چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۱:۴۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 26 دی 1395 - rokna.ir

رکنا 31 اردیبهشت 1395 رکنا 30 خرداد 1395 رکنا 31 تیر 1395 رکنا 27 مرداد 1395 رکنا 28 شهریور 1395 رکنا 1 مهر 1395 رکنا 30 آبان 1395 رکنا 30 آذر 1395 رکنا 30 بهمن 1395 رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 دی 1395 رکنا 2 دی 1395 رکنا 3 دی 1395 رکنا 4 دی 1395 رکنا 5 دی 1395 رکنا 6 دی 1395 رکنا 7 دی 1395 رکنا 8 دی 1395 رکنا 9 دی 1395 رکنا 10 دی 1395 رکنا 11 دی 1395 رکنا 12 دی 1395 رکنا 13 دی 1395 رکنا 14 دی 1395 رکنا 15 دی 1395 رکنا 16 دی 1395 رکنا 17 دی 1395 رکنا 18 دی 1395 رکنا 19 دی 1395 رکنا 20 دی 1395 رکنا 21 دی 1395 رکنا 22 دی 1395 رکنا 23 دی 1395 رکنا 24 دی 1395 رکنا 25 دی 1395 رکنا 26 دی 1395 رکنا 27 دی 1395 رکنا 28 دی 1395 رکنا 29 دی 1395 رکنا 30 دی 1395 
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۴    
رکنا: تزیین دیوار یکی از مهم ترین قسمت های تزیین دکوراسیون داخلی است. اما بهتر است بدانید که برای تزیین دیوار قسمتهای مختلف خانه تان نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و با لوازمی که در خانه تان دارید ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۸    
رکنا:بر اساس دستور اداری مشترک بین حوزه های فنی و درآمد و اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی درمان و عمر مستمری بگیران این سازمان از آذر 95 لغایت آبان سال 96 تمدید شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۴    
رکنا: امروزه روش های استفاده از شیر در حال تغییر هستند. برخی افراد از شیر برای خوردن غلات صبحانه و برخی دیگر از آن به عنوان میان وعده قبل از خواب استفاده می کنند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۴    
رکنا: اکنون که در چگونه های گذشته فرم های مختلف بدن را شناختیم و لباس مناسب برای هر بدن را نیز معرفی کردیم، وقت آن است که به برخی جزئیات در خوش پوشی بپردازیم ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۷    
رکنا: ترمیم آسیب های ساختاری پوست با روش تحریک مکانیکال را میکرونیدلینگ می گویند. این کار بافت تغییر دیده و آسیب یافته را بازسازی می کند. بهبود عملکرد و ظاهر پوست هدف این کار است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۶    
رکنا: پوکی استخوان بی صدا می آید و بی صدا زمین گیر می کند. عادت ها متعددی از جمله عادت های غذایی در ابتلا به این مشکل نقش دارد که با بروز آن مشکلاتی مانند خمیده تر شدن و کوتاهی قد به اندازه چند سانتی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۹:۰۴    
رکنا: پدری در آفریقا به خاطر خرافات، دست پسرش را قطع کرد و فروخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۰    
رکنا:آلمان یکی از کشور هایی است که دانشگاه های بسیار معروفی دارد و دانشجویان زیادی هر ساله به این کشور جهت تحصیل مهاجرت می کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: بریتنی اسپیرز احتمالاً رابطه خود را با سام اصغری (جوان ایرانی الاصل) به زودی تایید می کند. بریتنی اسپیرز خواننده زن مشهور امریکایی به نحوی از نوامبر گذشته با سام اصغری (یک مدل زیبایی اندام ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: سریال معمای شاه در قسمت شنبه شب گذشته، از تصاویر رهبر معظم انقلاب در دوران اسارت در زندان ساواک رونمایی کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۷    
رکنا: امروزه روباتیک تا حد زیادی به داروخانه ها و بیمارستان ها راه یافته است و حتی پیش بینی می شود که در آینده بسیار نزدیک، روبات ها جایگزین امدادگرهای پزشکی در عملیات امدادرسانی شوند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۶    
رکنا: سردار مسعود رضوانی گفت: فرد مذکور در یکی از کشورهای آمریکای مرکزی ردیابی، دستگیر و به مقامات قضائی کشور تحویل داده شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۴    
رکنا: آزاده صمدی بازیگر با طرح این پرسش که چرا جشنواره فجر مانند تمام جشنواره های معتبر دنیا یک دبیر ثابت ندارد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۴    
رکنا: شقایق فراهانی معتقد است بازی در فیلم های متعدد از کیفیت کاری او نمی کاهد. زیرا هر نقش یا هر سکانسی را با عشق بازی می کند و تمام تلاشش را برای ارائه یک بازی فوق العاده به کار می بندد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۸    
رکنا: شادمهر عقیلی با انتشار متنی از وصیت کردنش برای سوزاندن جسدش پس از مرگ گفت و اینکه هیچوقت به ایران باز نمی گردد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲    
رکنا: فیلم سینمایی سد معبر جدیدترین ساخته محسن قرایی آخرین مراحل فنی را طی کرد و فردا نسخه نهایی تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رکنا: پرونده شهلا جاهد با فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش به کارگردانی علی عطشانی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بازخوانی می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۹    
رکنا: محیط گلخانه برای بسیاری از دوستداران طبیعت سرشار از زیبایی و نشاط است. بسیاری از زیست شناسان و اهل تحقیق ساعت های طولانی را در این محیط ها و مراکز با گل ها و پروانه ها سپری می کنند آنها روزهای ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۰    
رکنا: گمرک ایران در نظر دارد در روزهای آینده مجوزهای صادرات را صرفا به صورت الکترونیکی از دستگاه های همجوار دریافت کند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۷    
رکنا: یکی از بیشترین لباس هایی که در فصل های سرد سال به تن می کنیم، پالتوست. هر ساله پالتوهای مدل جدیدی به بازار می آیند، اما آیا می دانید که امسال چه مدل هایی بیشترین طرفداران را دارد؟
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۴    
رکنا:داشتن موهایی زیبا و پرپشت آرزوی هر خانمی است که به دنبال زیبایی است. در ادامه با ما همراه شوید و با رازهای ناگفته زنانی که موهای زیبا و پرپشتی دارند آشنا شوید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۸    
رکنا: برومند درباره شایعه اختلاف بین پیمان معادی و داوود میرباقری که به قطع همکاری معادی با پروژه "ماه تی تی" ختم شد، توضیحاتی داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۲    
رکنا: در حالی که خبرگزاری رویترز مدعی است صادرات میعانات گازی ایران به کره جنوبی در ماه ژانویه کاهش یافته است، اما نه تنها این موضوع اتفاق نیفتاده است بلکه شاهد افزایش صادرات میعانات گازی بودیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رکنا: وزیر صنعت، معدن وتجارت در سالگرد امضای برجام گفت: 68 طرح با سرمایه گذاری خارجی بیش از 8 میلیارد و 800 میلیون دلار در دولت تدبیر و امید انجام شده است که 5 میلیارد دلار آن مربوط به سال 95 است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
رکنا: یک تریلی همزمان به 3 پراید کوبید و آنها را له کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۹    
رکنا: مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو از عرضه 207i با قیمتی حدود 5 میلیون بیشتر از 206 تیپ 5 از شهریورماه سال آینده و دنا پلاس با قیمتی حدود 3 الی 4 میلیون ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۵    
رکنا:رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از تغییر وضعیت مدرسان حق التدرس دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۵    
رکنا: فوتبالیستی که در جزیره گوام پس از گل زدن، در زمین مسابقه، از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کرد، از سوی داور جریمه شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۲    
رکنا: یک دختر چینی که در حادثه ای چوب غذا به مغزش فرو رفته بود به طرز معجزه آسایی نجات پیدا کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۹    
رکنا:عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: خودروهایی که معاینه فنی شان معتبر است امسال برای دریافت آرم طرح ترافیک نیازی به گرفتن معاینه فنی برتر ندارند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۴    
رکنا: 5 عضو یک خانواده در مشهد دچار گازگرفتگی مرگبار شدند . در این حادثه 3 عضوخانواده جان باختند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۲    
رکنا: کاربران شبکه های اجتماعی عکس های تأسف آوری از تکه تکه کردن سه شیر را در آفریقای جنوبی به اشتراک گذاشتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۲    
رکنا: زن جوانی که به قصد خودکشی روی ریل قطار تهران - پرند ایستاده بود، با سرعت عمل راننده قطار در ترمز و توقف به موقع، از مرگ نجات یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۵    
رکنا: اخلاقش غیر قابل تحمل است. کاری کرد که بچه هایمان هم متوجه اختلافاتمان شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۵۲    
رکنا: مردی پس از سقوط به عمق 50 متری دره ای در ارتفاعات توچال به طرز ناباورانه ای از این حادثه جان سالم بدر برد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۳    
رکنا: در پی انفجار یک شی مشکوک یک نوجوان 17 ساله در دم کشته و 2 تن مصدوم شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۹    
رکنا: دفتر سخنگوی ناجا در مورد انتشار کلیپ رشوه گیری افسر پلیس از رانندگان در یکی از استان های کشور بیانیه ای صادر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۶    
رکنا: فکر می کرد مانند اسمش به سپیدی و زندگی راحت رسیده است،اما به راحتی 22 سال از عمرش را باید در زندان بگذراند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۲    
رکنا: مرد کله شقی روی لبه ترسناک یکی از ارتفاعات پارک ملی اسنودونیا پیاده روی سریعی انجام داده است که فیلم آنرا با کاربران به اشتراک گذاشت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۲    
رکنا: با اجرای قانون جدید پلیس راهور، حمل مسافر و بار با موتور ممنوع شده و حمل بار و مسافر صرفا باید براساس ظرفیت مجاز موتورسیکلت انجام شود در غیر این صورت، پلیس با راکبان متخلف برخورد می کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۱    
رکنا: سارق زن نمای طلافروشی در بجستان به دام افتاد !
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۸    
رکنا: قاچاقچی شیشه که هنگام فرار از محاصره مأموران سوار بر خودرو وارد جنگل شده بود پس از برخورد با درخت بیهوش و دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رکنا: یک معلم زن در آمریکا به جُرم رابطۀ نامشروع با دانش آموز 13 ساله اش دستگیر و محاکمه شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۵    
رکنا: تصاویر پیکرهای سه شهید بحرینی به نام های "سامی مشیمع"، "عباس السمیع" و "علی السنکیس" که امروز به دست رژیم آل خلیفه از تیرباران شدند، منتشر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۷    
آیت اله هاشمی رفسنجانی با توجه به جایگاه خاص و شخصیت ویژه و منحصر به فردش چه نقشی در فرهنگ ایران بعد از انقلاب داشت؟ این سوالی است که با توجه به شخصیت سیاسی و بین المللی آیت اله هاشمی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رکنا: تیموریان با کسب رضایت نامه خود در نیم فصل دوم به استقلال می رود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۹    
رکنا: باوجود سرمای بی سابقه در اروپا اما زندگی همچنان ادامه دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۴    
رکنا: وضعیت بینایی سهیلا جورکش، یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان، این روزها در مرحله ای حساس قرار دارد و آنطور که مادر وی می گوید: سهیلا باید برای ترمیم شبکیه چشم چپ، به خارج از کشور اعزام شود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۲    
رکنا: "مایکل روبین" کارشناس مسائل خاورمیانه در "مؤسسه آمریکن اینترپرایز" از دولت جدید آمریکا خواسته است تا سردار سلیمانی را بربایند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۳    
رکنا: حادثه رانندگی برخورد 2 خودرو همراه با آتش سوزی در نزدیکی شهر یزد باعث مرگ 13 مهاجر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۶    
رکنا :قاچاقچیان در تونل 40 متری گرفتار شده بودند که با اقدام به موقع پلیس زنده بیرون کشیده شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۴    
رکنا: 7کودک وحشتزده که با دست و پای بسته در ون زندانی بودند با سررسیدن پلیس نجات یافتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۰    
رکنا: باشگاه صبا بعد از گفت وگو با بیک زاده رضایت نامه این بازیکن را صادر کرد تا این مدافع به باشگاه تراکتورسازی اضافه شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۷    
رکنا: امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهان حضور هاشم بیک زاده در تیمش است و همین مساله باعث ناراحتی سعید آقایی مدافع چپ قرمزها شده و رضایت نامه اش را می خواهد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۷    
رکنا: هافبک ازیکستانی جدید تیم فوتبال استقلال با ظاهری عجیب پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه نشست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۱    
رکنا: تصادف هولناک نیسان و پژو 405 در کمربندی یزد 13 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۳    
ناطق نوری در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در حرم امام گفت: مرحوم هاشمی از ریا و دو چهره بودن متنفر بود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۴    
رکناک نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته (ایران رایدکس) از فردا به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران گشایش می یابد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۱    
رکنا: خودرو بازیکن سابق استقلال در جاده شمال استان فارس واژ گون شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به کاهش منابع آبی پایتخت هشدار داد و گفت: امروزه تهران با فقر جدی منابع آبی و بیلان منفی 150 میلیون مترمکعبی سفره های زیرزمینی روبه رو است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۹    
رکنا: پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، طی مراسمی با تصویری از زنده یاد علی حاتمی کارگردان فقید سینمای ایران رونمایی خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
رکنا: آزاده نامداری، مجری، نویسنده و مستندساز تلویزیونی به تاثیرات مثبت سریال شهرزاد در میان مخاطبانش اشاره کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
رکنا:فرزاد فرزین در شب دوم سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای ارکسترش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود گفت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
رکنا: متهم نفتی بازداشت شده توسط اینترپل ع-ز نام دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رکنا:یک دستگاه آپارتمان 190 متری در محدوده زعفرانیه خیابان آصف خیابان ساسان میدان بهزادی ، دارای 3 اتاق خواب، با قیمت 100 میلیون تومان رهن و 14 میلیون تومان اجاره معامله می شود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رکنا: کانال رسمی جشنواره فیلم فجر در تلگرام نظر سنجی جالبی برگزار کرده. نظر سنجی درباره بهترین فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر در دهه 70 است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۴    
رکنا: مردم در مراسم هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پرشور دارند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۱    
رکنا: اعتماد نوشت: پس از نشستن نخستین ایرباس خریداری شده از فرانسه در فرودگاه مهرآباد و مراسمی که به همین مناسبت و با حضور برخی از شخصیت های سیاسی و اقتصادی کشور از جمله وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۱    
رکنا: به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول، واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در آخرین ماه سال گذشته میلادی نسبت به سال پیش از آن حدود هشت برابر شد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۱    
رکنا: کاوه آفاق در اولین روز از جشنواره موسیقی فجر، در بخش تلفیقی این رویداد فرهنگی در برج آزادی به اجرای موسیقی پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۸    
رکنا: بهرام رادان عکس یادگاری خود با یکی از اعضای قبیله ای از بومیان تایلند در اینستاگرامش منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۵    
رکنا: مرد هندی در اقدام عجیب ظرف 5 سال ، 50 کیلوگرم میخ و پیچ را از جاده های شلوغ جمع آوری کرده است .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۹    
رکنا: تصادف زنجیره ای 19 ماشین در بزرگراهی 9 کشته بر جای گذاشت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۴    
رکنا:مدیرکل دفتربرنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تخصیص واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به گروه های کم درآمد که توان خرید خانه را ندارند، اتفاقی مطلوب است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۱    
رکنا:شرکت پشتیبانی امور دام طی یک هفته اخیر در 6 نقطه از میادین میوه و تره بار تهران اقدام به عرضه گوشت تازه گوسفندی با کیلویی 31500 تومان کرده و قیمت گوشت در قصابی ها کاهش 4 هزار تومانی داشته و به ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۸    
رکنا: بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش ویدئوی یک خواننده زن را منتشر کرد و پس از واکنش عده ای از کاربران مجبور به حذف پست خود شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۸    
رکنا: آموزشگاه موسیقی سپهر پارسی در منطقه هفت حوض نارمک با مدیریت مهدی سپهراد و افشین سلسله جو حدود 8 سال است که پذیرای اندیشه های جویای هنر و کشف استعدادهای نهفته در تمام سنین است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۸    
رکنا: آیت الله هاشمی رفسنجانی در حالی در هشتاد و دومین سال زندگیش درگذشت که بر خلاف شایعه افکنی ها، در نهایت سادگی زیست و خانه های تهران و بهرمان این بزرگوار، همگی نشان از این زندگی ساده دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۸    
رکنا: ویدئویی که از پرتاب های شگفت انگیز توپ توسط کودک 2 ساله در فضای مجازی منتشر و مورد توجه زیاد کاربران قرار گرفته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۲    
رکنا: فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، پیش از تاریخ رسمی اکران آن در آمریکا، برای ایرانی ها به نمایش درآمده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۲    
رکنا: به دنبال مسمومیت در غار روانسر 6 نفر مصدوم شدند .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۲    
رکنا: پس از فرود اضطراری هواپیمای عمانی به دلیل احتمال وجود بمب در آن، فرودگاه کویت حالت آماده باش امنیتی اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۲    
رکنا: مجلس در مصوبه ای دستگاه ها و شرکت های دولتی و غیردولتی را موظف کرد با درخواست بازنشستگی بانوان شاغل با 20 سال سابقه خدمت موافقت کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۲    
رکنا: مسن ترین دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد کشور از پایان نامه خود دفاع کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۹    
رکنا: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی باند حرفه ای سرقت داروهای گران قیمت از یک داروخانه در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۳    
رکنا: انیمیشن گذر عمر حکایت مردی است خوش قول و وقت شناس که در حال مبارزه با سرنوشت است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۰    
رکنا: عکسی که از حسین باقریان بازیگر معمای شاه که نقش مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را در این سریال ایفا می کرد در کنار آن مرحوم منتشر شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۰    
رکنا: رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد یکی از عوامل اصلی پرونده فساد نفتی به کشور خبر داد و گفت : فرد مذکور در یکی از کشورهای آمریکای مرکزی ردیابی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۶    
رکنا: میلاد درخشانی خواننده موسیقی تلفیقی با اجرای کنسرت اشارات نظر در شامگاه 25 آذر، در شب تولد 32 سالگی خود برای نخستین بار آثار با کلامش را در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برج آزادی برد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۳    
رکنا: وزیر خارجه آمریکا در سفر به ویتنام به مکانی رفت که چهل سال پیش یک سرباز ویتنامی را در آنجا کشته بود.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۰    
رکنا: فردی که با ضربات چاقو سبب مرگ مرد 35ساله برازجانی شده بود با تلاش پلیس استان بوشهر در شیراز دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رکنا: با وجود سرمای زمستان، انواع میوه با قیمت مناسب به وفور یافت شده و افزایش قیمتی در محصولات نداشته ایم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رکنا: دو زن جوان که در فضای مجازی هدف انتقام گیری قرار گرفته بودند، با طرح شکایت در پلیس فتا، باعث دستگیری متهمان شدند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رکنا: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان و اینکه متقاضیان یک سال پس از دریافت تسهیلات فرصت برای ایجاد شغل دارند گفت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رکنا: ویلای والش ترکیبی منحصربه فرد از طراحی و بازسازی داخلی درون خانه ای به سبک سنتی است. این ویلا در منطقه تاریخی تلورید واقع شده و از ویژگی های طراحی زیبایی برخوردار است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رکنا: مدیرکل فناوری ارتباطات و اطلاعات استان ایلام با اشاره به اینکه ایده های نو و اشتغال زا و دارای توجیه اقتصادی مورد حمایت قرار می گیرند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۷    
رکنا: شرایط جدید طرح ترافیک سال 96 اعلام شد. در این مصوبه نرخهای جدید ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 نیز مشخص شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۷    
رکنا: علی طیب نیاوزیر اقتصاد در بیستمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی که امروز 26 دی ماه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۱    
رکنا: عکسی از اصغر فرهادی منتشر شد که وی را 11 سال قبل در جشنواره فجر نشان می دهد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۱    
رکنا: پرستار روانی که برای تربیت پسر بچه 2 ساله او را سوزانده بود توسط نیروهای پلیس نیویورک دستگیر شد .
  • ۱