چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۰:۴۰Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 9 دی 1395 - rokna.ir

رکنا 31 اردیبهشت 1395 رکنا 30 خرداد 1395 رکنا 31 تیر 1395 رکنا 27 مرداد 1395 رکنا 28 شهریور 1395 رکنا 1 مهر 1395 رکنا 30 آبان 1395 رکنا 30 آذر 1395 رکنا 30 بهمن 1395 رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 دی 1395 رکنا 2 دی 1395 رکنا 3 دی 1395 رکنا 4 دی 1395 رکنا 5 دی 1395 رکنا 6 دی 1395 رکنا 7 دی 1395 رکنا 8 دی 1395 رکنا 9 دی 1395 رکنا 10 دی 1395 رکنا 11 دی 1395 رکنا 12 دی 1395 رکنا 13 دی 1395 رکنا 14 دی 1395 رکنا 15 دی 1395 رکنا 16 دی 1395 رکنا 17 دی 1395 رکنا 18 دی 1395 رکنا 19 دی 1395 رکنا 20 دی 1395 رکنا 21 دی 1395 رکنا 22 دی 1395 رکنا 23 دی 1395 رکنا 24 دی 1395 رکنا 25 دی 1395 رکنا 26 دی 1395 رکنا 27 دی 1395 رکنا 28 دی 1395 رکنا 29 دی 1395 رکنا 30 دی 1395 
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۷    
رکنا: عکسی از محمدرضا گلزار سوپر استار سینمای ایران در حال خرید ماشین جدیدش در اینترنت منتشر و خبر ساز شد. در این عکس گویا این بازیگر به دوبی رفته و دارد آخرین مدل ماشین جدیدش را خریداری می کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۴    
رکنا: معمولا اغلب بیماری هایی که در دیگر قسمت های بدن، بخصوص خون ایجاد می شود، به تغییراتی در دهان از جمله زبان و کام منجر می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۵    
رکنا ک نرخ گوشت مرغ امروز یکشنبه 12 دی ماه به شرح زیر است :
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۷    
رکنا: جوش های مختلف در دوران نوجوانی می توانند به علت تغییرات هورمونی ایجاد شوند برخی جوش ها در این دوران به راحتی برطرف نمی شوند و پوست نوجوانان و جوانان را تحت تاثیر قرار می دهند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۳    
رکنا:در شرایطی آلودگی هوا ناشی از بهره گیری از سوخت های فسیلی در خودروهای در حال تردد در کشور روز به روز افزایش می یابد که هنوز هم هیچ اراده ای در کشور برای بهره گیری از انرژی های نو در حرکت خودروهای ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۹    
رکنا:متخصص طب سنتی با مضر دانستن مصرف لیمو عمانی هایی که به عنوان طعم دهنده طبیعی به غذاها افزوده می شود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
رکنا : قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی در بازار خودرو افزایش یافته است ، در حالی که قرار بود قیمت خودروهای تولید داخل تا اردیبهشت ماه سال آینده تغییر نکند .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۵    
رکنا: یکی از دو کارگردان نمایش خانه پاکیزه با اشاره به جزییات این کمدی از انگیزه ها و دغدغه های خود برای انتخاب متن نمایش و بازیگران این اثر گفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۵    
رکنا : در پی کاهش و افت معاملات در بارهای بورس ، سرمایه های سرگردان راهی بخش های واسطه گری و دلالی می شوند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۹    
رکنا: دهشیری از دستگیری یک مجرم یقه سفید و کارچاق کن حرفه ای که سوژه های خود را از مرکز مدیریت می کرد، خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۶    
رکنا: رییس دفتر رییس جمهور گفت: توجه افکار عمومی به موضوع معتادان بی خانمان به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۰    
رکنا : گرچه آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار ایران که دو نهاد متولی ارائه آمارهای دقیق و رسمی هستند با یکدیگر اخلافاتی دارد و همواره آمارهای این دو دستگاه اصلی آمار گیری همخوانی ندارند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۲    
رکنا : لیزینگ ملت در جدیدترین طرح فروش اعلامی خودرو از آغاز فروش خودرو سایپا 131se با اقساط 3 تا 12 ماهه خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۱    
رکنا : قیمت های جهانی نفت بدون اعتنا به دومین افزایش هفتگی ذخایر نفت آمریکا، در اوایل معاملات روز جمعه بازار آسیا افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
رکنا : اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور بار ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازنگری در طرح سلامت سازمان تامین اجتماعی شد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
رکنا : مطالبات کارگران بازنشسته کارخانه نی شکر هفته پرداخت نشده است .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۵    
رکنا: اصغر فرهادی در سال 73 نمایشی با عنوان ماشین نشین ها را به روی صحنه برد که در آن به وضعیت نامناسب حومه نشینان تهرانی پرداخته می شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
رکنا: یک دستگاه کامیون حامل بتون و یک خودرو سواری پژو پارس درحال حرکت درمسیر شرق به غرب بزرگراه همت، به علت نامشخصی از قسمت روبرو به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
رکنا: بر اثر برخورد پراید و 405، سه نفر از سرنشینان خودرو سواری پراید در داخل اتاقک متلاشی شده گرفتار و مصدوم شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۶    
رکنا: طرح ترافیک از فردا به محدوده زوج و فرد گسترش می یابد و تا ساعت 19 اجرا می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۳    
رکنا: محمدرضا گلزار در صفحه اینستاگرام خود از برگزاری اولین کنسرت خود در بندرعباس خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۳    
رکنا: مردی که پس از مصرف شیشه در توهم بود و قصد داشت دختر خردسالش را بکشد، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۸    
رکنا: دو دستگاه پراید و پژو 405 که حامل دو هزار و 400 بطری مشروبات الکلی بودند در یک عملیات ویژه پلیسی توقیف شدند و دو متهم نیز دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۲    
رکنا: 3 زن و 2 نوزاد در آتش سوزی گسترده ساختمان اداری در خیابان مطهری گرفتار شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۶    
رکنا: فیلمی از لحظات غم انگیز مرگ فوتبالیست ها در حین انجام بازی را مشاهده می کنید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۷    
رکنا: فرمانده دریابانی هرمزگان از توقیف شناور حامل بیش از 535 کیلوگرم تریاک از سوی دریابان این فرماندهی و دستگیری 3 قاچاقچی در آبهای استان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۷    
رکنا: ماموران هنگام کنترل محورهای این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری، 18نفر شتر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۴    
رکنا: افراد سودجو برای سودآوری بیشتر دلفین هایی را که از کشور اندونزی به سراسر دنیا انتقال داده می شوند را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۴    
رکنا: فرودگاه شارل دوگل فرانسه به دلیل کشف یک بسته مشکوک تخلیه شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۱    
رکنا: شاگرد اول مدرسه تا یک قدمی مرگ رفت اما با کاری خدا پسندانه از مرگ نجات یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۹    
رکنا: ماموران پلیس شهرستان فیروزآباد موفق به دستگیری 10 دزد در زمینه های گوناگون شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۳    
رکنا : اگر پول زیادی ندارید باید به خرید خودروهای وطنی قانع باشید .نرخ برخی از خودرو هایی که قیمتشان زیر 30 میلیون یا در همین حدود است را در زیر می بینید :
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۳    
رکنا: زمین لرزه ای به قدرت دو ریشتر، جواد آباد در استان تهران را لرزاند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۶    
رکنا: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد جرثقیل با تابلوی مسیرنما در اتوبان مخصوص کرج خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۶    
رکنا: سرپرست انتظامی شهرستان "قائم شهر" از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای که در جلوی بانک ها از مشتریان زورگیری و سرقت می کردند، خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۳    
رکنا: با سرعت عمل آتش نشانان حریق گسترده ساختمان مسکونی 2 طبقه مهار شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۳    
رکنا: برخورد کامیون بنز با پیکان در محور هراز جان دو تن را گرفت و یک نفر را راهی بیمارستان کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۸    
رکنا: فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه یگان های ویژه در جریان فتنه برای صیانت از ارزش های نظام تاپای جان ایستادند، گفت: 9 دی اعلام انزجار ملت ایران از اقدامات غیرقانونی اصحاب فتنه بود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۷    
رکنا:وزیر نیرو گفت: باید قسمت عمده آب شرب استان های سواحل جنوبی کشور را به تاسیسات نمک زدایی متکی کرد و از آب شیرین کن تامین شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۷    
رکنا:دبیر کل ششمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور در این همایش با بیان این که اکنون 8 چالش اصلی بر سر راه کیفیت در ایران داریم ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۷    
رکنا: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از پرداخت 46 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به 185 روستای این استان در دو هفته آینده خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
رکنا:شرکت دالیم کره جنوبی از توافق با ایران برای اجرای پروژه توسعه و بهینه سازی پالایشگاه اصفهان به ارزش 1.9 میلیارد دلار خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۴    
رکنا:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با اقدام های صورت گرفته از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از 14 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴    
رکنا:شرکت اپل در زمینه تلفن های هوشمند و دنیای تکنولوژی تحول بسیاری ایجاد کرده است؛ به طوری که با نوآوری های این شرکت بسیاری از تکنولوژی های قدیمی منسوخ شده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۱    
رکنا: مرد افیونی برای اینکه خانه اش را پاتوق دوستان معتادش کند، قفل در آپارتمانش را عوض و همسر و دختر خردسالش را آواره کوچه و خیابان کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۸    
رکنا: فرمانده نیروی انتظامی در سومین گردهمایی روسای دانشگاه ها با پلیس استان، دانش بنیانی و دانش محوری را اصلی مهم برای رسیدن به پلیس حرفه ای عنوان کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رکنا: آتش سوزی فروشگاه پوشاک در بازار تهران بدون خسارت جانی مهار شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رکنا:شاید تصور کنید این مکان ها رویایی باشند ولی در واقع طبیعت همین قدر شگفت انگیز است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رکنا: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از عملکرد این پلیس گزارشی ارائه کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رکنا: تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی خارجی چاپ امروز پنجشنبه 9 دی (29 دسامبر) به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۲    
رکنا: سوزوکی سوئیفت از آن جهت می تواند خودروی مورد توجه ما واقع شود که پیش از این صحبت هایی در مورد مونتاژ آن توسط ایران خودرو شنیده شده بود و هرچند مدتی است دیگر خبری جدید از این موضوع به بیرون درز ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۲    
رکنا:معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی و رشد و توسعه هرچه بیشتر، نقش تعاونی ها در اقتصاد کشور باید پررنگ تر شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۹    
رکنا:در حالی که پرزیدنت اوباما آماده پایین آمدن از اسب قدرت می شود، در میان سایر مزایای که می تواند در انتظارش باشد، حقوق بازنشستگی ریاست جمهوری اش قرار دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۶    
رکنا:عضو سابق شورای حقوق و دستمزد با بیان اینکه تعداد مدیران نجومی بگیر بسیار بالاتر از آماری است که اعلام شده ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۳    
رکنا: ماموران انتظامی خراسان رضوی موفق به کشف محموله سنگین موادمخدر که در بار برنج تریلر جاسازی شده بود شدند. در این خصوص دو نفر دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۳    
رکنا: پری خانم سر آشپز رکنا برای کاربران پیشنهاد ویژه ای دارد. وی برای شما ویدئویی را از طرز تهیه پیاز سوخاری با پنیر در نظر گرفته که می بینید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۸    
رکنا: جوانی که در نقشه ماهرانه ای از سرمایه گذاران در پروژه خیالی قشم کلاهبرداری کرده بود، نمی دانست فحاشی کردن به یکی از مالباخته ها او را گرفتار خواهد کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
رکنا:در حالی که ضریب نفوذ بیمه در ایران در حدود 1.2 درصد است، مجلس طی بررسی برنامه ششم توسعه، رأی به افزایش ضریب نفوذ بیمه تا 7 درصد را داده و از سوی دیگر به دنبال آن است تا میزان فروش پرتفوی بیمه ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۹    
رکنا:سه کشور ژاپن، آمریکا و هند به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم کشورهای پیشرفته جهان در فناوری قرار دارند که مبادلات تجاری آنها را با کشورمان مورد بررسی قرار داده ایم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۶    
رکنا:به دنبال لغو تحریم نفتی ایران واردات برخی کشورهای اروپایی از ایران تغییر قابل توجهی کرده به طوری که واردات فرانسه از ایران در سپتامبر 2016 نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 برابر و واردات یونان 167 ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۶    
رکنا:قیمت نفت برنت در معاملات امروز 3 سنت افزایش داشت و به 56 دلار و 25 سنت رسید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۶    
رکنا: با این فیلم کوتاه می توانید با کوکتل و خمیر پیتزا لقمه های خوشمزه درست کنید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۳    
رکنا:رئیس انجمن انبوه سازان تهران از ارائه سه پیشنهاد از سوی شرکت عمران و بهسازی شهر تهران برای همکاری با انجمن و نوسازی بافت فرسوده استان تهران خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۳    
رکنا:معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر اینکه در اجرای طرح احراز هویت به دنبال ایجاد مشکل برای مردم نیستیم ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۰    
رکنا: پلیس آگاهی تهران از مردم خواست تا در دستگیری مردی که وحشیانه به یک زن فروشنده سوپر مارکت حمله کرده است، کمک کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۸    
رکنا: روزهای آخر سال میلادی است و هنرمندان ایرانی یکی یکی از میان ما رخت بر می بندند و به دیار باقی می شتابند. روز گذشته برای اهالی سینما روز تلخی بود و امروز برای اهالی قلم و رسانه ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۸    
رکنا: دو زن که از داخل یک آرایشگاه زنانه کیف مشتریان را به سرقت می بردند، تحت تعقیب قرار گرفتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۲    
رکنا:مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در واکنش به تهدید ترکمنستان برای قطع گاز ایران گفت: اجازه به وجود آمدن بحران در استان های شمالی کشور را نخواهیم داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۹    
رکنا:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که دولت نسبت به حذف یارانه دهک های پردرآمد اقدام نکند امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۹    
رکنا: بر اثر وقوع سیل شدید ناشی از بارش شدید باران در شهر بوما در جنوب غربی جمهوری دموکراتیک کنگو، دست کم 50 شهروند این کشور جان خود را از دست دادند و 10 هزار نفر آواره شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۶    
رکنا: صحبت های تلخ یکی از گورخواب های نصیر آبد دل همه را به درد آورد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۷    
رکنا: فردی که در شیراز از سوی افرادی ربوده و به شهرستان "کوار" انتقال داده شده بود با تلاش ماموران انتظامی آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رکنا:پسته به عنوان یکی از محصولات صادراتی ایران همواره سهم قابل توجهی از صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده و در سراسر دهکده جهانی به عنوان نمادی از کشورمان شناخته می شود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رکنا:عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی داخلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: 14.5 میلیون تن محصول گندم در سال زراعی 96-95 در کشور تولید شد که نیمی از پنج و چهار دهم رشد اقتصادی بخش کشاورزی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رکنا: شبکه معروف ورزشی هلند در آخرین روزهای سال 2016 میلادی اقدام به انتخاب 10 گل برتر سال اردیویسه کرد که گل علیرضا جهانبخش نیز در بین این گل ها قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۴    
رکنا:براساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال 95، بیش از هزار و 581 تن انواع مبلمان چوبی به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رکنا:در این فیلم قصد داریم به شما ساخت پمپ هوا در منزل را آموزش دهیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رکنا:به جز برخی سهام پتروشیمی، بخش بزرگی از سهام شرکت ها که از تضعیف ارزش ریال بهره مند می شوند همچنان بی حرکت و راکد مانده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۴    
رکنا:هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور 0.6 درصد افزایش یافت و به 1148.28 دلار رسید.در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در فوریه 0.7 درصد افزایش یافت و در 1149 ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۴    
رکنا: با اتمام نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران حاشیه های نقل و انتقالات روز به روز داغتر می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۱    
رکنا: اگه شما هم مثل من از طعم پیاز داخل کباب خوشتون نمی یاد حتما به این روش میل کنید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
رکنا:جسد مرد موتورسوار در حاشیه خاکی جاده ای در حاشیه مشهد کشف شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
بیش از یک سال گذشت و از اعطای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی خبری نیست. اگر هم خبری هر از گاهی منتشر می شود، از اختلاف نظر بین مسوولان یا تولیدکنندگان حکایت دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۲    
رکنا: یک دستگاه اتوبوس ایرانی در بخش مرکزی ترکیه بر اثر لغزندگی جاده، از جاده خارج و واژگون شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۶    
رکنا: یکی از کارگزاران حاضر در تالار بورس اصفهان گفت: انتشار بیش از حد اوراق خزانه و فشار زیاد دولت برای تامین مالی از بازار سرمایه باعث شده نرخ بازدهی اوراق افزایش یابد و این افزایش بازدهی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۶    
رکنا: دختربچه 6 ساله آمریکایی با استفاده از اثر انگشت مادرش که در خواب بود، تعداد زیادی از عروسک های بازی "پوکمون" را خریداری کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۶    
رکنا: در پی سقوط یک بالگرد نظامی در ایالت تگزاس آمریکا، 2 نفر کشته شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۶    
رکنا: در این کلیپ هنرنمایی یک مرد در چیدن سنگ ها بر روی هم به شیوه ای عجیب و شگفت انگیز را می بینید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳    
رکنا:قیمت خانه در شهرهای مهم چین براساس آمارهای اعلام شده از سوی آژانس مشاوره املاک Knight Frank به سرعت در حال رشد است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
رکنا:مجله People در جدیدترین شماره اش دواین جانسون ملقب به راک The Rock را به عنوان جذاب ترین مرد سال 2016 معرفی کرد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رکنا: دو مردو یک زن که با انگیزه سرقت دلارهای پیرمرد تنها ، او را کشته بودند، در محل قتل صحنه جنایت را بازسازی کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
رکنا:به لطف پیشرفت های بزرگی که اخیرا صورت گرفته است؛ نخستین ارتباط بین مغزی واقعی احتمالا در سال 2017 انجام می شود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۶    
رکنا:خودروساز ها به دنبال جلوگیری از واردات خودرو و به دنبال آن انحصار در بازار ایران نیستند چنانکه وزارت صنعت می بایست به فکر منافع ملی و موضوع مهم اشتغال نیز باشد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۲    
رکنا:کریسمس با شور و هیجان خاصی در گوشه و کنار دنیا در جریان است. این بار به آمریکا سفر می کنیم و با آداب و رسوم و سنت های آمریکایی ها برای برگزاری جشن کریسمس آشنا می شویم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
رکنا: ستاره فرانسوی تیم فوتبال سویا به اتهام نقض قوانین ضد دوپینگ، از سوی کمیته مبارزه با دوپینگ اسپانیا مورد تحقیق قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱    
رکنا: کنترباس نواز آمریکایی قطعه مشهور "خوشه چین" از ساخته های مشهور موسیقی ایرانی را نواخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رکنا: کری فیشر بازیگری که او را به خاطر بازی نقش پرنسس لیا در مجموعه بزرگ جنگ ستارگان می شناسیم، در سن 60 سالگی فوت شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۸    
رکنا:طراحی کلیسای شفاف به گونه ای است که امکان عبور نور از آن وجود دارد. این کلیسا با توجه به موقعیت فرد می تواند هم کاملا توپر به نظر برسد و هم کاملا نامرئی و شفاف!
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۶    
رکنا: کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، با خرید یک اتومبیل 115 هزار دلاری، سال خاطره انگیز 2016 را به پایان رساند.
  • ۱