پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۲۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 30 آذر 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 1 آذر 1394 سلام خبر 2 آذر 1394 سلام خبر 3 آذر 1394 سلام خبر 4 آذر 1394 سلام خبر 5 آذر 1394 سلام خبر 6 آذر 1394 سلام خبر 7 آذر 1394 سلام خبر 8 آذر 1394 سلام خبر 9 آذر 1394 سلام خبر 10 آذر 1394 سلام خبر 11 آذر 1394 سلام خبر 12 آذر 1394 سلام خبر 13 آذر 1394 سلام خبر 14 آذر 1394 سلام خبر 15 آذر 1394 سلام خبر 16 آذر 1394 سلام خبر 17 آذر 1394 سلام خبر 18 آذر 1394 سلام خبر 19 آذر 1394 سلام خبر 20 آذر 1394 سلام خبر 21 آذر 1394 سلام خبر 22 آذر 1394 سلام خبر 23 آذر 1394 سلام خبر 24 آذر 1394 سلام خبر 25 آذر 1394 سلام خبر 26 آذر 1394 سلام خبر 27 آذر 1394 سلام خبر 28 آذر 1394 سلام خبر 29 آذر 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اعلام حمایت بخش خصوصی از انحلال سازمان حمایت و بازرسی گفت: سختی گیری ها و نظارت های چند لایه موجود کمکی به مصرف کنندگان و تولید کنندگان نمی کند بلکه باعث افزایش فساد در ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۶    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور دست اندرکاران برنامه فیتیله ای ها در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۲    
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: بیمارستان شهید دکتر لواسانی به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی و غیر دانشگاهی، به جمع هفت بیمارستان استان تهران و مجری طرح درمان سکته حاد قلبی پیوست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی گفت: برداشت جامعه ما از لیزر تنها در زمینه زیبایی است، در حالی که لیزر می تواند در تشخیص زودرس سرطان ها و درمان بسیاری از بیماری ها نقش بسزایی ایفا کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۲    
عمل جراحی تعویض مفصل زانو و ران 14 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توسط پروفسور پرویزی فوق تخصص ارتوپدی برجسته ایرانی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) انجام می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۹    
سرپرست دادسرای امور جنائی تهران با اشاره به وصول توبه نامه از سوی سرکرده باند سارقان مسلح پایتخت که قرار بود ساعاتی دیگر اعدام شود, از توقف اجرای حکم اعدام وی به دنبال وصول این توبه نامه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اجرای پایلوت طرح سلامت یاران در 10 بیمارستان دولتی سراسر کشور از ماه آینده آغاز می شود که داوطلبان جمعیت هلال احمر با گذراندن دوره های تخصصی متعدد به عنوان همراهان بیمار در ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۰    
معاون اول قوه قضاییه گفت: کروبی در جلسه ای قول داد به اشتباهش اعتراف کند اما زیر قولش زد .
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۹    
کابل پایتخت افغانستان شامگاه دوشنبه هدف حمله راکتی قرار گرفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر امورخارجه درباره مصوبه تبعیض آمیز سنای آمریکا برای اتباع اروپایی گفت: این مصوبه قبل از هر چیز ضد استقلال اروپاست و روح مصوبه ، این رویکرد را تجویز می کند که هر کسی با تروریست هاست، مصونیت دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
وزیر صنعت معدن و تجارت در گفتمان تجاری صنعتی روسیه – ایران گفت: یقین دارم دو طرف سال های گذشته را جبران و حرکتی نو در روابط خود آغاز می کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۰    
وزارت آموزش و پرورش فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای انتفاضه سوم تاکنون 19 دانش آموز فلسطینی را به قتل رسانده و 462 نفر دیگر را مجروح کرده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۹    
ثبت نام فردی که ادعا می کرد اختلاس 3 هزار میلیاردی در بانک صادرات را کشف کرده است از حاشیه های روز سوم نام نویسی از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۰    
لیزر روشی برای کمک به پزشکان و مردم است تا درمان بهتر با عوارض کمتر انجام شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۹    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که هنرمند در هیچ مکان و زمانی غریب نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت و گو کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۹    
طنز روز رفیع افتخار طفلی به بازی بتخسیدی و صورت و گونه بشکافتی. مادرش او را بدیدی و شیون کنان و بر سرزنان طفل را به طبیب رساندی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۲    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه جنوبی حلب، جاده بین المللی این شهر را به کنترل خود در آوردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۲    
معاون استاندار تهران از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی مدارس تهران، ری و اسلامشهر فردا سه شنبه خبر داد و همچنین گفت: فردا مدارس فیروزکوه، لواسانات، بخش رودبار و قصران، دماوند و شمیرانات دایر هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
هنگام زانو درد، بالا انداختن یک قرص شاید آسان ترین راه باشد، اما این فقط یک درمان موقت و سریع است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
گوینده اخبار شبکه اول سیما مدام می کوشید عراقچی را به مسیری سوق دهد که مصوبه را ناقض برجام بداند اما او از توافق طرفین خبر داد و با ارجاعات و استنادات مکرر در بازی مورد نظر صدا و سیما نیفتاد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از رایزنی برای اکران فیلم های کودک در این شورا خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
نخست وزیر روسیه در شرایطی که کشورش و اوکراین، تحریم های تجاری علیه یکدیگر وضع کرده و جنگ تجاری میان دو کشور جریان دارد، بخشنامه لغو محدوده آزاد تجاری میان روسیه و اوکراین را امضا کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۰    
رئیس فیفا که هشت سال از حضور در تمام فعالیت های فوتبالی محروم شده است، گفت متاسف است بابت اینکه همه جا به عنوان کیسه بوکس از وی استفاده می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۵    
علی اصغر هادیزاده گفت برگزاری باشکوه روز ملی پارالمپیک باعث شد تا مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور صلح به وجد بیاید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
سروده ولفگانگ گوته، شاعر پر آوازه ی آلمان در ستایش از زنان برگزیده، توسط آیت الله سید عباس حسینی قائم مقامی رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ ترجمه و در وب سایت شخصی وی منتشر شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ظهر امروز از امکانات و تجهیزات تمرینی تیم ملی والیبال در فدراسیون بازدید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به کمبود 80 تا 100 هزار تخت بیمارستانی در کشور گفت: کمبود تخت ICU و بیماران سرطانی جدی تر است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم نکوداشت خدمات داوطلبانه هلال احمر، به عضویت سازمان داوطلبان هلال احمر درآمد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
یک دستیار تخصصی طب سنتی آداب شب یلدا از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به راه اندازی تخت های مراقبت های ویژه در 94 شهر کشور از ابلاغ و دستور رئیس جمهور درباره سرنوشت تجمیع بیمه ها در آینده ای نزدیک خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اوپک تلاش دارد تا با تولید بالا، تولید کنندگان رقیب را از میدان به در کند. اما ظاهرا روسیه قصدی برای تسلیم شدن در برابر این فشارها ندارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
مرغداران در جلسه مشترک با مسئولان جهادکشاورزی هشدار دادند، واحدها تولیدی به علت ضرر و زیان یکی پس از دیگری تعطیل می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس باشگاه ریورپلاته در واکنش به اهانت برخی از هواداران تیمش به ستاره آرژانتینی بارسلونا در ژاپن، این اقدام را محکوم و از مهاجم کاتالان ها حمایت کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه باید آموزش زیربنای صنعت استان البرز قرار گیرد، گفت: تجاری سازی پروژه های دانشگاهی در استان البرز اجرایی شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۴    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می کنیم نوراللهی به دیدار با پدیده مشهد برسد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۱    
یک منبع دیپلماتیک تاکید کرد: تمدید تحریم های ضد روسی از سوی اتحادیه اروپا از فردا سه شنبه 22 دسامبر، اجرا خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۸    
معاون حمل و نقل شهرداری تهران از هزینه کرد بیش از 700 میلیارد تومان برای مترو توسط شهرداری تهران در سال جاری خبر داد و گفت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۵    
امروز هر سکه تمام بهار آزادی با افزایش 3 هزار تومانی 919 هزار تومان قیمت خورد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
چین با انتخاب یکی از مهره های مهم امنیتی و کلیدی خود برای فعالیت های ضد تروریستی، به تلاش هایش در مقابله با گروههای افراطی در این کشورر ابعاد تازه ای بخشید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۹    
قائم مقام وزیر کشور گفت: تا ساعت 13 امروز-دوشنبه- دو هزار و 355 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و 299 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تمام راه های اصلی و فرعی استان باز و راه ارتباطی 16 روستا بسته است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
معاون اقتصادی شهرداری مشهد از اعلام آمادگی سرمایه گذاران کره جنوبی برای اجرای پروژه های شهری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و فرودگاه مشهد خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۲    
پروفسور ولادیمیر زرنوف رئیس دانشگاه روسنو روسیه گفت: برگزاری نمایشگاه صنعتی روسیه در تهران نشانه روابط عالی و حسنه و توام با اعتماد میان روسیه و ایران است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
منصف المرزوقی رییس جمهوری سابق تونس از تشکیل حزبی جدید خبر داد که دلیل آن شکست و ناتوانی دولت این کشور در اداره تونس دانست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
یک دیپلمات ارشد سوری در دهلی نو گفت: ائتلافی که عربستان سعودی با هدف مبارزه با تروریسم تشکیل داده است، صوری است و کارکرد آن فقط در حد تبلیغات رسانه ای است و هیچ تاثیری در تحولات منطقه ای نخواهد داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۰    
درحالی که اتاق های فکر در واشنگتن، تل آویو، ریاض، آنکارا، دوحه و امان آبستن سایس پیکوی جدیدی است، مردانی در عراق خواب شبانه را بر خود حرام و ترک همسر و فرزند کرده و جوانترها ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر گفت: این جشنواره به علت ضعف منابع مالی که از طریق فروش بلیت کنسرت ها تامین می شود دارای محدودیت های زیادی از جمله حضور گروه های نوازندگان از شهرستان ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۱    
معاون دفتر همکاریهای علمی تخصصی سازمان فنی و حرفه کشور گفت: طرح شاداب برای ارتقای مهارت و توانمندسازی دانش آموختگان دانشگاهی برگزار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۷    
سیگار کشیدن مضرات فراوان جسمی را در پی داشته و بیشترین آسیب آن متوجه ریه است. گروهی از متخصصان به تازگی دست یافته اند که برخی از مواد غذایی طبیعی می تواند به کمک افراد سیگاری بیاید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰    
روز جهانی کاپ کیک از آن روزهایی است که هم برای بچه ها و هم برای بزرگترهایشان جذابیت دارد و با رسیدن آن خودشان را برای خودن این کیک های کوچک خوشمزه حاضر می کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
آیت الله سیدعباس قائم مقامی با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مسئولان تله کابین، بدون اینکه اهمیتی برایشان داشته باشد و اینکه شاید خطری تهدیدم کند، مسیر کوه را نشان دادند و گفتند مسیر را خودت باید پیاده بروی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
دکتر دیوانه ای که این روز ها عکسش در تلگرام دست به دست می شود، دانشجوی پزشکی مجنونی بوده که نسخه های مجانی نوشته شده بر کاغذ سیگارش، خیلی ها را شفا داده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
لباس پوشاندن به مجسمه کارل مارکس – برلین رانش زمین در شنزن چین سیلاب در حومه شهر مانیل فیلیپین ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۶    
برای همه ما پیش آمده که در لحظاتی در زندگی روزمره دچار فراموشی های کوتاه شویم، خیلی از اشیاء را گم کنیم، و یا برخی نام ها از ذهنمان پاک شوند. اما خبر خوب این است که جای نگرانی وجود ندارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند در شمال غربی خلیج فارس و جنوب غربی استان خوزستان در شهرستان های آبادان و خرمشهر واقع شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۲    
فیلم کوتاه کودکان ابری ساخته رضا فهیمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان بهترین فیلم دومین جشنواره فیلم کودک و جوانان زرو پلاس روسیه شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۹    
عمارت مجتهدی متعلق به اواخر دوره قاجار در شهرستان نیشابور که 30 سال قبل وزارت آموزش و پرورش آن را از وارثان حاج شیخ مجتهدی خریداری کرد و در حال حاضر بخشی از آن متعلق به آن وزارتخانه و بخش دیگری از آن ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۶    
دولت شهرداری را در آلودگی هوای تهران به دلیل افزایش بی رویه ساخت و ساز و تراکم فروشی مقصر می داند و شهرداری تهران نیز می گوید دولت سهم خود را در حمل و نقل عمومی نپرداخته ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۶    
در حالی وام مسکن افزایش یافته و نرخ ارز با نوساناتی روبرو شده است که بازار مسکن توجهی به این سیگنال ها نشان نمی دهد و همچنان با رکودی عمیق روبرو است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۸    
سفیر اتریش در تهران گفت: تحریم علیه ایران سخت بود اما خوشحال هستم که در حال برداشته شدن است، نه تنها شما بلکه ما به عنوان یک فعال اقتصادی علاقه مند به رفع آن هستیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در برخی از مناطق به دلیل نیازهای موقتی به کاربری های آموزشی یا مذهبی، سوله های بحران موقتا تغییر کاربری داده اند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که در آینه نگاهی بیندازید و از خود بپرسید چرا از دیروز پیرتر به نظر می رسم؟ ممکن است مقصر اصلی جلوی چشمتان باشد! در واقع کلید داشتن یک پوست شاداب ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۳    
اگرچه خوراکی های شب یلدا متنوع و خوشمزه هستند و از هیچکدام نمی شود گذشت اما نباید فراموش کرد که اگر در خوردن آنها زیاده روی کنیم، دچار دردسرهای زیادی خواهیم شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۱    
رییس اتحادیه هتلداران مشهد با بیان اینکه در هتل های مشهد رزرو کاذب نداریم گفت: این پدیده از آژانس های مسافرتی ناشی می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۸    
سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که صبح امروز برای ارائه برنامه هایش و امضای قرارداد به فدراسیون رفته در دیدار با داورزنی گفت: با هم رویایمان را می سازیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۲    
رئیس جمهوری، ایران را کشور قانون دانست و گفت: ما نخستین کشور منطقه هستیم که مسیر مدیریت را در مسیر آرای مردم قرار دادیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۹    
تشدید بحران های بین المللی اعم از زیست محیطی، اقتصادی، زوال انسانیت و انحطاط اخلاقیات، کشتار و قتل عام، بهداشت و بیماری های ناشناخته ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
اتحادیه عرب حمایت خود را از نقشه راه سازمان ملل برای پایان دادن به بحران سوریه اعلام کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
استقلالی ها هم قسم شده اند تا در جام حذفی مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۵    
نمایشگاهی از آثار نقاشی و عکاسی 8 هنرمند ایرانی با موضوع 'موتیف ایرانی' در کوالالامپور پایتخت مالزی گشایش یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۳    
رفتار خشونت آمیز یک افسر پلیس آمریکا با یک زندانی زن در بازداشتگاه، موجب شکسته شدن استخوان صورت و دندان وی شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۸    
هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که با ادامه نیمکت نشینی، بهتر است که از این تیم جدا شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۶    
اگر نمی توانید یک هفته بدون گوشی تلفن همراه تان سر کنید شما هم به جمع معتادان اسمارت فونی اضافه شدید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۵    
آخرین جلد ( جلد دوازدهم) دایره المعارف سترگ الحیاه اثر استاد محمدرضا حکیمی به تازگی از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۳    
پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، همزمان در وزارت کشور و فرمانداری های سراسر کشور آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۰    
کاهش بهای نفت دربازار جهانی بسیاری از محاسبات بودجه ای کشورهای نفت خیز را بهم زده است.در ایران نیز کاهش بهای نفت به 31 دلار در هر بشکه عامل اصلی تاخیر در ارسال بودجه به مجلس است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۷    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: 300 هدف نظامی و زیرساخت های حیاتی در خاک عربستان در تیررس نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی قراردارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۱    
صدرنشین لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا در دیدار مقابل لاتزیو متحمل شکست خانگی 2 بر یک شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۸    
بیماری آنفلوآنزا به تازه ترین دردسر برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۵    
نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت آخرین پیشوای شیعیان است، هنگامه ای ارزشمند که دگربار خورشیدی از تبار عدالت طلوع کرد تا نور امید و رستگاری را بر دل جهانیان بتاباند و با ظهورش عدل و داد را در جهان ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۲    
امضای اوباما پای طرح محدودیت صدور روادید برای ورود به خاک آمریکا در صورت سفر اتباع 38 کشور دوست آمریکا به کشورهای ایران، عراق، سوریه و سودان که آن را تبدیل به قانون کرد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۹    
2 هزار رشته محل دانشگاه آزاد از دفترچه کنکور حذف شد!
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۳    
یک پژوهشگر در حوزه گردشگری درباره تورهایی که در شب چله در خانه های تاریخی اما با تجملات زیاد برگزار می شود ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۰    
دولت اوباما که بر حمایت از تجارت بین المللی با ایران تاکید دارد به این کشور اطمینان داده است که نگران قانون جدید آمریکا که محدودیت هایی در مورد صدور ویزا برای کسانی ایجاد می کند که به ایران می روند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۷    
مشاور فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی، از زیرمجموعه های وزارت صنعت، معدن و تجارت از رتبه بندی 30 شرکت برتر تجارت الکترونیک در سطح کشور توسط این سازمان برای نخستین بار خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۴    
وزیر دفاع کانادا قرار است در دیدار با همتای عراقی خود درباره مسائل امنیتی بحث و گفتگو کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۸    
جشنواره زمستانی همدان به عنوان ظرفیت گردشگری این منطقه در حالی امسال به بهانه نبود اعتبار برگزار نمی شود که بارها از توجه به گردشگری به عنوان اولویت توسعه این استان سخن ها گفته شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۸    
هفته جاری قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار افزایش و برخی نیز کاهش یافته است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۰۲    
ایرج فاضل را به عنوان جراحی بین المللی و عضو تیم پزشکی امام خمینی می شناسیم. او اما دو دوره وزارت ناکام را هم در کارنامه دارد. ماجرای استیضاح و یک رای بحث انگیز را بخوانید...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۶:۱۸    
بسیاری از بیماری های در گروه قاتل خاموش قرار می گیرند. این بیماری ها علائم هشدار دهنده پنهانی دارندعلائم آنها اغلب غیر قابل تشخیص است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۵:۴۳    
معاون سیما خبر استعفای مدیرکل امور نمایش تلویزیون را تایید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۳:۵۶    
با فراگیر شدن ابزارهای ارتباطی جدید، شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه های اجتماعی موبایلی با اخبار ناقص و غلط تا اندازه ای جایگزین منابع اطلاع رسانی رسمی شده اند اما این اتفاق چرا و چطور افتاده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۲:۵۴    
نهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ویژه آثار مستند برگزیدگان خود در بخش های مختلف را معرفی کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۱:۴۲    
با ابلاغ بخشنامه دریافت کارمزد از تراکنشهای خرید توسط بانک مرکزی، از سه شنبه هفته جاری بانکهای پذیرنده باید بین 500 تا 2500 ریال کارمزد پرداخت کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۰:۳۲    
"فضا قلمرویی است که حداقل تاکنون دستخوش درگیری نبوده است. اما به هیچ عنوان تضمینی در مورد آینده وجود ندارد."
  • ۱