شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 2 فروردین 1400 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1400 صراط نیوز 31 خرداد 1400 صراط نیوز 31 تیر 1400 صراط نیوز 31 مرداد 1400 صراط نیوز 31 شهریور 1400 صراط نیوز 30 مهر 1400 صراط نیوز 30 آبان 1400 صراط نیوز 30 آذر 1400 صراط نیوز 30 دی 1400 صراط نیوز 30 بهمن 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 1 فروردین 1400 صراط نیوز 2 فروردین 1400 صراط نیوز 3 فروردین 1400 صراط نیوز 4 فروردین 1400 صراط نیوز 5 فروردین 1400 صراط نیوز 6 فروردین 1400 صراط نیوز 7 فروردین 1400 صراط نیوز 8 فروردین 1400 صراط نیوز 9 فروردین 1400 صراط نیوز 10 فروردین 1400 صراط نیوز 11 فروردین 1400 صراط نیوز 12 فروردین 1400 صراط نیوز 13 فروردین 1400 صراط نیوز 14 فروردین 1400 صراط نیوز 15 فروردین 1400 صراط نیوز 16 فروردین 1400 صراط نیوز 17 فروردین 1400 صراط نیوز 18 فروردین 1400 صراط نیوز 19 فروردین 1400 صراط نیوز 20 فروردین 1400 صراط نیوز 21 فروردین 1400 صراط نیوز 22 فروردین 1400 صراط نیوز 23 فروردین 1400 صراط نیوز 24 فروردین 1400 صراط نیوز 25 فروردین 1400 صراط نیوز 26 فروردین 1400 صراط نیوز 27 فروردین 1400 صراط نیوز 28 فروردین 1400 صراط نیوز 29 فروردین 1400 صراط نیوز 30 فروردین 1400 صراط نیوز 31 فروردین 1400 
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۳:۳۳    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: 10 هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد و 12 هزار واحد دیگر باقی می ماند که این واحد ها از اوایل سال جاری تا شهریور ماه تحویل خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۰    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، انصارالله به دلیل تلفات میدانی با ابتکار ریاض برای پایان دادن به جنگ یمن موافقت خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۷    
کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به نخستین بازیکنی تبدیل شد که با استفاده از رمز ارز دیجیتال پاداش دریافت می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۷    
مدافع سابق استقلال علیه فیروز کریمی موضع گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۸    
مهاجم سوئدی که پس از پنج سال به تیم ملی دعوت شد در نخستین نشست خبری اش گریه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۲    
در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک در یکی از روستا های گنبدکاووس، دادستانی به این موضوع ورود کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۹    
وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای سعودی خود ضمن محکوم کردن حملات اخیر علیه تاسیسات نفتی این کشور، باردیگر بر حمایت قاطع از رژیم سعودی تأکید کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۶:۳۳    
در این مطلب با چند راهکار ساده طب سنتی برای درمان "نفخ شکم" آشنا می شوید چرا که معمولاً در فصل بهار، نفخ در افراد مختلف تشدید می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۵:۳۰    
عکسی که سیاوش خیرابی با شاهرخ استخری بازیگران سریال قدیمی دلنوازان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۴:۳۳    
نتایج یک تحقیقات در نشریه پزشکی "اوپن هرت" نشان می دهد که میزان "حمله قلبی" همزمان با تغییر در ساعت رسمی در ابتدای فصل بهار به میزان 24 درصد افزایش یافته است!
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۳:۳۳    
عکسی که همسر مژده خنجری مجری معروف صدا وسیما با همسرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۲:۳۳    
وزیر خارجه عربستان سعودی بعد از شش سال جنگ علیه یمن مدعی شد که ریاض ابتکارعملی برای پایان دادن به این جنگ آماده کرده است که دولت نجات ملی یمن به آن واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۱:۰۳    
در دل کوه و پس از گذر از تونل های تاریک و پیچ در پیچ که ارتفاع آن ها به دو متر هم نمی رسد رگه هایی به رنگ سبز- آبی در دل سنگ های نشسته بر دیواره ها چشم را خیره می کند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۰:۳۳    
خبرآنلاین: میرلا وائیدا مجری مشهور کانال رومانیایی آنتن 1 در حین اجرای زنده برنامه مورد حمله قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۹    
یک عکاس فنلاندی عکسی بسیار زیبا و چشم نواز از کهکشان راه شیری تهیه و منتشر کرده که تکمیل اجزای مختلف آن 12 سال به طول انجامیده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۳    
تعطیلات نوروز را باید بهترین زمان برای استفاده از کنسول های بازی دانست، البته داشتن این سرگرمی هزینه ای حدود 5 تا 32.5 میلیون تومان دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
ماه گذشته ی میلادی تولد 36 سالگی کریستیانو رونالدو بود و او کادو ها و هدیه های مختلفی را به همین مناسبت دریافت کرده بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید به ادعا های اثبات نشده در یک رسانه آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۸    
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه تلویزیونی گفت: بعضی اوقات مسئولین بجای حل مشکلات مردم و گرانی ها ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی کنترل نقدینگی، سیاستگذاری نوین پولی، راه اندازی و توسعه سامانه های پرداخت الکترونیک و مدیریت درست منابع محدود ارزی را از مهم ترین اقدامات این بانک در سال گذشته دانست.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۰    
فریدالدین ابوحامد محمد عطار نیشابوری مشهور به شیخ عطّار نیشابوری یکی از عارفان و شاعران ایرانی بلندنام ادبیات فارسی در پایان سدهٔ ششم و آغاز سدهٔ هفتم است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۸    
باند پیرمرد ها برای زورگیری از مسافران زمانی تشکیل شد که آن ها از دور هم نشستن در پارک خسته شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۶    
محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در مصاحبه با شبکه "روسیا الیوم" ضمن قبول ورود عربستان و بحرین به پرونده مذاکرات هسته ای ایران ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۷    
باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پیشین خود به کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسبت به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در نقاطی از کشور هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۸    
ترامپ، وزیر امنیت کشور و دولت بایدن را مسؤول بحران کنونی در مرز جنوبی ایالات متحده می داند و گفته دیوار مرزی با مکزیک باید با هدف رسیدگی به این مشکل، تکمیل شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۲    
نرگس محمدی این عکس را در اینستاگرام منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
ساعتی پس از اعلام خبر تحریم یک نهاد و 4 مقام چینی از سوی اتحادیه اروپا، وزارت امور خارجه چین در بیانیه ای از تحریم 4 نهاد و 10 شخص حقیقی اروپایی از جمله چند نماینده پارلمان اروپا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۷    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا قبل ماه مبارک رمضان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۱    
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا اوکراین مورد علاقه تیم های ایتالیایی است و این مسئله باعث بروز اختلاف و چالش بین تیم زوریا و فنرباغچه بر سر این مهاجم شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۲    
برنامه های ساخت یک شهر در مریخ نشان داد که 250000هزار نفر را در خود جای داده است.با مصالحی از همین سیاره ساخته خواهد شد.نام شهر N wa است و پایتخت خواهد بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۳    
اتحادیه اروپا در اقدامی که به گفته رسانه های غربی در 32 سال اخیر بی سابقه بوده است، رسماً یک نهاد و 4 مقام چینی را به بهانه آنچه نقض حقوق بشر خوانده شده، تحریم کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۱    
مجید قناد، تهیه کننده، کارگردان و مجری برنامه های کودک ونوجوان، در برنامه لوبیا فردا زود بیا ، با جوان 31 ساله ای دیدار کرد که 23 سال پیش در مسابقه کوچک شرکت کرده بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان خبر داد و گفت: برای برخی از بازنشستگان، حقوق و دستمزد بالغ بر 50 درصد رشد داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۳    
رضا چلنگر گفت: زلاتکو کرانچار علاقه قلبی شدیدی به استقلال داشت و این تیم را خیلی دوست داشت و همیشه دوست داشت روزی مربی این تیم شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۱    
تیرباری که دست خدا نام دارد می تواند هر هدفی را با سرعتی زیاد و قدرتی باور نکردنی پودر کند. این سلاح ابتدا روی جنگنده های F18 قرار گرفته بود و در نهایت ارتش آمریکا آن را در اختیار نیروی زمینی این ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۲    
لادیمیر پوتین روز دوشنبه در یک جلسه وبیناری با اعضای دولت روسیه درخصوص مسائل مربوط به مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد که واکسیناسیون کرونا باید بطور کامل داوطلبانه باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس اورژانس کشور گفت: حوادث ترافیکی نسبت به سال قبل افزایش 65 درصدی داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که وزیر خارجه چین به دعوت همتای ایرانی خود جمعه ششم تا شنبه هفتم فروردین به تهران سفر می کند و ضمن دیدار با ظریف با رئیس جمهور نیز دیدار خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۳    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز قتل مرد جوان ساوجی در عملیات دستگیری سه نفر از عاملین این قتل خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۷    
وعده جدید دولت: گوشت مرغ از فردا به میزان نیاز وارد بازار می شود درحالی که در هفته های اخیر چندین مرتبه وعده تنظیم بازار مرغ عملیاتی نشده بود این بار رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۱    
حمید سوریان دوست دارد اسطوره کشتی ایران را ملاقات کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۹    
برگزاری مراسم عقدکنان زوج کرمانی در جوار مزار سردار دلها همزمان با سالروز تولد شهید سلیمانی.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از 345 هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت های پیامکی مسدود شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۴    
کارگردان هم بازی می گوید پخش این مجموعه از چند شب قبل از سال نو آغاز شد و تا شب اول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۸    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، طرف آمریکایی پیشنهاد ولادیمیر پوتین برای انجام مذاکرات با جو بایدن را به شکل ویدیو کنفرانس در جوی باز جهت بررسی مشکلات دوجانبه تایید نکرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۹    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مامور قلابی خبر داد که با پوشیدن البسه نظامی و جعل عنوان، اقدام به اخاذی از کسبه محدوده بازار می کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۵    
دروازه بان تیم فوتبال آنتورپ بلژیک برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان راهی ایران شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۷    
وزیر دفاع انگلیس، اولین مقام رسمی دولت لندن که به طلب 400 میلیون پوندی ایران، در پرونده قدیمی تانک های چیفتن اعتراف، تصریح کرد که این بدهی باید پرداخت شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۸    
در این گزارش قیمت محصولات ایران خودرو گردآوری شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با استقرار واکسیناسیون کرونا در بهار 1400 و تکمیل واکسیناسیون جمعیت هدف، با جرات به مردم می گوییم می توانند سفر بروند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۴    
نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران ایران باستان است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۵    
روزنامه استاد الدوحه قطر از تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر عدم دعوت از رامین رضاییان اظهار تعجب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ 80 بیمار مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی شان به مناسبت آغاز سال 1400 با بیان اینکه " قول آمریکایی ها معتبر نیست و آن ها باید در عمل تحریم ها را بردارند" تاکید کردند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: افرادی که با راه اندازی سایت های قمار و شرط بندی و تبلیغ آن در کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی جوانان و نوجوانان را فریب می دادند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۵    
سازمان خصوصی سازی دو راه برای جاماندگان سود سهام عدالت اعلام کرده است. اول مراجعه به سایت www.sahamedalat ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۹    
موج سوار السالوادور در زمان تمرین برای کسب سهمیه المپیک کشته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۳    
آمریکا به همراه سه کشور دیگر در خاورمیانه مانور نظامی برگزار می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با استقرار واکسیناسیون کرونا در بهار 1400 و تکمیل واکسیناسیون جمعیت هدف، با جرات به مردم می گوییم می توانند سفر بروند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
شبکه شو تایم اعلام کرده است که سریال جدیدی را با عنوان بانوی اول درباره سه نفر از تاثیرگذارترین همسران رییس جمهور های آمریکا تولید می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر ربوده شدن کشتی عراقی در آب های سرزمینی ایران را که در برخی شبکه های عربی منتشر شده، تکذیب کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با تاکید بر عزم جدی نظام اسلامی بر مجازات قطعی عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۳    
سلسله نشست های تاریخ شفاهی، موزه سینما این بار میزبان فاطمه معتمدآریا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود که این گفتگو بیش از 3 ساعت به طول انجامید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۴    
ویدئویی از دعای حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در مجلس در آخرین روز سال 99 علیه رئیس جمهور و موضوع FATF در فضای مجازی در حال بازنشر است. وی می گوید: خداوند شر آقای روحانی را کم کند!
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۷    
هزینه خانوار های ایرانی در شرایطی بیش از 48 درصد افزایش داشته که ردپای اقلام پرحاشیه در مدت اخیر مانند روغن، میوه و گوشت ها در آن پررنگ است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تأکید بر اینکه امکان بازگشت خودکار به برجام وجود ندارد، از طرف ها درخواست کرد که موضوع بازرسی ها را به میز مذاکره نکشانند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۰    
فیروز کریمی، سرمربی اسبق تیم های استقلال و پاس تهران در جدیدترین صحبت های خود گفته است که با شنیدن نام علیرضا فغانی، به یاد شیر سماور می افتد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ راننده 22 ساله سمند بر اثر تصادف با درخت خبر داد و گفت: در تصادفات روز گذشته در شهر تهران، 16 نفر مصدوم شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۱    
در سال های اخیر به دلیل عدم استقرار همه جانبه پرونده الکترونیک سلامت، شاهد تلاش برخی والدین برای به دنیا آمدن فرزندان شان در تاریخ های رُند با انجام سزارین های خارج از اندیکاسیون هستیم!
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۸    
دبیر انجمن خودروسازان گفت: قیمت گذاری خودرو های جدید توسط شورای رقابت صورت می گیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس قوه قضاییه به منظور رفع موانع تولید و صادرات کشور و استفاده از ظرفیت های دستگاه قضائی در این راستا، در سفری از پیش اعلام نشده از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون بازدید کرد
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۶    
فیروز کریمی، مربی جنجالی فوتبال مهمان برنامه (سیم آخر) رضا رشیدپور بود که پاسخ وی به سوالی درباره فغانی، داور معروف خنده حضار را به دنبال داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
بازیگر سریال نون. خ گفت: به لحاظ سختی، کار ما در درجه ای بسیار پایین تر از عزیزان کادردرمان است، اما هرکسی در هر شرایطی وظیفه ای دارد و وظیفه ما بود که در این زمان فضا را شاد و مردم را تا حدی از غم و ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
هفدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 روز سه شنبه مورخ 10 فروردین 1400 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۴    
دادگاه حکمیت ورزش "CAS" از رد شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۷    
ایسا هاچینسن فرماندار جمهوری خواه ایالت آرکانزاس آمریکا اعلام کرد که طرفداران دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا با پرهیز از دریافت واکسن کرونا مقاومت طبیعی در برابر دولت را نشان می دهند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
رضا کرمانشاهی داور فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر ما حرفه ای است باید برای هر بازی دستمزد 25 میلیون تومانی برای داوران در نظر گرفته شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران گفت: قیمت لاستیک آزاد بین 12 تا 18 میلیون تومان است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۹    
مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که ستاره پرتغالی در فصل آینده هم برای تیم تورینی بازی خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۱    
سعید آقایی که خود را شایسته و محق برای حضور در تیم ملی می دانست کنایه جالبی را به کادرفنی تیم ملی داشت!
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
اولین روز کاری بانک ها در سال 1400 پنجشنبه 5 فروردین خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا سه شنبه از بارش برف و باران تا روز جمعه در 23 استان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۹    
سفارت فرانسه در ایران اعلام کرد که فرانسوا نیکولو سفیر فرانسه در ایران در سال های 2001 تا 2005 که در بازگشت از تهران یک اثر ماندگار از خود بر جای گذاشت، در سن 81 سالگی در گذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۹    
اولین قسمت از مسابقه استعدادیابی خوانندگی تلویزیون از پنجشنبه 5 فروردین با داوری امیر تاجیک و مهرداد هویدا روی آنتن می رود.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۷    
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی از حمله جنگنده های ائتلاف تحت رهبری ریاض به پایتخت یمن خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۱    
رییس پلیس راهور ناجا از کاهش 30 درصدی تردد در جاده های کشور در مقایسه با مدت مشابه در ایام قبل از شیوع کرونا خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۳    
فیصل بن فرحان ، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در تماسی تلفنی با رافائل گروسی ، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفتگو کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
حدود پنج ماه پیش بود که معصومه ابتکار از مکاتبه با وزیر کشور و درخواست درج نام مادر در کارت ملی خبر داد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۵    
بارسلونا در شب درخشش و رکوردشکنی ستاره آرژانتینی اش برابر رئال سوسیداد جشنواره گل به راه انداخت.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۲    
منابع خبری می گویند رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم گرفته یک شبکه اجتماعی جدید راه اندازی کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۳    
عکسی که بابک جهانبخش در اینستاگرام منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۴:۳۳    
تب رایج ترین علامت عفونت های باکتریایی است که افزایش دمای بدن و سردرد را به همراه دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۰۱:۰۳    
در حالی شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی رو به گسترش است شمار مسافران نوروزی در اماکن گردشگری شیراز هر لحظه بیشتر می شود.