سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۵:۳۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 7 تیر 1399 - rokna.ir

رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 فروردین 1396 رکنا 28 اسفند 1397 رکنا 29 اسفند 1398 رکنا 31 فروردین 1399 رکنا 31 اردیبهشت 1399 رکنا 31 خرداد 1399 رکنا 31 مرداد 1399 رکنا 31 شهریور 1399 رکنا 30 مهر 1399 رکنا 1 آبان 1399 رکنا 30 آذر 1399 رکنا 30 دی 1399 رکنا 30 بهمن 1399 رکنا 30 اسفند 1399 رکنا 1 تیر 1399 رکنا 2 تیر 1399 رکنا 3 تیر 1399 رکنا 4 تیر 1399 رکنا 5 تیر 1399 رکنا 6 تیر 1399 رکنا 7 تیر 1399 رکنا 8 تیر 1399 رکنا 9 تیر 1399 رکنا 10 تیر 1399 رکنا 11 تیر 1399 رکنا 12 تیر 1399 رکنا 13 تیر 1399 رکنا 14 تیر 1399 رکنا 15 تیر 1399 رکنا 16 تیر 1399 رکنا 17 تیر 1399 رکنا 18 تیر 1399 رکنا 19 تیر 1399 رکنا 20 تیر 1399 رکنا 21 تیر 1399 رکنا 22 تیر 1399 رکنا 23 تیر 1399 رکنا 24 تیر 1399 رکنا 25 تیر 1399 رکنا 26 تیر 1399 رکنا 27 تیر 1399 رکنا 28 تیر 1399 رکنا 29 تیر 1399 رکنا 30 تیر 1399 رکنا 31 تیر 1399 
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۴    
اقتصادی رکنا: قیمت دلار در بازار امروز با 600 ریال کاهش 189,920 ریال اعلام شده است. طی معاملات امروز، 190,520 ، بیشترین مقدار و 189,810 نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۴    
اقتصادی رکنا: خسروی عنوان کرد که اگر هر مشاور املاکی کد رهگیری نگیرد، تخلف صنفی انجام داده است و ما طبق ماده 28 با آن ها برخورد می کنیم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۹    
رکنا: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد که با ایرادات جدی که در مصوبه جدید دولت در تمدید ترخیص خودروها وجود دارد باید 2 سال دیگر منتظر ترخیص خودروهای دپویی بود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۱:۴۴    
اقتصادی رکنا: احتمال برگشت خوردن چک در استان کهگیلویه و بویر احمد بیش از دیگر استان های کشور بوده، به طوری که در اردیبهشت ماه امسال حدود یک پنجم چک ها معادل 19 درصد در این استان برگشت خورده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۴    
اقتصادی رکنا: مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو ری از آغاز مراحل جذب نیرو در این شرکت خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۹    
اقتصادی رکنا: سیدجواد احمدی اظهار کرد که در حال حاضر جریمه تخلف عدم درج قیمت کالا 96هزار تومان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۴    
اقتصادی رکنا: محصول جدید ایران خودرو دیروز با حضور مدیران این شرکت و سازندگان قطعات آن رونمایی شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۴    
اقتصادی رکنا: توضیح مشاور امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه محاسبه سقف بیمه فرد شاغل در دو کارگاه را بخوانید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۰۹    
رکنا: رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال 1399 توسط معاون اول رییس جمهوری و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۷:۰۹    
رکنا: در یک روز گرم تابستانی در پله نوروزخان بازار بزرگ تهران، پای درددل فروشندگان قهوه و کاکائو در روزگار بلاتکلیف کرونا نشستم. جالب این که، شوالیه لشکر خوراکی های خارجی، هنوز پرفروش است
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۶:۵۹    
اقتصادی رکنا: بررسی ها نشان داد قرارداد همکاری شرکت آذویکو برای تولید خودروی لوکسژن بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم با شرکت لوکسژن منعقد شده است .
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۵:۵۴    
رکنا: بازار های ارز و سکه در آغاز هفته میل و اشتیاق خود برای افزایش دوباره قیمت را نشان دادند. این گزارش اگرچه می تواند خون تان را به جوش بیاورد و عصبانی تان کند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۴:۵۹    
رکنا: یک مقام آگاه گفت: دومین مرحله اعطای وام یک میلیون تومانی برای یارانه بگیران آغاز شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۲:۲۴    
رکنا: مدیر عامل صدر تأمین با اعلام اینکه حدود96درصد معادن در ایران معادن کوچک هستند، تصریح کرد: یکی از اشکالات معادن کوچک پایین بودن ظرفیت آنها است ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۱:۵۴    
رکنا: تشکل های تولیدی گوشت مرغ در بیانیه ای اعلام کردند که قیمت گذاری بر روی گوشت مرغ در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۰:۴۹    
رکنا: رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر صادرکنندگان اعتراضی به نرخ پایه صادراتی محاسباتی در گمرک دارند حداقل 70 درصد ارز حاصل از صادرات خود را که پیش از این نسبت به بازگشت آن متعهد شده بودند را به کشور ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۹    
رکنا: اسماعیلی گفت: از کشور هایی که ادعای مبارزه با فساد دارند، اما پناهگاه تروریست ها و تبهکاران شده اند، گله داریم.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۹    
رکنا: امروز نشست خبری سازندگات قطعات خودروی K132 برگزار شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۴    
اقتصادی رکنا: معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران تصریح کرد: بسته هایی برای نوسازی بافت فرسوده شورای شهر مطابق با شرایط کرونایی طراحی شده و به مرحله اجرایی خواهد رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۰۹    
رکنا: رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، گوشت مرغ از فردا (یکشنبه) با نرخ کیلویی 15 هزار تومان در میدان بهمن (مرکز اصلی توزیع گوشت مرغ در تهران) عرضه می ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۹    
رکنا: در حالی که استارت کاهش قیمت در بازار ارز از روز نخست هفته جاری زده شده است، در بازار سکه، قیمت ها همچنان در کانال بالای هشت میلیون تومان در نوسان است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۹    
اقتصادی رکنا: نگاهی به جزییات آمار تولید خودروهای سواری در سه ماه نخست امسال بیندازیم تا مشخص شود غول های جاده مخصوص چه افت و خیزی در این بازه زمانی داشته اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
اقتصادی رکنا: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تحویل پیش از موعد خودروهای فروش رفته در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید سعید فطر خبر داد و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
اقتصادی رکنا: ساخت آپارتمان های 25 تا 40 متری که اواخر سال گذشته مطرح و اخیراً شهرداری و وزارت کشور روی آن توافق کرده اند مورد تایید نمایندگان مجلس قرار گرفته و به اجرا نزدیک شده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۵    
اقتصادی رکنا: متقاضیان مسکن ملی می توانند با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۵    
اقتصادی رکنا: گوشی های هوشمند به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شدند. این گوشی ها در رده های قیمتی مختلفی به بازار عرضه می شوند ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
اقتصادی رکنا: سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صنعت استان تهران از تشکیل بیش از 15 هزار و 900 پرونده به ارزش بیش از 345 میلیارد و 683 میلیون تومان در سه ماهه ابتدایی سال جدید خبر دادو گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۵    
اقتصادی رکنا: یکصد و چهل و هفتمین جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، برگزار شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۰    
اقتصادی رکنا: مرکز پژوهش های مجلس اظهار کرد که 34 درصد واحدهای مسکونی کشور و 42 درصد خانوارهای تهرانی اجاره نشین هستند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۵    
اقتصادی رکنا: ضامنی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان امسال 40 هزار تاکسی نوسازی شوند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۵    
رکنا : پلاک سوم خودرو مزایای بسیاری دارد که در این مطلب می خوانید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۰    
اقتصادی رکنا: همزمان با برنامه دولت برای شناسایی خانه های خالی در کلانشهرها که تابستان امسال اجرایی می شود ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
اقتصادی رکنا: تهران به عنوان پایتخت ایران صاحب بزرگترین ناوگان ابزارهای پرداخت و بالاترین حجم تراکنش های پرداخت الکترونیک در میان استان های کشور است که باعث شده تا در جایگاه نخست شبکه پرداخت قرار ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
اقتصادی رکنا: قیمت جدید انواع تایر خودرو بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مشخص شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
اقتصادی رکنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به مردم توصیه می کنم که به حوزه طلای آب شده وارد نشوند. در حال حاضر تقاضا در این حوزه بیشتر از حوزه مصنوعات طلاست که امیدواریم این رویه تغییر کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۰    
اقتصادی رکنا: سفارت ایران در ابوظبی به نقل از وزارت خارجه امارات عربی متحده اعلام کرد که تشریفات انجام پروازها در مسیر ایران - امارات به روال عادی بازگشته است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
رکنا: عضو شورای رقابت گفت: یکی از جدی ترین مشکلات بازار خودرو این است که فاصله قیمتی کارخانه تا بازار آن زیاد است و افراد با هدف کسب سود وارد آن می شوند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۵    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست ویژه کمیسیون های تخصصی مجلس با حضور رئیس مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی کشور به ویژه ارز خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۰    
اقتصادی رکنا: یک نماینده مجلس با اشاره به نگرانی های صادرکنندگان درباره بازگشت ارزصادراتی زیر قیمت بازار و تأمین ارز در آینده با قیمت بالاتر پیشنهاداتی را مطرح و تأکید کرد که باید به سمت ارز تک نرخی ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۰    
اقتصادی رکنا: در مورد تعدیل نیروی کار در کل بخش های کسب و کار باید گفت 30 درصد واحدها در اسفند و فروردین حداقل یک نفر را تعدیل کرده اند و در اردیبهشت 7 درصد حداقل یک نفر را تعدیل کرده اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۵    
اقتصادی رکنا: دولت اسپانیا موافقت کرد که برنامه خود را برای پرداخت حقوق افرادی که به علت بحران ناشی از شیوع کرونا به مرخصی اجباری بدون حقوق رفته اند، تا پایان ماه سپتامبر تمدید کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۰    
اقتصادی رکنا: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بسته های معیشتی با ارزش 500 هزار تومان بین کارگران "شرکت هفت تپه" خوزستان اهدا می شود.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۵    
اقتصادی رکنا: تحقیقات جدید مرکز تجارت بین الملل (ITC) نشان میدهد ضرر و زیان اقتصاد جهان به خاطر اختلال در تولید کارخانه ای به 126 میلیارد دلار رسیده است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۰    
اقتصادی رکنا: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.43 درصد رشد به 1771 دلار و 29 سنت رسید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۰    
اقتصادی رکنا: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز جمعه با 3 سنت افت به 40 دلار و 91 سنت رسید و این هفته را با یک درصد افت به پایان برد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۵    
اقتصادی رکنا: قیمت متری آپارتمان در مناطق مختلف تهران را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۰    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع کولرهای آبی در بازار امروز، 7 تیر 99 را در این گزارش مشاهده کنید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۵    
اقتصادی رکنا: با شیوع کرونا در آستانه نوروز قرار شد سهمیه بنزین نوروز در فرصت مناسب تری واریز شود. آیا با صحبت های رئیس جمهوری درباره امکان شروع مسافرت ها با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۵    
اقتصادی رکنا: برای رهن آپارتمان 70 متری در خیابان آذربایجان به سرمایه 185 میلیون تومانی نیاز است.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۰    
اقتصادی رکنا: رئیس کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار از نامه وزیر کار به جهانگیری در ارتباط با اجرای حق مسکن 300هزار تومانی از تیرماه انتقاد کرد و گفت ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۰    
اقتصادی رکنا: در راستای ثبات قیمت ها و آرامش بازار و جلوگیری از تغییرات غیر منطقی قیمت با متصدیان واحد های صنفی که خارج از ضوابط تعیین شده مبادرت به افزایش قیمت کنند؛ در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
اقتصادی رکنا: اتحادیه اروپا اجازه ورود گردشگران آمریکایی و روسی را به این منطقه نمی دهد ولی گردشگران چینی اجازه بازدید از کشورهای اروپایی را دارند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
اقتصادی رکنا: عمیق شدن فاصله قیمت تخم مرغ در میدان میوه و تره بار با بازار باعث روانه شدن تقاضا به این مراکز شده است اما حجم عرضه آنها پاسخگو نیست.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
اقتصادی رکنا: داده های مرکز آمار حاکی از آن است که 24 درصد خانوارهای شهری و 4.5 درصد خانوارهای روستایی در سال 98 اجاره نشین بوده اند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۵    
اقتصادی رکنا: قیمت انواع میوه های میادین میوه و تره بار اعلام شد که به موجب آن، هندوانه، خربزه آناناسی و ملون ارزان ترین و انبه و زنجبیل گران ترین میوه های بازار هستند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۰    
اقتصادی رکنا: ارزان ترین هارد اکسترنال در بازار با انواع مختلف را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۵    
اقتصادی رکنا: بدلیل اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات بازار سرمایه در جریان معاملات صبح امروز تالار شیشه ای، دوره سفارش گیری تمامی بازارها تا ساعت 10 تمدید شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۰    
اقتصادی رکنا: رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور قیمت واقعی هر کیلو گوشت گوساله بر مبنای گوساله 34 هزار تومانی 80 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به نرخ فعلی گوساله زنده ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۵    
اقتصادی رکنا: بدلیل اختلال ایجاد شده در سامانه معاملات بازراهای بورس و فرابورس ایران، زمان سفارش گیری تاساعت 9:30 تمدید شد.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۲۵    
اقتصادی رکنا: ماه هاست از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد و هنوز هم هیچ کس نمی داند این ویروس تا چه زمانی با ما یا بدون ما به زندگی ادامه خواهد داد ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۵    
اقتصادی رکنا: مقایسه قیمت امروز مسکن با قیمت 7 سال گذشته را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۵    
اقتصادی رکنا: همتی در یادداشتی با اشاره به وضعیت فعلی نرخ ارز تاکید کرد که بانک مرکزی بدون هیچ هیجانی حرکت بازار ارز را رصد کرده و همانند دو سال گذشته با مدیریت نوسانات ...
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۳۵    
اقتصادی رکنا: رئیس جمهوری از بانک مرکزی خواست تلاش ها برای آزادسازی و بازگرداندن منابع ارزی بلوکه شده کشورمان در دیگر کشورها را با جدیت بیشتر پیگیری کند.
رکنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۰    
اجتماعی رکنا: اجاره بهای مسکن افسار گسیخته پیش می رود و قشر متوسط را به حاشیه ها می راند.