پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۰:۴۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 14 اسفند 1393 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 2 اسفند 1393 ستاره نیوز 3 اسفند 1393 ستاره نیوز 4 اسفند 1393 ستاره نیوز 5 اسفند 1393 ستاره نیوز 6 اسفند 1393 ستاره نیوز 7 اسفند 1393 ستاره نیوز 10 اسفند 1393 ستاره نیوز 11 اسفند 1393 ستاره نیوز 12 اسفند 1393 ستاره نیوز 13 اسفند 1393 ستاره نیوز 14 اسفند 1393 ستاره نیوز 15 اسفند 1393 ستاره نیوز 16 اسفند 1393 ستاره نیوز 17 اسفند 1393 ستاره نیوز 18 اسفند 1393 ستاره نیوز 19 اسفند 1393 ستاره نیوز 20 اسفند 1393 ستاره نیوز 21 اسفند 1393 ستاره نیوز 22 اسفند 1393 ستاره نیوز 23 اسفند 1393 ستاره نیوز 24 اسفند 1393 ستاره نیوز 25 اسفند 1393 ستاره نیوز 26 اسفند 1393 ستاره نیوز 27 اسفند 1393 ستاره نیوز 28 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1393 
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۴    
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه شرق و غرب قاره کهن برگزار شد و نمایندگان ایران در این هفته عملکرد قابل قبولی را در مجموع کسب کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
چهره های مختلف سینمایی که در تلویزیون و مجله ها می بینید همه عمر اندام متناسبی نداشته اند. به هر حال برای آنها هم پیش می آید که به دلیل بارداری ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۸    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته تأکید کرد که تیم های مذاکره کننده برای دستیابی به یک توافقنامه سیاسی، بسیار نزدیک شده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
امین حیایی هنوز سوپراستار سینمای ایران است و با اینکه دیگر بازیگر پرکار سال های قبل نیست اما هنوز هیچ کس نتوانسته جایش را بگیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
تصویری از مجمع السلفی شهرزاد کمالزاده در ترکیه را مشاهده می کنید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
گروه موسوم به دولت اسلامی ( داعش) در شهر رقه سوریه بار دیگر با اجرای یک حکم یک جوان سوری را به اتهام همجنسگرایی از بلندی به پایین پرتاب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۹    
صفحات مجازی پیمان معادی شاید پر از سلفی های پر زرق و برق با زمینه خودشیفتگی نباشد اما آن قدر پست های سینمایی و اجتماعی جورواجور در خود دارد که فالوئرهای او را به صدها هزار طرفدار برساند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۱    
سر مربی تیم استقلال گفت: هرگز جسارت نمی کنم با افشارزاده اختلافی داشته باشم و از هیات مدیره هم توقع ندارم از من حمایت کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۳    
تکانه های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند؛ اما همین ورود سبب بالا رفتن قیمت خودروها از 300 تا 700 هزار تومان شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲    
شمس لنگرودی که نامزد نهمین جشنواره شعر فجر شده از این جایزه کناره گیری کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۱    
کریستیانو رونالدو یکی از آن آدم هایی است که خیلی روی ظاهرش وسواس دارد و همیشه برای انتخاب لباس و مدل موهایش خیلی وقت می گذارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
تصویری متفاوت از مهناز افشار را روی جلد مجله استایل را مشاهده می کنید. این اولین بار است که در مطبوعات ایران عکسی از یک هنرمند باردار به نمایش گذاشته می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
حنیف عمران زاده یکی دیگر از اعضای خط دفاعی استقلال است که مطمئنا نقش پررنگی در بسته نگه داشتن دروازه تیم شان در دیدارهای آینده ایفا خواهند کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۸    
قشری از جامعه هستند که محدودیتی در انتخاب سفرهای نوروزی خود ندارند و پشتوانه مالی آنها باعث می شود در برنامه ریزی برای نوروزشان محاسبات ریزی انجام ندهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
برادر شیخ نمر خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه حکم اعدام شیخ نمر النمر از سوی دادگاه تجدیدنظر عربستان تایید شده را تکذیب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
بازار خودرو این روزها هنوز هم به رسم سه سال گذشته ناخوش است و روی آرامش ندارد. از همان روزها تاکنون خودرو همچنان پله های گرانی را می پیماید و خودروسازان نیز به هیچ وجه حاضر نیستند قیمت خودروهای ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
فائزه هاشمی از سفر به بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، و شرکت در نشست محفلی اصلاح طلبان، که قرار بود با محوریت انتخابات صورت گیرد، انصراف داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
رخشان بنی اعتماد، ایرج طهماسب، داریوش فرهنگ، رابرت ردفورد و ... از جمله کارگردانانی هستند که آثارشان در روزهای تعطیل آخر این هفته نمایش داده می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۳    
در شرایطی که باشگاه های ایرانی همواره به عدم توجه کافی به کیفیت بازیکنان خارجی متهم اند، ممکن است لابه لای دهها بازیکنی بی کیفیت خارجی که پای به بازار ایران می گذارند، یک نفر با کیفیت از آب دربیاید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مرد پرنده با نامزدی 9 جایزه اسکار و کسب چهار جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نام خود را بیش از پیش سر زبان ها انداخته است اما آیا مخاطبان از دیدن این فیلم لذت می برند؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۷    
وجود یک بنر عجیب در کنار زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۹    
امیر جعفری با انتشار این عکس در اینستاگرامش توضیحی کوتاه نوشته: روزهای آخر اجرای پاییز.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
مهراوه شریفی نیا با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته: عکس در عینک چند روز قبل. پشت صحنه کیمیا. خاور شهر با حضور کارگردان عزیز جواد افشار، حسن پورشیرازی،علی شادمان و مادرجان بنده، هادی لطفی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۸    
آشیما جزیره ای که به ماهیگیری معروف بود این روزها توسط گربه ها اشغال شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۷    
امیرحسین فشنگچی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته: مرد بودن تقدیر خلقت است و مرد ماندن تدبیر حکمت. هر روزتان مردانه.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
صفحه اول از قدیمی ترین نسخه صحیفه سجادیه متعلق به آستان قدس رضوی کتابت شده در سنه 416 قمری.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
براساس اعلام واحد اطلاعات اکونومیست سنگاپور برای دومین سال متوالی عنوان گران ترین شهر جهان را به دست آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
خودروی جدید کریستیانو رونادو.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۵    
چه دلیلی بهتر از رفتن به سرزمین بوشهر جز دریا وجود دارد؟ سفر به دل کویر هم جذابیت های خودش را دارد. سفری به یزد و کرمان. اما برای رفتن به این مقصد ها باید از نصف جهان اصفهان عبور کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
دادگاه کیفری عربستان سعودی روز چهارشنبه حکم صادره پیشین خود را برای اعدام شیخ نمر النمر به اتهام قیام علیه حکومت سعودی تایید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۴    
یک متخصص طب کار تاکید کرد که شناخت رفتارهای استرس آور اولین قدم در کنترل موثر استرس های شغلی است.