یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای سلام خبر 8 دی 1394 - salamkhabar.com

سلام خبر 30 مهر 1394 سلام خبر 30 آبان 1394 سلام خبر 30 آذر 1394 سلام خبر 30 بهمن 1394 سلام خبر 29 اسفند 1394 سلام خبر 1 دی 1394 سلام خبر 2 دی 1394 سلام خبر 3 دی 1394 سلام خبر 4 دی 1394 سلام خبر 5 دی 1394 سلام خبر 6 دی 1394 سلام خبر 7 دی 1394 سلام خبر 8 دی 1394 سلام خبر 9 دی 1394 سلام خبر 10 دی 1394 سلام خبر 11 دی 1394 سلام خبر 12 دی 1394 سلام خبر 13 دی 1394 سلام خبر 14 دی 1394 سلام خبر 15 دی 1394 سلام خبر 16 دی 1394 سلام خبر 17 دی 1394 سلام خبر 18 دی 1394 سلام خبر 19 دی 1394 سلام خبر 20 دی 1394 سلام خبر 21 دی 1394 سلام خبر 22 دی 1394 سلام خبر 23 دی 1394 سلام خبر 24 دی 1394 سلام خبر 25 دی 1394 سلام خبر 26 دی 1394 سلام خبر 27 دی 1394 سلام خبر 28 دی 1394 سلام خبر 29 دی 1394 سلام خبر 30 دی 1394 
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۴    
منابع خبری می گویند که مدیر دفتر خلیفه تروریست های داعش در موصل در شمال عراق کشته شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۸    
ولی الله مؤمنی بازیگر و دوبلور توانمند و پیشکسوت کشورمان درگذشت.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۲    
مادر سه فرزند شهید گفت: امروز همه مردم ایران، عمار امام خامنه ای هستند. ان شاءالله هر ایرانی بتواند عمار امام زمان(عج) بشود ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۲    
جلسه مدیر و سرمربی تیم فوتبال امید با مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف روسیه برگزار شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۹    
نمایشگاه های عکس وان پیکس و گل های جاویدان 11 دی ماه در نگارخانه های پاییز ، زمستان و استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهند شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۳    
کنسرت پروژه آرین کشیشی 11 دی ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۶    
مراسم اختتامیه بیست ونهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی آغاز شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۳    
نخستین کلبه مهربانی شهر تهران با هدف ساماندهی کمک های مردمی برای افراد نیازمند به همت شهرداری منطقه 11 و جمعیت های مردمی در پارک امیریه آغاز به کار کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۰    
سرمربی پاری سن ژرمن می گوید همه از او در این فصل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را می خواهند و هیچ چیز غیر از این برای مالکان پاریس قابل قبول نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۷    
دختر رییس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) عنوان کرد: پدرش در روزهای گذشته تهدید به مرگ شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۱    
وین رونی از تکل خشن روی پای اسکار عذرخواهی کرد و آن را غیرعمدی توصیف کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۸    
دبیر ششمین جشنواره فیلم عمار گفت: باید تلاش شود ناجی و مرهم بودن حرکت اسلامی از طریق چنین جشنواره هایی به دنیا معرفی شود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مصوبه امروز(سه شنبه) کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس؛ حمایت از حقوق مصرف کننده در کنار ارج نهادن به تولید را ضامن اشتغال نیروی کار بومی دانست و افزود ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۲    
رییس سازمان انرژی اتمی از کامل شدن پیش عملیات تبادل سوخت در روزهای اخیر خبرداد و گفت: در این تبادل حدود 197 تن کیک زرد وارد کشور شد و حدود 11 تن اورانیوم غنی شده خود را نیز صادر کردیم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۱    
عضو کمیته علمی برند سازمان توسعه تجارت ایران گفت : الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی فرصتی برای حضور در بازارهای نوین خواهد بود تا بتواند تولیدات کیفی و انبوه خود را با اطمینان در آن سوی مرزها عرضه ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتقاد از شیوه بانکداری در ایران بر لزوم تشکیل یک بانک صد درصد اسلامی و بدون ربا تاکید کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۷    
وزارت امور خارجه روسیه روز سه شنبه با صدور بیانیه ای تایید کرد که انتقال اورانیوم غنی شده از ایران به روسیه مطابق طرح برجام به پایان رسید.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۹    
سالروز میلاد مسعود پیامبر رحمت و مهربانی و ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت شهر ری غرق در جشن، نور و سرور شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۱    
فرمانده ارتش عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد که با پاکسازی شهر الرمادی از وجود تروریست ها، امنیت به مرکز این شهر بازگشته است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای به نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی این استان اعلام کرد که تمهیدات لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی تغییرات جوی و مه آلودگی پایان هفته را ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به افزایش میزان آلاینده های جوی و قرار گرفتن شاخص کیفی هوای پایتخت در شرایط ناسالم ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۸    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان از دستگیری یک شکارچی کل و بز پس از شش ساعت عملیات تعقیب و گریز از سوی محیط بانان منطقه شکار ممنوع خرمنه سر شهرستان طارم خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۸    
وزارت کشور عراق روز سه شنبه درخصوص عملیات ویژه موسوم به پاسخ زلزله آور به دو مخفیگاه گروه تروریستی داعش در صحرای الانبار در جوار با مرزهای سوریه توضیحات کاملتری داد و اعلام کرد که هشت سرکرده داعش به ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۵    
همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و برای نخستین بار در کشور از دو طرح آسانسور دار کردن ساختمانهای قدیمی فاقد آسانسور در شیراز با حضور جمعی از مسئولان و مردم بهره برداری شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۶    
رییس جمهوری با بیان اینکه دشمنان، جهان اسلام را به جان یکدیگر انداخته اند، گفت: اگر کشورهای بزرگ اسلامی در کنار یکدیگر به فکر مسائل عامه مسلمین بودند، براحتی مشکلات منطقه حل و فصل می شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: مسلمانان با همت خود تمدن نوین اسلامی را برپا کنند. این خطاب به علما و روشنفکران جهان اسلام است؛ من دیگر امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان بدر با اشاره به حرف های جدید ابوبکر البغدادی آن را نشانه شکست و نو امیدی تروریست های تکفیری داعش دانست و از عزم جدی برای آزاد سازی دیگر مناطق تحت اشغال این گروهک خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
خرم آباد - زلزله ای به بزرگی 3.2 ریشتر چالان چولان استان لرستان را لرزاند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
ایستگاه های شاخص کیفیت هوا در آلوده ترین روز هفته آلوده ترین و پاکترین منطقه پایتخت را مشخص می کنند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۱    
دکتر سوده غفوری فرد با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیر دفتر استعدادهای درخشان و نخبگان این دانشگاه شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۸    
برانکو پس از دیدار با پدیده هم بابت ضعف پرسپولیس از هواداران عذر خواهی کرد و هم از سوشا دفاع کرد تا جوانمردی را رعایت کرده باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری، از تهیه گزارش علت حادثه فوت سید محمد رضایی ثانی پرستاری نیشابوری، خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۷    
نایب رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در مورد جداسازی پول درمان بیمه شدگان گفت: این موضوع از گذشته انجام می شده و صورتهای مالی به تایید سازمان حسابرسی و هیئت نظارت نیز رسیده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه پدرش وصیت کرده به سمت سیاست نرود به دفاع از عادل فردوسی پور پرداخت و گفت: هر چند به برخی رفتارهای عادل انتقاد دارم اما او مستحق این برخوردها نیست.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۸    
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: مجوز ایجاد مرکز بزرگ اسلامی برای اهل سنت در هرمزگان صادر شده و قرار است این مرکز از سراسر کشور دانشجو و طلبه بپذیرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۲    
مشهد- همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) مشهد الرضا با حضور سیل مشتاقان درحرم رضوی و برگزاری آیین های گرامیداشت هفته وحدت غرق در نور و شادی شد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد تخلیه اورانیوم ایران یکی از مهمترین گام های اجرای برجام به شمار می رود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۴    
پتروشیمی صنعتی کارآمد و اشتغال زا محسوب می شود که در کانون توجه گسترده سرمایه گذاران خارجی در دوران پسا تحریم قرار دارد. از این رو می توان چشم انداز روشنی را برای این صنعت در ایران تصور کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
مدیر کل ستاد بحران استان لرستان گفت: یکهزار و 130 هکتار بافت فرسوده شهری دراین استان شناسایی شده است.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
معاون پژوهشی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع با اشاره به پرمصرف بودن عرقیات گیاهی در جامعه و امیدواری مردم به تاثیرات آنها ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۸    
سفیر ایران در مالزی، وحدت را رمز جاودانه ای دانست که مسلمانان را از خطرات تعصب نژادی، قومی و طائفه ای و تحریک تعصبات فرقه ای مصون می دارد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۹    
رئیس تیم جراحی پیوند کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه هم اکنون اولین عامل نارسایی کبد، هپاتیت است گفت: طبق آمارکارشناسان در آینده اولین خطری که کبد را تهدید می کند، بیماری کبدچرب خواهد بود.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۷    
دارنده مدال برنز دوچرخه سواری آسیا گفت: مدیر و مربی تیم ملی با تمسخر من را از تیم ملی کنار گذاشتند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۴    
معترضان مالزیایی روز 31 دسامبر (10 دیماه) و در آستانه سال نو میلادی در اعتراض به افزایش بهای عوارض جاده ای سیاست های اقتصادی دولت را مورد اعتراض قرار می دهند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۷:۱۶    
رییس سازمان انرژی اتمی از تایید تکمیل روند تبادل اورانیوم غنی شده ایران به روسیه خبر داد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۵:۵۹    
معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: توافق جامع هسته ای از یک مسیر پیچیده و با اجماع جهانی حاصل شد و عقلای جهان اجازه نمی دهند که جنگ افزوان مانع اجرایی شدن آن شوند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۳:۵۷    
پلیس ایالت نیوجرسی آمریکا اعلام کرد، در ایام تعطیلات کریسمس سارقان پنج مجسمه حضرت مسیح را از چهار کلیسای این ایالت سرقت کردند.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۳:۰۶    
مراسم رونمایی از صدور گذرنامه الکترونیکی برای ایرانیان خارج از کشور (سامانه کوثر) در وزارت امور خارجه برگزار شد ...
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۲:۵۴    
مهاجم باتجربه استقلال در واکنش به فحاشی برخی از کاربران اینترنتی در اینستاگرامش اظهار کرد: فکر نمی کردم تیم دوازدهم جدول تا این حد هوادار داشته باشد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۶    
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با صدرنشینی موقتی آرسنال و تساوی تیم های منچستر یونایتد و چلسی ادامه پیدا کرد.
سلام خبر   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۰:۳۲    
گاهی برخی رفتارها برآمده از نوع نگاه افراد به ظاهر با تجربه و قابل اطمینان، آنچنان می تواند مخرب و نابود کننده باشد که جبران آن براحتی امکان پذیر نیست ...