پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۵۴Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 31 مرداد 1395 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 31 فروردین 1395 ستاره نیوز 30 اردیبهشت 1395 ستاره نیوز 31 خرداد 1395 ستاره نیوز 31 تیر 1395 ستاره نیوز 31 شهریور 1395 ستاره نیوز 29 مهر 1395 ستاره نیوز 30 آبان 1395 ستاره نیوز 30 آذر 1395 ستاره نیوز 30 دی 1395 ستاره نیوز 1 بهمن 1395 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 1 مرداد 1395 ستاره نیوز 2 مرداد 1395 ستاره نیوز 3 مرداد 1395 ستاره نیوز 4 مرداد 1395 ستاره نیوز 5 مرداد 1395 ستاره نیوز 6 مرداد 1395 ستاره نیوز 7 مرداد 1395 ستاره نیوز 8 مرداد 1395 ستاره نیوز 9 مرداد 1395 ستاره نیوز 10 مرداد 1395 ستاره نیوز 11 مرداد 1395 ستاره نیوز 12 مرداد 1395 ستاره نیوز 13 مرداد 1395 ستاره نیوز 14 مرداد 1395 ستاره نیوز 16 مرداد 1395 ستاره نیوز 17 مرداد 1395 ستاره نیوز 18 مرداد 1395 ستاره نیوز 19 مرداد 1395 ستاره نیوز 20 مرداد 1395 ستاره نیوز 21 مرداد 1395 ستاره نیوز 22 مرداد 1395 ستاره نیوز 23 مرداد 1395 ستاره نیوز 24 مرداد 1395 ستاره نیوز 25 مرداد 1395 ستاره نیوز 26 مرداد 1395 ستاره نیوز 27 مرداد 1395 ستاره نیوز 28 مرداد 1395 ستاره نیوز 29 مرداد 1395 ستاره نیوز 30 مرداد 1395 ستاره نیوز 31 مرداد 1395 
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۶    
مطابق بررسی های انجام شده میزان مصرف نمک در کشور ما 12.5 گرم برای هر فرد است در حالی که این رقم در کشور های دیگر 5 گرم است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۶    
هم اکنون حدود دو از زمان معرفی رسمی دو گوشی هوشمند Moto Z و Moto Z Force موتورولا می گذرد و شرکت موتورولا هنوز سومین محصول در این خانواده را معرفی نکرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۷    
همیشه گفته اند که نوشیدن مقدار فراوان آب باعث می شود پوستی سالم و شفاف داشته باشیم. چرا که سلول های پوست برای کارکرد صحیح، باید حاوی درصد بالایی از آب باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۶    
کیومرث مرادی و ستاره اسکندری از هنرمندان شناخته شده تئاتر ایران به گروه مدیریت تماشاخانه خصوصی تئاتر باران پیوستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۸    
شرکت ایسوس به عنوان پیشگام در زمینه تولید قطعات دیجیتال، برای ذخیره سازی و تبادل اطلاعات بین دستگاه های دیجیتال، راهکار ذخیره سازهای بی سیم خود را با نام TravelAir معرفی کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۷    
برای بهبود آکنه ماست، میوه ها و سبزیجات مناسب ولی غذاهای آماده، فست فودها، شیر و شکلات نامناسب هستند....
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۵    
به تازگی جزئیات به روزرسانی های مدل سال رنجروور اسپورت اعلام شده است. این رقیب بریتانیایی ب ام و X5 دو پیشرانه ی جدید، تکنولوژی های اضافی و برخی بهبودهای ظاهری را دریافت کرده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: هم اکنون چهار هزار و 500 اعدامی بلاتکلیف در کشور داریم که باید برای حل مشکل آنها چاره ای اندیشیده شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۶    
افراد بسیاری در طول زندگیشان کمر درد و ناراحتی های مربوط به اندامهای پشت بدن شان را تجربه می کنند و این موضوعی است که باعث ناراحتی همیشگی بسیاری از اطرافیان ما می شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور یک انتخاب مهم و سرنوشت ساز برای داوطلبین است و از سویی دیگر در آخرین ساعات فرصت داوطلبان کنکور برای انتخاب رشته قرار داریم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۶    
پس از کسب مدال نقره توسط کمیل قاسمی ، تماشاگران حاضر در ورزشگاه با وی عکس یادگاری گرفتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۰    
مطالعات جدید نشان می دهد زوجین در برابر بیماری ها همانند یک دارو عمل می کنند و نسبت به مجردها قدرت بیشتری برای مبارزه با بیماری ها دارند و شانس بیشتری برای بهبود بیماری های آن ها وجود دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
تکواندوی ایران با وجود هزینه های میلیاردی و مقاومت عجیب برابر انتقادهای سازنده در مهمترین مسابقات موجود، بدترین نتیجه را گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
پانته آ بهرام به عنوان تنها بازیگر زن در نمایش افسون معبد سوخته به ایفای نقش خواهد پرداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
معاون رییس انجمن کُرال اروپا با همکاری دفتر موسیقی وزارت ارشاد، بنیاد رودکی، سفارت آلمان و انستیتو گوته به منظور برگزاری یک کنسرت ویژه و چند کارگاه آموزشی در تالار رودکی به ایران می آید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۱    
کیمیا علیزاده، دختر 18ساله کاروان ایران، طلسم 68ساله را شکست و اولین مدال بانوان ایران در تاریخ المپیک را به دست آورد؛ مدال برنزی که برای همه ایران، طلاست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۶    
پسر 13 ساله هنگام برداشتن توپ خود از داخل آبنمای بوستان الغدیر در محله اوقاف واقع در شرق تهران دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۷    
روبرت باوئر، بازیکن تیم المپیک آلمان به خاطر رفتارش پس از شکست در فینال برابر برزیل، از مردم این کشور عذرخواهی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۲    
روزانه پرسش های زیادی از سوی خوانندگان صفحه به دستمان می رسد که جوانان بسیاری از وابستگی عمیقی که به طرف مقابل خود دارند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان گفت: از کسب مدال طلای حسن یزدانی بیشتر از مدال خودم خوشحال شدم، این قدر خوشحال شدم که وقتی طلا را گرفت، اشکم در آمد و گریه کردم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
محمود واعظی در مراسم آغاز بهره برداری تجاری از طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه گفت: اپراتورها نباید در کم کردن تعرفه ها به دنبال ضربه به رقبای خود باشند
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
جوایز بازی جوانمردانه المپیک 2016 به دو دونده آمریکایی و نیوزیلندی رسید و تیم هندبال مردان نروژ هم به دلیل بازی جوانمردانه خود در مرحله انتخابی المپیک ریو، جایزه مشابهی دریافت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: با وجود همه دشمنی های گسترده، آشکار، پنهان و پیچیده قدرتهای ظالم و زورگو ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم آزاد کشورمان در گام نخست بازی های المپیک 2016 ریو به برتری رسید و به مرحله یک هشتم نهایی رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۱    
یک تیم از محققان دانشگاه کارولینای شمالی نشان دادند که شرکت هایی که از سیستمهای امنیتی مبتنی بر تشخیص چهره استفاده می کنند در معرض خطرات بسیاری هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
مرضیه برومند با اشاره به سخنان مهدی باقربیگی (بازیگر مجموعه قصه های مجید) درباره جشنواره فیلم کودک و نوجوان خطاب به او گفت: مجید جان! دلبندم! ای کاش در حوزه سینمای کودک نگاه فراگیر داشته باشی!
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۶    
اعتراض ها به صدور مجوز برای انجام سونوگرافی در مطب متخصصان زنان همچنان ادامه دارد. براساس مصوبه وزارت بهداشت از سالیان گذشته متخصصان گروه های مختلف پزشکی می توانستند سونوگرافی انجام دهند اما این مجوز ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
ساخت آبلیمو بدون لیمو، تولید عسل بدون پرورش زنبور عسل و... ؛ اینها شاید مسائل جدیدی نباشند. در سال های اخیر بار ها این موضوع که ابعاد مختلف از جمله سلامت، اقتصاد و.. ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۸    
بهنوش طباطبایی تازه ترین بازیگری است که جلوی دوربین فیلم سینمایی لابی رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۶    
دبیر علمی نوزدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران گفت: سرطان مثانه در سال های اخیر شیوع زیادی داشته و هزینه های درمان بالایی را از نظر (مادی-معنوی) برای کشور و بیمار تحمیل کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پیامی موفقیت بزرگ تیم داوری ایرانی را پس از قضاوت در فینال مسابقات فوتبال بازی های المپیک 2016 ریو تبریک گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۱    
دزد بی آر تی دست به دزدی زد اما هرگز فکرش را هم نمی کرد مالباخته تا کیلومترها دنبالش بدود و او را دستگیر کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
الناز حبیبی بازیگر کشورمان عکس سلفی جدیدی در کنار پدرش را منتشر کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
وزیرکشور از حمایت این وزارتخانه از طرح های اشتغال زا و سرمایه ای در روستاها خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۰    
دختر تکواندوکار کشورمان که در المپیک 2016 ریو موفق به کسب مدال برنز شد، از اینکه پاداش مدال او را هم رده با پاداش مدال طلای مردان دانسته اند، ابراز خوشحالی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
همان قدر که لباس هایی که به تن می کنید باید با هم هماهنگی داشته باشند، رنگ مویی که انتخاب می کنید نیز باید به دیگر اجزای صورت تان بیاید. با این کار زیبایی طبیعی چهره شما نیز دو چندان خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۰    
رییس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: نزدیک به 70 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه با پشتوانه پژوهشگاه ها و پژوهشکده جهاددانشگاهی وارد بازار کار شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق صبح روز یک شنبه با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره همکاری های دو جانبه و راهکارهای مبارزه با تروریسم گفت وگو کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
یک خانه قدیمی و خوش رنگ در خیابان صابونچی تهران، از آن خانه های ویلایی با نرده های کوتاه سفید، خانه کودکان سرزمین من است؛ سه طبقه ای که آدم های ساکن در این خانه بین خودشان تقسیم کرده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
تهدید و اذیت و آزار فقط محدود به درهای بسته یک اتاق نیست. قلدری هم فقط در مدرسه اتفاق نمی افتد خشونت و آزارهای سایبری نوع دیگری از آزارها و خشونت های رایجی هستند که کودکان و نوجوانان در فضای اینترنت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
کشتی گیر روس برای یزدانی در المپیک ریو آرزوی موفقیت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۵    
تصویری تکان دهنده از یک پسربچه سوری که تنها و خون آلود در آمبولانس نشسته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۲    
فریدون آسرایی برای پیگیری مبلغ برداشت شده بعنوان ارزش افزوده، از اپراتور تلفن همراهش شکایت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱    
محققان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سنتز نانوذرات لیپیدی، نانو حامل داروی ضد سرطانی عرضه کردند که این نانوحامل ها بر روی نمونه های حیوانی با موفقیت آزمایش شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس جمهور گفت: بازدید آمانو از پارچین یک بازدید تاریخی در مسائل حقوقی جمهوری اسلامی ایران بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
سامانه کنسرت آنلاین کشور به منظور قدردانی از کیمیا علیزاده اولین بانوی ایرانی برنده مدال المپیک، تازه ترین برنامه خود را با همراهی هنرمندان محبوب و مورد علاقه این ورزشکار برگزار می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۶    
سرپرست بیمارستان نمازی شیراز با اشاره به اینکه سیر سریع بیماری، مانع از انجام پیوند کبد لطیفه بوده است، گفت: هزینه های بیمارستان این فرد رایگان محاسبه شده است
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۷    
طبق یک مطالعه جدید، کودکانی که رژیم غذایی پرکالری و کم مغذی داشته و از خوردن غذاهای سالم خودداری می کنند، از سلامت ضعیف قلبی برخوردار خواهند بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۱    
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایراان که موفق به کسب 2 مدال برنز در رقابت های المپیک ریو شده بودند بامداد امروز یکشنبه سی و یکم مرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشتند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل امور فنی و مستمری های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اعمال اصلاحاتی از سوی شورای عالی حفاظت فنی به منظور وحدت رویه در تعیین گروه "ب" مشاغل سخت و زیان آور گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۳    
سامانه موشکی باور 373 رسما با حضور رئیس جمهور، رونمایی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۱    
در حاشیه مراسم استقبال سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عدم حضور سوریان در بین فرنگی کاران گفت: سوریان همراه تیم بازگشته است اما چون شرمنده مردم بود از راه دیگری خارج شد اگر خود من هم چاره ای داشتم و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۱    
زمانی بازدید از نایروبی به دلیل خطراتی که در بر داشت، مانند یک اشتیاق دور از دسترس در ذهن گردشگران پنهان بود اما امروز مردم سراسر جهان خاطرات سفر خود به این شهر زیبای آفریقایی را منتشر می کنند و از ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۲    
هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا با انتشار عکسی قدیمی با لباس عروسی، سالگرد تولد همسرش بیل کلینتون رئیس جمهور سابق این کشور را جشن گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
با اعلام رئیس فدراسیون وزنه برداری، سرمربی تیم ملی کشورمان در سمت خود ابقا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۵    
یک نماینده مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی گفت: طبق اظهارات وزیر نفت قراردادهای جدید نفتی بر اساس منافع ملی تنظیم شده و نسبت به قراردادهای پیشین برتری دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پروفسور والتر اشتومر فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان برای معاینه و درمان ایثارگران به کشورمان خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
مهاجم بارسلونا پس از پایان کارش در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو، بازوبند کاپیتانی سلسائو را از بازوی خود باز کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۱    
زنی که پس از مصرف مشروبات الکلی سر دو مار خانگی را با قیچی از بدنشان جدا و سپس آن ها را خورده بود، از دادگاه بدون هیچ حکم زندانی بیرون آمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
رحیم شهریاری در نشستی خبری با تاکید براین که برگزاری کنسرت در کشورهای همسایه سیاسی شده است، از این که به سختی مجوز اجرا در شهرهای آذری زبان به او داده می شود، انتفاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
جزئیات تازه ای از پرونده قتل هولناک یک مرد مقابل چشمان همسر باردارش در شیراز فاش شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
نفیسه روشن بازیگری که خبر کشف حجابش با انتشار تصاویری در فضای مجازی جنجال به پا کرده بود با یک پیام به تمام این ماجراها خاتمه داد..
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۵    
کاروان ایران در آخرین روز المپیک سه نماینده دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۶    
تیم فوتبال زیر 23 سال برزیل به مقام قهرمانی بازی های المپیک 2016 ریو دست یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۰    
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی زوج هنرمند در برنامه دورهمی از چگونگی آشنایی و ازدواج خود گفتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
تشخیص بیماری ام اس به معنای پایان زندگی موفق شما نیست، چرا که این روزها با درمان مناسب، راه های ساده تر و بهتری برای کنترل این بیماری وجود دارد اگرچه هنوز درمان قطعی آن وجود ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۰    
رشد مو روی یک خال شاید به نظرتان خیلی بدشکل باشد اما می تواند درباره داشتن یا نداشتن سرطان اطلاعات دقیقی به دست دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۱    
تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۲    
دارنده مدال نقره المپیک 2016 ریو گفت: برای مدال طلای المپیک روی تشک رفتم، اما نتوانستم برنامه هایم را پیاده کنم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۳    
حکم اعدام چاقوکش جهرم به عنوان محاربه صبح امروز در ملاعام اجرا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۴    
رییس جمهوری از نمایشگاه توانمندیهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 بازدید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۱    
پرستو صالحی در صفحه شخصی اش سر فیلمبرداری تله فیلم مهاجران روستای سیاوشان استان مرکزی با انتشار این عکس نوشت: تمام عمرش به آدم خدمت میکنه تهش همه میگن خرِ و داره عینِ خر کار میکنه ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۵    
با کاهش نرخ سود بانکی، صاحب خانه ها میزان ودیعه خود را کاهش داده اند و به سمت دریافت اجاره بهای بیشتر سوق پیدا کرده اند و این در حالی است که برای اجاره یک واحد در منطقه پونک به متراژ 55 متر باید 57 ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۶    
صفحه توئیتر منتسب به رهبر انقلاب با انتشارپستی پیروزی کیمیا علیزاده را تبریک گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۶    
برای نخستین بار در تاریخ فوتبال، یک تیم داوری از کشورمان موفق به قضاوت در فینال المپیک شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۰    
بحران هویت جوانان ریشه در نوجوانی و کودکی آنان دارد همچنین هویت جوانان ابتدا باید در خانواده سپس در اجتماع شکل بگیرد تا جوان دچار سردرگمی در هویت نشود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۱    
کاروان المپیکی ایران دو پله در جدول مدالی بازی های 2016 ریو صعود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۹    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان ، در اولین سفر منطقه ای خود به آمریکای لاتین با مقامات کشورهای کوبا، نیکاراگوئه، اکوادور، شیلی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۳    
شاید مهم ترین اتفاق زندگی هر فرد ازدواج او باشد. زمانی که یک زندگی مشترک شروع می شود، زن و شوهر در موقعیت خاصی قرار می گیرند که قبلاً آن را هرگز تجربه نکرده اند و هر دو در ابتدای کار بی تجربه و مبتدی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه شناسایی 1000 مدیری که حقوق نامتعارف دریافت می کردند را تایید نکرد و گفت که هیچ کسی در این باره به قوه قضاییه نرفت چرا که حقوق ها غیرمتعارف بود اما غیرقانونی نبود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۵    
پس از هشت سال وقفه، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اقدام به برپایی کنسرت سنتی کرد و از این به بعد این مجموعه ی تاریخی میزبان بزرگان موسیقی کشور خواهد بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۲    
با شکست نماینده بریتانیا مقابل تکواندوکار آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی وزن 80+ مسابقات تکواندوی بازی های المپیک 2016 ریو سجاد مردانی نیز شانس دستیابی به مدال برنز این وزن را از دست داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۶    
آزادکار سنگین وزن ایران با قبول شکست برابر طاها آکگول از ترکیه از رسیدن به طلای المپیک بازماند.