پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۳۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 31 فروردین 1394 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1394 صراط نیوز 31 خرداد 1394 صراط نیوز 31 تیر 1394 صراط نیوز 31 مرداد 1394 صراط نیوز 31 شهریور 1394 صراط نیوز 30 مهر 1394 صراط نیوز 30 آبان 1394 صراط نیوز 30 آذر 1394 صراط نیوز 30 دی 1394 صراط نیوز 30 بهمن 1394 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 1 فروردین 1394 صراط نیوز 2 فروردین 1394 صراط نیوز 3 فروردین 1394 صراط نیوز 4 فروردین 1394 صراط نیوز 5 فروردین 1394 صراط نیوز 6 فروردین 1394 صراط نیوز 7 فروردین 1394 صراط نیوز 8 فروردین 1394 صراط نیوز 9 فروردین 1394 صراط نیوز 10 فروردین 1394 صراط نیوز 11 فروردین 1394 صراط نیوز 12 فروردین 1394 صراط نیوز 13 فروردین 1394 صراط نیوز 14 فروردین 1394 صراط نیوز 15 فروردین 1394 صراط نیوز 16 فروردین 1394 صراط نیوز 17 فروردین 1394 صراط نیوز 18 فروردین 1394 صراط نیوز 19 فروردین 1394 صراط نیوز 20 فروردین 1394 صراط نیوز 21 فروردین 1394 صراط نیوز 22 فروردین 1394 صراط نیوز 23 فروردین 1394 صراط نیوز 24 فروردین 1394 صراط نیوز 25 فروردین 1394 صراط نیوز 26 فروردین 1394 صراط نیوز 27 فروردین 1394 صراط نیوز 28 فروردین 1394 صراط نیوز 29 فروردین 1394 صراط نیوز 30 فروردین 1394 صراط نیوز 31 فروردین 1394 
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۵    
در حاشیه همایش بررسی مذاکرات لوزان از نگاه سیاسی
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۵    
تراکتورسازی در حالی صاحب 50 امتیاز از 26 بازی و میانگین معقولی در تاریخ لیگ برتر ماست که بهترین قهرمانی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ما تیم فولادخوزستان به دست آورده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۱    
مراسم تشییع پیکر حاج اسماعیل رضایی پدر شهیدان غلامرضا و غلامحسین رضایی صبح امروز دوشنبه با حضور گسترده مردم از مقابل مسجد جامع فاطمیه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
سپ بلاتر رئیس فدراسیو جهانی فوتبال (فیفا) ضمن ارسال نامه ای قهرمانی تیم لخویا در لیگ ستارگان قطر را به شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی رئیس این باشگاه تبریک گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵    
همایش بررسی مذاکرات هسته ای لوزان از دیدگاه علوم سیاسی صبح امروز با حضور عباس عراقچی و مجید تختروانچی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
مجتبی جباری هافبک پیشین استقلال و تیم ملی که سال های پایانی فوتبالش را در قطر می گذارند در مصاحبه با احمد حشمت خبرنگار روزنامه شرق الریاضی قطر از وضعیت این روزهای خودش و باشگاهش گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۸    
ابراهیم متقی، منوچهر محمدی، فواد ایزدی، محمد جمشیدی، حسین سلیمی، سید محمدکاظم سجادپور، قاسم افتخاری، غلامعلی چگینی زاده و مجتبی مقصودی نیز از اساتید حاضر در این نشست بودند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۰    
قیمت طلا با کاهش 2.32 دلاری 1201.90 دلار در هر اونس فروخته شد اما عدم تقویت زیاد دلار، سبب شد تا همچنان بالای 1200 دلار معامله شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۷    
این افراد با کار تشکیلاتی سازمان یافته محافل فتنه در شبکه های اجتماعی، هواداران و بسیاری از مردم را به رأی دادن به خود ترغیب می کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
فرش همدان در سازمان مالکیت فکری(WIPO) ثبت جهانی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی، با اظهار تاسف از تداوم بحران یمن، گفت: تشدید بحران در یمن و کشته شدن افراد بیگناه در این کشور خسارت به تمام کشورهای اسلامی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۶    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به لغو جلسه روز گذشته شهردار تهران با نمایندگان مجلس بدلیل برخی ناهماهنگی ها برای ورود قالی باف و همراهنش به مجلس، اتفاق روز گذشته را تنها یک سوء تفاهم دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
2مرد آمریکایی مست بعد از آنکه نتوانستند همدیگر را در مورد برتر بودن آیفون یا اندروید قانع کنند، یکدیگر را مضروب و مجروح کرده و کارشان به بیمارستان و پلیس کشید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
روابط میان حزب الله لبنان و عربستان در طول تاریخ همواره دچار پیچیدگی بوده است و نه تنها رابطه دوستانه ای میان آنها حاکم نبوده بلکه این ارتباط هنوز پیچیده و تیره و تار است و همزمان با تجاوزهای عربستان ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
هدایتی و دوستانش علاوه بر 290 میلیارد تومان که به صورت اقساط 20 درصدی و در طی 5 سال پرداخت می شود باید مبلغ 87 میلیارد تومان نیز علاوه بر آن و به عنوان سود بپردازند!
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
جوانی که در زمان مراجعه افراد به دستگاه های خودپرداز با از کار انداختن برخی کلیدهای دستگاه و استفاده از یک لحظه از غفلت آنها رمز عابربانک را برداشته و سپس با سرقت کارت اقدام به برداشت وجه می کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلسه با پیشکسوتان اصلاً علیه قلعه نویی نبود و بلکه در جهت حمایت از او بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: گوشت بوفالو وارداتی سالم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
نایب رییس جمعیت پیروان خط امام و رهبری گفت: جلسات آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی قطعا پایه بسیار خوبی خواهد بود برای اینکه سلایق مختلف اصو ل گرایی بتوانند مسیر وحدت و همگرایی را طی کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت گفت: اکنون یکی دو دستگاه که یکی از آنها پلیس+10 است با الحاق شدن به دفاتر پیشخوان دولت مخالفت می کنند در حالیکه این کار به نفع تمامی دستگاه ها و مردم خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
دانشجویان بسیجی 15 دانشگاه سراسر کشور در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی نسبت به ایجاد هماهنگی بین اعضای این جنبش به منظور اجماع بین المللی در حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و انقلابی تاکید کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
حرف های دیروز مقام معظم رهبری درباره مساله افغانستان، همچنان نشان داد که نگاه رهبری درباره این مساله، تفاوت زیادی با بخشی بزرگی از مدیریت بی کارکرد و بوروکراتیک ایرانی دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۹    
با ادامه این فشارها موضع وزیر امور خارجه سوئد چندان نپایید و او مجبور شد حرف خود را پس بگیرد. او حتی مجبور شد عذرخواهی کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) که به قاهره سفر کرده است با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
متأسفانه اینکه بگوییم همه مداحان به صحبت های حضرت آقا آن طور که باید گوش داده اند و تمام صحبت های حضرت آقا را آویزه گوش خود کردند و دارند مو به مو اجرا می کنند نه! اینطور نبوده.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
یک عضو مذاکره کننده هسته ای کشورمان در پاسخ به اظهارات یک استاد دانشگاه منتقد درباره بیانیه لوزان مبنی بر این که این بیانیه نه تنها احتمال حمله نظامی علیه ایران را کاهش نمی دهد بلکه افزایش می دهد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۴    
پسر امیر قلعه نویی در سلامت کامل است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
علی درستکار مجری صدا و سیما و دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) گفته که در این دانشگاه برنامه ای برای رسیدن دانشجویان به سمت های بالای مدیریتی وجود نداشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار افزود: پس از سه سال، مدتی پیش مدیریت وایبر عوض شد و تیم مدیریتی قبلی به تلگرام رفتند که اکنون فکر می کنم این موضوع در اختلالات اخیر بی تاثیر نبوده است و شاید مشکل به وجود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۸    
بهرام افشارزاده می گوید مدت هاست به سرمربی تیم اش پولی نداده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
سرپرست پلیس راه استان سمنان مرگ مجری شناخته شده تلویزیون در یکی از محورهای این استان در اثر تصادف را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵    
گروه صنعتی ایران خودرو هرگونه مشارکت یا گفت وگو برای خرید و یا قصد حضور در مزایده ی تیم های استقلال و پرسپولیس را رسما رد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
مردی که باعث حذف استقلال از لیگ قهرمانان شده بود بار دیگر به سمت هیات مدیره این تیم منصوب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود امپراطوری رسانه ای کشورهای استکباری مظلومیت این ملت به گوش جهانیان نمی رسد اما ظلم و ظالم در این صحنه مشخص و سرنوشت آل سعود همانند حزب بعث ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
کارشناسان حوزه اعتیاد مصرف روزانه یک معتاد به شیشه را حداقل 0.5 گرم در روز می دانند و با توجه به اعتیاد 343 هزار و 200 نفر به شیشه در کشور، حداقل بیش از 62 تن شیشه در کشور به مصرف می رسد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی دولت در گفتگو با شبکه خبر سیما، خبر حذف یارانه 5 گروه پردرآمد از دریافت یارانه را تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: وحدت در جایی مطلوب است که وسیله ای برای ترویج حق و پیشبرد آن شود؛ اما اگر وحدتی سبب تضعیف حق شود، دیگر هیچ ارزشی ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه سران عربی به نام اسلام دست به دست هم داده و یک کشور عربی و اسلامی را ویران می کنند، گفت: امروز یمن شاهد جنون قدرت برخی کشورهای عربی است .
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه 31فروردین ماه ) وارد باکو شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه فردای استیضاح کنندگان وزیر کار با رئیس مجلس شورای اسلامی برای تصمیم گیری نهایی در خصوص استیضاح علی ربیعی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور کشورمان، رژیم صهیونیستی را خطر اصلی منطقه در زمینه سلاح های کشتار جمعی دانست و گفت: همه کشورها باید به فشارهای سیاسی خود با هدف سر فرود آوردن این رژیم در برابر قوانین بین المللی و پذیرش ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲    
فرمانده پلیس ولایت هلمند در جنوب افغانستان از وجود اسنادی مبنی بر اختلافات گسترده میان طالبان افغانستان و داعش خبر داد و گفت این دو گروه علیه یکدیگر حکم جهاد صادر کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۹    
به نظر می رسد، یادداشت اخیر رفسنجانی بیش از آنکه نظر او را در خصوص احیای نخست وزیری نشان دهد، کارکرد دیگری داشته و آن، انحراف اذهان از خاطره اخیر هاشمی است!
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
علما،اساتید،فضلا و طلاب حوزه علمیه مشهد در محکومیت کشتار وحشیانه مردم بی گناه یمن توسط رژیم آل سعود صبح امروز دوشنبه در مقابل مدرسه علمیه عالی نواب تجمع کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به هدف قرار گرفتن زیرساختها، بیمارستانها و خانه های مردم در حملات هوایی به یمن؛ تأکید کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
محمد جواد ظریف در مقاله ای تاکید کرد: برای دستیابی به توافق هسته ای مورد انتظار، به اراده سیاسی بیشتری نیاز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
در حالی رئیس جمهوری افغانستان، روزگذشته در صدر هیأتی بلند پایه وارد تهران شد که یکی از مسائل مورد بحث وی با رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست ایران، حل مشکل آب های مشترک مرزی دو کشور ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
معاون اول رییس جمهور گفت: این دولت تاکید دارد وعده های غیرقابل تحقق به مردم ندهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
ایران با رشد 3درصدی در رده بندی 152 کشور در حال توسعه جهان از نظر رشد اقتصادی در سال 2014 جایگاه 88 را به دست آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مبالغ برداشت شده عمره اوایل اردیبشهت ماه به حساب زائران عودت داده می شود و قابل برداشت است؛ همچنین برداشت پول از حساب به منزله انصراف نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
معاون وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه صحت و سقم بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی آمریکا در مورد تفاهم لوزان را تائید کرد، اما گفت برخی مسائل حل نشده، در این متن نادیده گرفته شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۶    
رسانه های سعودی از دستاوردهای نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق عصبانی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۰    
وزیر امور خارجه و وزیر نفت ونزوئلا صبح امروز یکشنبه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت وگو کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
دولت حسن روحانی، چاره ای ندارد جز اینکه دولتی احیاگر باشد؛ دولتی که در سیاست داخلی، وظیفه اش امیدوارکردن مردم به درست کردن خرابی های به بارآمده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از حذف برخی ثروتمندان از دریافت یارانه نقدی در فروردین ماه 94 خبر داد که بر اساس اقدام دولت، طبق بانک های اطلاعاتی انجام شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال مجدداً به این سمت انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
فیاض زاهد، فعال سیاسی اصلاح طلب، در بخشی از مصاحبه خود با شماره روز یکشنبه روزنامه آرمان امروز با اشاره به عزم رئیس جمهور روحانی برای انتخابات آتی مجلس دهم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص پرونده خبرنگار واشنگتن پست با پرونده میلیاردر نفتی مطالبی را عنوان کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: در برنامه های مجمع تشخیص رسیدگی و تصویب سیاست های برنامه ششم به سایر طرح ها از جمله طرح جامع انتخابات مقدم است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نشست خبری خود گفت: حفظ دستاوردها، رفع موانع برنامه هسته ای و لغو تحریم ها حقوق ماست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
شخصی به نام محسن رنانی که گفته شده از اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان است طی مقاله ای در صفحه اول یکی از شماره های اخیر روزنامه جهان صنعت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پرواز زائران ایرانی که در فرودگاه جده معطل شدند نهایتا تا ساعت 19 امروز انجام می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه تشکل متبوعش به زودی در مورد انتخابات آتی جلسه برگزار می کند، گفت: در مورد انتخابات وارد مصادیق نخواهیم شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر در خصوص تخریب پاساژ علاالدین گفت: چند بار به صورت جدی به شهرداری تهران برای تخریب این پاساژ تذکر داده ایم ولی تاکنون طبقه هفتم این پاساژ تخریب نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۲    
معاون وزیر خارجه گفت: ما یک توافق در یک مرحله خواهیم داشت که اگر بشود آخر ماه ژوئن یا شاید زودتر صورت گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰    
سرپرست دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأیید حذف یارانه برخی سرپرستان پردرآمد از ابتدای سال 94 درباره نحوه تعیین افراد گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۳    
عناوین مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 31فروردین 1394
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شرایط تیم خیلی راضی هستم و حضور بنگر هم یک دلگرمی برای همه ماست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
مراسم تقدیم استوارنامه گئوگیوآینانتیس سفیر جدید یونان،بابکاربا سفیر جدید سنگال،راسمی چتیها سفیر جدید تایلند و عبدالمنعم احریز سفیر جدید الجزایر صبح امروز دوشنبه باحضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۲    
وزیر بهداشت با اشاره به برخی دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت با بیان اینکه با عدالت کامل در حوزه سلامت فاصله داریم، بر لزوم وجود بیمه ای قوی برای حمایت مالی از مردم تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۹    
دلسی رودریگز، وزیر امور خارجه ونزوئلا بامداد روز دوشنبه به همراه وزیر نفت این کشور آمریکای لاتین وارد تهران شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۹    
رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش که نماینده این وزارت خانه در مذاکره با کی روش بود، بالاخره با این مربی به توافق رسید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
مدیر مسوول روزنامه فرهیختگان موفقیت طرح شناسنامه دار کردن سایت های خبری و ساماندهی سایت های بدون مجوز را مستلزم کمک نهادهایی چون قوه قضاییه و دولت دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۳    
بانک جهانی با رده بندی 143 کشور جهان از نظر نرخ تورم در سال 2014 اعلام کرد ایران پس از مالاوی و ونزوئلا بالاترین نرخ تورم را در این سال داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۰    
حمیدرضا کمالی قهرمان کلاس آزاد ایران در تصادف اتوبان همت جان خود را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۰    
معاون مرکز آمار به حذف پنج دهک درآمدی از دریافت یارانه نقدی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس آژانس یهود برای اسرائیل و وزیر سابق کابینه رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از عملکرد دولت اوباما در قبال برخورد با برنامه هسته ای ایران گفته است که دولت آمریکا اعتماد به نفس خود را در برابر ایران از ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که اگر به گذشته برگردد باز هم علی دایی را از سرمربیگری پرسپولیس برکنار می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
قائم مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اعلام اینکه در مذاکرات صورت گرفته با هیئت تجاری هند، آنها اعلام کردند که در صورت خوراک ارزان در ایران سرمایه گذاری می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای همراهی این تیم در سفر به قطر در فرودگاه امام خمینی (ره) دچار مشکل شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام این که اولین گروه یارانه بگیر از ماه گذشته حذف شدند، در قالب پیشنهادی به دولت گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر در مورد نحوه نمایش محمد رسول الله (ص) در این دوره از جشنواره گفت: آقای مجیدی نسخه زیر نویس فیلم را با تمام نکاتی که برای آن در نظر گرفته شده است، نمایش می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
سیروس مقدم گفت: در سریال میکائیل به بهانه حضور قهرمان اصلی قصه (میکائیل) که پلیس هم هست، اتفاق ها به زندگی اجتماعی افراد هم کشیده می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در کنفرانس باندونگ فردا به اندونزی سفر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
یک مرد سیاه پوست آمریکایی که هفته گذشته در درگیری با نیروهای پلیس از ناحیه گردن به شدت زخمی شده بود، جان خود را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۳    
معاون سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: مردم سه روز از وقت خود را به شرکت در اعتکاف اختصاص می دهند و منِ مسئول ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۳    
منابع آگاه میدانی مستقر در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق با اشاره به عقب نشینی داعش از این اردوگاه تاکید کردند که عملیات بیرون راندن داعش تا پاکسازی کامل اردوگاه ادامه خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
بخشدار مرکزی سقز گفت: شامگاه دیروز یک نفر در رودخانه چم سقز غرق شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
پوشش خبری تجمع های فرهنگیان توسط رسانه های اپوزیسیون ناشی از تلاش آنها برای تصاحب تجمعات و اعتراضات فرهنگیان است تا به نحوی مشکلات صنفی معلمان را سیاسی جلوه بدهند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
سیداحمد خمینی به سیاست های اقتصادی دولت هاشمی، برنامه ها و شعارهای توسعه و وضعیت محرومان در دولت سازندگی انتقادات بسیاری داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱    
شهاب مرادی از پشت صحنه سریال دندون طلا به کارگردانی میرباقری دیدن کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص آمار داروهای پر مصرف، ادامه حمایت از بیماران صعب العلاج و عدم افزایش قیمت دارو های تولید داخل توضیح داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
مدیر مؤسسه تحقیقات استراتژیک فرانسه در گفت وگو با روزنامه فرانسوی لیبراسیون درخصوص تصمیم مسکو برای تحویل اس-300 به ایران اعلام کرد که پیام سیاسی تحویل این سامانه به ایران بسیار مهمتر از پیام نظامی آن ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
یکی از فرماندهان امنیتی انصار الله یمن از دستگیری شماری از مزدوران و جاسوسان سرویس های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی خبر داد که قصد انجام عملیاتی نظامی در یمن را داشتند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی هیأت رئیسه اعلام کرد: هفته آینده وزرای کشور و بهداشت برای ارائه گزارشی درباره پول های کثیف و عملکرد وزارت بهداشت در صحن علنی مجلس حاضر می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
با فرض ورود مستقیم طیف اطرافیان احمدی نژاد به انتخابات، احتمالا افرادی مانند لنکرانی، دستجردی یا شاید الهام گزینه های این جریان برای ریاست مجلس به شمار بروند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۳    
نگاه مردم برایم مهم نیست مهم درآمد بالاست. در مترو برای خود پاریس کوچولو راه انداخته و کاسبی می کند. دیگری با فلاکسی در دست فال قهوه می گیرند و به زنان می گوید کارت خوان دارم ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با بیان اینکه، قانون اساسی تصریح کرده که باید توافق های بین المللی به تصویب مجلس برسد، گفت: توافق نهایی هسته ای بعد از تصویب در مجلس، می تواند اجرای شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از جو آرام و ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد و گفت: ممنوعیت تردد اتوبوس ...
  • ۱