چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام نو 22 بهمن 1401 - salameno.ir

سلام نو 28 فروردین 1397 سلام نو 29 اسفند 1398 سلام نو 30 اسفند 1399 سلام نو 29 اسفند 1400 سلام نو 31 فروردین 1401 سلام نو 31 اردیبهشت 1401 سلام نو 31 خرداد 1401 سلام نو 31 تیر 1401 سلام نو 31 مرداد 1401 سلام نو 31 شهریور 1401 سلام نو 30 مهر 1401 سلام نو 30 آبان 1401 سلام نو 30 آذر 1401 سلام نو 30 دی 1401 سلام نو 1 بهمن 1401 سلام نو 2 بهمن 1401 سلام نو 3 بهمن 1401 سلام نو 4 بهمن 1401 سلام نو 5 بهمن 1401 سلام نو 6 بهمن 1401 سلام نو 7 بهمن 1401 سلام نو 8 بهمن 1401 سلام نو 9 بهمن 1401 سلام نو 10 بهمن 1401 سلام نو 11 بهمن 1401 سلام نو 12 بهمن 1401 سلام نو 13 بهمن 1401 سلام نو 14 بهمن 1401 سلام نو 15 بهمن 1401 سلام نو 16 بهمن 1401 سلام نو 17 بهمن 1401 سلام نو 18 بهمن 1401 سلام نو 19 بهمن 1401 سلام نو 20 بهمن 1401 سلام نو 21 بهمن 1401 سلام نو 22 بهمن 1401 سلام نو 23 بهمن 1401 سلام نو 24 بهمن 1401 سلام نو 25 بهمن 1401 سلام نو 26 بهمن 1401 سلام نو 27 بهمن 1401 سلام نو 28 بهمن 1401 سلام نو 29 بهمن 1401 سلام نو 30 بهمن 1401 
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۰    
آلودگی هوا به عنوان یک مسئله مهم بهداشتی شناخته شده و با بروز بیماری های قلبی تنفسی، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ومیر مرتبط است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۶    
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شایعه وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی های قدیمی صحت ندارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۲    
سکته قلبی از امراض شایعی است که افراد در طول زندگی به دلایل مختلفی دچارش می شوند؛ در این مطلب به معرفی و بررسی علائم و نشانه های سکته قلبی پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
مشاهدات بازار خوردو حاکی از آن است که قیمت ها همچنان در حال نوسان است. در جدول زیر جدیدترین قیمت پراید، کوییک، دنا، تارا و شاهین در جدول زیر آمده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۸    
قیمت پنت هاوس در تهران نشان می دهد که قیمت پنت هاوس با 540 متر و نوساز، 120 میلیارد تومان است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۸    
در ویدیو زیر شاهد تصاویری از اقدام دیوانه وار یک راننده و رانندگی خودروی بدون فرمان با سرعت 120 کیلومتر خواهید بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۶    
روزنامه کیهان در مطلبی به حضور شکوهمند و پرشمار مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
تحقیقلت جدید دانشمندان نشان می دهد که بین گروه خونی با سکته مغزی ارتباط وجود دارد و بعضی گرو ههای خونی بیشتر در معرض سکته مغزی هستند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۰۱:۴۰    
در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی و بررسی برگزیدگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر چهل و یکم پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۳:۵۵    
طبق اخبار رسیده، اپل ظاهراً می خواهد عملکرد USB-C را در آیفون محدود کند. ظاهراً اپل می خواهد از مدار مجتمع (IC) اختصاصی برای این پورت استفاده کند که باعث عدم پشتیبانی از برخی لوازم جانبی می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۶    
سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن به پردیس پورعابدینی برای فیلم غریب تقدیم شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۳:۰۶    
مراسم اختتامیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر با حدود یک ساعت تأخیر در برج میلاد تهران با حضور سینماگران، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه و اجرای محمدرضا شهیدی فر برگزار شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۶    
با گذشت 131 ساعت از زلزله در جنوب و شرق ترکیه تیم های جستجو و نجات توانستند یک دختر 7 ساله را در شهرستان بلن استان حتای ترکیه نجات دهند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۲:۳۹    
طبق گزارش اولیه دستگاه های ذی ربط، بیش از 20 میلیون ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن 1401 حضور داشته اند و برخی استان ها افزایش 30 درصدی برآورد شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۸    
علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از هشدار و آماده باش برای بارش سنگین برف در تهران خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق تهران خواهد بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۴    
مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1401 در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور پرشور مردم در تهران و سراسر کشور، برگزار شده است ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۲:۱۶    
به گفته عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، علت مشکلات ما تحریم های ظالمانه علیه ایران است، جوانان باید به آمریکای جنایتکار اعتراض کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۸    
گروه های امدادرسانی که در حال جستجو برای زیر آوارماندگان زلزله ترکیه بودند، ناگهان بقایای آوار یک خانه روی سرشان ریخت. تاکنون از سرنوشت این امدادگران اطلاعاتی به دست نیامده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۳    
از ساعاتی قبل با افزایش خروجی های سد زاینده رود، آب به شهر اصفهان رسید و زاینده رود جانی دوباره گرفت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۲۷    
در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه خبر در حال پخش بود در میانه سخنرانی رئیس جمهور پخش اینترنتی این شبکه برای لحظاتی هک شد ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۶    
ویدیویی از نجات یک کودک نوزاد توسط پدرش در زلزله ترکیه در رسانه ها منتشر شده است که در آن لحظه ترسناک وقوع زلزله به تصویر کشیده شده است. منبع: خبرفوری
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۰:۴۳    
خواب با کیفیت نقش مهمی در کیفیت زندگی دارد. نخوابیدن به طور منظم می تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامت روحی و جسمی داشته باشد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۰:۱۳    
پانته آ نیکزاد از تذکر حجاب به دختری که تصویرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۵۶    
بعد از وقوع دو زلزله مهیب و شدید 7.8 و .5 ریشتری روز دوشنبه در ترکیه، آمار کشته ها همچنان در حال افزایش است و حالا ادعا می شود که شمار تلفات زمین لرزه ترکیه-سوریه احتمالا بیش از 2 برابر خواهد شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۶    
پرداخت یارانه 300 و 400 هزار تومانی از اردیبهشت امسال آغاز شد و این یارانه نقدی بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1401 گفت: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی خیلی معنادار است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۱    
محمد محمدی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جمع راهپیمایان 22 بهمن رفسنجان، آخرین خبر درباره هواپیماهای برجامی را بیان کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۹:۰۳    
امدادگران هلال احمر ایران و ترکیه، پدر و دختری را پس از 5 روز از زیر آوار زنده بیرون آوردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
قیمت پیاز در مدت اخیر حسابی خبرساز شده است و با عرضه کمتر قیمت بالایی در بازار به خود گرفت. در مطلب زیر می توانید با قیمت جدید انواع پیاز در بازار آشنا شوید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۰    
سرپرست وزارت امور خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان برای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان پیام ویژه ای صادر کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۹    
در مدت اخیر با افزایش عجیب و غریب قیمت گوشت در بازار، دولت اقدام به واردات گوشت از کشورهای دیگر کرد اما تاثیر چندانی در کاهش قمیت گوشت در بازار نداشت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۱    
زن 47 ساله ای در اتفاقی ناراحت کننده هنگام جراحی زیبایی ساکشن در بیمارستان فوت کرد، خانواده این زن شکایت کردند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۶    
سعید شاهسواری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال، درباره ریزش بهمن و مسدود بودن آن توضیحاتی داد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۱    
سازمان هواشناسی کل کشور، ادامه بارش برف و باران در اغلب استانهای کشور طی روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد که هوا سردتر می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۵    
فرزند رهبر انقلاب در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۲    
بعد از وقوع دو زلزله مهیب و شدید 7.8 و .5 ریشتری روز دوشنبه در ترکیه، رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که تعداد جانباختگان زلزله ترکیه به 21 هزار و 43 نفر رسید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۹    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن قطعنامه سراسری 22 بهمن 1401 را منتشر کرد و در آن ضرورت بازسازی انقلابی، ترمیم اجتماعی جامعه و رفع فشارهای معیشتی ملت تاکید کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۴    
وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه روز گذشته خوشبختانه فوتی کرونا نداشته ایم و 24 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۳    
یکی از دغدغه های هر مسافری این است که در بهترین هتلی که ممکن است اقامت کند. به این بهانه نگاهی داریم به بهترین هتل کرمان که مسافران می توانند انتخاب کنند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
آدب و رسوم ازدواج در نقاط مختلف ایران جذاب و متفاوت است. این بار با هم نگاهی به آداب و رسوم جذاب و متفاوت ازدواج در کرمان داریم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
پروفسور دوگلیونی رئیس موسسه ملی ژئوفیزیک و آتشفشان شناسی اعلام کرد که زمین لرزه های ترکیه کل کشور را تا 6 متر جابه جا کرده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
بعد از وقوع دو زلزله مهیب و شدید 7.8 و .5 ریشتری روز دوشنبه در ترکیه، جنازه شش نهنگ در سواحل شمالی قبرس کشف شد!
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
صحنه ای عجیب از تدبیر مسئولان برای گلی نشدن کفش هایشان را ببینید.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
در اینفوگرافیک زیر، 4 نمونه خودروی ارزان قیمت برقی را معرفی کرده ایم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
کرمان از شهرهای قدیمی ایران است و سنت های آن با تاریخ کهن ایران، اسلام و طبیعت کویری گره خورده است. با هم نگاهی به مهم ترین سنت های مردم کرمان داریم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
سازمان هواشناسی در گزارش امروز 22 بهمن 1401 از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد و خیزش گردوخاک در 4 استان را پیش بینی کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری هم امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه ،چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۱    
فرودگاه مادیرا در پرتغال که به فرودگاه کریستیانو رونالدو هم مشهور شده، فرودگاهی با شرایط جوی بسیار ویژه است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۹    
یک بانوی محجبه در راهپیمایی 22 بهمن درباره کم حجاب ها دست نوشته متفاوتی در دست داشت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۴:۳۸    
جریان آب به بستر خشکیده رودخانه زاینده رود اصفهان رسید و چشم نصف جهان را روشن کرد. آب به مدت 10 روز و تا اوایل اسفند در رودخانه زاینده رود برای کشت دوم پاییزه جریان خواهد داشت.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۴    
امدادگران در شهر اسکندرون، یک سگ را چند روز پس از زمین لرزه مرگبار جنوب ترکیه از زیر آوار زنده بیرون آوردند!
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۱    
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن 1401 گفت: پهلوی در دوران حاکمیت خود جنایت و خیانت کرد، 22 بهمن پایان استبداد و آغاز استقلال ایران بود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۰    
هوشنگ مرادی کرمانی یکی از مشهوترین و موثرترین نویسندگان زنده ایرانی است، کسی که شهرتش به فراسوی مرزهای ایران رسیده و حق بزرگی بر گردن ادبیات معاصر ایران دارد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۵    
امروز 22 بهمن 1401 همزمان با سخنرانی زنده ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، هک شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۷    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از روز چهارشنبه برای نظارت بر امدادرسانی به مردم سوریه وارد مناطق زلزله زده شمال غرب این کشور شده و از نزدیک بر کار امداد رسانی رزمندگان جبهه مقاومت نظارت می کند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۶    
مرکز مدیریت راه های کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که جاده بهمن به علت ریزش بهمن بسته شده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
فؤاد حسین وزیر خارجه عراق، در مصاحبه ای گفت: آمریکا و عراق مشکلی ندارند و آمریکا در واقع به دنبال کمک به عراق است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۹    
بوشهر شهر مراسم های رنگ به رنگ است. از میلاد پیامبر اسلام تا نوروز و از چهارشنبه سوری تا طلب باران در این شهر هر مناسبتی به شکلی جدی برگزار می شود ...
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۰    
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان مراسم 22 بهمن حاضر شد .
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۶    
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر، در دیداری با مقام های آمریکایی برای به جریان انداختن مذاکرات احیای برجام تلاش کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۱    
حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در جمع راهپیمایان 22 بهمن حاضر شد و گفت: انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، مردم خود صاحب و حافظ انقلاب هستند.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۹    
در این تصویر حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع راهپیمایان بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دیده می شود.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۳    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا، در واکنش با ادعای ساخت مشترک کارخانه پهپاد ایران و روسیه گفت: نمی توانم تایید کنم.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۳۹    
جشن ازدواج در جنوب ایران به خصوص بوشهر یکی از شادترین و جذاب تیرن مراسم هایی است که می توان در آن شرکت کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۶    
داستان جیوه قرمز باز هم در حال شایعه سازی است و خبر وجود آن در چرخ های خیاطی قدیمی موجب افزایش باورنکردنی این وسیله شده است اما آیا واقعا جیوه قرمز وجود ندارد؟
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۳    
یک مقام ارشد وابسته به وزارت خارجه آمریکا، ادعای جدیدی درباره بالون های جاسوسی چین مطرح کرده است.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۳    
والی آدیمو معاون وزیر خزانه داری آمریکا، در دستور کار جدیدی علیه ایران اعلام کرد که راه های دور زدن تحریم ها بسته خواهد شد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۰۹:۵۶    
سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت، توییت عجیبی درباره سخنرانی امروز رئیس جمهور منتشر کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۰۹:۲۷    
وزارت بهداشت در گزارش جدیدی آخرین وضعیت کرونایی شهرهای مختلف کشور در 22 بهمن 1401 را منتشر کرد.
سلام نو   ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۰۹:۱۲    
بعد از وقوع دو زلزله مهیب و شدید 7.8 و .5 ریشتری روز دوشنبه در ترکیه، جدیدترین گزارش ها حاکی از آن است که شمار جان باختگان از 24 هزار نفر گذشته است.