پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۱۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 4 فروردین 1403 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 1 فروردین 1403 صراط نیوز 2 فروردین 1403 صراط نیوز 3 فروردین 1403 صراط نیوز 4 فروردین 1403 صراط نیوز 5 فروردین 1403 صراط نیوز 6 فروردین 1403 صراط نیوز 7 فروردین 1403 صراط نیوز 8 فروردین 1403 صراط نیوز 9 فروردین 1403 صراط نیوز 10 فروردین 1403 صراط نیوز 11 فروردین 1403 صراط نیوز 12 فروردین 1403 صراط نیوز 13 فروردین 1403 صراط نیوز 14 فروردین 1403 صراط نیوز 15 فروردین 1403 صراط نیوز 16 فروردین 1403 صراط نیوز 17 فروردین 1403 صراط نیوز 18 فروردین 1403 صراط نیوز 19 فروردین 1403 صراط نیوز 20 فروردین 1403 صراط نیوز 21 فروردین 1403 صراط نیوز 22 فروردین 1403 صراط نیوز 23 فروردین 1403 صراط نیوز 24 فروردین 1403 صراط نیوز 25 فروردین 1403 صراط نیوز 26 فروردین 1403 صراط نیوز 27 فروردین 1403 صراط نیوز 28 فروردین 1403 صراط نیوز 29 فروردین 1403 صراط نیوز 30 فروردین 1403 صراط نیوز 31 فروردین 1403 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۶    
قیمت سکه پارسیان امروز چهارشنبه 15 فروردین 1403 در انواع سوت با عیار 750 را در جدول زیر مشاهده کنید. سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =1000 میلی گرم = 1000 سوت است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۶    
متئو مسی پسر دوم لیونل مسی با درخشش در تیم اینتر میامی نتیجه مسابقه را عوض کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
در این میان برخی از وراث نتوانستند سود سهام عدالت متوفی را دریافت کنند که در این باره ابهاماتی به وجود آمد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۲    
به گزارش پایگاه خبری صراط، گروه تروریستی داعش که مسئولیت حمله تروریستی در مسکو را برعهده کرفته با انتشار یک فایل ویدیویی به زبان روسی می گوید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۷    
سیب به طور قابل توجهی به کاهش سطح کلسترول کمک می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با مصوبه هیئت دولت و ابلاغ به مراکز درمانی کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان مداوا خواهند شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۷    
مهدی مهرور: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه تندری در روز دوشنبه و فعالیت آن در منطقه و استان البرز است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۵    
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس به جماران گفت: ما از دولت خواهش می کنیم که از اقتصاد دولتی و دستوری فاصله بگیرد و به اصل 44 رویکرد مثبت داشته باشند و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برای خارج شدن از ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۷    
هادی چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال 1402 مبلغ 600 هزار دلار برنده شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی منتشر شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته 250 میلیون مسافر در کشور جابجا شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب همدان تأکید کرد: در راستای برخورد با واحد های متخلف، تاکنون 65 واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده اند در شهر همدان پلمب شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۳    
واقعیت اینکه پیشنهاد برای هر بازیکنی هست. من پیش فصل با هوادار تمرین می کردم و از چند تیم پیشنهاد داشتم که اول فقط از پرسپولیس بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۸:۳۷    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمار بازدید از بنا های تاریخی را اعلام کرد و گفت: حافظیه، تخت جمشید و سعدیه در صدر جدول قرار دارند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۸:۳۴    
رییس جمهوری روسیه در واکنش به حمله تروریستی خونین در شهر مسکو، با اعلام یک روز عزای عمومی، تاکید کرد که عاملان این حمله مجازات خواهند شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۱۶    
کریستوف بومگارتنر در جریان دیدار امروز برابر اسلواکی در ثانیه 6 گلزنی کرد تا رکورد گل ثانیه 7 پودولسکی شکسته شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۴۹    
رئیس واحد جستجو و نجات مرکزی مسکو از برداشتن آوار در کروکوس سیتی کاملاً به صورت دستی گزارش داده است. بآندری تومانوف ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۳:۱۶    
تیم ملی والیبال برفی ایران با شکست چین دو در مرحله نیمه نهایی راهی فینال مسابقات قهرمانی مردان آسیا شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۵۵    
معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۱۶    
فیضوف محمدصبیر تروریست 19 ساله در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در مسکو بازجویی شد. بعد از ظهر جمعه یک حمله تروریستی در سالن کنسرت کروکوس سیتی هال در شمال غرب مسکو رخ داد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۲:۰۱    
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: قایق غیرمجاز در ساحل بوشهر دو قربانی گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۳    
ساعت زمین یک رویداد جهانی است که توسط صندوق جهانی طبیعت (WWF) و با هدف جلب توجه مردم به حفظ کره زمین و پیامد های تغیرات اقلیمی به طور مشترک در یک ساعت خاص در آخرین شنبه مارس اطلاق می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۱۲    
سال گذشته کارگران را به هوای ترمیم مزدی دور زدیدو امروز به هوای دل خوش بودن به آینده ای مبهم از سوی وزیر کار که وضعیت معیشت شما برای سال آینده بهتر خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۶    
کریستیانو رونالدو در در جدیدترین تبلیغ خود در کشور عربستان با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی X به تبلیغ شیر شتر پرداخته و برای کمپانی سعودی نوق تبلیغ کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۷    
یک متخصص تغذیه گفت: بهتر است روزه داران در دیدو بازدید های نوروزی از خوردن غذا های پرحجم و آجیل های شور پرهیز کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۷    
یکی از افراد دستگیرشده در پی حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکوس در حوالی مسکو از انگیزه مالی خود برای تیراندازی به سوی مردم در این سالن خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج مسافری در آب های بوشهر در راستای رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه رمضان توقیف شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۳    
ایلان ماسک اعلام کرد: نخستین دریافت کننده تراشه نورالینک فقط با استفاده از دستگاه تله پاتی در شبکه اجتماعی ایکس پستی منتشر کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۲    
سایت حسن روحانی در مطلبی در واکنش به ادعای کیهان درباره رئیس جمهور سابق درخصوص اخباری از حمله به عین الاسد نوشت: طبق اعلام دفتر عبدالمهدی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۵    
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۹    
رئیس جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر هماهنگی بین دستگاه های عضو ستاد مرکزی خدمات سفر، زمان شناسی و اقدام به موقع دستگاه های عضو، نظارت مستمر بر همه ارکان سفر به خصوص اسکان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۱    
فرمانده پلیس راه کشور گفت: متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 373 نفر از هموطنان را در تصادفات رانندگی از دست دادیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
کمیتۀ تحقیقات روسیه اعلام کرد که عاملان حمله تروریستی پس از حمله می خواستند از مرز روسیه با اوکراین عبور کنند و با طرف اوکراینی ارتباطاتی برقرار کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
رسانه های روسی از کشف 28 جسد دیگر در یکی از توالت های تالار شهر کروکوس خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهور در پیامی جان باختن تعدادی از شهروندان بی گناه روسی در حادثه تروریستی در شهر مسکو را به رئیس جمهور، دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
یک ویدیو از سخنرانی یدالله حسینی، رئیس هیئت خادم الشهداء قم در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو، حمله به علی پروین و حسن روشن به دلیل اشاره به هایده و معین در برنامه تحویل سال نو صورت گرفته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۸    
یک مقام آمریکایی گفته واشنگتن به اطلاعاتی دست یافته که دست داشتن داعش خراسان در حمله به سالن کنسرت در مرکز خریدی در حومه مسکو را تایید می کند، اما سخنگوی کمیته تحقیقات روسیه در این باره اعلام کرده ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۵    
کمیته تحقیقاتی روسیه در پیام رسان تلگرام از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو، پایتخت روسیه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۶    
رئیس پلیس راه کشور: علت واژگونی اتوبوس در جادۀ اصفهان-شیراز خستگی و خواب آلودگیِ راننده بوده 5 نفری که در این حادثه فوت کردند از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
براثر واژگونی اتوبوس در مسیر مرودشت-پاسارگاد، 5 نفر جان خود را از دست دادند و 24 نفر مصدوم شدند
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۷    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس در محور مرودشت – سعادت شهر تاکنون چهار نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۷    
دبیرکل سازمان ملل امروز (شنبه) به منظور رایزنی درباره آخرین تحولات جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به قاهره، پایتخت مصر سفر خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۷    
منابع دیپلماتیک از تعویق رای گیری قطعنامه جدید شورای امنیت درباره آتش بس در غزه به روز دوشنه خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۷    
شطرنج باز کشورمان به رتبه 23 در رنکینگ جهانی صعود کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۷    
کاترین الیزابت میدلتون شاهزاه ولز و همسر ویلیام ولیعهد انگلستان جمعه در پیامی ویدئویی اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۸    
تصاویر منتشر شده از حمله تروریستی به سالن کنسرتی در مسکو پایتخن روسیه، لحظاتی از شلیک تروریست ها به شهروندان روسی را نشان می دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیم رییسی با آن امکاناتی که در اختیار دولت بوده به خوبی توانسته نرخ ارز را ثابت نگه دارد. یک پایه افزایش قیمت ارز در هرات، اربیل، عراق و دبی است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بارش باران در اکثر استان ها و بارش برف را در مناطق سردسیر کشور پیش بینی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۴    
تمام راه های خروجی از جاده کمربندی مسکو مسدود شده است، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تمام خودروهای سفید و مشکوک را در ایست های بازرسی بازرسی می کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۱    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۲    
وزیر ارتباطات با اشاره به پایداری شبکه در روز انتخابات گفت ما آمادگی داریم که بتوانیم رای گیری را به شکل غیرحضوری و برخط برگزار کنیم، اما این اتفاق نیازمند تغییر قانون است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۶    
محمد رویانیان گفت: من می خواستم بکارم، دیگران برداشت کنند و همین شد. پرسپولیس قبل از واگذاری 10 درصدی، همان سیستم درآمدی ما را داشت. ما یک هولدینگ پرسپولیس را درست کردیم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۳    
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۸:۳۷    
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه بیانیه داعش را جعلی دانست و گفت که عامل این حمله تروریستی داعش نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۶:۰۵    
داعش به صورت رسمی در بیانیه ای مسئولیت عملیات تروریستی امشب در مسکو را پذیرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۱:۰۵    
داعش به صورت رسمی در بیانیه ای مسئولیت عملیات تروریستی امشب در مسکو را پذیرفت.