پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 27 اسفند 1393 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 2 اسفند 1393 ستاره نیوز 3 اسفند 1393 ستاره نیوز 4 اسفند 1393 ستاره نیوز 5 اسفند 1393 ستاره نیوز 6 اسفند 1393 ستاره نیوز 7 اسفند 1393 ستاره نیوز 10 اسفند 1393 ستاره نیوز 11 اسفند 1393 ستاره نیوز 12 اسفند 1393 ستاره نیوز 13 اسفند 1393 ستاره نیوز 14 اسفند 1393 ستاره نیوز 15 اسفند 1393 ستاره نیوز 16 اسفند 1393 ستاره نیوز 17 اسفند 1393 ستاره نیوز 18 اسفند 1393 ستاره نیوز 19 اسفند 1393 ستاره نیوز 20 اسفند 1393 ستاره نیوز 21 اسفند 1393 ستاره نیوز 22 اسفند 1393 ستاره نیوز 23 اسفند 1393 ستاره نیوز 24 اسفند 1393 ستاره نیوز 25 اسفند 1393 ستاره نیوز 26 اسفند 1393 ستاره نیوز 27 اسفند 1393 ستاره نیوز 28 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1393 
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۵    
پرستو صالحی با انتشار عکس زیر نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۵    
علی هزامی ، مدافع-هافبک چپ پای خوزستانی، در حال مذاکره با تیم جیل ویسنته پرتغال است تا در صورت به توافق رسیدن، سومین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ برتر کشورهای اروپایی باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۰    
به گزارش ستاره نیوز ، مهرانه مهین ترابی با انتشار عکسی از مرحوم پوپک گلدره نوشت :
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۴    
پیکان در سال 49
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۱    
سحر جعفری جوزانی در چهارشنبه سوری
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۲    
از مرداد ماه سال 92 که احمدی نژاد پاستور را تحویل حسن روحانی داد همواره بحث هایی در مورد بازگشت او و یارانش به عرصه سیاست مطرح بود...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۷    
فاطیما بهارمست با انتشار عکس زیر نوشت: زردی من از تو ، سرخی تواز من
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۵    
فرزاد حسنی در مصاحبه ای تصویری به این سوال پاسخ داده که چرا در سال گذشته سکوت کرده و درباره مسائل شخصی زندگی اش صحبتی با رسانه ها نداشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
غزل شاکری هنرمند محجوبی است که هرچند به واسطه مادرش فرشته طائرپور وارد حیطه بازیگری شد اما در سالهای اخیر سعی کرده توانایی های خویش را به عنوان یک هنرمند مستقل به نمایش بگذارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۶    
بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر نوشت: سر صحنه الان لباس عروسو آتیش زدیم این شکلی شدم چارشنبه سوریتون مبارک♨♨
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۰    
امیر قلعه نویی بعد از تمرین استقلال در پاسخ به این سوال که بین شهرت و محبوبیت چه مرزی است، اظهار داشت: سال نو را به همه ایرانیان تبریک می گویم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۴    
نبض موسیقی ایران همچنان می زند. ضربان نت ها اگرچه بر اثر فشارهای موجود بارها تضعیف شده، اما توانسته حیات خود را حفظ کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۵    
در حالی شبکه HD لیستی از فیلم هایی را که قرار است در ایام عید نوروز از این شبکه پخش شود منتشر کرده که پوشش این شبکه همچنان محدود و منحصر به تهران و چند نقطه دیگر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۲    
ایرنا: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی آسیانا کره جنوبی به خاطر داشتن یک مسافر بیشتر، از رسیدن به مقصد بازماند و مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۰    
به گزارش ستاره نیوز ، گلاره عباسی که چند روزی است به فرانسه سفر کرده است عکسی از خود بر مزار صادق هدایت در گورستان مشهور پرلاشز پاریس منتشر کرد
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۱    
ترانه زیبای بوی عیدی فرهاد مهراد
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۱    
تهرانفر گفت: موسسه میزان با بانک صادرات ادغام شد و حسابرسی های این موسسه در حال انجام است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
علت عدم برکناری مستقیم شهاب مرادی، ترس از واکنش های آتی، به دلیل محبوبیت فزاینده اوست که ممکن است آینده کاری قالی باف را تحت الشعاع قرار دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
رییس زیر کمیته کنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال از محرومیت دوساله برای بازیکن لیگ برتر فوتبال خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۴    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد استفاده از معکوس شمار مضرات بیشتری نسبت به فوایدش داشته است از احتمال حذف معکوس شمار چراغ های راهنمایی و رانندگی خبر ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۴    
فرهاد مجیدی امسال چهارشنبه سوری را در کنار برادرش جشن گرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
روناک یونسی و همسرش محسن میری در شب چهارشنبه سوری
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
سردار سلیمانی در جدیدترین تصویری که از او در فضای مجازی منتشر شده در جنوب تکریت و در میان نیروهای سپاه بدر دیده می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
یک، دو، سه! سه روز؛ امروز، فردا و پس فردا. از 93 همین مانده است و بس! در 362 روز گذشته در حوزه موسیقی شاهد ساخت و انتشار قطعه ها و آلبوم های بسیاری از خوانندگان پاپ بودیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
در صورت قرائت این گزارش و پیگیری جدی آن ، بالاخره شگ د کفاشیان برای تمدید ریاستش رو خواهد شد و باید در مورد روند تصویب تایید اساسنامه فدراسیون توضیح دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
عید نوروز برای مرضیه برومند یادآور روزهای نوجوانی است که همراه دختر عمویش با کت و دامن قرمز عیدی هایشان را بر می داشتند و سینما می رفتند و با تماشاگرانی که فیلم هندی می دیدند، دعوا می کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
محمد اصفهانی خواننده شناخته شده موسیقی ایران و علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در آستانه فرا رسیدن سال نو به سوگ مادرانشان نشستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به مردم توصیه کرد در دید و بازدیدهای نوروزی و صرف شیرینی جات، شکلات تلخ بخورند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۹    
عکسی که امروز در شبکه های اجتماعی از مهناز افشار منتشر شد
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۵۵    
شمایی که خودت را مدعی قانون گذاری می دانی، بد نیست نگاهی به سخنرانی ها، موضع گیری ها و مکاتبات خود انداخته و خود را در جایگاه مردمی جامعه بگذاری و عواطف و احساسات مردمی را نسبت به خود ببینی.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۵    
روی جلد خبرورزشی چهارشنبه
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۲    
به گزارش ستاره نیوز لیلا بوشهری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت :
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۳    
افسانه پاکرو، بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: خیلی کم پیش آمده لحظه سال تحویل سر سفر هفت سین و کنار خانوداه باشم. برخی اوقات سر کار بودم یا مهمان برنامه سال تحویل شبکه ای شده ام.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۴    
رسانه ها در سالی که گذشت اظهارنظرهای زیادی از مسوولین و سیاسیون را مخابره کردند اما طبعا آنچه بعد از گذشت مدت ها در اذهان مردم می ماند جنجالی ترین و عجیب ترین این اظهارنظرهاست.