چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 30 بهمن 1400 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1400 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1400 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 تیر 1400 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1400 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1400 خبر گزاری رسا 30 مهر 1400 خبر گزاری رسا 30 آبان 1400 خبر گزاری رسا 30 آذر 1400 خبر گزاری رسا 30 دی 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 2 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 3 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 4 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 5 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 6 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 7 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 8 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 9 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 10 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 11 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 12 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 13 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 14 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 15 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 16 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 17 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 18 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 19 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 20 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 21 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 22 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 23 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 24 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 25 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 26 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 27 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 28 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 29 بهمن 1400 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1400 
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
مسلمانان نیجریه با درخواست و حمایت جنبش اسلامی این کشور پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملی ابوجا، پایتخت نیجریه، ضد ائتلاف سعودی تظاهرات و از مردم یمن حمایت کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
منتقد سینما گفت: بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و بهترین بازیگر زن و مرد، حق فیلم موقعیت مهدی بود که البته فقط 3 جایزه گرفت.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
لرستان- حجت الاسلام الهی نژاد مشکل امروز جامعه را اقتصاد، بیکاری و معیشت مردم عنوان کرد و گفت: رکن اصلی پیشرفت و آبادانی کشور، مدیران صالح و کارآمد است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
در گوشه و کنار کشور افراد و موسساتی هستند که با شنیدن تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع جمعیت و خانواده،بدون درنگ لبیک گفتند و به نقش آفرینی در این جهاد عظیم پرداختند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
عیب در اسلام نیست بلکه در مسلمانی ماست که به خوبی و درستی از ظرفیت های موجود در اسلام بهره برداری نکرده ایم و راه درست تعامل با عناصر بیرونی را یاد و یا به کارنگرفته ایم.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
سوری با انتقاد از نگاه تبعیض آمیز غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران و محکومیت تحریم های یکجانبه آمریکا، تاکید کرد: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق مشروع تهران است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
مجموعه ای از قوانین مذهبی که توسط حزب حاکم (BJP) در ایالت کارناتاکا در جنوب هند از جمله درباره ممنوعیت پوشیدن حجاب ترویج شده، باعث تشدید تنش های فرقه ای می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
هاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت در لبنان الگو است، تأکید کرد: آینده متعلق به حزب الله و پهپاد حسّان است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
البلداوی گفت که تنها شرط هیئت هماهنگی شیعیان برای رأی دادن به نخست وزیر آتی این کشور، متعهد شدن او به اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
العرادی رئیس دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین در لبنان با اشاره به ضعف رژیم آل خلیفه گفت که امروز معارضان بحرینی، قدرتمندتر از هر زمان دیگری هستند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
یک روزنامه عبری با اشاره به ناکامی روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپاد نفوذی حزب الله تصریح کرد: این رژیم هم از نظر امنیتی و هم از نظر اقتصادی شکست خورده است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
عبدالسلام خطاب به کشورهایی که به زعم تأمین امنیت با رژیم صهیونیستی سازش کرده اند، گفت که این رژیم، حتی در تأمین امنیت خود نیز ناکام مانده است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
نماینده فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تأکید کرد که تراکم قدرت در این جنبش و تثبیت و تبدیل آن به معادلات بازدارندگی، اسرائیل را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
العهد با تحلیل مأموریت شناسایی روز گذشته پهپاد نفوذی حزب الله به سرزمین های اشغالی، این پرسش را مطرح کرد که چه می شد اگر حزب الله پهپاد انتحاری به اراضی اشغالی ارسال کند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
کرمانشاه حجت الاسلام سالاری گفت: گروهک های تروریستی داعش، القاعده و... خروجی فعالیت های شبانه روزی شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی دشمنان است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
نشست تخصصی نقش حوزه علمیه اراک در شکل گیری حوزه علمیه قم در تالار استاد شهیدی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
آیت الله رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی رییس جمهور صربستان گفت: ایران مصمم است در راستای منافع دو ملت بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان توسعه بخشد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
بررسی ماندگاری انقلاب ها و مؤلفه های ماندگاری آن، یکی از کارهای مهم و در عین حال، ضروری برای آسیب شناسی هر انقلاب است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۵    
رهبرمعظم انقلاب یکی از معدود مفسران واقعی تفکر امام خمینی(ره) است که سال های متمادی شاگرد امام راحل بوده و سِمَت های اجرایی متعددی را پس از پیروزی انقلاب و در زمان حیات امام خمینی(ره) عهده دار بودند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۱    
روسای جمهور ایران و فرانسه در گفت و گوی تلفنی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای وین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۱    
در نشست سران سه قوه که به میزبانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برکاهش ناترازی بودجه 1401 برای جلوگیری از تورم و حفظ معیشت مردم تاکید شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
جامعه مدرسین ضمن محکومیت اقدامات هنجارشکنانه در جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: باید با رویکردی جدی پای در جبهه عمل برای تثبیت اقتدار فرهنگی کشور گذاشت.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۰    
براستی چرا این چنین شجاعتی در امام خمینی (ره) بود که هر بیننده ای را مجذوب خود می کرد و بسیاری با دیدن شجاعت امام، ترس را از دل خود بیرون و اطمینان خاطر پیدا می کردند؟
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۲    
قرار است از امشب سریال جدیدی به آنتن شبکه 2 برسد؛ در عینِ حال خبرهای جدیدی از سریال نوروزی این شبکه و سریال رمضانی شبکه یک هم شنیده می شود.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۶    
محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم های سینمایی "مصلحت" از اکران عمومی این فیلم سینمایی در سال 1401 و پس از اکران "هناس" خبر داد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۵    
فیزیکدان هایی که در این آزمایش حضور داشتند بعدها در توجیه اقدامات خود عنوان کردند که هدفشان دست یابی به ابزاری بود که با کشتن وسیع دشمنان خود، جنگ را متوقف کنند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
خانواده مقدس ترین نهاد اجتماعی بشر است، از این رو در دین مبین اسلام ، قواعدی در خصوص هرچه مستحکم تر شدن آن وضع گردیده است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
کتاب کودک اندلسی (در بر دارنده داستان عبرت انگیز کودک مسلمان از خانواده به ظاهر مسیحی) بازنوشته جواد محدثی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۵    
تاش ؛ روایتی داستانی از زندگینامه هنرمند اتقلابی احمد رسولی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۲    
آیت الله رجبی گفت: مردم با حضور در صحنه های مختلف انقلاب به دشمنان فهماندند که برخلاف وجود مشکلات مختلف پای نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۲    
قرآن و روایات به مسأله جمعیت تاکید و فرزندآوری را به عنوان ذخیره ای نیک برای دنیا و آخرت به حساب می آورند و از کشتن و جلوگیری آن به خاطر ترس ار فقر اقتصادی نهی کرده اند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
در سیاست گذاری فرهنگی جشنواره فیلم فجر مخالفان و موافقان فیلم های اکران شده در جشنواره فیلم فجر 1400 به نقد و تحلیل خود پرداختند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
محمدی عراقی گفت: حوزه علمیه باید معاونت فرهنگی برای ارتباط با هنرمندان راه اندازی کند و برای سینما برنامه ریزی کلان کند، همچنین به تربیت نیروی انسانی سینما توجه کند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رحمتی جشنواره فیلم فجر 1400 را از بهترین جشنواره ها دانست و گفت: هنرمندان از کارشناسان دینی سینما و تلویزیون فراری هستند چرا که تنها نقاط منفی را می بینند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
اطلاع نگاشت | مبانی فقهی تحریم تسلیحات هسته ای
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۰    
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: ما نباید به نام جشن پیروزی انقلاب و برگزاری جشنواره فیلم فجر شاهد هنجارشکنی و مطرح شدن مسائل خلاف شرع و خلاف اسلام باشیم.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
اشتراک در گفتمان امام و رهبری یکی از مهم ترین نقاط ثبات ساز نظام اسلامی بوده که نقش بی بدیلی در فرهنگ سازی، رفتارسازی و نهادینه کردن ارزش ها و مقابله با چالش ها و بحران ها در نظام اسلامی داشته است.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
کرمانشاه حجت الاسلام فاضلی گفت: شهدا رمز بقا نظام هستند و با ایثار و از خودگذشتگی، انقلاب و اسلام را بیمه کردند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
در نشست جهاد تبیین؛ رسالت جهادگران حوزوی در خصوص صیانت از واژه و مفهوم جهاد تبیین تأکید شد که این واژه به صورت بی هدف و پرتکرار استفاده نشود.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
خراسان رضوی - حجت الاسلام والمسلمین نواب فعالیت های علمی پژوهشی دانشگاه رضوی را حرکت علمی ارزشمندی خواند که در مقایسه با مراکزی شبیه خود، فاصله بسیاری دارد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
رییس جمهور بر ضرورت اجرای دقیق تر شیوه نامه های بهداشتی و اعمال کنترل های هوشمند برای مقابله با روند افزایشی همه گیری کرونا، تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
حجت الاسلام قاضوی با بیان اینکه حال عمومی آیت الله علوی گرگانی رو به بهبودی است، گفت: ایشان بعد از انجام چکاپ کامل از بیمارستان مرخص خواهند شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
در راستای حمایت از تولید در اجرای فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور دستورالعمل پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز را ابلاغ کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
خانم غلامپور گفت: جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با دو رویکرد شهادت در گلستان هفتم و فرقه های ضاله به طور عام در حوزه داستان کوتاه برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
سمنان با حکم مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان منصوب شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان حسین و عبدالامیر ناجی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
همرزم و دوست صمیمی مرحوم سردار مهدوی نژاد گفت: شهید مهدوی نژاد همیشه پنجاه و هفتی ماند و بر خلاف برخی هیچگاه به خوشه چینی از درخت انقلاب مشغول نشد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
قم حجت الاسلام والمسلمین قاضی ضمن انتقاد از برخی بیانیه نویسی ها در دزفول، گفت: برخی افراد با بیانیه نویسی های خود، چوب به مرده زده و برخی از مباحث را برجسته می کنند.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مجلس قبل از نشست علنی فردا احتمالا یک نشست غیرعلنی با حضور مسئولان اقتصادی و بودجه ای دولت خواهند داشت.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
مدیر حوزه های علمیه خواهران در اولین برنامه در سفر دو روزه به استان خوزستان، با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
ابراهیم پور گفت: پست های مختلفی به عبدالله ضابط پیشنهاد شده بود اما او در ایستگاه شهدا ایستاد، کارهای او نمایشی نبود و با همه وجود زنده بودن شهدا را باور داشت.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
استاد حوزه علمیه گفت: امام خمینی و رهبر انقلاب حزب به معنای غربی را قبول ندارند؛ زیرا موجب اختلاف افکنی می شود و به همین دلیل حزب جمهوری اسلامی منحل شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
آئین رونمایی از پوستر نخستین جایزه ادبی شهید محمد حسین حدادیان با حضور پدر شهید و دبیر جایزه ادبی در خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام طالبی گفت: حضرت آیت الله علوی گرگانی به خاطر ضعف در بیمارستانی در تهران بستری شد.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به اینکه پیوست همه صحبت های شهید ضابط شهدا بود، گفت: شهید ضابط به زنده بودن شهدا اعتقاد داشت.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: شهید عبدالله ضابط مجاهد عرصه تبیین بود و امروز همه ما باید این نیازها را بفهمیم و وارد عرصه شویم.
رسا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۶    
مراسم سالگرد شهادت علمدار روایتگری شهید حاج شیخ عبدالله ضابط با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، جوشقانیان برگزار شد.