یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 5 فروردین 1403 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 1 فروردین 1403 صراط نیوز 2 فروردین 1403 صراط نیوز 3 فروردین 1403 صراط نیوز 4 فروردین 1403 صراط نیوز 5 فروردین 1403 صراط نیوز 6 فروردین 1403 صراط نیوز 7 فروردین 1403 صراط نیوز 8 فروردین 1403 صراط نیوز 9 فروردین 1403 صراط نیوز 10 فروردین 1403 صراط نیوز 11 فروردین 1403 صراط نیوز 12 فروردین 1403 صراط نیوز 13 فروردین 1403 صراط نیوز 14 فروردین 1403 صراط نیوز 15 فروردین 1403 صراط نیوز 16 فروردین 1403 صراط نیوز 17 فروردین 1403 صراط نیوز 18 فروردین 1403 صراط نیوز 19 فروردین 1403 صراط نیوز 20 فروردین 1403 صراط نیوز 21 فروردین 1403 صراط نیوز 22 فروردین 1403 صراط نیوز 23 فروردین 1403 صراط نیوز 24 فروردین 1403 صراط نیوز 25 فروردین 1403 صراط نیوز 26 فروردین 1403 صراط نیوز 27 فروردین 1403 صراط نیوز 28 فروردین 1403 صراط نیوز 29 فروردین 1403 صراط نیوز 30 فروردین 1403 صراط نیوز 31 فروردین 1403 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۱۷    
تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات نوروز 1403 اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۹    
براساس مصوبه هیأت دولت، ساعت کاری دستگاه های اجرایی در ماه رمضان با تصمیم مدیران دستگاه های اجرایی و به صورت شناور خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۳    
قیمت دلار از ابتدای سال 1402 در محدوده قیمتی 48 تا 51 هزار تومان نوسانات اندکی داشت و بازار این نوسانات کم و خنثی بودن را مدیون سیاست ارزپاشی بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۹    
داده های وزارت گردشگری و فرهنگ ترکیه نشان می دهد ایرانیان در دو ماهه اول سال 2024 مقام اول را در فهرست گردشگران بین المللی ترکیه به خود اختصاص دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۳    
چند تن از زنان ایزدی که توسط ابوبکر البغدادی اسیر شده بودند، دوران اسارت خود و رفتار تروریست ها با زنان اسیر را روایت کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۶    
هوانیروز ارتش 14 بهمن 1402 به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از جدیدترین دستاوردهای خود با حضور فرماندهان ارشد ارتش رونمایی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۷    
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه با فوت متخصص رشته بیماری های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۱    
بنا بر این توضیحات، چند مرد اهل کشور افغانستان دختر جوانی را با تهدید ربودند و پس از اینکه سوار بر خودروی وانت خود شدند از صحنه جرم گریختند اما پلیس توانست متهمان را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۶    
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری اش از عادل فردوسی پور صحبت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم به جماران گفت: من بعید می دانم ما بتوانیم اختلاف های خود را با آمریکا حل کنیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۷    
هاآرتص گزارش داد که رژیم اسرائیل پیشنهادی را برای تبادل گروگان ها به حماس داده و موضع خود را در آن اعلام کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۶    
تعرفه های خدمات بهداشتی درمانی سال 1403، در هیات دولت تصویب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۷    
احمد علیرضابیگی، نماینده ردصلاحیت شده مجلس شورای اسلامی می گوید: شرایطی پیش آمده که به نظر می رسد اصلاح طلبان و مستقلین از ترس نبویان و رسایی زیر عَلَم آقای قالیباف می روند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۲۷    
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین جنایت قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر، با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۷    
پیش از این محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در یک پست اینستاگرامی از حل اختلاف یکتا ناصر و منوچهر هادی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۵    
دادستان مرکز استان مازندران، گفت: متاسفانه آن ملاحظاتی که باید در حفظ عرصه ملی و جنگل ها صورت گیرد انجام نشد و شاهد تخریب زیست محیطی در این منطقه هستیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۹    
حسین دهقانی هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درگذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۶    
رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه مخاطب اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۰    
باشگاه آتالانتای ایتالیا پست گلزنی بازیکنش برای تیم ملی فوتبال روسیه را در پی فشار اوکراینی ها حذف کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
یکتا ناصر و منوچهر هادی امروز در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۳    
یکی از مسافران در فرودگاه مسکو ادعا کرد که در کوله پشتی خود بمب وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۷    
نماینده مردم خاش در مجلس گفت: با شعار جراحی اقتصادی و اینکه بنا بود خیلی خللی در زندگی مردم ایجاد نشود دولت ارز 4200 تومانی را حذف کرد خیلی زود قیمت همه اقلام و خدمات با رشد زیادی مواجه شد و متاسفم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس هیأت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور از واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال 1401 شرکت های سرمایه پذیر در ابتدای سال 1403 به حساب آن ها خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با حضور در کلیسایی در شهر مسکو، به یاد قربانیان حادثه تروریستی مجتمع کروکوس سیتی شمع روشن کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۴    
در نهایت اونیچنکو از مسابقات پنج گانه اخراج شد و شانس خود را برای کسب مدال از دست داد. تیم شوروی هم شانس گرفتن مدال تیمی را از دست داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار اندونزی با ویتنام در انتخابی جام جهانی را به علیرضا فغانی داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
بانکی پور، نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی شبکه اصفهان گفت که در مواجهه با تخلفات در قانون سه راه داشتیم؛ یک روش ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۹    
رئیس جمهور در نخستین روز کاری سال 1403 در دفتر خود پذیرای جمع زیادی از مدیران و کارگزاران کشوری و لشکری بود و با ایشان دیدار نوروزی داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۶    
جزئیات تازه درباره دستگیری عامل قتل حمزه اکرمی استاد حوزه علمیه ماهشهر اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد: این حادثه ساعتی پیش اعلام و آتش نشانان ایستگاه 32 آتش نشانی مشهد به محل حادثه واقع در خیابان سرشور در نزدیکی حرم رضوی اعزام شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور سه قانون مصوب مجلس شورای اسلامی شامل ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۷    
جزئیات گروگان گیری اعضای یک خانواده و رعب و وحشت در یکی از محله های شهر اصفهان اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۷    
معاون حقوقی رئیس جمهور از احتمال بالای صدور رای نهایی پرونده تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۷    
آخرین وضعیت راه ها و جاده های شمال، وضعیت جاده چالوس، کندوان، آزادراه تهران شمال، و همچنین ممنوعیت تردد و محدودیت های ترافیکی جدید اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۷    
براساس پژوهشی که روی زنان و مردان مبتلا به ریزش مو با آسیب دائمی فولیکولی و غیرفولیکولی صورت گرفت، طول دوره درمان ریزش مو در افراد مبتلا به کمبود آهن طولانی تر از سایر افراد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۷    
کارگر یک هتل انگشتری گران قیمت به ارزش 50 میلیارد ریال را که متعلق به یک مسافر بوده و در اتاق هتل جا مانده بود، به مدیریت هتل تحویل داد تا به صاحب خود بازگردانده شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۷    
"نون تو نفته. می خوام برای پسرم و خودم نفتکش بخرم و نفتکش هامونو زیاد کنم! "
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۷    
دولت آمریکا از گوگل خواسته است اطلاعات کاربرانی را که بیننده ی برخی از ویدیوهای یوتیوب بوده اند، فاش کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۰۷    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۷    
رییس پلیس راه البرز: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نا پایدارجوی و بارش تندری ، خطر ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۷    
وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه طبق برآورد نهاد های بین المللی کاهش نرخ تورم در ایران ادامه خواهد داشت، گفت: بی انضباطی های بانکی، پولی و نقدینگی کنترل می شود و بخش مالیه و بودجه منضبط خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۷    
فلاحت پیشه می گوید: تحریم برای کاسبان تحریم نعمت است و یکی از بدترین سرنوشت هایی است که مردم ایران به آن گرفتار شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
عزت الله محمدی: به دلیل وزش باد شدید و مواج بودن دریا، تمامی سفرهای دریایی از فردا دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری لغو می شود و هیچگونه ترددی انجام نخواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۵    
سازمان هواشناسی با هشدار بارش های سیل آسا در 16 استان از فعالیت 2 سامانه بارشی در کشور طی امروز تا پنجشنبه و احتمال آب گرفتگی، سیلاب و کولاک برف خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این که این قیمت ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۹    
زیباکلام گفت: من هنوز ندیدم که شاهزاده پهلوی حرفی بزند، و 4 نفر در داخل آن را تایید کنند، چون می دانند او عدد و رقمی نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۹    
میبدی گفت: آقای علم الهدی! حق دارید از داماد محترم دفاع کنید، اما در خطبه های نماز جمعه تقوا و صداقت و عقلانیت را منظور فرمایید. (امام رضا فرمود: صدیق کل امرء عقله) بدانید که مردم می فهمند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۶    
موشک ابومهدی قابلیت پرواز در ارتفاع پست و زیر دید رادارهای دشمن را دارد و می تواند مسیر و ارتفاع خود را با توجه به عوارض جغرافیایی و سامانه های پدافندی دشمن تغییر دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۵۸    
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا 17 فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد ...