پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۱:۴۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سفیر تجارت 7 بهمن 1398 - safiretejarat.com

سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۸    
وزیر صنعت گفت: تنها 2 درصد واردات کشورهای همسایه از ایران است هر چند بالای 50 درصد صادرات غیرنفتی ما را تشکیل می دهد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۸    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مصرف چربی مخصوصاً در صنایع لبنی در کشور بسیار بالا است و باعث کمبود کره در کشور می شود که ناچار به واردات آن هستیم و سالانه حدود 30 تا 40 هزار تن کره ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل مناطق ویژه بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: طی 10 ماهه سال جاری میزان جذب سرمایه گذاری بخش غیردولتی در بنادر کشور رشد 54 درصدی داشته است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
برسی جزئیات آمار تجارت خارجی بخش کشاورزی و صنایع غذایی نشان می دهد که در نه ماهه سال 1398، مقدار صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی 5 میلیون و هزار تن و به ارزش 4 میلیارد و 99 میلیون دلار است که ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۸    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدارک گسترده دولت برای تامین کالاهای اساسی ایام پایانی سال و فروردین ماه 99 گفت: بازار در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران بر لزوم حذف قیمت گذاری دستوری در صنعت لبنیات تاکید کرد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از افزایش 20 درصدی تولید داخل در حوزه پوشاک خبر داد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفته شد که ذخایر کشور از محل تولیدات داخل تامین شود.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۹    
محسن حاجی بابا، رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران می گوید: لایحه عملیات بازار باز نیازمند بازبینی است چرا که بیش از 40 اشکال و ایراد در آن وجود دارد ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ستاد تنظیم بازار تصریح کرد که خرید تضمینی گوشت قرمز و مرغ با قیمت توافق شده با وزارت جهاد کشاورزی و تشکل ها به گونه ای که تولیدکننده نیز متضرر نشود ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل شرکت ذوب آهن از تولید ریل های 72 متری با پروژه های مشترک خبر داد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 2355 واحدی، یک رکورد بی سابقه از خود جا گذاشت.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۴    
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران با اشاره به صادرات بی رمق خرما در سال جاری گفت: آمارها حاکی از کاهش 800 هزار تنی صادرات خرما است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۹    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه اخذ مالیات از سود سپرده های میلیاردی خوب است، گفت ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۹    
مدیر انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور با اشاره به مشکلاتی که این صنعت به دلیل تحریم ها با آن ها دست و پنجه نرم می کند ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
حرکت شاخص کل بازار سرمایه بر مدار صعود همچنان ادامه دارد و امروز با پایان یافتن معاملات در این بازار، شاخص کل، قله 420 هزار و 668 واحد را فتح کرد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۴    
سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود از وضعیت اقتصاد جهان، وضعیت اقتصاد ایران در سال های 2020 و 2021 را نیز پیش بینی کرده است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۹    
با گذشت 5 ماه از آخرین موعد تکمیل خودروهای ناقص کف کارخانه که قبلاً توسط مسؤولان وزارت صنعت اعلام شده بود ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۴    
عضو هیات رئیسه مجمع واردات گفت: عدم تصویب FATF باعث افزایش فشار به مردم و طبقه پایین می شود و آنها هستند که باید این فشارها را تحمل کنند اما مسئولین همان روال زندگی خود را خواهند داشت ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۹    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش شمار موارد ابتلا به ویروس کرونای جدید در چین که نگرانی ها نسبت به پیامدهای آن روی تقاضا برای نفت را تشدید کرد، بیش از دو درصد سقوط کرد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۴    
خراسان رضوی رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی خراسان رضوی گفت: بانک مرکزی دردی از رکود تورمی که اقتصاد با آن درگیر است را درمان نمی کند ...
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح 17 واحدصنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری 13760 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: ناحیه صنعتی رضی مشگین شهر با هدف رونق تولید و اشتغال توسعه می یابد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۹    
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه شهرستان ساوه گفت: تا پایان 10 ماهه امسال بیش از 180 نوع کالای صادراتی به 59 کشور جهان صادر شده است.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۴    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به گسترش ویروس چینی که باعث افت بازارهای سهام شد، به بالاترین حد در بیش از دو هفته گذشته صعود کرد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۹    
رئیس ستادمبارزه باقاچاق با بیان اینکه برخی از مصوبه واردhت کالاهای ته لنجی سواستفاده کردند،گفت: به دنبال این هستیم که باتجدیدنظر در این آیین نامه بتوانیم تخلف در واردات ته لنجی را مهار کنیم.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۴    
دبیرکل انجمن نساجی ایران گفت: به دلیل قاچاق و واردات بی رویه پوشاک از سال های 92 تا 96 هزار و 800 واحد در این صنعت تعطیل شد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹    
قیمت سکه طی یک روز 70 هزار تومان در بورس سنتی بازار طلا یعنی سبزه میدان افزایش یافت.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹    
طی چند ماه اخیر، خبرهایی منتشر شده که نشان از کاهش تولید و بحرانی شدن صنایع را داشته است، اما بررسی عملکرد 9 ماهه برخی از صنایع خبرهای جدیدی را دارد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۴    
کردستان رئیس اتاق بازرگانی کردستان با بیان این که هدف از سامانه جامع تجارت ایران کمک به ارتزاق کولبران و مرزنشینان است، اعلام کرد که فعلا زیرساخت های لازم برای فعالیت سامانه در کردستان وجود ندارد.
سفیر تجارت   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۹    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین می گوید برای بررسی وضعیت دقیق اقتصاد چین پس از ویروس کرونا باید چند هفته صبر کرد.