چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۳:۵۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 30 بهمن 1394 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 31 فروردین 1394 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1394 صراط نیوز 31 خرداد 1394 صراط نیوز 31 تیر 1394 صراط نیوز 31 مرداد 1394 صراط نیوز 31 شهریور 1394 صراط نیوز 30 مهر 1394 صراط نیوز 30 آبان 1394 صراط نیوز 30 آذر 1394 صراط نیوز 30 دی 1394 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 1 بهمن 1394 صراط نیوز 2 بهمن 1394 صراط نیوز 3 بهمن 1394 صراط نیوز 4 بهمن 1394 صراط نیوز 5 بهمن 1394 صراط نیوز 6 بهمن 1394 صراط نیوز 7 بهمن 1394 صراط نیوز 8 بهمن 1394 صراط نیوز 9 بهمن 1394 صراط نیوز 10 بهمن 1394 صراط نیوز 11 بهمن 1394 صراط نیوز 12 بهمن 1394 صراط نیوز 13 بهمن 1394 صراط نیوز 14 بهمن 1394 صراط نیوز 15 بهمن 1394 صراط نیوز 16 بهمن 1394 صراط نیوز 17 بهمن 1394 صراط نیوز 18 بهمن 1394 صراط نیوز 19 بهمن 1394 صراط نیوز 20 بهمن 1394 صراط نیوز 21 بهمن 1394 صراط نیوز 22 بهمن 1394 صراط نیوز 23 بهمن 1394 صراط نیوز 24 بهمن 1394 صراط نیوز 25 بهمن 1394 صراط نیوز 26 بهمن 1394 صراط نیوز 27 بهمن 1394 صراط نیوز 28 بهمن 1394 صراط نیوز 29 بهمن 1394 صراط نیوز 30 بهمن 1394 
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۱    
مهدی تارتار پس از 15 هفته از سمت سرمربیگری راه آهن برکنار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۳    
کریستین لاگارد برای دور دوم، ریاست سازمان صندوق بین المللی پول را بر عهده خواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۰    
ستاد انتخاباتی حزب مردم سالاری در بیانیه ای از وزارت کشور خواست امنیت اجتماع های داوطلبان انتخابات را تامین کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۸    
خبرگزاری رویترز مدعی شد که که گروه کردها موسوم به TAK در وبسایت خود مسئولیت بمبگذاری روز چهارشنبه در آنکارا را قبول کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب گفت: در لیست اصلاح طلبان یک چهره اقتصادی هم وجود ندارد یعنی اگر رقیب مجلس را در دست بگیرد مجلس دهم یک مجلس سیاسی و غیراقتصادی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۳    
لیست نهایی ائتلاف متخصصان و مهندسان ایران منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۳    
صدای ملت طی اطلاعیه ای اعلام کرد:علی نوبخت جایگزین محمد حسن طریقت منفرد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
حسینی همدانی به موضوع حصر اشاره و خاطرنشان کرد: برخی نامزدها هنوز مجوز ورود به مجلس را نگرفته اند، مدعی هستند که پرونده سران فتنه را به شورای امنیت ارجاع می دهند تا تصمیماتی اتخاذ شود ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۸    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه وضع سخت ترین تحریم ها علیه ایران را راهبرد ترجیحی واشنگتن در قبال تهران خواند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۲    
صراط: ایسنا نوشت:
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۰    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه سر و کله برخی مفسدان اقتصادی برای گرفتن پورسانت از قراردادهای نفتی پیدا شده است، گفت: مفسدان اقتصادی سیری ناپذیر می خواهند عوامل و عناصرشان را وارد مجلس کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۷    
به دنبال تشکیل هیات وزیرات پاکستان، وزارت خارجه این کشور از لغو تحریمها علیه ایران و احیای روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۸    
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مشکل اصلی امروز کشور اقتصاد است و اصلاح طلبان اقتصاد حل کن نیستند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
مطالعات محققان موسسه مطالعات تاریخ پزشکی، طب اسلامی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی ایران نشان می دهد در حالی زردچوبه از غذای کشور حذف شده است .
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
تازه ترین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که کمپین خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دو درصد نسبت به حامیان ادامه حضور این کشور در اتحادیه اروپا پیشی گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۹    
یک نامزد انتخاباتی در لرستان برای خانم هایی که به ستاد او می روند رژ لب صورتی و برای آقایان هم عینک آفتابی در نظر گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۶    
پس از آنکه چین دومین اقتصاد برتر دنیا روزهای سختی را در عرصه اقتصادی تجربه می کند، ژاپن یکی دیگر از قدرتهای برتر اقتصادی قاره آسیا نیز از به هم ریختگی در بخش تجارت خارجی و کسری تجاری سنگین خبر داده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۳    
مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با اعلام خبر بهره برداری از 520 واحد مسکونی این پروژه در ایام دهه فجر تاکید کرد: پرونده مسکن ویژه تا پایان سال جاری بسته خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۰    
رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب از افتتاح محل برگزاری جلسات اعضای این خانه در هفته آینده خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۴    
صراط: استقلال تهران با پیروزی دو بر یک مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی به صدر جدول بازگشت. استقلال خوزستان مقابل میزبانش صبا یک یک مساوی شد. استقلال اهواز با یک گل به نفت باخت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۲    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت انتخابات در هفتم اسفندماه، ورود افراد ضعیف به مجلس را نفوذ بیگانگان در انتخابات دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
وکیل بابک زنجانی گفت: ختم جلسات دادگاه اعلام شده، اما هنوز ختم رسیدگی از سوی دادگاه اعلام نشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
مراسم اکران فیلم سینمایی بادیگارد برای خانواده شهدا، و آیین تجلیل از ابراهیم حاتمی کیا، شامگاه پنجشنبه در تالار ایوان شمس برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
رضا رستمی در وب رهروان ولایت نوشت: یکی از دلایلی که سبب شده تا انتخابات ایران، همیشه کانون توجه جهانیان قرار بگیرد، کم نظیر بودن آن در میان کشورهای منطقه است ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۳    
تحقیقات حاکی از آن است که نمک می تواند در پیشگیری و کنترل دردهای میگرنی بسیار سریع و تاثیرگذار عمل کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
وزیر راه که این روز ها دائم از آزادسازی نرخ ها، رفع قیمت های تکلیفی و انحلال سازمان حمایت می زند، به تازگی صحبت از اخذ درآمد بابت عبور خودرو ها از جاده ها و درآمدزایی از سفر مردم به میان آورده است و ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۷    
مناظره مدیرعامل خبرگزاری فارس و عضو شورای شهر تهران با موضوع مجلس مطلوب از نگاه گروه های مختلف سیاسی دیشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۲    
هافبک ملی پوش تیم فوتبال نفط الوسط عراق گفت: سه سال اخیر را در ایران گذراندم، ایران امنیت و هواداران خوبی دارد و صحبت عربستانی ها درباره ناامنی ایران درست نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
در ادامه رقابت های لیگ اروپا دو تیم لیورپول و لاتزیو برابر حریفان خود به تساوی تن دادند اما والنسیا برابر نماینده وین به پیروزی 6 بر صفر رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
یک کارشناس بازار کار با بیان اینکه هزینه زندگی در شهرها کمتر از کلان شهرها نیست، گفت: باید طوری عمل کنیم که کارگران و کارفرمایان ما مثل کشورهای دیگر با رضایت کامل از پای میز مذاکرات دستمزد بلند شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: برای رقابتی شدن بازار خودروی ایران و خروج از انحصار، تعرفه واردات خودرو باید کاهش می یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۸    
میکل آنژ خالق مجسمه ̋داوود ̋ مجبور بود برای خدمتکار بی سوادش طراحی کند تا او را برای خرید به بازار بفرستد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارش و برف مناطق مختلف کشور طی امروز و فردا تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
این خانم تصمیم گرفته با انتخاب اسمی عجیب خود را این گونه نامدار کند!. برای انتخاب اسمی که تبدیل به عجیب ترین اسم دنیا شود باید بیشتر از آنچه که فکرش هم می کنید بگردید ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۹    
یک ویروس بسیار مخرب در کمین اندرویدی ها نشسته است، پس مراقب پیام های دریافتی خود باشید.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۷    
دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد ندارد از انتخابات ریاست این فدراسیون کنار برود.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۱۰    
هواداران یک نامزد انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی از روشی ابتکاری برای معرفی نامزد مورد نظر خود با ساز قوشمه آنهم به طور گسترده در فضای مجازی کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۷    
یک منبع نظامی سوری از تسلط ارتش سوریه در شهرک کنسبا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۴    
...این طرح حملات سایبری که درپی به سرانجام رسیدن مذاکرات و دستیابی به برنامه جامع اقدام مشترک، هیچ وقت اجرایی نشد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۱    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی به آراء مردم بستگی دارد، گفت: نباید انقلاب اسلامی ایران به دست افرادی سپرده شود که مقابل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرف دارند.