پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۲۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 26 آذر 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 دی 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 1 آذر 1394 سلام خبر 2 آذر 1394 سلام خبر 3 آذر 1394 سلام خبر 4 آذر 1394 سلام خبر 5 آذر 1394 سلام خبر 6 آذر 1394 سلام خبر 7 آذر 1394 سلام خبر 8 آذر 1394 سلام خبر 9 آذر 1394 سلام خبر 10 آذر 1394 سلام خبر 11 آذر 1394 سلام خبر 12 آذر 1394 سلام خبر 13 آذر 1394 سلام خبر 14 آذر 1394 سلام خبر 15 آذر 1394 سلام خبر 16 آذر 1394 سلام خبر 17 آذر 1394 سلام خبر 18 آذر 1394 سلام خبر 19 آذر 1394 سلام خبر 20 آذر 1394 سلام خبر 21 آذر 1394 سلام خبر 22 آذر 1394 سلام خبر 23 آذر 1394 سلام خبر 24 آذر 1394 سلام خبر 25 آذر 1394 سلام خبر 26 آذر 1394 سلام خبر 27 آذر 1394 سلام خبر 28 آذر 1394 سلام خبر 29 آذر 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۲    
ویژه نامه آخر هفته روزنامه همشهری نوشت: یک دست، یک پا... یک داستان پر از واقعیت؛ نواختن ملودی خیابان ها برای شخصیت های بی نقص داستان ما هم سخت است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۲    
حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی گفت: زندان در آموزه های اسلامی محلی برای تربیت افراد است از این رو دستورات دین در خصوص زندانیان و همچنین خانواده های آنان باید به طور کامل اجرا شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۲    
زمانی بود که احمدرضا عابدزاده هرگز حاضر نمی شد تا استقلال را با چیزی عوض کند اما ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۲    
تهیه کننده برنامه سینمای ایران که امشب روی آنتن شبکه چهار سیما می رود بیان کرد که در این برنامه احمدرضا درویش حضور ندارد و برای حضور وی در برنامه های بعدی برنامه ریزی خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۷    
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قسم می خورم خطای عمدی انجام ندادم، گفت: صالحی به اشتباه من را اخراج کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۴    
دانشگاه هاروارد، بر اساس یافته های جدیدترین تحقیق خود به مصرف کنندگان درباره اثرات منفی نوشابه های گازدار در بلندمدت هشدار داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت های سه دهه دکتر ضرغام گفت: دانش، پژوهش، سخت کوشی و پاک دستی این استاد برتر می تواند الگوی جوانان امروز باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۵    
رسانه های چین با اعلام اینکه تحریم های ایران با آغاز سال جدید میلادی لغو خواهد شد، سخنان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مختومه اعلام شدن پرونده پی ام دی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۴    
محسن رضایی با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری ضمن استقبال از دستاوردهای اخیر ایران در پرونده هسته ای بیان داشت: امروز فرزندان و سربازان رهبری ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۶    
مایکل مور کارگردان و فعال سیاسی اجتماعی آمریکایی در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره مسلمانان به او نامه نوشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۱    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری الجزایر دقایقی پیش دیدار و گفت و گو کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۶    
سرگروه تیم ملی تکواندو با کارنامه نزدیک به 20 مدال رنگارنگ از رقابتهای جهانی و قاره ای از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۱    
پس از آغاز پخش سریال تلویزیونی معمای شاه ، حجم زیادی از سوالات و ابهامات برای بینندگان این سریال به وجود آمد که تاکنون به برخی از آنها به صورت کلی در برنامه شب های تاریخ پاسخ داده شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۱    
امید نورافکن ستاره تیم ملی جوانان ایران سرانجام در ترکیب تیم استقلال قرار گرفت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۸    
کتاب هایی مثل پین بال، 1973 از هاروکی موراکامی با ترجمه ی بهرنگ رجبی، یک تراژدی عاشقانه ی فرانسوا موریاک و قزاق ها ی لف تولستوی روس با ترجمه ی عباس علی عزتی برخی از نام های جدید در لیست پرفروش های ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از فعالان بخش خصوصی الجزایر دعوت می کنم تا به ایران سفر کنند، گفت: در نظر داریم تا 23 هزار کیلومتر جاده سازی در کشورمان انجام دهیم که 1200 کیلومتر آن بزرگراه است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۹    
وزیر صنعت،معدن وتجارت در حاشیه اجلاس وزرای سازمان جهانی تجارت در کنیا با وزیر سرمایه گذاری تجاری انگلیس دیدار و گفتگو کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۵    
در اولین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری تاکنون افرادی با حضور در ستاد انتخابات و فرمانداری اقدام به ثبت نام کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۷    
در حالی که درباره میزان جدیت و کارایی ائتلاف تشکیل شده از سوی عربستان برای مقابله با تروریسم تردیدهای جدی وجود دارد، مجمع موسوم به "فقه اسلامی" وابسته به سازمان همکاری اسلامی ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۸    
وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه از رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا در مورد مساله سوریه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۸    
ممنوع کردن انتقاد به هر بهانه و در هر شرایطی به ضرر جامعه است. این ضرر را به جامعه تحمیل نکنیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۶    
مهاجم تیم فوتبال صبای قم معتقد است که اخراج بازیکن استقلال به ضرر آنها تمام شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۳    
رخوت در 3 بعدازظهر، رویدادی است که در تمام اماکن کاری رخ می دهد. این احساس مربوط به ریتم شبانه روزی بدن است که الگوی خواب را تنظیم می کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۲    
دبیر انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان اینکه در ایران سالانه 5 تا 8 هزار نفر به علت مرگ مغزی فوت می کنند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۶    
در شرایطی که بهای نفت در بازار جهانی همچنان روند کاهشی را طی می کند و مشکلات زیادی برای کشورهای تولید کننده از جمله روسیه فراهم کرده است،وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که برای مذاکره با اوپک آمادگی دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۴    
بخش علوم طبیعی دفتر منطقه ای یونسکو در تهران یکی از اهداف برنامه توسعه جدید تا سال 2030 را در بخش محیط زیست دانست و افزود: در حال حاضر، 650 ذخیره گاه زیست کره در جهان ثبت شده که از این تعداد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۱    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چند سال اخیر ادبیات سخیفی در رسانه ها شکل گرفته و اخلاق رسانه ای مخدوش شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه تعرفه گذاری خدمات انتقال خون سبب مصرف بهینه خون می شود، گفت: در تلاش هستیم به سمت افزایش 90 درصدی شاخص اهدا کننده خون مستمر حرکت کنیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۶    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در برنامه ششم توسعه کشور ، باید 25 درصد از تقاضا برای مواد مخدر کاهش یابد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۳    
رئیس ستاد انتخابات در آخرین لحظات اولین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان گفت: شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مهیاست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۶    
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: شیخ زکزاکی کسی است که توانست در طول 20 سال بیش از 12 میلیون شیعه را در نیجریه تربیت کرده و تحویل جامعه دهد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۳    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: سقوط خودرو پراید به دره بعد از تونل 4 محور کرج – چالوس مصدومیت 3 نفر را به همراه داشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۷    
در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در اهواز با نتیجه دو بر صفر استقلال اهواز قعرنشین را شکست داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۴    
پرویز پرستویی با انتشار مطلبی داستان پیدایش یکی از ضرب المثل های ایرانی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۰    
ورامین-شهردار ورامین با اشاره به پیروزی این تیم در هفته پنجم لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور گفت: پیروزی مقابل شهدای ساری توانمندی بازیکنان جوان شهرداری رانشان داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۲    
عضو هیات علمی پژوهشگاه مهندسی ژنتیک و زیست فن آوری کشور گفت: 90رقم تجاری پسته در کشور وجود دارد که باید با اجرای روش های جدید مانند بیوتکنولوژی میزان تولید آن را افزایش داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۵    
استاندار سمنان گفت: با خروج پرونده ایران از شورای حکام، دنیا بر حقانیت ایران اسلامی مهر تایید زد و این مهم دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی و خصوصاً دولت تدبیر و امید است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۶    
مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آمارهای دقیق آنفلوانزا هر 7 روز اعلام رسمی می شود، گفت: هرگونه فوت جدید براثر این بیماری را در تهران رد کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست خبری سالانه خود در مسکو به ترکیه درباره نقض حریم هوایی سوریه هشدار داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۸    
اردبیل – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: رادار هواشناسی 85 درصد از جغرافیای استان را پوشش می دهد و این اظهارات که پوشش مطلوب نیست صحت ندارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۹    
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه طی سفر به شهرستان گیلانغرب از سد در حال ساخت شرفشاه سومار بازدید به عمل آورد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۶    
ساری - همایش علمی، کاربردی، آموزشی بهبود کیفیت توان و کنترل توان راکتیو در شبکه های توزیع برق مازندران در ساری برگزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۸    
نفرات برتر رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی اسلالوم (پسران )مشخص شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۰    
رئیس همایش ملی سیره علوی گفت: همایش سیره علوی با رویکرد همدلی و همزبانی در شرایطی در حال برگزاری است که جهان امروز و دنیای اسلام محتاج رجوع به قرآن و عترت رسول الله(ص) و سیره امیرالمومنین علی(ع) است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۸    
در آستانه سالگرد عادی سازی روابط آمریکا و کوبا، مسئول وزارت خارجه کوبا در امور آمریکا گفت، ما از سفر رییس جمهوری آمریکا به کشورمان در صورتی که برای دخالت در امور داخلی ما نباشد استقبال می کنیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۲    
نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنجشنبه) طی مراسمی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۶    
سرمربی تیم فو تبا ل گسترش فولاد تبریز معتقد است با توجه به جایگاه تیم فولاد خوزستان این تیم با تمام توان مقابل گسترش فولاد قرار می گیرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۴:۱۰    
طرح کارت اعتباری خرید کالا از هفته آینده به صورت آزمایشی در چند شهرستان آغاز خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۶    
ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز پنج شنبه .در فرمانداری تهران آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۷    
خبرگزاری آناتولی ترکیه امروز (پنجشنبه) از کشته شدن 23 نفر از عناصر 'پ.ک.ک' در شهرهای کردنشین جیزره و سیلوپی ترکیه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۲    
استاندار تهران گفت: اولویت اصلی مجریان و برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضور گسترده، باشکوه و حماسی مردم در پای صندوق های رای است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۹    
خشک کردن ماهی – روستایی در کره جنوبی بستر یک رود خشک شده در ایالت آریزونا آمریکا جام جهانی اسکی آلپاین – ایتالیا ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۷    
رئیس مرکز پژوهش های افکار سنجی صدا و سیمای کشور گفت:نتایج نظرسنجی ما نشان می دهد مردم به رسانه ملی اعتماد ویژه ای دارند و به طور میانگین بیش از 80 درصد مردم ما به شبکه های اجتماعی بی اعتماد هستند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۴    
همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بوشهر به عنوان نخستین داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان رهبری ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۱    
پایگاه خبری وطن ترکیه امروز (پنجشنبه) نوشت: آمریکا از ترکیه خواست تا نیروهای نظامی خود را از شمال عراق خارج کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قیام سربداران آیینه تاریخ تشییع در جهان اسلام است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۲    
اسحاق جهانگیری با بیان این که کاهش قیمت نفت توطئه بزرگی علیه کشورهای نفتی است، بر لزوم جلوگیری از این توطئه تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۴    
حاشیه های انتخاب بهترین هافبک راست فوتبال ایران هنوز تمام نشده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۱    
استاندار کرمان گفت: فرمانداران کرمان معتدل هستند و تذکر جدی به آنها داده ایم که حق دخالت و ایجاد شبهه ندارند و مسئولان باید بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان رضوی از آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی استان برای مقابله با پدیده ال نینو خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۵    
شهردار شهر قدس گفت: امکانات و شرایط خوبی برای برگزاری دیدار تیم های راه آهن و پرسپولیس را آماده کردیم و می خواهیم حتی در این ورزشگاه از مسابقات بین المللی هم میزبانی کنیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۶    
قم - مسابقات لیگ بر تر تنیس روی میز نوجوانان دختر از صبح امروز پنج شنبه در قم آغاز به کار کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۹    
جزئیاتی از کاوش های اخیر در شهر سوخته، بررسی ژنتیکی زابلی ها، دغدغه یگان حفاظت و حقوق اندک نیروها و گران شدن نرخ سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۴۷    
به گفته پژوهشگران، افراد فعال و پرتحرک به منظور کاهش احتمال خطر شکستگی استخوان به میزان ویتامین D بیشتری نیاز دارند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۰    
جمعی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را ارائه کرده اند که هدف از آن اعمال فشار به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق تحریم شمار بیشتری از شرکت های وابسته به سپاه است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۲۱    
قزوین- مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در چهار بخش آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۹    
قزوین- با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، فریدون همتی به سمت رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۸    
دزفول- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اعلام یک فوتی به علت آنفولانزای خوکی، در حالی به نوعی ورود این بیماری خطرناک به خوزستان را اعلام کرد که پیش از این هیچ مرگ رسمی در استان اعلام نشده بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۵    
مشهد- سازمان انتقال خون خراسان رضوی طی اطلاعیه ای با بیان اینکه ذخایر خونی با کاهش روبرو شده است از مجاوران و زائران حرم رضوی درخواست یاری رساندن به همنوعان و بیماران نیازمند کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۲    
بوشهر - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: ورزش های بومی و محلی عسلویه احیا می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۹    
اولین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۶    
معاون استاندار اردبیل گفت: با برنامه ریزی های اساسی تجاری سازی علم در استان اردبیل افزایش می یابد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۳    
باز هم بگو نواره نوار که پا نداره شعار نوستالوژیکی است که توسط انقلابیون در جواب به سرلشگر ازهاری نخست وزیر وقت ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۸    
قهرمان سابق و فعلی لوشامپیونه با برتری حداقلی مقابل رقبایشان به جمع 8 تیم برتر جام اتخادیه فرانسه اضافه شدند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۷    
نخستین کنگره ملی سربازان صلح ایران شب گذشته با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۴    
ملزم نبودن شرکت ملی نفت برای جمع آوری گازهای همراه تولید نفت موجب شده است طرح های این شرکت برای انجام این مهم ناکارآمد باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۱    
پرونده رانت 650 میلیون یورویی بعد از ماهها انتظار برای رسیدگی هفته آینده در شورای رقابت بررسی خواهد شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۸    
رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد لرستان گفت: تعداد رشته های ارشد و دکتری واحد خرم آباد به 67 رشته ارتقا یافت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۲    
مراسم آشنایی با عروسک های دست ساز بانوان روستایی عشایری در پروژه هنر بومی برای منابع طبیعی، همراه با قصه خوانی و پخش فیلم، جمعه 27 آذرماه برگزار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۹    
یک متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه دیابت یا مرض قند از بیماری های شایعی است که می تواند مشکلات جدی را برای اندام ها ایجاد کند ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۷    
کارشناس معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اضافه شدن مجوزهای جدید به سایت بهین یاب خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۳۹    
روزنامه فرانسه liberation از سفر بلاتر به ایران و میانمار به عنوان اتفاقات عجیبی یاد کرد که رئیس فدراسیون جهانی انجام داده است!
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۳۹    
معاون مرکز تخصصی مهدویت گفت: از سوی این مرکز 300 کارشناس و مبلغ تخصصی مهدویت از روز 9 ربیع الاول به سراسر مساجد، هیئات ، حسینیه ها و مدارس سراسر کشور اعزام می شوند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۳۳    
ارسال نامه نمایندگان کارگری به رییس جمهوری، برنامه جدید وزارت کار برای بیکاران و انتقاد از نادیده گرفتن بخش تعاون در برنامه ششم از مهمترین خبرهای این هفته بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۵    
شش هزارو صد و دومین شماره روزنامه ایران گزارش زنده تلویزیونی روحانی با تیتر بسته شدن پرونده مناقشه هسته ای پیروزی بزرگ است، را به عنوان خبروعکس نخست خود انتخاب کرده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۲۲    
سازمان امور بنادر و دریایی سنگاپور روز پنجشنبه از غرق شدن یک کشتی باری در تنگه سنگاپور پس از برخورد با یک تانکر مواد شیمیایی و ناپدید شدن شش خدمه کشتی خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۹    
امروز پنجشنبه بیست و ششم آذر 1394 هجری خورشیدی، پنجم ربیع الاول 1437 هجری قمری، هفدهم دسامبر 2015 میلادی است ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۶    
استاندار البرز گفت که ایران اسلامی پس از خاتمه یافتن پرونده پی.ام.دی در آژانس مهیای جهش شتابان و تحرکات اقتصادی می شود، بنابراین هیچ مانعی نباید فرا روی تولیدگران و صنایع باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۹    
چین در واکنش به تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر فروش سلاح و تجهیزات نظامی به تایوان، علاوه بر احضار کاردار این کشور در پکن یکی از شرکت های فرشنده تجهیزات نظامی این کشور را نیز تحریم کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۷    
سه سارق مسلح چهارشنبه شب به یک مغازه طلافروشی در شهرستان پاسارگاد در شمال استان فارس دستبرد زدند و تمام طلاهای موجود در این طلافروشی را با خود بردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۴    
دولت چین با انتشار فهرستی بلندبالا از برنامه های اقتصادی خود در سال 2016 میلادی، امیدوار است جریان اصلاحات مالی را به پیش سوق داده و با استفاده از مزیت تبدیل شدن یوان به ارز بین المللی به رویاهای ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۶:۰۳    
آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد 12 فروند از جنگنده های خود را از ترکیه خارج کند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۵:۳۰    
روزنامه دیلی میل از گاس هیدینک به عنوان جانشین ژوزه مورینیو در تیم چلسی خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۴:۴۱    
رییس جدید سازمان اداره امور مالیاتی اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه هایم فرهنگ سازی و ایجاد آشتی میان مردم و سازمان امور مالیاتی است که آن ها دقیقا بدانند مالیاتی که پرداخت می کنند کجا خرج می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۱:۳۲    
کاخ سفید روز چهارشنبه فروش 1.8 میلیارد دلار سلاح، شامل انواع موشک و ناو به تایوان را تایید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت:30 درصد زباله ها قابل بازیافت است.
  • ۱