شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آژانس خبری ریحان 9 اردیبهشت 1400 - reihaan.ir

آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۴    
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان 21 ساله به نام “کامیار خلفی” در آبشار تنگ تامرادی واقع در شهرستان بویراحمد غرق شد.
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک در اغلب مناطق کشور در روزهای آینده ...
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۴    
معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام کرد: در روزهای اخیر برای برخی از شهروندان پیامکی ارسال شده با مضمون ابلاغ الکترونیک قضایی و در متن آن اعلام شده علیه شما شکایتی در سامانه ثنا ثبت شده است.
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۴    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ششمین دوره ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران (همسر) این صندوق از فردا (10 اردیبهشت ماه) خبر داد.
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۴    
برق پسر 16 ساله هشترودی را به کام مرگ کشاند.
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۴    
مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انفجار کپسول گاز در محله جعفرآباد این شهرستان منجر به فوت 2 نفر شد.
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۴    
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سایر ارگان ها برای جلوگیری از تلف شدن جوجه های یک روزه در مرز باید اقدام کنند، گفت: با تشکیل قرارگاه مقداد فرماندهی مرزبانی ناجا ...
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب سلسله لرستان گفت: هفت نفر از ماموران نیروی انتظامی در درگیری های روز گذشته منطقه ” کهمان” زخمی و مجروح شده اند که بدون شک با متخلفان هتک حرمت به این افراد قاطعانه برخورد خواهد ...
آژانس خبری ریحان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
متئوس نه ماهه است. مارینا می گوید انتظار نداشت پسرش در اولین بار رفتن به آرایشگاه این چنین بخندد.