جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۲:۲۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای سفیر تجارت 4 بهمن 1398 - safiretejarat.com

سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۱    
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق ضمن تاکید بر ظرفیت بالای این کشور در زمینه تجارت خارجی اظهار کرد: حجم صادرات ما به عراق برابر با مجموع صادرات ایران به چهار قاره اروپاست.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۶    
سفارت عراق با ارسال نامه هایی به دولت ایران اعلام کرد که صادرات 6 محصول کشاورزی شلغم، انار، عسل و چغندر، کاهو و کدو به این کشور ممنوع اعلام شده است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۶    
یک مقام مسئول گفت: نه تنها مناطق آزاد به سمت تولید و شفافیت حرکت نکردند، بلکه سرمایه گذاری را به سمت تجارت، واردات کالا، قاچاق، فرار مالیاتی، شبه قاچاق و ثبت شرکت های صوری پیش بردند.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس انجمن خوراک دام ایران گفت: عدم تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی برای ترخیص حدود یک میلیون تن ذرت دامی، باعث بروز مشکل در بازار این نهاده شده است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۶    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با کاهش و بهای طلا با افزایش رو به رو بود.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۱    
عضو هیات رئیسه انجمن صادرکنندگان و بافندگان فرش دستباف گفت: امسال صادرات فرش ما به 45 میلیون دلار رسیده که این رقم یعنی یک فاجعه ملی برای تجارت کشور.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۱    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور از زیان 450 میلیارد تومانی مرغداران طی دوماه گذشته خبر داد و گفت ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۶    
تلاش های آمریکا برای مهار نفوذ اوپک در بازارهای جهانی نفت با رویکردی که دولت ترامپ برای قیمت های انرژی در پیش گرفته، از تب و تاب افتاده است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۶    
دیدار وزیر راه و شهرسازی با آیت الله نورمفیدی وزیر راه و شهرسازی ضمن دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان از تقویت روابط ایران و ترکمنستان برای تکمیل خط آهن اینچه برون- ...