پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۷:۳۸Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 1 مهر 1396 - rokna.ir

رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۸    
رکنا: همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شیعیان جهان در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۷    
رکنا: پیشرفت های عرصه فناوری همواره به کمک افرادی آمده است که از اختلالات بینایی، گفتاری، حرکتی و دیگر معلولیت ها رنج برده اند.استفاده از این تکنولوژی ها زندگی را برای معلولان راحت تر ساخته است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رکنا: ماه محرم شروع شد. ماهی که در میان مناسک مذهبی ایرانی ها و بسیاری کشورهای مسلمان دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رکنا: ساعات کار باغ کتاب از آغاز سال تحصیلی جدید به 9 تا 21 تغییر کرد و هم زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رکنا: بهرام طاهری با حکم عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مشاور وی در نظام مدیریت یکپارچه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) منصوب شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رکنا: مدیرعامل انجمن غار و غارشناسی ایرانیان ضمن بیان اینکه چنانچه غارها آلوده شوند، سیستم آب های زیرزمینی نیز آلوده می شوند ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۴    
رکنا: رویا میرعلمی با انتشار عکسی یاد نوزده سال پیش و خاطره بازی های دوران دانشجویی اش افتاد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۱    
رکنا: نادال و فدرر در چارچوب رقابت های لاوِرکاپ ، در قالب تیم دوبل اروپا به میدان رفتند و تیم دوبل جهان متشکل از جک ساک و سم کوئری را شکست دادند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۹    
رکنا: زیبایی صورت و تناسب اندام ستاره های هالیوود همیشه یکی از سوالاتی است که ذهن اکثر خانم ها را به خود مشغول کرده است ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۸    
رکنا:بافت مو در مدلهای مختلف هرکدام زیبایی خاصی به موهایتان می دهد، بافت موی هلندی بافتی است که دور سر زده می شود که در این بخش قصد داریم آموزش مرحله به مرحله آن را برایتان داشته باشیم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۶    
رکنا: رییس پلیس شهریار از دستگیری دزد گردنبند قاپ در کمتر از 3 ساعت در شهریار خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۲    
رکنا: معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مودیان مالیاتی 15 روز فرصت دارند تا اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان 1396 را ارائه نمایند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۲    
رکنا:سونا با تعریق و افزایش خونرسانی می تواند تا حدی در بهبود سلامت پوست مفید باشد.یک متخصص پوست و مو نسبت به خطرات استفاده بیش از حد از سونا هشدار داد و توصیه کرد ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۹    
رکنا: رئیس شرکت نفتی "لوک اویل" روسیه با وزیر نفت ایران مذاکره می کند تا در دو میدان نفتی "آب تیمور" و "منصوری" در استان خوزستان همکاری کند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۰    
رکنا: در کنار خودروهای به روز بسیاری از افراد علاقمند به سواری گرفتن از وسایل دو چرخ موتوری هستند که برای احساس چنین لذتی باید 2 میلیون تا 40 میلیون تومان هزینه کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۷    
رکنا: امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش امروز شنبه، از زیر دریایی طارق در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
رکنا: پایگاه اینترنتی نیوک مپ در مطلبی به بررسی پیامدهای حمله احتمالی کره شمالی به نیویورک با بمب هیدروژنی پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۸    
رکنا: انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات بدون اشاره به حمایت های کشورش از تروریسم و افراطی گری در منطقه، قدرت بازدارندگی ایران را هدف حملات لفظی قرار داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
رکنا: به گفته مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن در تابستان امسال در مقایسه با فصل مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۳    
رکنا: یک محموله مشزوبات الکی خارجی به ارزش 190 میلیون تومان در مشهد کشف شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۴    
رکنا:به تازگی محققان موفق شدند تراشه ای را طراحی کنند که از طریق امواج صوتی افراد بتوانند اطلاعات را ذخیره سازی کنند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹    
رکنا: شهردار تهران با بیان اینکه بوی تعلیم و تربیت که از ماه مهر برمی خیزد، امسال با نوای عاشورا و محرم همراه شده است، گفت: با اغتنام از این فرصت باید سال تحصیلی جدید را به سال حسینی تبدیل کنیم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۶    
رکنا: مدیر کل زندان های استان تهران ضمن تبریک فرا رسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس و در راستای تکریم خانواده زندانیان در یک روز از ملاقات حضوری به 660 مددجو طی 20 نوبت ملاقات حضوری خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۳    
رکنا:کارشناسان به تازگی یک دنیای مخفی از گونه های ناشناخته در اطراف کوه اربوس در جزیره ای نزدیک جنوبگان در یک غار شناسایی کرده اند.در این غار ناشناخته گونه ایی از حیات دیده شده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۳    
رکنا: وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه 13 میلیون دانش آموز همراه با 950 هزار معلم امروز وارد مدرسه ها شدند، گفت: متاسفانه 42درصد مدارس ما سیستم گرمایشی ایمن ندارند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
رکنا: الخور قطر با درخشش و گلزنی هافبک ایرانی خود مقابل الاهلی به پیروزی رسید.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱    
رکنا: اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که داور دیدار تیمش مقابل مون پلیه، یک پنالتی برای تیمش نگرفت و همین در سرنوشت بازی تاثیرگذار بود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۵    
رکنا: دادستان مرکز استان البرز اعلام کرد که رباینده ناکام دختر 8 ساله کرجی به یک تجاوز کودکان اعتراف کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۴    
رکنا: انتخاب سرمربی جدید برای ازبک ها باعث شد تا رسانه مطرح این کشور با تعریف و تمجید از سرمربی پرتغالی ایران در انتظار معرفی یکی مثل کی روش برای ازبکستان باشد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۴    
رکنا: تنها در تهران عنوان اپیزود جدید مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر است که تصویربرداری آن به کارگردانی نوید میهن دوست آغاز شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۸    
رکنا: آلبوم ماه تابان به آهنگسازی علی خشتی نژاد، خوانندگی محمدسعید شاهری و تنظیم محمد وکیلی همزمان با سالمرگ پرویز مشکاتیان و با قطعه ای از جلیل شهناز در قالب مراسمی رونمایی شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
رکنا:بررسی های نشان می دهد ماده معدنی منگنز خوراکی اگر به مقادیر زیاد مصرف شود کشنده است.افراط در مصرف این ماده معدنی سبب بیماری های قلبی از جمله عفونت قلب می شود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۰    
رکنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب یک فوریت ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخلی خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۵    
رکنا:رئیس اتاق اصناف ایران گفت: از سوی وزارت صنعت دستورالعملی برای توقف حذف برچسب قیمت ها اعلام نشده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۸    
رکنا: محققان در یافته های اخیر خود پی بردند افرادی که در دوران کودکیدچار ضربه های مغزی شده و یا ضربه ای به سرشان وارد شده است احتمال اینکه در دهه های سنی بالاتر به بیماری ام اس مبتلا شوند،زیاد است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
رکنا: مجلس ملی ترکیه لایحه تمدید مجوز عملیات برون مرزی ارتش این کشور را برای اقدام در خاک کشورهای عراق و سوریه تصویب کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۷    
رکنا: شهین دخت مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی در صفحه شخصی خود در توییتر به مرضیه، قربانی اسیدپاشی اصفهان که به تازگی ازدواج کرده است تبریک گفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۷    
رکنا: مرد تخم مرغ فروشی که متهم است شریکش را در جریان حادثه ای مرموز در چاه 10متری به کام مرگ کشانده است، ادعای بی گناهی کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۳    
رکنا: آشنایی ما خیلی اتفاقی هم نبود. گاهی همراه مادرش به مغازه ام می آمد و این طوری بود که خاطر خواه همدیگر شدیم.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۰    
رکنا: سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران از صدور حکم قصاص، حبس و شلاق برای سه متهم پرونده بنیتا خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۰۳    
رکنا: بررسی پیامک های تلفن همراه استاد دانشگاه که پس از قتل چهار عضو خانواده اش خودکشی کرده، حکایت از این دارد که وی از بیم مراجعه طلبکاران به خانواده اش، دست به این جنایت زده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۶    
رکنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که ظهر امروز با شلیک اسلحه باعث مرگ یک شهروند در" برازجان" شده بود کمتر از 6 ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۸    
رکنا: رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:برخورد یکدستگاه کامیون با عابر پیاده در محور ایلام - مهران باعث مرگ این عابر شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۸    
رکنا: ر اسماعیل رها روز پنجشنبه 30 شهریورماه در سن هشتادو شش سالگی بر اثر کهولت سن از دنیا رفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۳    
رکنا: زن و شوهر سریلانکایی برای حمل دنباله بلند لباس عروس از 250 دانش آموز استفاده کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۰    
رکنا: قورباغه خشمگین، دست صاحب خود را که در حال بازی با او بود به شدت گاز گرفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۱    
رکنا: شبکه خبری المیادین گزارش داد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت، شهر معدان آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در استان الرقه را آزاد کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۸    
رکنا: فرمانده انتظامی نهاوند گفت: اعضای بدن سرباز وظیفه رضا قیاسوند اهل و ساکن روستای علمدار نهاوند از توابع استان همدان که بر اثر یک حادثه دچار مرگ مغزی شده بود به پنج بیمار زندگی دوباره بخشید.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: امسال هزار و 100کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال گذشته 4درصد افزایش داشته است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رکنا: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف مرگبار خودرو پژو با پراید در بزرگراه آوینی تهران خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو پراید جان باخت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۵    
رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری زندانی فراری خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۲    
رکنا: رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به شناسایی خودرو ضاربان، گفت: پیگیری برای دستگیری متخلفان در حال انجام است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۹    
رکنا: رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس فاتب از انهدام باند سارقان سریالی و حرفه ای خودرو و لوازم خودرو به همراه کشف خودرو مزدا 3 و مقادیر زیادی اموال مسروقه و اقرار به هزار و 500 فقره سرقت لوازم ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۶    
رکنا: معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از نجات کوهنوردان مفقودشده در کوه های شاهوار خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۲    
رکنا: دختر جوان و سه مرد که با هم نقشه ربودن پیرمرد پولدار را طراحی و آن را اجرا کرده بودند دیروز پای میز محاکمه ایستادند ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۷    
رکنا: مرکز امنیت سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان از برخورد با 10 نفر از مدیران گروه غیراخلاقی تلگرامی در استان زنجان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۷    
رکنا: دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل در رابطه با قتل عام 600 نفر، اقدام به گرفتن سلفی های تمسخرآمیز کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۴    
رکنا: دادستان اردبیل از تشکیل اکیپی مشترک با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر، سازمان تعزیرات، مراکز بهداشت و درمان ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۱    
رکنا: عامل جنایت خیابان یخچال، مدت ها قبل از قتل عام خانواده اش به دوستش پیامکی داده بود که بررسی این پیامک راز جنایت توسط وی را فاش کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۱    
رکنا: در پی وقوع آتش سوزی در نخلستان های دهستان "کله گان" بخش "جالق" از توابع شهرستان شهرستان سراوان، تعداد زیادی نخل خرما در آتش سوخت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۱    
رکنا: بازی امشب بارسلونا در زمین جیرونا می تواند برای مسی یک رکورد جدید را به همراه داشته باشد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۱    
رکنا: باستان شناسان موفق به کشف قایق 1100 ساله وایکینگها در بازار نروژ شدند که اموال شخصی وایکنیگها در آن قرار داشت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۲    
رکنا: مدیر واکنش سریع کاخ سفید از سمت خود کناره گیری کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۲    
رکنا: جنگنده های سعودی طی ساعات گذشته 57 بار به تعدادی از مناطق مختلف یمن حمله کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۲    
رکنا: سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان دربازی های داخل سالن آسیا رکورد جهان را پس از 18 سال شکست و مدال طلا را بر گردن آویخت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رکنا: محمد الملا علی قصد فرار به ترکیه را داشته که در مسیر فرار، در ریف شمالی حلب شناسایی و دستگیر شده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۵    
رکنا: مدیر کل منابع طبیعی گلستان از مهار اولیه آتش در جنگل های رامیان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۲    
رکنا: رئیس کلانتری 115رازی فاتب صبح امروز از دستگیری یک نفر سارق زورگیر خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۲    
رکنا: همکار و دوست خواننده معروف به قتل رسید.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۹    
رکنا: کلانتری 131شهرری فاتب صبح امروز از کشف 200عدد پایپ و دستگیری یک نفر در این زمینه خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۶    
رکنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به معاونش، ارائه گزارش جامع از علل و دلایل بروز اعتراضات کارگری در شرکت " هپکو " و " آذرآب " را خواستار شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۰    
رکنا: پلیس اسکاتلندیارد مادر 44 ساله ای را به جرم قتل پسر 7 ساله اش در منطقه شاپ شایر دستگیر کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رکنا: رئیس پلیس استان خراسان رضوی از اجرای عملیات گسترده ارتقاء امنیت عمومی در سه محور مقابله با توزیع مواد افیونی، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با قاچاق کالا با دستگیری 65 متهم خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رکنا: منابع خبری از وقوع پس لرزه ای شدید در شهر مکزیکو سیتی و همچنین چند زمین لرزه در سواحل جنوبی این کشور خبر دادند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رکنا: راننده کامیون گیر افتاده زیر آوار کیک، پس از تلاش یک روزه نیروهای امدادی هنوز پیدا نشده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
رکنا: مرد آمریکایی اهل نیوجرسی و برنده جایزه 338 میلیون دلاری به اتهام آزار شیطانی دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: سیتی از ساعت 17.30 در ورزشگاه اتحاد میزبان پالاس خواهد بود.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: از ساعت 17.30 تیم های استوک و چلسی دیدار حساسی را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفته می شود یکی از گزینه های اصلی جانشینی مدیرعامل این باشگاه است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: رئال مادرید پس از شکست خانگی مقابل بتیس از ساعت 17.45 در زمین آلاوس به میدان خواهد رفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: وینگر چپ تیم پدیده می گوید از اینکه تیمش توانسته با پیروزی برابر تراکتورسازی جبران شکستش در جام حذفی را بکند، خوشحال است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: فریدا نام سگ قهرمانی است که در زلزله 7.1 ریشتری مکزیک توانسته 12 تن را از زیر آوار زنده بیرون بکشد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رکنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تاکید کرد: تعداد اتوبوس هایی که در سطح شهر تهران به مردم خدمت می کنند، بالغ بر 6 هزار و 250 دستگاه اتوبوس است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رکنا: جلال علی محمدی تا اینجای فصل بهترین گلزن سپاهان بوده است. این بازیکن سه گل به ثمر رسانده که هر سه گل او از دقیقه 85 به بعد بوده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رکنا: شیاطین سرخ از ساعت 17.30 در زمین ساوتهمپتون بازی سختی را پیش رو دارند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رکنا: ده درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان به دلیل شکست برابر گسترش فولاد کسر شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رکنا: دانش آموزان نسبت به پوشیدن لباس فرم مدارس مقاومت می کنند، آن ها فکر می کنند با پوشیدن لباس فرم آینده یکساله خود را تباه شده می دانند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رکنا: مسوول واحد سیاستگذاری دفترتلفیق و برنامه ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه با تاکید بر اینکه تراز دریاچه ارومیه را باید نسبت به دوره مشابه مقایسه کرد ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رکنا: مرکز آمار ایران نرخ تورم کل کشور در شهریورماه سال جاری را 8 درصد، مناطق شهری 7.8 و مناطق روستایی را نیز 8.9 درصد اعلام کرد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رکنا: رییس سازمان جوانان هلال احمر در پیامی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از آغاز به کار مجدد کانون های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب هلال احمر خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رکنا: سپرده گذاران تعاونی منحله آرمان پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در اهواز خواستار رسیدگی هر چه زودتر و تعیین تکلیف سپرده های خود شدند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رکنا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره لایحه حمایت از محیط بانان که هم اکنون در انتظار طرح و بررسی در مجلس شورای اسلامی است، ابراز امیدواری کرد: با تصویب این لایحه ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
رکنا: ایران و کره برای راهکارهای هوشمند نرم افزاری تفاهم نامه امضا کردند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۹    
رکنا: بهنوش بختیاری به تهمینه میلانی تبریک گفت.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۹    
رکنا: دبیر کارگروه مدو لباس کشور با اعلام این خبر گفت: لباس هایی با نمادهای شیطان پرستی به صورت محدود وارد بازار شده اند که از نمادهایی نزدیک به نمادهای عاشورایی در آن ها سود جسته شده است.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۶    
رکنا: کوئنتین تارانتینو ممکن است قبل از بازنشستگی نسخه ای از فیلم Star Trek را کارگردانی کند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رکنا: شب گذشته در بخشی از نقاط شهر کرمانشاه بوی نامطبوعی پیچیده شده بود که این وضعیت منجر به بستری شدن 6 نفر از شهروندان در بیمارستان شد.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رکنا: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: والدین می توانند با کمک گرفتن از بارکدخوان گوشی های همراه خود و QR Code درج شده بر روی برچسب سرویس مدارس از مجاز و غیرمجاز بودن آن ...
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
رکنا:محققان در یک موسسه آمریکایی آنتی بادی را تولید کرده اند که قادر است 99 درصد از گونه های ویروس ایدز را از بین ببرند.
رکنا   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
رکنا: مردی که به بهانه فروش آپارتمان، دو میلیارد و 123 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در زنجان دستگیر شد.