سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۴:۳۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 27 دی 1395 - rokna.ir

رکنا 31 اردیبهشت 1395 رکنا 30 خرداد 1395 رکنا 31 تیر 1395 رکنا 27 مرداد 1395 رکنا 28 شهریور 1395 رکنا 1 مهر 1395 رکنا 30 آبان 1395 رکنا 30 آذر 1395 رکنا 30 بهمن 1395 رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 دی 1395 رکنا 2 دی 1395 رکنا 3 دی 1395 رکنا 4 دی 1395 رکنا 5 دی 1395 رکنا 6 دی 1395 رکنا 7 دی 1395 رکنا 8 دی 1395 رکنا 9 دی 1395 رکنا 10 دی 1395 رکنا 11 دی 1395 رکنا 12 دی 1395 رکنا 13 دی 1395 رکنا 14 دی 1395 رکنا 15 دی 1395 رکنا 16 دی 1395 رکنا 17 دی 1395 رکنا 18 دی 1395 رکنا 19 دی 1395 رکنا 20 دی 1395 رکنا 21 دی 1395 رکنا 22 دی 1395 رکنا 23 دی 1395 رکنا 24 دی 1395 رکنا 25 دی 1395 رکنا 26 دی 1395 رکنا 27 دی 1395 رکنا 28 دی 1395 رکنا 29 دی 1395 رکنا 30 دی 1395 
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۲    
رکنا: پوست به سه دسته پوست خشک، معمولی و چرب تقسیم می شود. برای هر کدام از این نوع پوست می توانید با دستورات زیر مرطوب کننده های مفید و بی ضرر خانگی درست کنید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رکنا: عضو کمیته تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: متأسفانه باید بگوییم که پرونده فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه می تواند بزرگترین فساد مالی تاریخ ایران باشد چرا که مبلغ تخلفات ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رکنا: چکمه یکی از اکسسوری های زمستانی خانم ها برای شیک پوشی است. اما بیشتر خانم ها نحوه ست کردن پیراهن با چکمه های زمستانی را نمی دانند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۱۰    
رکنا: خانواده ای که دختر مصری 9 ساله را به برده گی گرفته بودند بعد از پنج سال به دو اتهام همدستی در بردگی و نگهداری یک تبعه خارجی غیرقانونی در آمریکا محکوم و دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۷    
رکنا: مادر استرالیایی در اقدامی باور نکردنی به قتل 3 فرزند خود و غرق کردنشان در دریاچه اعتراف کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۷    
رکنا: اتوبوس گردشگری سالمندان بریتانیایی پس از انحراف از مسیر در یک گودال سقوط کرد و چند زخمی برجاگذاشت .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۹    
رکنا: رامبد جوان کارگردان نگار گفت: یکی از دلایل بروز خشونت، ناتوانی در برقراری ارتباط میان افراد است و فیلم نگار نتیجه کنکاش ذهنی ام درباره خشونت است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۳    
رکنا: کایرا نایتلی، هنرپیشه انگلیسی، به تازگی خانه خود را در نیویورک به قیمت 6 میلیون دلار فروخت. اگر چه دلیل فروش این خانه را نمی دانیم اما از زیبایی و جذابیت آن به خوبی آگاهیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۹    
رکنا: پنج مرد تبهکار که با نقشه از پیش طراحی شده پیرمرد ثروتمندی را ربودند واو را 9 روز در اسارتگاهشان شکنجه کردند، دیروز پای میز محاکمه ایستادند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۳۳    
رکنا: ریزش آوار خرواری خاک بر سر کارگر 40 ساله در صبح امروز در مشهد منجر به دفن کارگر در محل شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۱۵    
رکنا: آنها مدعی هستند که در دست این سرباز یک اسلحه نیز قرار دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۷:۱۲    
رکنا: مادر بی رحم فرزندان خود را در آب دریاچه خفه کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۶    
رکنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبرداد
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۴    
رکنا: ارتش تایلند در روز کودک به کودکان علاقه مند اجازه داد با تسلیحات ارتش بازی کنند. کودکان در پادگانی در بانکوک، پایتخت تایلند با شوق وذوق بسیاری با مسلسل ها بازی و حضور در وسایل نقلیۀ زرهی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۱    
رکنا: کشف 560 میلیارد ریال کالای قاچاق و کشف 76 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در کرمان صورت گرفته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
رکنا: گربه ای را ببینید که عاشق شنا کردن است و با آن وزن کم می کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
رکنا: یک شهروند انگلیسی، هواپیمای مسافربری کوچکی را به هتل تبدیل کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۲    
رکنا: خانه کوچک یک بازیگر را ببینید که دفتر کارش هم هست و همین کوچکی خانه موجب شد تا سوژه رسانه ها شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۹    
رکنا: آنا نعمتی در اینستاگرام خود از رسانه ها انتقاد کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۳    
رکنا: انتقادها در حالی از فیلم شرلوک هلمز صورت گرفت که سازندگان فیلم انفجار شدید در یکی از پلان ها آن را قوی تر از آنچه که در ذهن داشته اند بیان کرده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۰    
رکنا: رضا رفیع طنز پرداز مشهور نوشت: گاهی بغض گلو، راه را بر گریه نیز می بندد. امروز صبح، پس از اجرای برنامه ام در “حالا خورشید”، که لبخند را تقدیم مردم عزیز کردم؛ تلفنم زنگ خورد. برادرم بود از مشهد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۱    
رکنا: لامبورگینی پوشانده شده با سنگ کریستال که در نمایشگاه خودرو توکیو سال 2017 از آن رونمایی شد یکی از خاص ترین ماشین های دنیاست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۳    
رکنا:سید فرزاد طلاکش در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی افزود: برخی تخم مرغ ها در بسته بندی های غیر مجاز همراه با کاه و ضایعات چوب بسته بندی شده است که عمدتاً آلودگی های قارچی و مدفوعی به داخل تخم مرغ ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۹    
رکنا: جزیره جیندو سومین جزیره بزرگ کره است. هرسال در پایان ماه فوریه و دوباره در اواسط ماه ژوئن، جزر و مد بسیار پایین موجب پیدایش یک گذرگاه طبیعی به طول 2.9 کیلومتر و 10-40 متر عرض می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۱    
رکنا: چگونه باید از ستون فقراتمان مراقبت کنیم و بهترین روش های محافظت از آن کدامند؟ بهتر است بیشتر به فکر ستون فقرات بدنتان باشید، چون بسیار حساس و مهم هستند و نقشی حیاتی در بدنمان ایفا می کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۹    
رکنا: در فصل زمستان به سر می بریم و بی مناسبت ندیدیم که در این سرمای زمستان، ایده هایی از شمع آرایی زمستانی را برای شما عزیزان قرار دهیم تا با کمک ذوق و خلاقیت خود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۶    
رکنا: با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر،تیم های حاضر در این مسابقات آخرین تلاش ها را برای تقویت تیم خود در لیگ انجام می دهند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۷    
رکنا: مجمع جهانی اقتصاد جدیدترین رنکینگ خود را در رابطه با کشورهایی که بهترین سطح کیفیت زندگی را در بین 109 کشور دنیا دارند، منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۶    
رکنا: وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در سفر وزیر حمل و نقل آلمان به تهران برای تولید 50 دستگاه لوکوموتیو دیزلی در شرکت مپنا با همکاری زیمنس آلمان به توافق رسیدیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۳    
رکنا:مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از 335 تن مواد خام دامی غیربهداشتی طی 9 ماهه سالجاری خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۷    
رکنا:رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اجرای برخی طرح ها با مشارکت مردم گفت: قرار است همه خانه های مسکونی مردم در سطح کشور در برابر همه حوادث بیمه شوند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۷    
رکنا:معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع تهران بزرگ گفت: بیش از 98 درصد از قبوض برق مشترکان پایتخت غیر حضوری پرداخت می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۶    
رکنا: از مدهای لندن گرفته تا مدهای میلان، طراحان مد و فشن اروپایی همیشه می دانند که بهترین مد در بهترین زمان و مکان کدامند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۹    
رکنا: علیرضا افتخاری پس از سال ها غیبت،دیشب بار دیگر با ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان به صحنه بازگشت و قطعاتی از آلبوم های نیلوفرانه و شور عشق را خواند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۰    
رکنا:افزایش تولید و صادرات نفت ایران اگرچه بزرگترین دستاورد برجام در صنعت نفت است اما تنها دستاورد آن نیست ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۵    
رکنا:در9 ماهه امسال بررسی عملکرد سه واحد شاخص شمش آلومینیوم نشان می دهد در این مدت 220 هزار و 544 تن تولید داشتند .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۵    
رکنا:مدیر کل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران از افزایش 44 درصدی صید ماهیان استخوانی در استان مازندران طی سال جاری خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: شفاف سازی و روان سازی شبکه های توزیع استفاده از کالاهای تولید داخل را تسهیل می کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۸    
رکنا: همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران، بعنوان یکی از بزرگ ترین همایش های اقتصادی کشور از سوی سازمان مدیریت صنعتی ، از شرکت های تابعه ایدرو در هفته اینده برگزار می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۲    
رکنا: رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات گفت: در 9 ماهه امسال 12 میلیارد نخ سیگار بیش از 9 ماهه سال 94 تولید شد که 56 درصد افزایش را نشان می دهد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
رکناتصاویر صحنه تصادف مرگبار جاده قدیم ساوه باورنکردنی هستند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
رکنا:وزیر نیرو گفت: طی سه سال گذشته کارهای بسیار بزرگی در این حوزه انجام دادند و توانستند میزان تلفات را از 15 درصد به حدود 11 درصد کاهش دهند که البته امیدواریم این میزان در ماه های آتی به کمتر از 10 ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
رکنا:مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تشریح روش محاسبه گاز بها تصریح کرد: مبنای محاسبه قیمت گاز مصرفی در زمستان 95 تفاوتی با پارسال ندارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۱    
رکنا:زمزمه هایی از امضای قریب الوقوع قرارداد با بنز شنیده می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۸    
رکنا: سرپرست معاونت اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیستم شناسه کالا نظام شفافی را در اختیار متولیان نظارت برای کنترل بیشتر قرار می دهدو حدود 70 درصد سامانه ها زمان بندی نامحدود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۸    
رکنا: گویا رانت خواران با سواستفاده از اعتماد مردم و با دریافت مجوز فعالیت قانونی از بانک مرکزی به منبع عظیمی از پولهای باد آورده دست یافته اند و در این میان بانک مرکزی چیزی بیش از تماشاگر این ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۵    
رکنا: ساعت 3 بامداد شب گذشته چند نفر پنهانی مسجدی را در ورامین به آتش کشیدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۹    
رکنا:روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسابقه برای به میدان آوردن خودرمدلی از خودروی فراری به تازگی توسط شخصی وارد کشور شده که گفته می شود حدود 6 میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۱۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 10 سنت افزایش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 55 دلار و 55 سنت رسید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۱۳    
رکنا: رئیس فدراسیون واردات ایران با بیان اینکه 97درصد موبایل های موجود در بازار قاچاق هستند، گفت: ارزش این بازار 1.5 برابر بازار خودروهای وارداتی در کشور است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۰۱    
رکنا: واکنش های پسر بچه ای را ببینید که هدیه کریسمسش به کابوس شب های او تبدیل شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۵۸    
رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک سارق بعنف تحت عنوان مسافربر جاده ای در شهرستان اهواز خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۹    
رکنا: خواستگار سمج وقتی با جواب رد بازیگر معروف روبه رو شد، مزاحمت های اینترنتی اش را آغاز کرد. او تهدید می کرد که اگر زن بازیگر با او ازدواج نکند وی را به قتل می رساند یا اینکه رویش اسید می پاشد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۰    
رکنا: دختر نوجوان 18 ساله هنگامی که در بلندترین ساختمان اروپا مشغول سلفی گرفتن بود، پایش لغزید و از طبقه 86 سقوط کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۰    
رکنا: جوان 25 ساله آویزان بر طناب در یک فروشگاه در خیابان گلستان اصفهان با اقدام به موقع آتش نشانان ازمرگ نجات یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۷:۲۵    
رکنا: جوان 19 ساله بوشهری در ساحل شهرستان پارسیان غرق شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۴    
رکنا: عکسی دیده نشده از آخرین جشن تولد آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار همسرش خانم عفت مرعشی منتشر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۷    
رکنا: یکی از مخاطبان شبکه الجزیره قطر، با پرسیدن سؤالی در برنامه ای درباره همسر دوم، مجری را غافلگیر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۰    
رکنا: تصادف مرگبار پژو در اتوبان زنجان – تبریز جان عابر پیاده ای را گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۲۵    
رکنا: فیلم هیجان انگیز شنای کوسه در نزدیکی موج سوار بارها از سوی کابران اینترنتی بازبینی شد .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۵    
رکنا: یک موتور سوار با خوش شانسی از له شدن زیر چرخ های تریلی نجات یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۹:۱۰    
رکنا: سقوط هواپیمای مسافربری در هشت سال پیش همچنان قربانی می گیرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۹:۰۷    
رکنا: نماینده دادستان هنگام اجرای حکم در محله هرندی مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش محل قرار گرفت و سرش شکست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۹    
رکنا: پهبادی که آسمان تهران را به هم ریخته بود در پشت بام یکی از خانه های مسکونی تهران فرود آمده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۶    
رکنا: عکس چهره "علیرضا زیبا منفرد" با پاسپورت متعلق به جمهوری دومینیکن ، چهره یکی از مرموز ترین شرکای بابک زنجانی را برای مردم آشکار ساخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۳    
رکنا: در حمله انتحاری یک دختر نوجوان به دانشگاه "مایدوگوری" نیجریه دست کم 3 نفر کشته و 15 تن دیگر مجروح شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۲    
رکنا: در پی شلیک ضدهوایی های تهران به سمت یک پهباد ناشناس جنگنده های هوانیرزو برای ساقط کردن این شی راهی آسمان شدند اما تاکنون منبع موثقی خبر انهدام این پهباد را تایید نکرده است ضمن اینکه منابع آگاه ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۳    
رکنا:اگر می خواهید اتاق تان نشانی از دنجی و امنیت در خود داشته باشد، هیچ چیز بهتر از چرم، چاره ساز نیست. این چرم ها مانند نیم چکمه های قدیمی، با گذشت سال ها کیفیت خود را به خوبی حفظ می کنند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: یک مرد فنلاندی با بریدن یخ روی دریاچه در فنلاند توانست برای خود و اعضای خانواده اش سرگرمی جالبی بوجود آورد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: اصغر فرهادی کارگردان سینما در مراسم اکران خصوصی فیلم خانه ای در خیابان چهل ویکم حضور یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: زمانی که پوست صدمه دیده و زخم می شود، روی زخم یا محل بریدگی را برای مراقبت از بقیه بدن و همچنین ترمیم ناحیه آسیب دیده، می پوشاند که باعث پدیدار شدن جای زخم می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: جنگنده های نیروی هوایی پس از شلیک ضدهوایی ای تهران به آسمان برخاستند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۱    
رکنا: بابک حمیدیان در نمایش میسی سی پی نشسته می میرد با گریمی متفاوت ظاهر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۱    
رکنا: منصور لشکری قوچانی به بررسی حواشی پیش آمده در خصوص قاتل اهلی در سه بند پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رکنا: حیوانات باغ وحش اورگن در پورتلند از بارش نخستین برف زمستانی لذت می برند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رکنا: یک کودک 4ساله امریکایی توانست در یک سال، رکورد خواندن 1000 کتاب را ثبت کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رکنا: بازیگر سریال "کیف انگلیسی" گفت: از نظر من باید برای کارگردانی سینما برخی فیلتر ها رعایت شود و همانطور که بازیگران بر اساس توانایی ها برگزیده می شوند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رکنا: مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال 20 سینما و 30 سالن نمایش فیلم در کشور با حدود 9 هزار صندلی در سینماهای مردمی میزبان مخاطبان خواهد بود و تلاش ما بر این است که بهترین ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رکنا: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: تغییرات مختصری در آئین نامه نمایش سال 96 صورت گرفت و به هیات امنای خانه سینما ارائه شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۹    
رکنا: فیلمبرداری فیلم سینمایی خفگی تازه ترین ساخته فریدون جیرانی امشب به پایان می رسد و مراحل فنی فیلم به سرعت در حال انجام است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۹    
رکنا: شلیک های ضدهوایی در تهران به سمت یک پهباد بوده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۴    
رکنا: شلیک سامانه ضدهوایی به شی ناشناس در آسمان تهران عصر امروز در حوالی چهارراه ولیعصر تهرانی ها را شوکه کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۸    
رکنا: اعضای باند زیرخاکی مهارت خاصی در ساخت اشیای عتیقه داشتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۸    
رکنا: صدای شلیک ضدهوایی در حوالی میدان انقلاب آرامش شهر را به هم ریخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۹    
رکنا: بزرگداشت و سالروز تولد خسرو سینایی با حضور هنرمندان رشته های مختلف هنری ،روز پنج شنبه 30 دی ماه از ساعت 17 درسالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۶    
رکنا: نشت گاز در دماوند جان چهار نفر را گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۱    
رکنا: واکنش میمون ها نسبت به مرگ یک ربات میمون نما که توسط محققان برای درک بهتر از زندگی آنها ساخته شده بود شگفت آور است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۱    
رکنا: علی دایی پیام جالبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۱    
رکنا: یک نیسان در آبدانان به طرز معجزه آسایی پس از سقوط در دره نجات داده شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۲۸    
رکنا: دانشمندان گونه ای از مورچه کشف کرده اند که دانه قهوه می کارد و از محصول خود مراقبت می کند. این موجودات میلیون ها سال قبل از انسان کشاورزی می کرده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۹    
رکنا: در این گزارش تصویر پنچ حیوان غیر معمول و سفید رنگ آلبینو را مشاهده می کنید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۶    
رکنا: سیرک سرشناس بارنوم و بیلی که حدود 150 سال در نقاط مختلف آمریکا برپا می شد اعلام کرده به زودی فروش بلیط خود را برای همیشه متوقف خواهد کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رکنا: کاوشی به کشف دیوار هخامنشی به طول بیش از 20 کیلومتر و شناسایی 300 گور تاریخی، شناسایی و مطالعه ساختارهای آبی دوران هخامنشی انجامید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رکنا: "دلفین سفید چینی" که با نام مستعار "پاندای غول پیکر دریا" شناخته می شود، توسط دولت چین تحت درجه بالایی از حفاظت قرار دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رکنا: فیلمی هیجان انگیز از دفع حمله کوسه با تفنگ نیزه ای در فضای مجازی انتشار یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۴    
رکنا: پسر خشمگین پسر عموی 21 ساله خود را با داس کشت و جسدش را در مزرعه دفن کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۱    
رکنا: بالاخره با دستگیری یکی از اصلی ترین شرکای بابک زنجانی امیدواری به بازگرداندن امول تاراج شده و روشن شدن معمای غارت نفتی توسط قوه قضائیه افزایش یافت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۸    
رکنا: تصویربرداری سریال پیسکل درحالی ادامه دارد که به تازگی یکی از صحنه های سخت آن ضبط شد.سحر قریشی در پشت صحنه این سریال مقابل دوربین شکلک های عجیبی از خودش در می آورد که برای بیننده ها شاید جذاب ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رکنا: فیلم سینمایی ما همه گناهکاریم فردا (سه شنبه 28 دی ماه) ساعت 12 در پردیس زندگی برای کودکان کار به نمایش درمی آید.