 خبر گزاری رسا 8 آذر 1399 خبر گزاری رسا 9 آذر 1399 خبر گزاری رسا 10 آذر 1399 خبر گزاری رسا 11 آذر 1399 خبر گزاری رسا 12 آذر 1399 خبر گزاری رسا 13 آذر 1399 خبر گزاری رسا 14 آذر 1399 خبر گزاری رسا 15 آذر 1399 خبر گزاری رسا 16 آذر 1399 خبر گزاری رسا 17 آذر 1399 خبر گزاری رسا 18 آذر 1399 خبر گزاری رسا 19 آذر 1399 خبر گزاری رسا 20 آذر 1399 خبر گزاری رسا 21 آذر 1399 خبر گزاری رسا 22 آذر 1399 خبر گزاری رسا 23 آذر 1399 خبر گزاری رسا 24 آذر 1399 خبر گزاری رسا 25 آذر 1399 خبر گزاری رسا 26 آذر 1399 خبر گزاری رسا 27 آذر 1399 خبر گزاری رسا 28 آذر 1399 خبر گزاری رسا 29 آذر 1399 خبر گزاری رسا 30 آذر 1399 
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۲۰    
مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو، چهارم آذرماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:برای ادای دین خود به سردار دل ها تصمیم گرفتم تمام نوشته های خود را جمع آوری کرده و کتاب شاید پیش از اذان صبح را به چاپ برسانم.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۲    
کتاب باده توحید در کربلای عشق حاصل سخنرانی های آیت الله سیدمحمدصادق حسینی طهرانی در مؤسسه ترجمه و نشر دوره علوم و معارف اسلام آماده چاپ شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۶    
انتشارات معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کتاب روش های اقناع اندیشه را که نوشته مسعود سلمه ای بوده، به چاپ رسانده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۰    
وبلاگ تودو سریلانکا به مناسبت سالگرد شهادت حسن طهرانی مقدم، اقدام به نشر مقاله ای تحت عنوان طهرانی مقدم، پدر برنامه موشکی ایران ، کرده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۰    
عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ضمن تشریح خدمات متقابل قرآن و فلسفه اسلامی اظهار کرد: برای اینکه فلسفه اسلامی در عرصه های عینی و انضمامی جامعه بیشتر وجود داشته باشد ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۱    
محمدباقر قالیباف در مورد اقدامات مجلس گفت: با توجه به گرانی ها، شرایط کرونا و سایر مشکلات به دنبال طرح معیشت بودیم ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۱    
دولت این روزها با بسیاری از تصمیمات مجلس مخالفت می کند در اینجا بررسی می کنیم که این دو گانه ها از کجا شکل گرفته و طرح های مجلس پاسخ به کدام قوانین بر زمین مانده است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۲    
کتاب نظماهنگ قرآن؛ ائتلاف لفظ و معنا در کلام وحی تألیف ابوالفضل خوش منش به همت مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن) منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۲    
همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی به همت دانشگاه صدا و سیما و با سخنرانی شخصیت های علمی کشور در عرصه رسانه، دیپلماسی عمومی و جنگ نرم، برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۲    
خلج منفرد گفت: گزارشی از تجربیات فرهنگی هنری کشورهای دیگر در مواجهه با کرونا تقدیم رییس جمهور شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۵    
مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نشست آنلاین کودک و بازی را در روز 4 و 5 آذرماه ساعت 10 صبح برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۲    
معاون اجرایی سپاه استان زنجان از رونمایی سه کتاب دفاع مقدس در روز سه شنبه خبر داد و گفت: خواندن ای کتاب ها اکیدا به نسل جوان و نوجوان جامعه توصیه می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۰    
در حالیکه سیزدهمین دوره جایزه جلال به ایستگاه پایانی نزدیک می شود، مدیران اجرایی جایزه به دنبال برگزاری اختتامیه با دو شیوه جدید هستند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۰    
صفحه رسانه نوجوان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در اینستاگرام توصیه ای در رابطه با کتاب و کتابخوانی به نقل از رهبر انقلاب منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۲    
فصل جدید تبلیغات دینی حجت الاسلام و المسلمین راستگو، هنگامی آغاز شد که با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه حضور او در رادیو و تلویزیون فراهم شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۰:۱۶    
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد صاحب الامر شهرستان سمنان، در فضای مجازی حضور فعال و گسترده ای دارند. آن ها 29 کانال و صفحه در شبکه های مختلف اجتماعی مدیریت می کنند و از این بستر خدمات اجتماعی و ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین نقوی در پیامی اساس بحران پاکستان را فرقه گرایی و افراطی گری دانست و از دولت پاکستان خواستار مهار آن شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۵    
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: تنها با روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی است که می توان بر هر مشکل و سختی فائق آمد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۶    
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت عالم پارسا و زاهد حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم پارسا و با اخلاص حجت الاسلام والمسلمین حاج سید یحیی جعفری را تسلیت گفتند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی بودجه سال 99 کل کشور را از حیث منابع و مصارف بودجه و بخش های مختلف آن بررسی کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۲    
عاطفه سعیدی نژاد، حضور زنان در جایگاه خانواده را بهترین حفاظ برای در امان ماندن از آسیب های اجتماعی یادکرد و گفت: هر جا ندای ضد خانواده بلند شد آن ندا، صدای ضد زن است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام سید صفی حیدر زیدی از مولانا دکتر سید کلب صادق نقوی معاون ارشد هیأت حقوق شخصی مسلمانان هند عیادت کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ترویج و تبیین تفکر بسیجی تأکید کرد و گفت: این مهم برای تحقق دولت اسلامی ضروری است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۲    
خوزستان - حجت الاسلام موسوی زاده گفت: اعزام طلاب بسیجی به بیمارستان های کرونایی تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان همراه بیمار و خدمت به کادر پزشکی صورت گرفت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۶    
رییس اداره تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات، تربیت 7 هزار مبلغ متخصص در عرصه کودک و نوجوان را گوشه ای از مجاهدت های حجت الاسلام راستگو توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۰    
مازندران - حجت الاسلام لائینی، بسیجیان را سرباز ولایت و امام زمان(عج) دانست و گفت: سربازی برای ولایت و حضرت ولی عصر(عج)، سند افتخاری برای بسیجیان است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام منصوری گفت: پذیرای حضور جهادگران داوطلب عرصه سلامت در بیمارستان ها هستیم، این افراد می توانند با مراجعه به بسیج طلاب در این امر خدا پسندانه شرکت نمایند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۷    
خراسان شمالی - حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم در دوران کاهش فعالیت های اجتماعی و خانه نشینی به دلیل کرونا، انس و ارتباط خود را با کتاب و کتاب خوانی بیشتر کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین راستگو برای نسل من نه یک روحانی ساده؛ که یک معلم و مربی واقعی است؛ کسی که راز ارتباط با کودک و نوجوان را خوب می دانست.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۶    
تظاهرات گسترده در اعتراض به قانون جدید دولت مکرون که تصویربرداری از پلیس را جرم می داند، با سرکوب نیروهای امنیتی روبرو شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵    
چگونگی مواجه یک زن با بحرانی به نام جنگ، موضوع کتاب خواندنی دختران ا.پی.دی است. کتابی که در آن نمایی جدید از زن ایرانی پس از پیروزی انقلاب روایت می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۲    
کتاب انقلاب اسلامی در اردبیل همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱    
به زودی حجت الاسلام علیرضا لشکری تازه ترین اثر پژوهشی خود را با نام اختیارات و وظایف اقتصادی دولت اسلامی توسط سازمان سمت و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱    
به همت فرهنگسرای اخلاق همزمان با سال جهش تولید و به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی، چهار کتاب حوزه کسب و کار در فضای مجازی در قالب ویدئو کلیپ منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام ارزانی گفت: بسیج نهادی برخاسته از انقلاب و نگاه عقیدتی است. نگرش بسیج عجین با عقیده و ایمان است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
نویسنده کتاب برتر دفاع مقدس گفت: تاریخ شفاهی یک مواد خام است و گونه های مختلف ادبی و هنری می تواند این مواد خام را به قالب های مختلف در بیاورد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۲    
لرستان - عزیزی از برگزاری مجازی کارگاه آموزشی روانشناسی تربیتی خبر داد و گفت: طلابی که جذب آموزش و پرورش استان می شوند در این دوره شرکت می کنند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۶    
تهیه کننده سریال تلویزیونی خانه امن ضمن تشریح رویکرد این سریال در پرداختن به پدیده داعش از باز شدن پای منافقین به ماجراهای این سریال در ادامه پخش خبر داد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۶    
اصفهان - رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: اینکه بسم الله را جزئی از سوره های قرآن کریم حساب نکنیم و شمارش آیات را از آیه پس از بسم الله حساب کنیم اشتباه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به فراهم بودن زمینه اشتغال فراوان در کشور، گفت: ما امروز در کشور به جای بیکاری بهترکاری داریم و همه به دنبال کار های بهتر هستند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۷    
رییس هیات اندیشه ورز بسیج مداحان استان قم گفت: مقام معظم رهبری مداحی را یک پدیده می دانند که نظیر آن در جوامع غربی وجود ندارد بنابراین مداح باید با بصیرت و علم لازم مثمرثمر باشد و باری از دوش انقلاب ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام واعظ موسوی گفت: حرص و ولع زیاد والدین در تربیت دینی فرزندان موجب داد زدن، اجبار کردن و امرونهی زیاد می شود و در نتیجه دلزدگی را برای فرزند به وجود می آورد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
سرپرست دارالقرآن بسیج کشور با اشاره به افزایش گروه های جهادی قرآنی گفت: با شیوع کرونا این گروه ها در راستای تولید ماسک، کمک مؤمنانه و تهیه آبمیوه برای بیماران و کادر درمان گام برداشتند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
در راستای ترویج اندیشه رهبر معظّم انقلاب، عرضه آثار معظّم له در فروشگاه مجازی مرکز خدمات حوزه با تخفیف ویژه و ارسال رایگان آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین راستگو از اساتید حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به ویژه کودک و نوجوان درگذشت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
تیزر سینمایی سومین دورۀ مسابقۀ بزرگ کتاب قهرمان با محوریت کتاب پوتین قرمزها با همکاری مرکز بسیج صدا و سیما و مرکز رسانه ای شیرازه منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۶    
روحانی و ظریف طوری حرف می زنند که گویی جلوتر از خود آنها می دانند سیاست دولت بعدی آمریکا چیست یا شاید هم در حال ایجاد این تلقی هستند که این خود آنها هستند که در پس پرده ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰    
رییس مجلس گفت: این واقعیت امروز جامعه ماست که به دلیل انبوهی از ناکارآمدی ها به این وضع رسیده ایم و باید برای مشکلات روزمره مردم هم راه حل داشت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۶    
روزی که حاج احمد در اورامال گریست، چند نکته در باب آشنایی با کار فرهنگی هوشمندانه، دم خروسی که از توییت کواکبیان بیرون زد ...
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۷    
در پی ارتحال ملکوتی عالم مجاهد و مبارز کرمان، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جعفری، نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
هشدارهای تحلیلگران و نویسندگان صهیونیست نسبت به فروپاشی رژیم غاصب همچنان ادامه دارد؛ به تازگی یائیر بن حور نوشته با ادامه اوضاع کنونی، اسرائیل محو و کأن لم یکن می شود.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۵    
مدیر حوزه های علمیه گفت: مهمترین وظیفه بسیج در حوزه و مراکز علمی تولید گفتمانهای نوین و هوشمند و عمیق بسیجی و ترویج روح جهاد و مقاومت و شهادت در پیکره حوزه و دانشگاه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مأموریت امروز همه جوانان ما شکستن حلقه های تو در توی سوء مدیریت در کشور است و موتور تمامی حرکت های مردمی بی گمان جوانان ایران زمین هستند
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۰    
خراسان شمالی - حجت الاسلام خادمی گفت: موازی کاری در صرف اعتبارات قرآنی به فعالیت های مربوطه جنبه نمایشی داده و اثربخشی فعالیت تشکل های قرآنی را کم رنگ می کند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۰    
پس پول هست! ، بازی بایدن با برجام، کارگزاران به دنبال لیدری اصلاحات، آب در نفت 40 دلاری از جمله تیترهای روزنامه های صبح امروز است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۷    
اصفهان - حجت الاسلام صالحی ضمن تشریح شرایط بازار فارکس و احتمال وجود معاملات صوری، غیرشرعی و ربوی در این بازار به بررسی حکم شرعی فعالیت در فارکس پرداخت.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۷    
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بر ضرورت همکاری مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: راه اندازی دولت الکترونیک و ارتقای خدمات در این زمینه ضروری است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
استاد درس خارج حوزه با بیان اینکه هیچگونه منفعتی از عادی سازی روابط عاید حاکمان مرتجع نخواهد شد، گفت: این مزدوران با "عادی سازی روابط" نابودی خود را نزدیک تر ساخته اند.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۲    
مسؤولین و دولتمردان! مشکل مردم، امروز مذاکره نیست؛ مشکل امروز مردم، بی تدبیری از ناحیه برخی سهل اندیشان و عدم برنامه مدون و نداشتن نقشه راه است.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۶    
کرسی آزاداندیشی ساماندهی نهاد مرجعیت با نهاد ولایت فقیه با ارائه عبدالوهاب فراتی و نقد حجت الاسلام سیدباقری و کمال اکبری به صورت مجازی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۲    
آیت الله ابوالقاسم علیدوست در نامه ای خطاب به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.