سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای سازه نیوز 17 اسفند 1395 - sazehnews.ir

سازه نیوز 28 آذر 1394 سازه نیوز 4 اسفند 1395 سازه نیوز 7 اسفند 1395 سازه نیوز 8 اسفند 1395 سازه نیوز 9 اسفند 1395 سازه نیوز 10 اسفند 1395 سازه نیوز 11 اسفند 1395 سازه نیوز 12 اسفند 1395 سازه نیوز 13 اسفند 1395 سازه نیوز 14 اسفند 1395 سازه نیوز 15 اسفند 1395 سازه نیوز 16 اسفند 1395 سازه نیوز 17 اسفند 1395 سازه نیوز 18 اسفند 1395 سازه نیوز 19 اسفند 1395 سازه نیوز 20 اسفند 1395 سازه نیوز 21 اسفند 1395 سازه نیوز 22 اسفند 1395 سازه نیوز 23 اسفند 1395 سازه نیوز 24 اسفند 1395 سازه نیوز 25 اسفند 1395 سازه نیوز 26 اسفند 1395 سازه نیوز 27 اسفند 1395 سازه نیوز 28 اسفند 1395 سازه نیوز 29 اسفند 1395 سازه نیوز 30 اسفند 1395 
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تعریض و آسفالت جاده شوش به شهرستان شوشتر گفت: حدود 3 کیلومتر از این جاده در جریان سیل فروردین ماه سال جاری دچار خسارات سنگینی شده بود.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
در اواخر دهه 1380 و اوایل دهه 1390 که مصادف با رونق مسکن سرمایه گذاری های مسکن به سوی لوکس سازی و تجاری سوق یافت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل منابع طبیعی خوزستان گفت: بحث مقابله با مشکلات ریزگردهای استان تنها خاص منابع طبیعی نیست بلکه مدیریت سرزمینی را هم نیاز دارد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل، گفت: مظهر برجام ورود هواپیمای جدید است که اتفاقا بخشی از قرارداد آن نیز با بوئینگ آمریکا بسته شده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
دومین نوبت سالانه آزمون ورود به حرفه مهندسان، سال 1395 در استان هرمزگان برگزار می شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی با بیان این که مشارکت پایین در انتخابات سازمان نظام مهندسی یکی از نشانه های عدم توجه کافی به مباحث نرم افزاری است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از تمبر اختصاصی این شرکت همزمان با سالروز افتتاح آن رونمایی شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اظهارات روز گذشته شهردار اهواز مبنی بر اینکه اتفاقات اخیر و بازداشت مدیرانی از شهرداری ممکن است در هر مجموعه ای ایجاد شود ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۹    
مالک عمارت بهبهانی 15 سال پیش با قول و قرارهای میراث فرهنگی رامهرمز، رضایت به ثبت خانه قاجاری خود داد، اما از آن به بعد این خانه به جز ویرانی دیگر چیزی عایدش نشده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ،به عنوان معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی اهوار منصوب شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به شناسایی ساختمان های ناایمن منطقه 11 تهران بر ضرورت شناسایی ساختمان های ناایمن مناطقف 22 شهرداری تهران و تسریع ناایمن سازی این ساختمان ها تاکید کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به این که دولت حجم نقدینگی خوبی را به دست آورده است، گفت: با توجه به مبادلات انجام گرفته و حجم نقدینگی که دولت دارد ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت:129هزار و 831 نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه در رشته های عمران،معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و نقشه برداری شرکت خواهند کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
سقف اتاق آیینه قلعه خوانین جهانگیریه بعد از باران هفته های گذشته که به دلیل بی توجهی و بی برنامگی دستگاه های متولی ریزش کرده در حال تخریب کامل است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
یک استاد توسعه آب و زمین مؤسسه آموزش علوم آبی وابسته به یونسکو در هلند درباره کیفیت بد زهکشی آب در خوزستان و ارتباط آن با مزارع نیشکر،خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۳    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از اختصاص سه درصد تمام قراردادهای نفتی به موضوع رفع معضلات محیط زیستی خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما از حقوق مردم دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم یک وزیر به مردم و نظام ظلم کند امروز رضایت مندی مردم اولویت نظام است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
پایان ساخت و ساز یک برج در پایتحت پرجمعیت ترین کشور جهان را می توان یک اتفاق بسیار معمول خواند، حال آنکه ویژگی جالب Greenland Center پکن، برج مورد نظر را بسیار متمایز می کند.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
علی طیب نیا گفت: در دولت یازدهم حدود 7 میلیون کارگر ساختمانی و فصلی مشمول سهام عدالت شدند و به این ترتیب تعداد مشمولان به 50 میلیون نفر رسید.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
ساختمان ادارای اج (Edge) سبزترین ساختمان اداری جهان در هلند است که اقداماتی هم جهت هوشمندسازی آن صورت گرفته است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
وزیر راه گفت: مسکن مهر را تا واگذاری آخرین قرارداد اجرا می کنیم.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
به گفته عضو شورای شهر تهران شوراها می توانند از طریق تأمین و توزیع مناسب خدمات و امکانات شهری در محدوده شهر ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر حل دو بحران تمرکزگرایی و محیط زیست، ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاهش تصدی گری دولت را در تمامی امور خواستار شد و گفت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
در حالی که انتظار می رفت کمیسیون ماده پنج در خصوص توقف مجوزهای املاک لوکس قاطعانه برخورد کند، حجم سرمایه گذاری در خصوص این املاک به شدت افزایش یافته است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
در حالیکه تلاش می شد برای کنترل بازار سیمان، قیمت ها واقعی سازی شود رئیس انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از بازگشت تخفیف به بازار سیمان و تعویق افزایش قیمت این محصول معدنی خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
سفر با معماری: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سفرهای توریستی و گردشگردی و جهانگردی علاقه مند هستید و یا قصد سفر به مکان های دیدنی دنیا را دارید، در این مطلب برای شما پیشنهادی هیجان انگیز داریم.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
یک سازنده مسکن مهر پردیس با بیان اینکه شاید بهتر بود به جای پردیس، در بافت فرسوده تهران اقدام به ساخت مسکن مهر می شد گفت: به دلیل هزینه های بالای ناشی از توپوگرافی سخت پردیس ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه موج جدید بارشی روز یکشنبه وارد کشور می شود، تاکید کرد: سامانه بارشی جدید که به صورت رگباری فعال بوده و به دنبال آن شاهد وزش باد خواهیم بود ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
کاشان - رئیس میراث فرهنگی کاشان از ثبت خانه لاجوردی کاشان در فهرست آثار ملی ایران خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
نجف آباد با قدمتی حدود 300 سال در زمان شاه عباس اول صفوی و به پیشنهاد شیخ بهایی براساس اصول علمی شهرسازی و در راستای اهداف و برنامه های شیخ بهایی ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
یک مقام مسئول با بیان اینکه بحث ریزگردها به کشاورزی خوزستان خسارت زیادی وارد کرده است،گفت: بیشترین خسارت مربوط به زیربخش زراعت است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
درحالی وعده افتتاح فاز یک آزاد راه تهران_شمال در بهار سال آینده داده شده که بررسی ها نشان از عدم تکمیل سیستم های تاسیسات تونل های این آزادراه تا شش ماه آینده دارد.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان یکی از دستگاه های سیاستگذار و متولی، در زمینه ساماندهی و بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری فعالیت می کند و بر ارکان اقتصاد مقاومتی همچون مردمی بودن ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
همایش نگاهی بر طرح های توسعه شهری از ایده تا عمل با تاکید بر تجربه تهران با دو موضوع تحلیل وضعیت شهر تهران و سیری بر الگوهای نظام برنامه ریزی شهری با حضور معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در ...
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
رئیس انجمن شیشه ایران با اشاره به اینکه میزان اشتغال در این صنعت، 5 هزار نفر در کشور و نوع مالکیت در این حوزه، 100 درصد خصوصی است، گفت: میزان صادرات در بخش شیشه بیش از 480 هزار تن در سال است
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
هفدهم اسفند 1394 پس از ماه ها تلاش کنشگران محیط زیست و آحاد مردم، اسعد تقی زاده محیط بان منطقه استحفاظی دنا پس از تحمل 8 سال زندان و شرایط پر اضطراب بین مرگ و زندگی، آزاد شد..
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری خوزستان با اشاره به اینکه اهواز مقام دوم حاشیه نشینی را در کشور دارد عنوان کرد: 17 محله با مساحت 3592 هکتار در اهواز شناسایی شده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
دبیر انجمن دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان گفت: برای پایان بخشی به ماجرای آبگیری تالاب هورالعظیم کمیته حقیقت یاب تشکیل شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۱    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها از امضای 30 هزار میلیارد تومان تفاهمنامه ساخت آزادراه در کشور خبر داد و گفت: با تبدیل این تفاهمنامه ها به قرارداد حدود 3000 کیلومتر آزادراه جدید در کشور ساخته می شود.