پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۲۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 13 آذر 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 1 آذر 1394 سلام خبر 2 آذر 1394 سلام خبر 3 آذر 1394 سلام خبر 4 آذر 1394 سلام خبر 5 آذر 1394 سلام خبر 6 آذر 1394 سلام خبر 7 آذر 1394 سلام خبر 8 آذر 1394 سلام خبر 9 آذر 1394 سلام خبر 10 آذر 1394 سلام خبر 11 آذر 1394 سلام خبر 12 آذر 1394 سلام خبر 13 آذر 1394 سلام خبر 14 آذر 1394 سلام خبر 15 آذر 1394 سلام خبر 16 آذر 1394 سلام خبر 17 آذر 1394 سلام خبر 18 آذر 1394 سلام خبر 19 آذر 1394 سلام خبر 20 آذر 1394 سلام خبر 21 آذر 1394 سلام خبر 22 آذر 1394 سلام خبر 23 آذر 1394 سلام خبر 24 آذر 1394 سلام خبر 25 آذر 1394 سلام خبر 26 آذر 1394 سلام خبر 27 آذر 1394 سلام خبر 28 آذر 1394 سلام خبر 29 آذر 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۹    
سفیر مصر در پاکستان در دیدار با وزیر تولیدات دفاعی این کشور از تمایل کشورش برای خرید جنگنده جی اف 17 ساخت کشور پاکستان خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۶    
تهیه کننده و مجری برنامه نود گفت: در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۳:۳۳    
گرگان- طوفان 90 کیلومتری که شامگاه جمعه گرگان و شهرهای اطراف گلستان را در نوردید به غرفه های مستقر در نمایشگاه کتاب گلستان نیز خسارات 100 درصدی وارد کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۳:۰۱    
نماینده مردم ایلام گفت: طی یکی دو روز گذشته سفرهای بازگشت به کشور نیز به تدریج آغاز شده و روزانه حدود 20 الی 30 هزار نفر به کشور بازمی گردند که با اتوبوس هایی که به این منظور به کار گرفته ایم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۳    
گرگان- معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان از انجام عملیات امداد رسانی در حادثه طوفان روز جمعه گلستان خبر داد و گفت: 73 نفر در این طوفان آسیب دیدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۰    
در تنها دیدار باقیمانده از نیم فصل اول لیگ برتر واترپلو، نفت امیدیه با غلبه بر نفت و گاز گچساران به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۸    
تمرین تیم فوتبال امید کشورمان عصر امروز با حضور تمام اعضای تیم در اردوی ترکیه پیگیری شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۵    
تیم روستوف در غیبت خودخواسته بازیکن ایرانی اش در خانه، تیم قدرتمند روسیه را شکست داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که ناو هواپیمابر شارل دوگل این کشور تا چند روز دیگر در خلیج فارس مستقر خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۲    
یک روزنامه صهیونیستی از درخواست رئیس این رژیم برای تشکیل کنفدراسیونی متشکل از اسرائیل و فلسطین اما تنها ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از احداث سالن ورزشی با گنجایش 5 هزار نفر در مرکز مازندران خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۹    
گروه تولید سریال عالیجناب پس از 3 ماه فیلمبرداری در هوای بارانی تهران طبق برنامه از قبل اعلام شده به کار خود خاتمه دادند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۳    
دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در ارومیه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۳    
با اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری 5 سهمیه المپیک ریو به وزنه برداری ایران تعلق گرفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۷    
سرپرست کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ملی پوشان ایران برای حضور در رقابت های آسیایی- اقیانوسیه دهه سوم آذرماه به ازبکستان اعزام می شوند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۴    
وزیر خارجه آمریکا گفت: کشورش هرگز تردیدی نداشته است که ایران روی ساخت تسلیحات هسته ای کار کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۳    
فرماندار مهران اعلام کرد: تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان منطقه مرزی مهران روز شنبه 14 آذر تعطیل است ولی مدیران و معاونان مدارس درمحل کار خود حاضر خواهند بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۰    
در ادامه تلاشهای دستگاههای اطلاعاتی آمریکا برای ارتباط دادن حادثه تیراندازی روز چهارشنبه با گروه تروریستی داعش ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۱    
یک منبع محلی در استان واسط عراق امروز (جمعه) اعلام کرد یک دستگاه اتوبوس حامل 45زائر ایرانی که در حال بازگشت از کربلای معلی بودند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۸    
در مذبح مقدس امام حسین (ع) جملات مختلفی نوشته شده است. از جمله فرازهایی از زیارت ناحیه مقدسه. أَلسَّلامُ عَلَی الْمَقْطُوعِ الْوَتین؛ سلام بر رگهای بریده شده ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۵    
مقام های افغانستان روز جمعه گفتند، در عملیات نیروهای ویژه ارتش این کشور با حمایت بالگردهای توپدار، بیش از 40 نظامی و مامور پلیس افغان که در جنوب این کشور در دست طالبان اسیر بودند، آزاد شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۲    
در پی ممنوع اعلام شدن فعالیت دو سازمان اجتماعی آمریکایی در روسیه از طرف دادستانی این کشور، فعالیت سازمان آمریکایی بنیاد توسعه اقتصادی و حقوقی نیز از سوی این سازمان قضایی منع شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۵    
تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل استفاده از چریشف بازیکن 3 اخطاره خود در دیدار با کادیز از جام حذفی اسپانیا کنار گذاشته شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۳    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف مواد خطرناک در چند مورد اسباب بازی خریداری شده توسط زائران عتبات عالیات خبر داد و گفت: زائران اسباب بازی و وسایلی را که امکان جاسازی مواد خطرناک دارد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۰    
اتحادیه اروپا در حال بررسی پیشنهاد جدیدی است که بر اساس آن نیروی مرزی جدید اروپایی اختیار مداخله و محافظت از مرزهای بیرونی کشورهای عضو و دفاع از منطقه شنگن را عهده دار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت نفت ایتالیا بر تعمیق و بحث در خصوص قراردادهای جدید نفتی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۷    
دیدار دوتیم دبیری با تاسیسات دریایی به عنوان حساس ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ازساعت15 امروز در تبریز آغاز شد که این بازی به نفع تبریزی ها به پایان رسید تا آنها به صدر جدول صعود کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۴    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از جریمه 40 هزار تومانی خودروهایی که اقدام به توقف در محل اختصاصی پارک یا عبور معلولان کنند، خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۷    
افراد مسلح عصر روز پنجشنبه در بخش کورین در فاصله 50 کیلومتری زاهدان یکی از کارکنان اداره راه و شهرسازی را در حین انجام وظیفه ربودند .
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۴    
صنعت گردشگری کشور اسپانیا با رشد 4.4 درصدی در 10 ماه ابتدایی سال 2015 میلادی، به رکورد جدیدی در جذب سالانه گردشگر دست یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۳    
مذاکرات اولیه برای حضور بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور انجام شده ولی هنوز حضور این خواننده پاپ به عنوان بازیگر این اثر سینمایی قطعی نشده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۵    
نتایج تحقیقات پژوهشگران در بیمارستان بریگهام نشان می دهد سلامتی کلیه ها در گرو خواب خوب شبانه است و کم خوابی برای کلیه ها مضر است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۹    
راکتور اتمی در کالکار آلمان که در 30 سال گذشته تبدیل به پارک شده است مراسم یاد بود قربانیان تیراندازی در کالیفرنیا آمریکا یک فروشگاه تلویزیون در مسکو تظاهرات مخالفان حکومت در اکوادور ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۶    
یک مجله آمریکایی نوشت: سامانه "توس 1" روسیه، شرکت کنندگان در ائتلاف بین المللی در سوریه را به تغییر شیوه جنگی خود وادار خواهد کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۶    
سردار آزمون چند روز پیش از برگزاری مسابقه حساس روستوف - روبین کازان بینی اش را عمل کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۲    
یک جامعه شناس گفت: اگر در گذشته بعد از سه سال می شد ادعا کرد که زندگی ثبات پیدا کرده و خطر طلاق رفع شده ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۹    
حملات گسترده ارتش سوریه به مواضع تکفیریها در حومه استان درعا و تشدید درگیریها میان نظامیان و تروریست های تکفیری در حومه شمالی استان حلب از آخرین اخبار امنیتی سوریه محسوب می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۶    
جلاد روسی جدید داعش، آموزگاران خود در مدرسه ای که دروس ابتدایی را با دشواری زیاد نزد آنان گذراند، به خاطر دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۳    
پلیس سوئد اعلام کرد، این کشور به دنبال بازگرداندن هزار تن از پناهجویانی است که درخواست پناهندگی آنها در این کشور رد شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۰    
وزیران نفت اوپک در جلسه امروز خود مقرر کردند سقف تولید نفت اوپک برای 6 ماه آینده در محدوده 30 میلیون بشکه در روز ثابت باقی بماند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۷    
معاون رئیس جمهور ظرفیت های گردشگری مذهبی در کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: ایران به کانون گردشگری حلال در دنیا تبدیل می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۴    
دیگر همه می دانند که برانکو اعتقادی به مهرداد کفشگری ندارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۱    
فیلم مستند بلند سرزمین قاچاقچیان ساخته ماتئو هاینمن که جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره معتبر ساندنس را بدست آورده است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۱    
رییس اورژانس کشور با بیان اینکه وزارت بهداشت تمهیدات لازم بهداشتی و درمانی را برای حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی اندیشیده بود ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵    
مقام های امنیتی مصر امروز جمعه گفتند که براثر انفجار ناشی از پرتاب کوکتل مولوتف به یک رستوران در قاهره، 12 تن جان خود را ازدست داده و شش نفر دیگر زخمی شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۸    
مدیر کل راه آهن اراک انتشار خبری مبنی بر خروج قطار مشهد - اراک از ریل را تکذیب کرد و گفت: برخی رسانه ها مشکل نقص فنی در واگن 6 قطار 183 رجا را که در ایستگاه نقاب سبزوار رخ داده بود با عنوان خروج قطار ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد و از یک طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹    
سایت فدراسیون والیبال نوشت: برنامه کامل لیگ جهانی والیبال در سال 2016 اعلام شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۰    
شاعر، مولوی شناس و محقق ادبیات عرفانی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم نقش پول در خانواده ها پررنگ شود، گفت: امروز فرزندان طلاق مهمترین مشکل جامعه ایرانی هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۶    
تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد براساس آخرین اعلام فدراسیون جهانی دوچرخه سواری همچنان در صدر آسیا قرار دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۷    
حسین جابر انصاری به اظهارات رجب طیب اردوغان واکنش نشان داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۴    
بزرگترین قبرستان جهان، قبرستان وادی السلام در شهر نجف عراق می باشد. مساحت آن در حدود 1486 هکتار بوده و از 1400 سال قبل تاکنون برای مردم نجف شناخته شده محسوب می شود ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۹    
یک مقام ارشد شرکت بین المللی سی.جی.جی فرانسه با بیان اینکه در حال حاضر فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری در بخش صنعت نفت و گاز ایران را بررسی می کنیم، گفت: منتظر لغو تحریم ها هستیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۳    
یک فوق تخصص عفونی اطفال گفت: مصرف آنتی بیوتیک در سرماخوردگی از عوارض آن جلوگیری نمی کند و مصرف آن ضروری نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۳    
در یک مطالعه پاکیزه ترین کشورهای اروپایی به لحاظ عادت مردم آن ها به لحاظ شست و شوی دست ها معرفی شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۲    
طبق یک مطالعه جدید، افراد جوانی که زیاد تلویزیون تماشا می کنند و ورزش نمی کنند، در اوایل میانسالی با مشکلات مغزی روبرو می شوند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه های ماهواره ای خارجی را یکی از ابزار های رخنه فرهنگی در داخل کشور عنوان کرد و گفت: بر اساس قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۳    
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ملی پوشان انتظارات ما را برآورده نکردند و با شروع مجدد اردوی تیم ملی تغییراتی را در وزنه برداران و نظم و دیسیپلین آنها خواهیم داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۷    
محققان دریافته اند که ابتلا به دیابت نوع 2 ناشی از انباشت چربی در لوزالمعده است و از دست دادن کمتر از یک گرم از این میزان چربی از طریق کاهش وزن، شرایط فرد را به حالت قبل بر می گرداند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۸    
دستیار امور همکاری های فنی ونظامی رییس جمهوری روسیه ازآغاز اجرای برنامه قرار داد تحویل سامانه های دفاع موشکی اس 300 به ایران خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۹    
اگرچه شرط جبهه پایداری برای حضور در مدل های وحدت اصولگرایان، حضور آیت الله مصباح یزدی بود اما به گفته سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، تلاش این جریان به نتیجه نرسید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۰    
با تصویب اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در کمیسیون زیربنایی دولت، اجرای این قانون به زودی آغاز خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۱    
میدان نفتی چنگوله از جمله طرح های شرکت مهندسی و توسعه نفت است که هشتم آذرماه امسال در کنفرانس رونمایی از قراردادهای جدید نفتی به سرمایه گذاران معرفی شد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۲    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خط قرمز پلیس برای رانندگان اتوبوس های حامل زائران تخلفات حادثه ساز است و به دلیل عرض کم جاده مرزی توصیه می شود رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۳    
رییس اداره ایدز وزارت بهداشت از پیوستن ایران به برنامه بین المللی حذف همه گیری ایدز تا سال 2030 خبر داد و اهداف 90 - 90 - 90 را در حذف این همه گیری تشریح کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۳    
نشست های اخیر، سخنرانی ها و مواضع اتخاذ شده از سوی سران حزب مؤتلفه اسلامی، حکایت از زمینه سازی برای ائتلاف های جدید و تغییراتی بنیادین و البته خانمان سوز در رویکرد حزبی دارد که سابقه ای طولانی در ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۰    
سازمان هواشناسی نسبت به کاهش محسوس دمای کشور هشدار داد و اعلام کرد: در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز بین 5 تا 10 درجه و در شمال شرق کشور بین 10 تا 15 درجه کاهش دما خواهیم داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۵    
اگر فردی بدون علت گریه کند یا خشمگین شود می تواند در معرض ابتلا به آلزایمر باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۷:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی طباطبایی می گوید: زیارت عاشورا وقتی با رعایت شرایط آن و خلوص نیت خوانده شود، فضیلت های بسیاری دارد که خداوند متعال آن را برای بندگانش ضمانت فرموده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۵:۴۱    
شیوع افسردگی در سال های اخیر به شدت سرعت گرفته و دانستن علائم آن ضرورت دارد، چرا که می توانیم نحوه تعامل خود با دیگران را به درستی تنظیم کنیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۴:۳۳    
وزیر کشور بحرین با هند توافقنامه امنیتی امضا کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۲:۳۷    
البته این تمام ماجرا نیست. محققان می گویند که بازگشت به رژیم غذایی کم چرب به مدت دو ماه می تواند اثرات منفی رژیم های غذایی پرچرب بر مغز را خنثی کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۱:۱۷    
توجه و نگاه به معلولین را تنها مربوط به یک روز از سال ندانیم و سعی کنیم تمام سال را روز معلول بدانیم چرا که او نیز شهروند این جامعه است پس به فکرش باشیم.